rrid Опубліковано 2 Липня, 2015 в 14:16 #1151 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 14:16 на контракті все нормальноне зуроч контракт!хоча примусова міграція в нові тарифні плани - мабуть, це все ж ненормально...
jack74 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 08:56 #1152 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 08:56 У компанії занепокоєні зниженням популярності серед абонентів. ... У компанії переймаються, що в контексті популярних в Україні антиросійських настроїв через агресію РФ на Сході України бренд МТС погано продається популярність падає через агресію Росії?!!! ну-ну ... а те, що якість їхніх послуг -давно гавно, то вони того бачити не хочуть! Бренд їм всьому винен?! Ну то поверніть ЮеМСі назад! - відразу популярність повернеться! (іронія)
foma144 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 09:05 #1153 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 09:05 З 01.01.2015 року всіх перевели на нові тарифи з безлімітним інтернетом, може хто знає, як його активувати і чи дійсно безлімітний та безкоштовний. Точніше в мене контракт "Оліпмійський ..", був 30 грн./міс, став 40 грн./міс. і безлімітний інет. Я не дуже віру, що інет безлім за 8 грн. в місяць, як вони (МТС) каже.Сам задав, сам відповідаю. На сайті немає ніякої інформації, але для контракту - вся тарифікація з 01.07.2015 року по хвилинна (!), тарифи практично не змінились, добавили лише інтернет, ціну підняли до круглої суми. Наприклад, в мене був "Олімпійський - 30", реально платив з податками приблизно 33 грн., зараз цей тариф з безлімітним інтернетом за рівно 40 грн. з податками (так сказали, подивимося). Щодо інтернету - треба включити цю послугу за номером 111, налаштувати та користуватись. Але, інету просто практично НЕМАЄ. Ось так. Знову розвод. Докладніше: на Веснянці сигнал слабкий - інет не грузився, писало, що є з"єднання і була іконка "Е". В Луцьку сигнал сильній, вмикаю на смартфоні, а букви "Е" немає, кнопка горить, інет відсутній. І так вже 3 дні. Кошти додаткові не знімає. В мене немає слів...
St@S_ Опубліковано 7 Липня, 2015 в 09:16 #1154 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 09:16 Сьогодні в черговий раз із зв"язком прорблеми... то неможиво дозвонитися - "помилка з"єднання", то після 1-2хв розмов вибиває, то співрозмовника нечути взагалі.... вже до більшості клієнтів телефоную з Лайфа і з КС якби не робота - давно забувби про цей гавнозв"язок 1
AlChi Опубліковано 7 Липня, 2015 в 11:34 #1155 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 11:34 вже кілька разів з'єнувало з не з тим номером. набір номеру йде з телефонної книги, а на тому боці слухавки незнайомий абонент. тривалість звязку кілька секунд. схоже буває на стаціонарних номерах, коли АТС підключає тебе третім "В розмову" 1
Shipshinka Опубліковано 7 Липня, 2015 в 13:08 #1156 Опубліковано 7 Липня, 2015 в 13:08 "Безлімітний" GPRS, на 7777. Мало того що він ніякий, так там ще є якесь обмеження по трафіку, за добу. Якщо кількість МегаБайт вичерпана, насолоджуємось "безлімітною" швидкістью 32 КілоБіт. А щоб повернути "турбо" - швидкість, треба 0,8грн. Підключив, помучився половину дня, відключив.
napalman Опубліковано 8 Липня, 2015 в 12:00 #1157 Опубліковано 8 Липня, 2015 в 12:00 Я сьогодні скаргу подав на проблеми зі зв"язком. 2 рази дзвонили уточнювали. У мене і в дружини вже 3 дні така лажа, як St@S_ описує. З 4 разу на довідку додзвонився)
Harddriver Опубліковано 8 Липня, 2015 в 12:23 #1158 Опубліковано 8 Липня, 2015 в 12:23 А може це просто обладнання перегрівається? В КС такі самі проблеми вже кілька днів.
Prot Опубліковано 8 Липня, 2015 в 13:24 #1159 Опубліковано 8 Липня, 2015 в 13:24 А може це просто обладнання перегрівається? В КС такі самі проблеми вже кілька днів.Та ладно...Неделю по мтс не говорил, только Лайф и КС каждый день, всё норм, никаких глюков.Сегодня три звонка на мтс, выбивает, слышимость плохая, думал телефон накрывается...Перезваниваю людям, извиняюсь, а в ответ, та всё норм., уже не первый день такая лажа со связью...
LaMeRiLKiN Опубліковано 8 Липня, 2015 в 18:52 #1160 Опубліковано 8 Липня, 2015 в 18:52 Сьогодні EDGE вже ніби нормально працює. Як у інших?
Oli Опубліковано 9 Липня, 2015 в 18:23 #1161 Опубліковано 9 Липня, 2015 в 18:23 смс так і приходять через 4-6 годин...
Pavelix Опубліковано 11 Липня, 2015 в 11:53 #1162 Опубліковано 11 Липня, 2015 в 11:53 Сьогодні EDGE вже ніби нормально працює. Як у інших?Таки да...останні дні EDGE вроді норм фуричить.... тьфу тьфу тьфу... не наврочити б))
Harddriver Опубліковано 12 Липня, 2015 в 06:43 #1163 Опубліковано 12 Липня, 2015 в 06:43 (змінено) Пропустив дуже важливий дзвінок, вірніше 3 підряд, Просто не доходили дзвінки, на тій стороні - короткий сигнал і зриває. Кляті москалі Змінено 12 Липня, 2015 в 06:45 користувачем Harddriver 1
SZERLOK Опубліковано 12 Липня, 2015 в 18:56 #1164 Опубліковано 12 Липня, 2015 в 18:56 вони останнім часом мене (а думаю не тільки) дратують, зміни тарифних планів, і постійні збої мережи, подумками я вже з - конкурентами по волі)))
demokrat2010 Опубліковано 14 Липня, 2015 в 19:02 #1165 Опубліковано 14 Липня, 2015 в 19:02 На днях сварився з МТСовцями: На телефон приходить смс дякуємо, що Ви заказали послугу меломанія, вартість підписки становить 8 грн за тиждень (Я був в шоці, оскільки принципово повідключав всякі підписки і т.д.) Після дзвінка оператору, він мене заспокоїв, що у Вас нісого не зняло і нічого не підключено. На наступний день на рахунку -16 грн, на повторний дзвінок оператору мене повідомили, що я слочатку заказав дану послугу надіславши якесь підтверження,потім відмовився,потім знову заказав і відмовився... Я був просто в шоці... Тепер подумую про зміну оператора... (Ось так нас розводять) :0156:
SOAD Опубліковано 14 Липня, 2015 в 20:57 #1166 Опубліковано 14 Липня, 2015 в 20:57 мтс контракт все сіпер нічого не глючить навіть 3г робить) через 3моб)
Ko3bMa Опубліковано 14 Липня, 2015 в 21:00 #1167 Опубліковано 14 Липня, 2015 в 21:00 мтс контракт все сіпер нічого не глючить навіть 3г робить) через 3моб)мтс пріпейд все діпа глючить навіть дозвон інколи не робить( вапще ніяк(
Shkoder Опубліковано 16 Липня, 2015 в 20:46 #1168 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 20:46 от якраз з їх 3G через Тримоб засада. вони на сайті пропонують вмикати його в ручному режимі, вибрати сітку з переліку. але, достатньо десь виїхати за межі покриття Тримоба, як зв'язок пропадає, бо сітка вибрана вручну та автоматично не повертається на МТС, треба так само вручну вибирати з переліку MTS 2G, як вони й пишуть на сайті. цікаво, чи хтось вирішив цю проблему та як? хотілося б автоматизувати перехід з роумінгу та навпаки, бо якось це не дуже зручно вручну перемикати мережу виїзжаючи з міста та повертаючись назад
D.I.M.A Опубліковано 17 Липня, 2015 в 07:34 #1169 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 07:34 Вибачте, напрямок перевантажено...знов
yura2281 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 07:37 #1170 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 07:37 не можу нікуди подзвонити, це якийсь пиз*ець
vic4ever Опубліковано 17 Липня, 2015 в 07:48 #1171 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 07:48 це якийсь пиз*ець це ще ніжно сказано... додзвонитись будь-кому нереально
arrival22 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 08:31 #1172 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 08:31 (змінено) Знову почалося((( Спасає присутність Київстарівської сімки і пакетних 60хв на всі напрямки) Ненавиджу МТС!!!!!!!!!!!!!!!!!Вхідні довбаний МТС приймає) Змінено 17 Липня, 2015 в 08:31 користувачем arrival22
ForZa Опубліковано 17 Липня, 2015 в 08:37 #1173 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 08:37 Задовбали вже!!! Або хочуть, щоб клієнтура від них пішла і збанкротити оператора хочуть, але такий сервіс у роботі спонукає лише переходити до іншого оператора не зважаючи, що довго люди користуються, але терпіти це все вже немає сил!!! Лайф турки повністю викупили у Ахметова і напевне будуть за якість боротись, так що є поле для роздумів...
Ko3bMa Опубліковано 17 Липня, 2015 в 08:43 #1174 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 08:43 Зате яка гарна реклама про 3Г, ням-ням. "..цеее моєеее містооо, лалала шось-там кудись-тааам.."
BACbOK Опубліковано 17 Липня, 2015 в 09:02 #1175 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 09:02 (змінено) Та ж сама ситуація. Набираю: - пердь-пердь, буль, вибило - набираю знову - "Вибачте, напрямок перевантажено"... Змінено 17 Липня, 2015 в 09:06 користувачем BACbOK
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти