yurgen Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 20:22 #526 Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 20:22 А мені прийшла відповідь: "Ви не являєтесь учасником акції"Через "он-лайн центр обслуговування абонентів" на сайте мтс попробуй. Я уже кучу людей так перевёл на этот тариф.
nickel Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:25 #527 Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:25 Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200? 1
Yurik Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:35 #528 Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:35 Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200?Якщо прочитати трохи вище, то буде видно, що з 19-го квітня змінені умови і тепер замість 200 хв нараховують 100
nickel Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 04:26 #529 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 04:26 Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200?Якщо прочитати трохи вище, то буде видно, що з 19-го квітня змінені умови і тепер замість 200 хв нараховують 100На офсайті досі вісить інфа про 200 хвилин. Хоча мені це й не важливо, я ще і 100 ні разу не виговорив. 1
milana Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:01 #530 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:01 А мені прийшла відповідь: "Ви не являєтесь учасником акції"Через "он-лайн центр обслуговування абонентів" на сайте мтс попробуй. Я уже кучу людей так перевёл на этот тариф.пробую чоловіка перевести через онлайн центр, однак вони назадавали цілу купу запитань, на які він сам не може відповісти. Чи то дійсно все так складно чи то ми щось заплутались
Lisovic Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:15 #531 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:15 А як подивитись скільки хвилин залишилось?
vrm Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:03 #532 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:03 стандартно, *101*4#
retro_man Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:31 #533 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:31 В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ?
milana Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 09:24 #534 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 09:24 В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ?вже більше нічоголюбить МТС вночі смс слати - мені сьогодні в 4 ночі аж три штуки прийшло
VeliXXX Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 12:31 #535 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 12:31 А якщо я сьогодні поповню на 40 грн, воно не зарахується мені пізніше? не зарахується, обов"язково зачекайте, поки прийде смс з підтвердженням переходу на новий тариф. Тоді поповнюйте рахунок на суму не менше 40 грн. одним платежем, чекайте, поки підключиться послуга "супер" і користуйтеся Дочекатися можна лише підключення послуги "Супер без поповнення". Щоб активувати послугу "Супер 3D Регіональний 0", необхідно через певний час після поповнення рахунку(щоб у системі обновилась інформація) набрати USSD-запит *101*180#. Автоматично після поповнення «Супер 3D Нуль» підключається лише новим абонентам, які придбали СП з даним тарифом. В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я. Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ? Уважніше читайте тему, вище описував, як підключити саму послугу «Супер 3D Нуль».
VaLeRa Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:19 #536 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:19 щоб був активований інет у тому тарифі, треба відправити запит по номер *101*180#
Yabadabadu Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:46 #537 Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:46 (змінено) Добрий вечір! Не перестаю дивуватись!!?? Зникло з рахунку 40 грн. Пишу на онлайн підтримку та отримую відповідь, що гроші зняті за дзвінок на номер 159 (Мобайл Консалтинг Групп справочная служба Стоимость одной минуты эфирного времени – 25.00 Плата за установление соединения* - 1,60 информационно-справочная служба, получение любой информации в он-лайн режиме: адреса, телефоны организаций, ТВ и кино афиша, прогноз погоды, новости и др.полезная инфо 111 или (044)2400000). Доречі, 159 це код розблокування моєї старенької алкательки. Згадую що дійсно недавно випадково "розблокувавши" незаблокований телефон нажав на виклик, але побачивши що пішов виклик відразу вимкнув ( навіть не було сигналу). Та оператор мені впевнено пише "Відображається тривалість дзвінка - 1 хв 39 с. Ви можете перевірити ці дані через Інтернет-помічник. За цей дзвінок була знята сума 40,22 грн." Я так розумію, що якби в мене на рахунку було б гривень зі 100, то тривальсть дзінка булаб трохи більша, десь так на 99,92? Змінено 12 Травня, 2013 в 19:47 користувачем Yabadabadu
nickel Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:55 #538 Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:55 Згадую що дійсно недавно випадково "розблокувавши" незаблокований телефон нажав на виклик, але побачивши що пішов виклик відразу вимкнув ( навіть не було сигналу). Та оператор мені впевнено пише "Відображається тривалість дзвінка - 1 хв 39 с. Ви можете перевірити ці дані через Інтернет-помічник. За цей дзвінок була знята сума 40,22 грн." Я так розумію, що якби в мене на рахунку було б гривень зі 100, то тривальсть дзінка булаб трохи більша, десь так на 99,92? Один раз побачив як пішов виклик на 159, другий раз - ні. Зміни код і спи спокійно. 1
Yabadabadu Опубліковано 12 Травня, 2013 в 20:19 #539 Опубліковано 12 Травня, 2013 в 20:19 Дякую за слушну пораду! Та в мене таке старе корито, що не можу знайти де міняється код, та чи взагалі він змінюється на цьому диво аппараті. тай питанння не втому, заблокувати чи ні, питання в тому, що мені кажуть про тривалість дзвінка в 1,3 хв, а насправді навіть виклику не було!
nickel Опубліковано 13 Травня, 2013 в 04:46 #540 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 04:46 Дякую за слушну пораду! Та в мене таке старе корито, що не можу знайти де міняється код, та чи взагалі він змінюється на цьому диво аппараті.тай питанння не втому, заблокувати чи ні, питання в тому, що мені кажуть про тривалість дзвінка в 1,3 хв, а насправді навіть виклику не було!Та був виклик. Був тоді, коли ти його не помітив. Чи ти думаєш МТС взнали твій код розблокування телефону, побачили що він співпадає з гарноплачуваним номером, підробили статистику дзвінків заради твоїх 40 грн? Замість писання в цій темі, краще потратив би цей час на гугління питання: як змінити код телефону Алкател ***. 1
milana Опубліковано 13 Травня, 2013 в 10:41 #541 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 10:41 nickel, і звідки хвиля агресії? людина пояснює, що не чекала майже дві хвилини перш ніж вибити
nickel Опубліковано 13 Травня, 2013 в 12:41 #542 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 12:41 nickel, і звідки хвиля агресії? людина пояснює, що не чекала майже дві хвилини перш ніж вибитиА де там агресія? Я людині також пояснюю, що якщо один раз таке сталося випадково і вона вчасно помітила, то могло статися ще раз і залишитися непоміченим, але ж набагато легше звинувачувати когось чим визнати власні помилки. 1
madkot Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:17 #543 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:17 Украинский МТС без разрешения включает платную услугу «в подарок»МТС взялось за старое и подключает GOOD'ок своим абонентам, даже не спросив, испытывают ли они к нему взаимность. Получил вчера 4 радостные смс о подключении этой услуги. Условия бесхитростные — 30 дней бесплатно, потом 9 грн месяц. После непродолжительного гугления оказалось, что МТС «предоставляет возможность получить 1 мелодию GOOD'ок в подарок» (навязывает платную услугу своим абонентам) всем пополнившим счет на 20 и более грн в период с 15 апреля по 15 мая.Учитывая, что шанс получить такую «возможность» достаточно велик, рекомендую проверить номера ваших родственников, пользующихся украинским МТС.Услуга не отображается в интернет-помощнике, а по телефону поддержки вам скажут, что не имеют возможности отключать услуги. Единственный способ избежать незапланированных трат — отправить смс. При этом если отправить смс с кодом, который пришел для отмены мелодии, то мелодия будет заменена на рекламную мелодию МТС, а услуга GOOD'ок останется по-прежнему активна. Правильный способ отключения — отправить текст OFF на номер 700.
prg Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:17 #544 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:17 З 9-00 в районі вул.Ківерцівська-Гордіюк неможливо вийти на звязок по МТС (з 20 раз один удачно) це тільки в цьому районі такі проблеми?
igorrrko Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:24 #545 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:24 Та сама лажа.Рівненська-Відродження.
Zheny@ Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:31 #546 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:31 33-й та ж пісня.Добре, що остатачно не відмовився від КС!
REVERS Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:35 #547 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:35 Блін,так завжди,як треба терміново передзвонити!
flashmax Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:38 #548 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:38 ....... Правильный способ отключения — отправить текст OFF на номер 700.Є ще варіант подзвонити на номер 700 (дзвінок платний).
BACbOK Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:43 #549 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:43 (змінено) Щоб отримати список активних підписок і як їх відключити, треба послати порожню безкоштовну смс на номер 2828.Щоб відключити GoodOk, текст off в смс на номер 700 треба писати в нижньому регістрі. Змінено 16 Травня, 2013 в 08:45 користувачем BACbOK 1
Arden Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:56 #550 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:56 В зміїнці теж жо з МТСом.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти