yurgen Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 20:22 Поділитися #526 Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 20:22 А мені прийшла відповідь: "Ви не являєтесь учасником акції"Через "он-лайн центр обслуговування абонентів" на сайте мтс попробуй. Я уже кучу людей так перевёл на этот тариф. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:25 Поділитися #527 Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:25 Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200? 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yurik Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:35 Поділитися #528 Опубліковано 25 Квітня, 2013 в 21:35 Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200?Якщо прочитати трохи вище, то буде видно, що з 19-го квітня змінені умови і тепер замість 200 хв нараховують 100 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 04:26 Поділитися #529 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 04:26 Це тільки мені нараховують 100 хвилин замість обіцяних 200?Якщо прочитати трохи вище, то буде видно, що з 19-го квітня змінені умови і тепер замість 200 хв нараховують 100На офсайті досі вісить інфа про 200 хвилин. Хоча мені це й не важливо, я ще і 100 ні разу не виговорив. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
milana Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:01 Поділитися #530 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:01 А мені прийшла відповідь: "Ви не являєтесь учасником акції"Через "он-лайн центр обслуговування абонентів" на сайте мтс попробуй. Я уже кучу людей так перевёл на этот тариф.пробую чоловіка перевести через онлайн центр, однак вони назадавали цілу купу запитань, на які він сам не може відповісти. Чи то дійсно все так складно чи то ми щось заплутались Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:15 Поділитися #531 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 07:15 А як подивитись скільки хвилин залишилось? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vrm Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:03 Поділитися #532 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:03 стандартно, *101*4# Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
retro_man Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:31 Поділитися #533 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 08:31 В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
milana Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 09:24 Поділитися #534 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 09:24 В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я.Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ?вже більше нічоголюбить МТС вночі смс слати - мені сьогодні в 4 ночі аж три штуки прийшло Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VeliXXX Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 12:31 Поділитися #535 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 12:31 А якщо я сьогодні поповню на 40 грн, воно не зарахується мені пізніше? не зарахується, обов"язково зачекайте, поки прийде смс з підтвердженням переходу на новий тариф. Тоді поповнюйте рахунок на суму не менше 40 грн. одним платежем, чекайте, поки підключиться послуга "супер" і користуйтеся Дочекатися можна лише підключення послуги "Супер без поповнення". Щоб активувати послугу "Супер 3D Регіональний 0", необхідно через певний час після поповнення рахунку(щоб у системі обновилась інформація) набрати USSD-запит *101*180#. Автоматично після поповнення «Супер 3D Нуль» підключається лише новим абонентам, які придбали СП з даним тарифом. В 5 годин ранку прйшло смс, що ваш тариф змінено, ура подумав я. Поповнив рахунок на 40 грн і прийшло повідомлення що "супер буз поповнень підключено". Все? більше ніяких дій не потрібно? у мене супер зД 35 ? Уважніше читайте тему, вище описував, як підключити саму послугу «Супер 3D Нуль». Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VaLeRa Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:19 Поділитися #536 Опубліковано 26 Квітня, 2013 в 18:19 щоб був активований інет у тому тарифі, треба відправити запит по номер *101*180# Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yabadabadu Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:46 Поділитися #537 Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:46 (змінено) Добрий вечір! Не перестаю дивуватись!!?? Зникло з рахунку 40 грн. Пишу на онлайн підтримку та отримую відповідь, що гроші зняті за дзвінок на номер 159 (Мобайл Консалтинг Групп справочная служба Стоимость одной минуты эфирного времени – 25.00 Плата за установление соединения* - 1,60 информационно-справочная служба, получение любой информации в он-лайн режиме: адреса, телефоны организаций, ТВ и кино афиша, прогноз погоды, новости и др.полезная инфо 111 или (044)2400000). Доречі, 159 це код розблокування моєї старенької алкательки. Згадую що дійсно недавно випадково "розблокувавши" незаблокований телефон нажав на виклик, але побачивши що пішов виклик відразу вимкнув ( навіть не було сигналу). Та оператор мені впевнено пише "Відображається тривалість дзвінка - 1 хв 39 с. Ви можете перевірити ці дані через Інтернет-помічник. За цей дзвінок була знята сума 40,22 грн." Я так розумію, що якби в мене на рахунку було б гривень зі 100, то тривальсть дзінка булаб трохи більша, десь так на 99,92? Змінено 12 Травня, 2013 в 19:47 користувачем Yabadabadu Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:55 Поділитися #538 Опубліковано 12 Травня, 2013 в 19:55 Згадую що дійсно недавно випадково "розблокувавши" незаблокований телефон нажав на виклик, але побачивши що пішов виклик відразу вимкнув ( навіть не було сигналу). Та оператор мені впевнено пише "Відображається тривалість дзвінка - 1 хв 39 с. Ви можете перевірити ці дані через Інтернет-помічник. За цей дзвінок була знята сума 40,22 грн." Я так розумію, що якби в мене на рахунку було б гривень зі 100, то тривальсть дзінка булаб трохи більша, десь так на 99,92? Один раз побачив як пішов виклик на 159, другий раз - ні. Зміни код і спи спокійно. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yabadabadu Опубліковано 12 Травня, 2013 в 20:19 Поділитися #539 Опубліковано 12 Травня, 2013 в 20:19 Дякую за слушну пораду! Та в мене таке старе корито, що не можу знайти де міняється код, та чи взагалі він змінюється на цьому диво аппараті. тай питанння не втому, заблокувати чи ні, питання в тому, що мені кажуть про тривалість дзвінка в 1,3 хв, а насправді навіть виклику не було! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 13 Травня, 2013 в 04:46 Поділитися #540 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 04:46 Дякую за слушну пораду! Та в мене таке старе корито, що не можу знайти де міняється код, та чи взагалі він змінюється на цьому диво аппараті.тай питанння не втому, заблокувати чи ні, питання в тому, що мені кажуть про тривалість дзвінка в 1,3 хв, а насправді навіть виклику не було!Та був виклик. Був тоді, коли ти його не помітив. Чи ти думаєш МТС взнали твій код розблокування телефону, побачили що він співпадає з гарноплачуваним номером, підробили статистику дзвінків заради твоїх 40 грн? Замість писання в цій темі, краще потратив би цей час на гугління питання: як змінити код телефону Алкател ***. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
milana Опубліковано 13 Травня, 2013 в 10:41 Поділитися #541 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 10:41 nickel, і звідки хвиля агресії? людина пояснює, що не чекала майже дві хвилини перш ніж вибити Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 13 Травня, 2013 в 12:41 Поділитися #542 Опубліковано 13 Травня, 2013 в 12:41 nickel, і звідки хвиля агресії? людина пояснює, що не чекала майже дві хвилини перш ніж вибитиА де там агресія? Я людині також пояснюю, що якщо один раз таке сталося випадково і вона вчасно помітила, то могло статися ще раз і залишитися непоміченим, але ж набагато легше звинувачувати когось чим визнати власні помилки. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:17 Поділитися #543 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 07:17 Украинский МТС без разрешения включает платную услугу «в подарок»МТС взялось за старое и подключает GOOD'ок своим абонентам, даже не спросив, испытывают ли они к нему взаимность. Получил вчера 4 радостные смс о подключении этой услуги. Условия бесхитростные — 30 дней бесплатно, потом 9 грн месяц. После непродолжительного гугления оказалось, что МТС «предоставляет возможность получить 1 мелодию GOOD'ок в подарок» (навязывает платную услугу своим абонентам) всем пополнившим счет на 20 и более грн в период с 15 апреля по 15 мая.Учитывая, что шанс получить такую «возможность» достаточно велик, рекомендую проверить номера ваших родственников, пользующихся украинским МТС.Услуга не отображается в интернет-помощнике, а по телефону поддержки вам скажут, что не имеют возможности отключать услуги. Единственный способ избежать незапланированных трат — отправить смс. При этом если отправить смс с кодом, который пришел для отмены мелодии, то мелодия будет заменена на рекламную мелодию МТС, а услуга GOOD'ок останется по-прежнему активна. Правильный способ отключения — отправить текст OFF на номер 700. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
prg Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:17 Поділитися #544 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:17 З 9-00 в районі вул.Ківерцівська-Гордіюк неможливо вийти на звязок по МТС (з 20 раз один удачно) це тільки в цьому районі такі проблеми? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
igorrrko Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:24 Поділитися #545 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:24 Та сама лажа.Рівненська-Відродження. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:31 Поділитися #546 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:31 33-й та ж пісня.Добре, що остатачно не відмовився від КС! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
REVERS Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:35 Поділитися #547 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:35 Блін,так завжди,як треба терміново передзвонити! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
flashmax Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:38 Поділитися #548 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:38 ....... Правильный способ отключения — отправить текст OFF на номер 700.Є ще варіант подзвонити на номер 700 (дзвінок платний). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BACbOK Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:43 Поділитися #549 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:43 (змінено) Щоб отримати список активних підписок і як їх відключити, треба послати порожню безкоштовну смс на номер 2828.Щоб відключити GoodOk, текст off в смс на номер 700 треба писати в нижньому регістрі. Змінено 16 Травня, 2013 в 08:45 користувачем BACbOK 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Arden Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:56 Поділитися #550 Опубліковано 16 Травня, 2013 в 08:56 В зміїнці теж жо з МТСом. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти