madkot Опубліковано 3 Квітня, 2012 в 11:37 Поділитися #151 Опубліковано 3 Квітня, 2012 в 11:37 приколи бувають, мені двічі повертали гроші коли хвилини не нараховувались через збій системи. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 4 Квітня, 2012 в 14:50 Поділитися #152 Опубліковано 4 Квітня, 2012 в 14:50 взяв мтс в якості другої сімки в телефон, бо чимало знайомих на ньому сидить. ну шо я можу сказати... рагулі в тех підтримці і поганий сервіс. після того, як поповнив рахунок на суму 38 грн, супер мтс навіть в тех підтримці не могли активувати протягом 4 днів-весь час жерло гроші при звінках на мтс. після 4х днів, накінець-то СВЄРШИЛОСЬ! активувався супер мтс! ну це ж не діло! а якшо людині треба позвонити швидко? навіть на лайфі, на який всі гонять, вільний лайф активується протягом кількох хвилин, а не діб. Аналогічна історія. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bambaclay Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 06:52 Поділитися #153 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 06:52 взяв мтс в якості другої сімки в телефон, бо чимало знайомих на ньому сидить. ну шо я можу сказати... рагулі в тех підтримці і поганий сервіс. після того, як поповнив рахунок на суму 38 грн, супер мтс навіть в тех підтримці не могли активувати протягом 4 днів-весь час жерло гроші при звінках на мтс. після 4х днів, накінець-то СВЄРШИЛОСЬ! активувався супер мтс! ну це ж не діло! а якшо людині треба позвонити швидко? навіть на лайфі, на який всі гонять, вільний лайф активується протягом кількох хвилин, а не діб. Аналогічна історія. М-дя, прикол! Вже серйозно подумую чи переходити все-таки на цей тариф!(послуга супер закінчується 6 числа) З такими приколами! П.С. Навіть не знав що в них чат-підтримка є! Можна розважитись коли сумно! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolialutsk Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 06:59 Поділитися #154 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 06:59 Не знаю где вы находите себе проблеммы,я уже два своих номера перевёл-оба без проблем.Активировалось за 3 минуты,потом пополнил на 30грн и опять в течении 5 минут подключили супер. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Pavelix Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:12 Поділитися #155 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:12 Не знаю где вы находите себе проблеммы,я уже два своих номера перевёл-оба без проблем.Активировалось за 3 минуты,потом пополнил на 30грн и опять в течении 5 минут подключили супер.Аналогічно... просто треба усе уважно читати і слухати коли переходите... ато жаліються усі... в 80% випадків самі просто не розібрались.. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:16 Поділитися #156 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:16 я не розумію вереск про не включену послугу супер- гроші є і людина дзвонить за них, а не безкоштовно. Робиться дзвінок оператору і гроші за кілька днів повернуть. Було таке два рази у мене - хвилини не нарахувались. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bit Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:38 Поділитися #157 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:38 Не знаю где вы находите себе проблеммы,я уже два своих номера перевёл-оба без проблем.Активировалось за 3 минуты,потом пополнил на 30грн и опять в течении 5 минут подключили супер.раз на раз не приходиться!Аналогічно... просто треба усе уважно читати і слухати коли переходите... ато жаліються усі... в 80% випадків самі просто не розібрались..ну то тільки не треба робити рагулів з нормальних людей. рагулі-це у них, в тех. підтримці сидять, а я з усім добре розбираюсь. вони самі не знали чому так трапилось-каже мені дівчинка "ну це у нас хм... ем... ну активується супер мтс протягом доби, таке буває. якшо за добу не активується-звоніть до нас, оформимо заявку на розгляд послуги."через добу не активувалось, то я і позвонив і знову те саме-не знаємо чого так, розберемось. дуже дивували завжди оці язикаті, які ставали на сторону оператора. те, що у вас все працює, ще не значить, що у мільйонів інших користувачів все теж має працювати. а для оператора вигідніше обісрати користувача, назвавши його ідіотом, який "не вміє", ніж визнати, що проблема на його боці і що це камінь в його город. український менталітет, що тут скажеш... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:49 Поділитися #158 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:49 Не знаю где вы находите себе проблеммы,я уже два своих номера перевёл-оба без проблем.Активировалось за 3 минуты,потом пополнил на 30грн и опять в течении 5 минут подключили супер.Аналогічно... просто треба усе уважно читати і слухати коли переходите... ато жаліються усі... в 80% випадків самі просто не розібрались..я не розумію вереск про не включену послугу супер- гроші є і людина дзвонить за них, а не безкоштовно. Робиться дзвінок оператору і гроші за кілька днів повернуть. Було таке два рази у мене - хвилини не нарахувались.Повторюю - ніхто нікуди не переходив - був куплений НОВИЙ пакет з тарифом "Супер МТС без поповнення +0,35", тут же було здійснено поповнення рахунку на 30 грн. По ідеї мав би активуватись майже відразу. Але... Перемовини в чат-підтримці і з оператором призвели до того що: "Визнаємо, це наші проблеми, Ваша заявка прийнята". Далі - ажидайтє. Причому з їхніх відповідей (див. прикріплений файл в моєму попередньому пості) виходить що, як правило це 4-5 днів, але може бути й до 14.Зашибісь!Ще жодного разу ні на одному з операторів подібного зі мною не траплялось. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Pavelix Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:54 Поділитися #159 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:54 Ну.. єдиний висновок - що раз на раз не приходиться.... а для солідної компанії це не правильно... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Baldek Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:55 Поділитися #160 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 07:55 (змінено) В мене на маминому номері теж впрдовж доби неактивувалась послуга, позвонив залишив заявку вранці, а вже після обіду активували в ручному режимі, теж прийшла смска з вибаченями. Можливо тоді ще це не мало такого масового характеру тому й так швидко підключили.. Змінено 5 Квітня, 2012 в 07:55 користувачем Baldek Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 08:25 Поділитися #161 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 08:25 Повторюю - ніхто нікуди не переходив - був куплений НОВИЙ пакет з тарифом "Супер МТС без поповнення +0,35", тут же було здійснено поповнення рахунку на 30 грн. По ідеї мав би активуватись майже відразу. Але... Перемовини в чат-підтримці і з оператором призвели до того що: "Визнаємо, це наші проблеми, Ваша заявка прийнята". Далі - ажидайтє. Причому з їхніх відповідей (див. прикріплений файл в моєму попередньому пості) виходить що, як правило це 4-5 днів, але може бути й до 14.Зашибісь!Ще жодного разу ні на одному з операторів подібного зі мною не траплялось.наскільки я пам"ятаю - то після купівлі тномеру треба зробити дзвінок - тоді сам номер активується, а тоді вже кидати гроші для включення послуги супер Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 10:46 Поділитися #162 Опубліковано 5 Квітня, 2012 в 10:46 Повторюю - ніхто нікуди не переходив - був куплений НОВИЙ пакет з тарифом "Супер МТС без поповнення +0,35", тут же було здійснено поповнення рахунку на 30 грн. По ідеї мав би активуватись майже відразу. Але... Перемовини в чат-підтримці і з оператором призвели до того що: "Визнаємо, це наші проблеми, Ваша заявка прийнята". Далі - ажидайтє. Причому з їхніх відповідей (див. прикріплений файл в моєму попередньому пості) виходить що, як правило це 4-5 днів, але може бути й до 14.Зашибісь!Ще жодного разу ні на одному з операторів подібного зі мною не траплялось.наскільки я пам"ятаю - то після купівлі тномеру треба зробити дзвінок - тоді сам номер активується, а тоді вже кидати гроші для включення послуги суперАбо /або : або дзвінок, або поповнення.В моєму випадку конкретно їхні трабли, бо номер активований, а відповідний тариф не підключено. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bambaclay Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 10:56 Поділитися #163 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 10:56 Ну-у, вчора перевівся...перевело дуже швидко тариф, буквально за хв.! А послуга Супер активувалась в радіусі 15хв. після поповнення рахунку! Єдиний "поганий штрих" це - колись був в мене МТС "Партнерський" потім МТС примусово перевели на "МТС всі мережі 2 нулі", думав перехід буде безкоштовним(так як, вважав, що перехід у мене в інший тариф(за своїм бажаннм) перший), але ні - зжерло ~9,6грн. ще за перехід!!!! Сц@ки! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vasilu Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:00 Поділитися #164 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:00 Ну-у, вчора перевівся...перевело дуже швидко тариф, буквально за хв.! А послуга Супер активувалась в радіусі 15хв. після поповнення рахунку! Єдиний "поганий штрих" це - колись був в мене МТС "Партнерський" потім МТС примусово перевели на "МТС всі мережі 2 нулі", думав перехід буде безкоштовним(так як, вважав, що перехід у мене в інший тариф(за своїм бажаннм) перший), але ні - зжерло ~9,6грн. ще за перехід!!!! Сц@ки! Не пожалієш значна економія виходить !!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolialutsk Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:06 Поділитися #165 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:06 У меня тоже сняло 9 грн,позвонил оператору,спросил изза чего,сказали ошибка,вернули деньги на следующий день. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:12 Поділитися #166 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:12 У меня тоже сняло 9 грн,позвонил оператору,спросил изза чего,сказали ошибка,вернули деньги на следующий день.а остальние 9999 человек не позвонили... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolialutsk Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:37 Поділитися #167 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:37 У меня тоже сняло 9 грн,позвонил оператору,спросил изза чего,сказали ошибка,вернули деньги на следующий день.а остальние 9999 человек не позвонили...Согласен,на это и рассчитано! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:54 Поділитися #168 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:54 Повторюю - ніхто нікуди не переходив - був куплений НОВИЙ пакет з тарифом "Супер МТС без поповнення +0,35", тут же було здійснено поповнення рахунку на 30 грн. По ідеї мав би активуватись майже відразу. Але... Перемовини в чат-підтримці і з оператором призвели до того що: "Визнаємо, це наші проблеми, Ваша заявка прийнята". Далі - ажидайтє. Причому з їхніх відповідей (див. прикріплений файл в моєму попередньому пості) виходить що, як правило це 4-5 днів, але може бути й до 14.Зашибісь!Ще жодного разу ні на одному з операторів подібного зі мною не траплялось.наскільки я пам"ятаю - то після купівлі тномеру треба зробити дзвінок - тоді сам номер активується, а тоді вже кидати гроші для включення послуги суперАбо /або : або дзвінок, або поповнення.В моєму випадку конкретно їхні трабли, бо номер активований, а відповідний тариф не підключено.Тариф підключили сьогодні, але як виявилось, потрібно було писати СЮДИ , бо це ПрівєтБанк не провів поповнення (щоправда, гроші повернув). Але 3 дні для активації пакету згаяно на ідійостькі перемовини з операторами, як перших (МТС), так і других (Прівєт...) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bambaclay Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 12:13 Поділитися #169 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 12:13 У меня тоже сняло 9 грн,позвонил оператору,спросил изза чего,сказали ошибка,вернули деньги на следующий день. Я теж дзвонив! Сказали не "ошибка" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
invited Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 12:34 Поділитися #170 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 12:34 (змінено) не перестаю дивуватись МТС, ця контора в черговий раз відзначилась... поповнив рахунок на 35 грн (-1.5 грн комісія терміналу) і чекаю на підключення послуги Супер МТС без плати за зєднання та поповнень, день пройшов, другий, а за цей час звичайно відбуваються дзвінки, грошей все менше і менше на рахунку залишається... звоню оператору, як завжди відповідь очікуйте, ось скоро вже має бути активована... перепитую, а якщо на момент активаціїї послуги на рахунку вже не буде 30 грн то ви підключите її чи ні??? у відповідь: головне щоб було більше 8 грн!!! тобто якщо я б виговорив за ці два дні 33 грн то послуга не активувалась... Прикро, що так відбувається. Про умову переходу з тарифу Супепр Свобода на діючий тариф я взагалі в шоці.. обіцялось одне а вийшло як завжди.. і не вигідно і не дешево... ось так... Змінено 6 Квітня, 2012 в 12:35 користувачем invited Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Volyniaka Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 12:46 Поділитися #171 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 12:46 не перестаю дивуватись МТС, ця контора в черговий раз відзначилась... поповнив рахунок на 35 грн (-1.5 грн комісія терміналу) і чекаю на підключення послуги Супер МТС без плати за зєднання та поповнень, день пройшов, другий, а за цей час звичайно відбуваються дзвінки, грошей все менше і менше на рахунку залишається... звоню оператору, як завжди відповідь очікуйте, ось скоро вже має бути активована... перепитую, а якщо на момент активаціїї послуги на рахунку вже не буде 30 грн то ви підключите її чи ні??? у відповідь: головне щоб було більше 8 грн!!! тобто якщо я б виговорив за ці два дні 33 грн то послуга не активувалась... Прикро, що так відбувається. Про умову переходу з тарифу Супепр Свобода на діючий тариф я взагалі в шоці.. обіцялось одне а вийшло як завжди.. і не вигідно і не дешево... ось так...Прикро, коли дві контори (МТС та ПрівєтБанк) щось недопрацювали, а доводиться, як мінімум, чекати 3 дні до підключення пакету ( і це, наголошую, без переходу - підключення нового стартового пакета)... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 13:04 Поділитися #172 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 13:04 не перестаю дивуватись МТС, ця контора в черговий раз відзначилась... поповнив рахунок на 35 грн (-1.5 грн комісія терміналу) і чекаю на підключення послуги Супер МТС без плати за зєднання та поповнень, день пройшов, другий, а за цей час звичайно відбуваються дзвінки, грошей все менше і менше на рахунку залишається... звоню оператору, як завжди відповідь очікуйте, ось скоро вже має бути активована... перепитую, а якщо на момент активаціїї послуги на рахунку вже не буде 30 грн то ви підключите її чи ні??? у відповідь: головне щоб було більше 8 грн!!! тобто якщо я б виговорив за ці два дні 33 грн то послуга не активувалась... Прикро, що так відбувається. Про умову переходу з тарифу Супепр Свобода на діючий тариф я взагалі в шоці.. обіцялось одне а вийшло як завжди.. і не вигідно і не дешево... ось так...тут все просто - послуга активовується протягом доби, про що пишеться на сайті - всі кошти, котрі затрачені на дзвінки, інтернтен, смс, котрі повинні надаватись при активації послуги - повинні повернутись, про що треба дзвонити і окремо робити заявку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vasilu Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 15:00 Поділитися #173 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 15:00 поповнив рахунок на 35 грн (-1.5 грн комісія терміналу)У терміналах приватбанку без комісії Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Kazus Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 05:15 Поділитися #174 Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 05:15 Сьогодні якісь проблеми з інтернетом в МТС. Телефон на WP7 автоматично переналаштувався на 3G, а інший просто не хоче з'єднуватись. В когось працює? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Panek Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 13:26 Автор Поділитися #175 Опубліковано 11 Квітня, 2012 в 13:26 В мене з інетом все гаразд. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти