8a8asik Опубліковано 12 Травня, 2011 в 19:58 Поділитися #76 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 19:58 Велике дякую Dr.Martenz за показаний правильний маршрут,та організаторам за саму трасу , накінець правильно проїхав, помилявся якраз на тому повороті про який всі говорили. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 12 Травня, 2011 в 20:03 Поділитися #77 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 20:03 Вся еліта яка зарегалась в аматорах (я в тому числі) - їде в ЕЛІТІ або в категорії ЮНІОРИ. Можна взагалі не їхати. Вибирайте самі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
МИстерФикс Опубліковано 12 Травня, 2011 в 20:56 Поділитися #78 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 20:56 Можна мені в юніори? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори kmd Опубліковано 12 Травня, 2011 в 21:19 Адміністратори Поділитися #79 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 21:19 №5 як не був гонщиком, так ним і не стане, дорогу молодим Я б сказав так. Берем топ з гонки в Дубно, і женем з аматорів, призерів гонки Або в аматори, але в не заліку. Богдан, доречі. Мене уже на 2 голови переріс. Так що йому в авматорах точно не місце. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 12 Травня, 2011 в 22:01 Поділитися #80 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 22:01 Богдан, доречі. Мене уже на 2 голови переріс. Так що йому в авматорах точно не місце. я їду в еліті. І надалі, слід ввести таке правило: 1,2,3 місця в аматорах - переводяться в еліту. Останнє і передостаннє місце в еліті - переводиться в аматори. (за умови, що це не явні лосі) Про це говорилось в минулому році, але за зиму багато хто певне забув про це. І найголовніше - кого і куди вирішують організатори на власний розсуд. Це рішення не обговорюється. Як у футболі рішення судді Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 12 Травня, 2011 в 22:03 Автор Поділитися #81 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 22:03 Итак. В Аматоры хотят: Atarax - 1-е место на аР-эволюшн (аматоры), 2-е место парный марафон 11-14 (ММ), 2-е место во Львове, отличный рост... Platoon - 3-е место на ВелоДне-2010 (элита), 3-е место на ПЗ (Элита), 3-е место на ПБ в (эксперты-элита-не-спортсмены), 3-е место на СноваКсЦы (с отрывом в 3 минуты от четвёртого участника, по сути - элита), 2-е место в Дубно () Dell - 1-е место на ПБ (аматоры), вроде как с готовностью шёл в элиту... Что до kmd - 2-е место на ВелоДне-2010 (аматоры) и Lexx_Giant - 1-е место на ВелоДне-2010 (аматоры)... с резким ухудщением результатов в течении года... Есть ещё некоторые участники, которым в Аматорах уже делать нечего, но они пока не проявились Млыновские коллеги: Волошин Александр (младший) - 1-е место на ПЗ (любители) Кульчицкий Дмитрий - 2-е место на ПЗ (любители), 3-е место на Плюше (аматоры) Кто-то из вас - мастер спорта? И вы в аматоры? Совесть есть? АМАТОРЫ - это категория для пиво-соко-кулинарко-лаунж-релакс-покатушечников. ЖИРНАЯ ТОЧКА. Не нравится название Элита - переназовём Экспертами. Хотите зваться Аматорами - будете, но тогда Аматоры станут Новичками, а Новички - Младенцами. Но всё равно катать будете с равными себе. Можете обижаться. На сайте есть твёрдое АНИФИГА от орков Організатори мають право на свій розсуд перевести учасників до іншої категорії у разі, якщо рівень підготовки не відповідає їхньому вибору. При заполнении формы оно чётко видно. Поэтому участники перераспределены таким образом Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Magister Опубліковано 12 Травня, 2011 в 22:14 Поділитися #82 Опубліковано 12 Травня, 2011 в 22:14 Млыновские коллеги:Волошин Александр (младший) - 1-е место на ПЗ (любители) Кульчицкий Дмитрий - 2-е место на ПЗ (любители), 3-е место на Плюше (аматоры) Кто-то из вас - мастер спорта? И вы в аматоры? Совесть есть? гляньте на результати гонки в Дубно! де ви там побачили еліту? тим більше майстрів спорту! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tais Опубліковано 13 Травня, 2011 в 03:34 Поділитися #83 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 03:34 Можна мені в юніори? ага, щас! Ничего себе дискуссия.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:19 Поділитися #84 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:19 Сорок лет, а все в "Дивчатах"...То ли категорию назвать как-то универсальней...То ли сделать отдельную...Песок реально сыплется из ушей на ваших норшорах...пс: Третий мост я не проезжаю. Вел встает перед ним, как конь. Пока вы его не придумали, я и не догадывалась, что есть у меня такой невроз Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори kmd Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:22 Адміністратори Поділитися #85 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:22 Я на перемогу не претендую.А проїхати стільки кіл мені просто важко. І не бачу смислу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
МИстерФикс Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:25 Поділитися #86 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:25 Можна мені в юніори? ага, щас! Ничего себе дискуссия.... Ну капец Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Venom Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:46 Поділитися #87 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 06:46 А мені особисто по барабану, хто в якій категорії буде катати. Я катаюсь заради власного задоволення. Якщо спорити на рахунок категорій - переведіть мене в новачки . Я ж в Дубно фінішував майже останнім. Буду їхати в любому складі групи 5 кіл, тільки не знімайте з траси як кругового - у вас нічого не вийде! А старт точно буде в місці білої лінії? Якщо так, то старт точно буде загальним? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Superman Опубліковано 13 Травня, 2011 в 07:01 Поділитися #88 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 07:01 Сьогодні ніхто не хоче поїхати на трасу? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Fr1end Опубліковано 13 Травня, 2011 в 07:02 Поділитися #89 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 07:02 Сьогодні квест Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BlackFox Опубліковано 13 Травня, 2011 в 09:25 Поділитися #90 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 09:25 А мені перед кожною гонкою здається , що траса стає більш техніча і я не встигаю за цим прогресом) Якщо на Паморочному блюзі проїзджалося все, зараз треба буде на деяких ділянках походити з велом Підйом, що раніше був спуском навіть не пробую брати,там після крутих поворотів нема де толком розігнатися....а тільки оговтатися від апхілів... а 3-й місток ...мда....вчора недолетіла пів метра, заднє колесо пішло під міст, теж страх зупиняє і не дає розігнатися..ручки трусяться і вже лежиш і радієш що не поцарапалсь об споруду)... Ну і цей зїзд з трави вниз... два деревця....яма між ними... , там ще більше сци.... пісяєш ніж перед 3-м містком). Але поїду для масовки...щоб організаторам не було впадло наступного разу викладатися...хоча знаю що буду вмирати....фіз форма "офісного планктона" ніяка ......далі піцерії весною і не їздили Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dr.Martenz Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:24 Поділитися #91 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:24 фігасе форма ніяка, я вчора по полю ледь втік, думав ззаду Плам доганяє, а виявилось, що дві Танюшки Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:40 Поділитися #92 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:40 BlackFox, ну вот.. а я только хотел попросить ursa натыкать кольев в ту яму под мостом на этой трассе у каждого свои сложности. меня напрягает, собственно, "стирка". руление между деревьями на длинном байке тоже доставляет. зато торчки, спуски и ямы проходятся нормально - слава длинной базе и подвеске. последние два раза прошел круги не слезая с байка. если получится сделать то же самое и на гонке - буду очень собой доволен, даже если приду последним Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sobol Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:42 Поділитися #93 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:42 Я всю трасу проїхав на шосейнику!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:44 Поділитися #94 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 10:44 Я всю трасу проїхав на шосейнику!!! точно не он на тебе? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Venom Опубліковано 13 Травня, 2011 в 11:01 Поділитися #95 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 11:01 фігасе форма ніяка, я вчора по полю ледь втік, думав ззаду Плам доганяє, а виявилось, що дві Танюшки Такс - треба записуватись на депіляцію і в дівчата... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BlackFox Опубліковано 13 Травня, 2011 в 11:05 Поділитися #96 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 11:05 фігасе форма ніяка, я вчора по полю ледь втік, думав ззаду Плам доганяє, а виявилось, що дві Танюшки Ну так то по прямій)...там нема чого лякатися )) По прямий я їзджу швидко , правда недовго Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Plum Опубліковано 13 Травня, 2011 в 13:56 Поділитися #97 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 13:56 По прямий я їзджу швидко , правда недовго падтвєрждаю Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tais Опубліковано 13 Травня, 2011 в 14:21 Поділитися #98 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 14:21 А мені перед кожною гонкою здається , що траса стає більш техніча ...так и есть на самом деле. Но и общий уровень участников стал намного вышеі я не встигаю за цим прогресом... а придется! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Plum Опубліковано 13 Травня, 2011 в 15:57 Поділитися #99 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 15:57 Ну на цій трасі реально дуже багато шансів виграти в того, в кого спрінт хороший -- на стартовій прямій вибитись вперед... а по ходу там і обігнати не особо є де, можна гальмувати собою все кодло, а на двох ділянках дороги знову вириватись вперед Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 13 Травня, 2011 в 16:34 Поділитися #100 Опубліковано 13 Травня, 2011 в 16:34 ... можна гальмувати собою все кодло, а на двох ділянках дороги знову вириватись вперед А это запрещено и даже - наказуемо)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.