Тигрик Опубліковано 30 Липня, 2011 в 18:45 #251 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 18:45 Таке питання. А що на вокзалі робив кран-дрездина? Роботи на коліях здається нема
Sniper Опубліковано 30 Липня, 2011 в 21:12 #252 Опубліковано 30 Липня, 2011 в 21:12 Дрезина ДГКУ-5 з ПЧ-19 (їх там 2 є) частенько буває в нас... Ну хоча б раз в місяць... Дрезина-кран ДГКУ-5 призначена для дрібних колійних робіт, і навіть перевезення робітників (але в ПЧ-19 для цього є ще АС1а). часом буває ще дрезина АГД-1м, теж з ПЧ-19. Тому в принципі нічого такого грандіозного. ДГКУ-5 Грандіозно було, коли в Луцьку був кран ЕДК-500 -- доречі встановлював фермочне перекриття моста, який нині добудовують))), а ще демонтовував пасажирські вагони на пероні, які слугували чимось типу готелю мабуть))) ЕДК-500
Тигрик Опубліковано 31 Липня, 2011 в 08:24 #253 Опубліковано 31 Липня, 2011 в 08:24 Доречі, сьогодні взнав що реконсрукція самої будівлі вокзалу планується на 24 місяці, тобто 2 роки. А перехід до дня незалежності. Від снайпера чекаємо нові фоткі P.S. Доречі, яе тебе звати, розумнику залізниці?
Sniper Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 22:55 #255 Опубліковано 3 Серпня, 2011 в 22:55 Позавчора... Виходячи з дирки на ЖД зі сторони напроти Каравану одразу помітно немалу кількість опор біля моста і кран. З іншої сторони. МАЗ щойно привіз рами основ площадок. Тепер стає зрозумілим задум інженера сходів. На вокзалі все по старому... Хоча навіть трохи гірше. Роботи зупинено. Робітників немає, техніка тихенько стоїть, ворота зачинені. Доречі вчора бачив машину ВПРС на станції... Значить ДГКУ все ж таки не просто так тут показався, десь колійні роботи проводяться, і очевидно, їх локалізація десь південніше. Іще одна цікава штука -- сьогодні з моста помітив залізничний кран КДЭ-161 (чи може 251, хз... неважно) на п"ятій колії і полувагон напроти приміських кас на першій колії, очевидно щось мали вигрузити на перон до ремонту, хоча не факт - на платформі, що з краном лежить грейферний ківш, так що може той кран зайнятий в вищезгаданих роботах... ввечері кран був там, де я і бачив його вдень, полувагон зник.
swen1989 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 05:08 #256 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 05:08 Десь писалося, що реконструкція вокзалу запланована на 24 місяці. Тому вони і не спішать...
lilechka Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 05:20 #257 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 05:20 Тому вони і не спішать... Поспішати економічно не вигідно
promouterus Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 06:12 #258 Опубліковано 4 Серпня, 2011 в 06:12 вивідав ще одну річ, зовнішнє оздоблення фасадів має виконувати рівненська фірма (назви фірми поки не знаю, але бачив креслення розбивки фасадів на елементи)
Sniper Опубліковано 12 Серпня, 2011 в 21:24 #259 Опубліковано 12 Серпня, 2011 в 21:24 Отже після тривалої перерви в "фотозвітах" помітні вагомі зрушення в ході будівництва моста... Реконструкція вокзалу покищо зовні не викликає усвідомлення, що там щось взагалі робиться: перед входом на вокзал появились гори щебеню, які колупав на час мого фотографування МТЗ з фронтальним навантажувачем А ось і очікуване наближення до завершення будівництва моста. Так як і я передбачав опори слугували несучими конструкціями під сходи: Але ж на скільки я памятаю, то міст мав бути зовні обшитим, схожим на трубу, а все частіше доводиться чути, що будівництво мають завершити до Дня Незалежності (вже 20 років як незалежні, а совковий менталітет досі в мізках владних жирдосів, це щось по типу -- "дайош мост да канца пітілєткі" , чи як?...). Хоча як на мене, то без обшиття було б мабуть краще -- можна споглядати краєвиди міста, особливо це було б втіхою для таких любителів залізниці, як я))). Ще також поки ходив фоткав там, зі сторони Гнідави на Дачне по першій колії транзитом прослідував потяг хопер-дозаторів із колійною технікою в хвості, ну це так, бай зе вей, як то кажуть. Очевидно колію в напрямку Львова таки по трошки "підутюжують".
laska Опубліковано 19 Серпня, 2011 в 09:19 #260 Опубліковано 19 Серпня, 2011 в 09:19 О! 24 серпня 2011 р. 13.00 - Відкриття надземного пішохідного переходу біля залізничного вокзалу. Привокзальна площа. (Джерело)
Phoinix Опубліковано 19 Серпня, 2011 в 09:44 #261 Опубліковано 19 Серпня, 2011 в 09:44 О! 24 серпня 2011 р. 13.00 - Відкриття надземного пішохідного переходу біля залізничного вокзалу. Привокзальна площа. (Джерело)http://www.youtube.com/watch?v=1ddwYUFGwNU
swen1989 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 10:41 #262 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 10:41 Ну я так поняв - зовнішній вигляд особо змін вже не зазнає. А це погано... Якби був зовні обшитий - було б красивіше. І зробили б ще один спуск між рельсами і вул. Карпенка-Карого.
Dream Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 10:44 #263 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 10:44 І зробили б ще один спуск між рельсами і вул. Карпенка-Карого.Для чого? Вірніше - для кого? Щоб і далі з сумками через подвійну суцільну ходили?
Korting Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 11:07 #264 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 11:07 А це погано... Якби був зовні обшитий - було б красивішеНафіґа? Йдеш, милуєшся краєвидом.А що міст, буде не цілодобовий і вихід тільки через "Караван"?
Dream Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 12:53 #265 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 12:53 Якраз і навпаки: вихід буде цілодобово і тільки через Караван.
Vadimm Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 14:23 #266 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 14:23 Щось мене не покидає таке враження що якщо і встигнуть до 24 серпня - то це буде якийсь галімий недороблений напівфабрикат по якому буде страшно ходити.
yurgen Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 15:32 #267 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 15:32 Щось мене не покидає таке враження що якщо і встигнуть до 24 серпня - то це буде якийсь галімий недороблений напівфабрикат по якому буде страшно ходити. Не боись, для страховки мост обвесят шариками с гелием
Vadimm Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 15:36 #268 Опубліковано 20 Серпня, 2011 в 15:36 Щось мене не покидає таке враження що якщо і встигнуть до 24 серпня - то це буде якийсь галімий недороблений напівфабрикат по якому буде страшно ходити. Не боись, для страховки мост обвесят шариками с гелием Ага, заодно шматки арматури що стирчать замаскують. Перила також будуть з кульок. А наверх пустять тільки Романюка і КО, а потім знову закриють на допрацювання.
zaHARE Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 14:37 #269 Опубліковано 22 Серпня, 2011 в 14:37 Вот скажите,зачем мне как пассажиру,отремонтированный вокзал с которого я не могу уехать.Билеты даже на Киев не купишь!!!! Да пусть халупа будет,зато поезда и вагоны пусть купят.
Sniper Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 21:09 #270 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 21:09 поезда и вагоны пусть купят.Та розумієте... Власне проблема тут не в кількості поїздів і вагонів у депо (ну така проблема теж є, але не настільки). Тут трошки інший аспект, можна так сказати, технічний. Лучани просто звикли, що поїзди у нас по Луцьку їздять лише декілька разів на день. А на дистанціях, наприклад, за Здолбуновом потяги ходять з інтервалом в середньому 5 хв в обох напрямках, тобто магістраль загружена конкретно. І вклинити в цей потік ще один потяг, яких має пройти пів країни з оптимальним часом стоянки на станціях -- це не так то просто. Ремонтні потяги і вантажні малої важливості інколи годинами, а то і днями стоять на станціях в очікуванні вікна попереду. докидати до потягів додаткові вагони теж не завжди виходить, оскільки пасажирський потяг може бути лише певної довжини (тобто може бути і довшим, але це тягне за собою купу головного болю) -- довгий потяг може залишати "хвіст" після зупинки на станції поза стрілкою, посадкові перони в більшості розраховані на 15-10 вагонів, необхідно також під такий потяг ставити потужніший електровоз, і то бажано пасажирський (ЧС8 наприклад), який до того ж буде перевантажений в електричній схемі системою опалення потяга. Якщо поставити вантажний електровоз (з серії ВЛ80 наприклад), або здвоювати пасажирські (ЧС4, ВЛ40у, ВЛ60, ДС3 Siemens), то в першому випадку залишитесь без деяких зручностей (опалення, гаряча вода для чаю за декілька хвилин, замість розкучугарювання вагонної топки пів ночі), якщо вантажний електровоз не переобладнано для можливості в повній мірі обслужити пасажирський потяг на рівні з пасажирським електровозом, а у іншому випадку різко зменшиться парк пасажирських електровозів, ну оскільки вони таскатимуть поїзди в парах, тоді вже справді буде проблема -- є потяги - нема кому (чому тобто) їх тягнути))).От така от штука...PS. Я за міст без обшивки. Який кайф ходити по трубі і бачити "світло в кінці тунелю" замість, якого не якого, та все ж краєвиду.
Vadimm Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 21:16 #271 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 21:16 Аби дах був. До речі, він (міст) вже готовий до завтрашнього урочистого відкриття, чи роботи закінчать завтра опів на першу дня?
swen1989 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 21:26 #272 Опубліковано 23 Серпня, 2011 в 21:26 А на дистанціях, наприклад, за Здолбуновом потяги ходять з інтервалом в середньому 5 хв в обох напрямках, тобто магістраль загружена конкретно. І вклинити в цей потік ще один потяг, яких має пройти пів країни з оптимальним часом стоянки на станціях -- це не так то просто. Ну так можна і на Львів пустити. А там вже Красне - Тернопіль - Волочинськ і тд. Напрямок відремонтували. Або на Ковель і на схід далі. На мою думку, напрямки є. Але вот чи це вигідно буде - хз.
Dream Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 06:25 #273 Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 06:25 Аби дах був.А нашо дах? Щоб пацани з района сємушки плювали на поїзда внизу і "клієнта" чекали і в дощ, і в сніг? Чи бомжі від непогоди ховались? Це ж МІСТ в першу чергу!
Vadimm Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 13:33 #274 Опубліковано 24 Серпня, 2011 в 13:33 Міст нарешті відкрили!
Lisovic Опубліковано 29 Вересня, 2011 в 06:08 #275 Опубліковано 29 Вересня, 2011 в 06:08 А тим часом реконструкція вокзалу потрохи рухається, вже зняли дах.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.