Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

на контракті все нормально

не зуроч контракт!

хоча примусова міграція в нові тарифні плани - мабуть, це все ж ненормально...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

У компанії занепокоєні зниженням популярності серед абонентів. ... У компанії переймаються, що в контексті популярних в Україні антиросійських настроїв через агресію РФ на Сході України бренд МТС погано продається

:) популярність падає через агресію Росії?!!! ну-ну ... а те, що якість їхніх послуг -давно гавно, то вони того бачити не хочуть! Бренд їм всьому винен?! Ну то поверніть ЮеМСі назад! - відразу популярність повернеться! (іронія)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З 01.01.2015 року всіх перевели на нові тарифи з безлімітним інтернетом, може хто знає, як його активувати і чи дійсно безлімітний та безкоштовний. Точніше в мене контракт "Оліпмійський ..", був 30 грн./міс, став 40 грн./міс. і безлімітний інет. Я не дуже віру, що інет безлім за 8 грн. в місяць, як вони (МТС) каже.

Сам задав, сам відповідаю. На сайті немає ніякої інформації, але для контракту - вся тарифікація з 01.07.2015 року по хвилинна (!), тарифи практично не змінились, добавили лише інтернет, ціну підняли до круглої суми. Наприклад, в мене був "Олімпійський - 30", реально платив з податками приблизно 33 грн., зараз цей тариф з безлімітним інтернетом за рівно 40 грн. з податками (так сказали, подивимося). Щодо інтернету - треба включити цю послугу за номером 111, налаштувати та користуватись. Але, інету просто практично НЕМАЄ. Ось так. Знову розвод. Докладніше: на Веснянці сигнал слабкий - інет не грузився, писало, що є з"єднання і була іконка "Е". В Луцьку сигнал сильній, вмикаю на смартфоні, а букви "Е" немає, кнопка горить, інет відсутній. І так вже 3 дні. Кошти додаткові не знімає.

В мене немає слів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні в черговий раз із зв"язком прорблеми... :0156:

то неможиво дозвонитися - "помилка з"єднання", то після 1-2хв розмов вибиває, то співрозмовника нечути взагалі....

вже до більшості клієнтів телефоную з Лайфа і з КС

якби не робота - давно забувби про цей гавнозв"язок :_20:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже кілька разів з'єнувало з не з тим номером. набір номеру йде з телефонної книги, а на тому боці слухавки незнайомий абонент. тривалість звязку кілька секунд. схоже буває на стаціонарних номерах, коли АТС підключає тебе третім "В розмову" :_09:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Безлімітний" GPRS, на 7777. Мало того що він ніякий, так там ще є якесь обмеження по трафіку, за добу. Якщо кількість МегаБайт вичерпана, насолоджуємось "безлімітною" швидкістью 32 КілоБіт. А щоб повернути "турбо" - швидкість, треба 0,8грн.

Підключив, помучився половину дня, відключив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я сьогодні скаргу подав на проблеми зі зв"язком. 2 рази дзвонили уточнювали. У мене і в дружини вже 3 дні така лажа, як St@S_ описує. З 4 разу на довідку додзвонився)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може це просто обладнання перегрівається? В КС такі самі проблеми вже кілька днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А може це просто обладнання перегрівається? В КС такі самі проблеми вже кілька днів.

Та ладно...

Неделю по мтс не говорил, только Лайф и КС каждый день, всё норм, никаких глюков.

Сегодня три звонка на мтс, выбивает, слышимость плохая, думал телефон накрывается...

Перезваниваю людям, извиняюсь, а в ответ, та всё норм., уже не первый день такая лажа со связью...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні EDGE вже ніби нормально працює. Як у інших?

Таки да...останні дні EDGE вроді норм фуричить.... тьфу тьфу тьфу... не наврочити б))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропустив дуже важливий дзвінок, вірніше 3 підряд, Просто не доходили дзвінки, на тій стороні - короткий сигнал і зриває. Кляті москалі :0162:

Змінено користувачем Harddriver
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вони останнім часом мене (а думаю не тільки) дратують, зміни тарифних планів, і постійні збої мережи, подумками я вже з - конкурентами по волі)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На днях сварився з МТСовцями: На телефон приходить смс дякуємо, що Ви заказали послугу меломанія, вартість підписки становить 8 грн за тиждень (Я був в шоці, оскільки принципово повідключав всякі підписки і т.д.) Після дзвінка оператору, він мене заспокоїв, що у Вас нісого не зняло і нічого не підключено. На наступний день на рахунку -16 грн, на повторний дзвінок оператору мене повідомили, що я слочатку заказав дану послугу надіславши якесь підтверження,потім відмовився,потім знову заказав і відмовився...

Я був просто в шоці... Тепер подумую про зміну оператора... (Ось так нас розводять) :0156: :0156: :0156::(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мтс контракт все сіпер нічого не глючить навіть 3г робить) через 3моб)

мтс пріпейд все діпа глючить навіть дозвон інколи не робить( вапще ніяк(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от якраз з їх 3G через Тримоб засада. вони на сайті пропонують вмикати його в ручному режимі, вибрати сітку з переліку. але, достатньо десь виїхати за межі покриття Тримоба, як зв'язок пропадає, бо сітка вибрана вручну та автоматично не повертається на МТС, треба так само вручну вибирати з переліку MTS 2G, як вони й пишуть на сайті. цікаво, чи хтось вирішив цю проблему та як? хотілося б автоматизувати перехід з роумінгу та навпаки, бо якось це не дуже зручно вручну перемикати мережу виїзжаючи з міста та повертаючись назад :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це якийсь пиз*ець :0156:

це ще ніжно сказано... додзвонитись будь-кому нереально

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знову почалося((( Спасає присутність Київстарівської сімки і пакетних 60хв на всі напрямки) Ненавиджу МТС!!!!!!!!!!!!!!!!!

Вхідні довбаний МТС приймає)

Змінено користувачем arrival22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Задовбали вже!!! Або хочуть, щоб клієнтура від них пішла і збанкротити оператора хочуть, але такий сервіс у роботі спонукає лише переходити до іншого оператора не зважаючи, що довго люди користуються, але терпіти це все вже немає сил!!! Лайф турки повністю викупили у Ахметова і напевне будуть за якість боротись, так що є поле для роздумів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зате яка гарна реклама про 3Г, ням-ням.

"..цеее моєеее містооо, лалала

шось-там кудись-тааам.."

<_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та ж сама ситуація. :(

Набираю:

- пердь-пердь, буль, вибило

- набираю знову - "Вибачте, напрямок перевантажено"...

Змінено користувачем BACbOK
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...