Jump to content

Шосейно-МТБ марафон


Lexx_Giant

Recommended Posts

Є така завдумка:

Команда з 3 гонщиків, стартує одночасно. Дистанція 20 км, фініш по 3-му гонщику. Можна зробити також Мікст і Соло.

В команді по 1 шосеру.. )))

Цікавий такий формат?

Прошу всіх висловити свою думку.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply
  • Адміністратори

Якось мені не дуже подобається, хоча і розумію, серед вело-любителів нашого регіону мало шосерів.

Такий варіант може пройти, і участь в перегонах візьме велика кількість людей.

2 дуже сильних МТБ + шосер, може й слабший за фізичними показниками можуть показати гарний час. Або на оборот.

Я собі так думаю.

Можна у вільний час провести маленьку репетицію гонки, глянемо що вийде.

Link to comment
Share on other sites

Тут більше треба буде працювати на команду..

По чуть готуємось до групової гонки в місті. По Глушець Критеріум чи Пролог.

А для цьогго треба навчитися поводити себе в групі.. більшість з нас цього нажаль.. не вміють.

Link to comment
Share on other sites

Тра якось розділєти полюбов, жеби не бурчали в кінці.

Припустим, в команді не менше одного МТБ, бо 3 шосера полюбом виграють у 2Ш+1МТБ, (ну хіба на МТБ Мартенз буде, то мо не програють)

Link to comment
Share on other sites

Неа, не вижу смысла в таком миксе - МТБшники запарятся, а шоссер и не напряжётся :)

Два человека против трёх смотрятся выгоднее - в полтора раза больше команд, и если есть категории, то они будут наполнены.

Подумай про вариант 4 человека - каждый по пять километров (туда и назад) от 95-го до въезда на Гараздженское кольцо, например. Двое ждут на старте, двое на финише. Только как-то ограничить передвижение откатавших (по другой стороне дороги). И учесть, что будут встречные курсы (чтобы дорогу не пересекать). Хотя можно запускать и с другой стороны...

Или же команда из двух человек - до Гаразджи, отметка у контролёра и назад, смена и повтор маршрута. Но опять будут встречные курсы.

Link to comment
Share on other sites

Думав над розворотом...

Нема виходу реально.. полюбе комусь не повезе і будуть знову качелі.

Треба в одну сторону продумати просто маршрут і дистанцію..

Парна, в принципі, теж варіант. Але над умовами треба подумати. Треба щоб було і шосерам цікаво і МТБ були задіяні.. в ідеалі по грунтах..

Тут і естафету можна придумати. Шосер приїжджає і передає естафету МТБ.. наприклад... або навпаки.

З.І. Навіть кільце є... старт в Струмівці де починається грунтовка в ліс, шосер тулить кільце на обїзну, Луцьке кільце, далі по Рівненській трасі, залітає знову в Струмівку.. там передає естафету МТБ.. той валить через ліс і біля кладовища.. поворот на Гвардійське озеро.. пердеє естафету другому МТБ. Той по тому битому асфальті.. фінішує на виїзді на Рівненську трасу.

Давай те пропозиції.. хто як бачить такий формат гонки..

Link to comment
Share on other sites

И тут в эстафете (если парная) раздельный старт нужен, т.к. при общем на промежуточном финише надо делать коридор метров 10 шириной, чтобы все смогли нормально эстафету передать.

Link to comment
Share on other sites

Неа, не вижу смысла в таком миксе - МТБшники запарятся, а шоссер и не напряжётся

Преимущество шоссера над мтб легко нивелируется грамотным выбором трассы.

Дорога похуже, и рельеф похолмистее с не очень качественными спусками. :)

Во Львове такая схема уже два года отлично работает.

Link to comment
Share on other sites

А зміст мені вбивати шосера за паро кілобаксів.. об гавняну дорогу.

Тут треба і щоб шосер показав свої найсильніші сторони і МТБ щоб вкайф проїхався.

А де у Львові? Можна про це почитати? Дай ссилку.

2 Урса.. так тільки роздільний старт...

Бо МТБ як МТБ.. а от шосери точно повбиваютья десь на трасі.

Link to comment
Share on other sites

не надо впадать в крайности.

дорога похуже - это не значит в хлам убитое дорожное полотно :)

участник перед стартом (зная маршрут) должен думать на чем ехать.

во Львове - это Первая Сотка

http://velomax.com.ua/forum/index.php?showforum=43

Link to comment
Share on other sites

А я за самий перший варіант тільки з деякими уточненнями.

1. Розділити на шосе і мтб.

2. Можна зробити команду і з 2-х гонщиків. Більше команд буде і вертушка получиться нормально. Ну або вже троє, так ще краще.

3. Траса з точки в точку і відповідно розділка.

Естафета - більше гемора, хоча й ніби цікавіше.

Давайте поки що розкрутимо шосейні гонки нормально, хай чайники навчаться в групі їздити, проведемо групову гоночку містом, а там вже й групову за містом можна буде, з відстанню кілометрів так 60-70 для початку.

Link to comment
Share on other sites

Тоді можливо такий варіант..

Шосер тулить зі струмівки... на Звірів.. там повертає праворуч і тулить далі на Романів... і тд.. біля церкви в Лище.... передає естафету МТБ, а той лісами-полями і фініш в Срумівці. От це магамарафон буде..))))))

Ще б закільцювати це все діло... 2-3 круга і всі наїдяться "мама нє горюй"..)))

Link to comment
Share on other sites

2 Атаракс.

Для вертушки треба не менше 5-7 чоловік..... в ідеалі 10.

Розділяти нема змісту.. бо шосерів буде максимум 2-3 пари. Краще в пару чи в "ТРІЙКУ" по шосеру... :ok:

Треба шосе розвивати. Це ти в точку. а то з нашого регіану.. навіть ті ж самі Динамівці.. мають їздити чоррт і куди.. щоб шосе поганяти.

Link to comment
Share on other sites

Не видумуйте велосипед!

Проводиться шосейна гонка, я сідаю на шосер і їду.

Проводиться КК - їду на кантрійному велі і весь расклад.

А це що ви придумуєте - це командна гонка (коли чотири шосера їхали по змінах), яка у девяностих роках зняли з Олімпійської дисципліни.

post-6445-0-41701200-1309369957_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ти звичайно прав.

АЛЕ!!!

Шосерів у нас... як показали змагання аж 10 .. не більше.., розвивати цей вид велосипеду серед 10.. які і так на ньому катаються і спробували швидкість і групу.... без зацікавлення МТБ-шників.. це, як мінімум нерозумно.

Ну не можна ще зараз робити командну гонку, як хоче Макар наприклад.. бо повбиваються нахрен.. бо не вміють по парах в групі навіть їздити.... от і вертимо того лісапеда.. щоб всім було добре..і шосери щоб прогналися... і МТБ-шники кайфанули на грунті.

Отже.. формат командної/парної/естафети... обговорюється.. щоб вибрати оптимальний.. для найбільшого числа велосипедістів. Бо не у всіх.. є по 2-3 велоспеда під кокретні завдання.. таких хворих не багато....)))) НАЖАЛЬ... )))))

Link to comment
Share on other sites

Че тупим?

Это ж шикарная идея, на мой взгляд.

Предлагаю уже искать себе партнера.

Категории:

Соло - шоссе+мтб(один на двух велах)- девочки и мальчики;

Пары - шоссе+мтб - мальчики-девочки, мальчики-мальчики.

А в миксах, кто как захочет: девочка - шоссе, мальчик - мтб, или наоборот.

Трасса, что Лекс предложил - отлично подходит. Разве только, не помешает найти вариант, чтоб закольцевать.

Проводить нужно до 8-го августа, либо уже в сентябре.

Шо решаем?

Link to comment
Share on other sites

Проводимо тоді в кінці липня.

Подумай.. як зєднати кільце.. Танюш.. І ще... треба щоб їздили не перетинаючи шосе.

Естафету можна передавати і біля дач.. в полі.. А взагалі було б цікаво 100 км парний марафон.. ну і соло звичайно.

Мож повторюсь.. але!!!

Шосер валить, скажімо, 70 км асфальтом.. а МТБ 30 км пиляє грунтами. І зробити по 3-4 кола для одного і для другого.. або по 1 великому, що ІМХО... не цікаво.

Категорії Соло, Мікст (Д-Х), М-М, Ветерани (по сумі років.. скажімо не менше 60 ....)

З.І. Мож ще плавання забабахаєм?..)))

ЧИ обєднаймо тоді 2 марафона.. Тільки обовязково включаємо шосейний маршрут.

Link to comment
Share on other sites

Я хочу поганяти в кайф.. і щоб зі мною поганяли мої друзі і знайомі.

Хочу, щоб було цікаво і захопливо. Якщо для цього треба відійти від якихось конкретних правил чи вподобань.. то я з задоволенням це зроблю..

Головне щоб учасникам сподобалося.

Link to comment
Share on other sites

Ну.. думаю з тими хто приїде з інших міст.... може 10 набереться.. ТІльки треба всіх задіяти.. + дєвачькі... 2 точно..)))

Динамівців теж запросити.. Міксоіва пара Дигамівка..+ МТБ-шник.. супер.. І шосери зможуть покататися групою...

Link to comment
Share on other sites

Мне нравится идея с одним, но большим кругом. Так и организовать, и судить легче. Представте, какая будет путаница в протоколах - разделка, по двое и еще кругами. Нагружать другими дисциплинами тоже, думаю, для начала замного.

Само собой, трассы пересекать не будем, даже дороги второстепенные. И населенки, желательно б чем меньше зацепить.

Парочка идей по трассе есть уже, надо покататься еще и додумать

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Create New...