Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

Таке питання. А що на вокзалі робив кран-дрездина?

Роботи на коліях здається нема :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Дрезина ДГКУ-5 з ПЧ-19 (їх там 2 є) частенько буває в нас... Ну хоча б раз в місяць...

Дрезина-кран ДГКУ-5 призначена для дрібних колійних робіт, і навіть перевезення робітників (але в ПЧ-19 для цього є ще АС1а). часом буває ще дрезина АГД-1м, теж з ПЧ-19. Тому в принципі нічого такого грандіозного.

ДГКУ-5

dgky-5127.jpg

Грандіозно було, коли в Луцьку був кран ЕДК-500 -- доречі встановлював фермочне перекриття моста, який нині добудовують))), а ще демонтовував пасажирські вагони на пероні, які слугували чимось типу готелю мабуть)))

ЕДК-500

edk500_am2.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, сьогодні взнав що реконсрукція самої будівлі вокзалу планується на 24 місяці, тобто 2 роки.

А перехід до дня незалежності.

Від снайпера чекаємо нові фоткі :)

P.S. Доречі, яе тебе звати, розумнику залізниці? :0003:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ждем фоткі :0123:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Позавчора...

Виходячи з дирки на ЖД зі сторони напроти Каравану одразу помітно немалу кількість опор біля моста і кран.

591f17657660.jpg

З іншої сторони. МАЗ щойно привіз рами основ площадок. Тепер стає зрозумілим задум інженера сходів.

2eaa2e08dc1e.jpg

d3180f1ed44c.jpg

cf61f5cb1821.jpg

На вокзалі все по старому... Хоча навіть трохи гірше. Роботи зупинено. Робітників немає, техніка тихенько стоїть, ворота зачинені.

77dc80910cc9.jpg

3a5cfdb16f40.jpg

493348b1f7e3.jpg

Доречі вчора бачив машину ВПРС на станції... Значить ДГКУ все ж таки не просто так тут показався, десь колійні роботи проводяться, і очевидно, їх локалізація десь південніше. Іще одна цікава штука -- сьогодні з моста помітив залізничний кран КДЭ-161 (чи може 251, хз... неважно) на п"ятій колії і полувагон напроти приміських кас на першій колії, очевидно щось мали вигрузити на перон до ремонту, хоча не факт - на платформі, що з краном лежить грейферний ківш, так що може той кран зайнятий в вищезгаданих роботах... ввечері кран був там, де я і бачив його вдень, полувагон зник.

8c1d8f26098f.jpg

d88e27d7d61c.jpg

e7cc587fd8ff.jpg

374d98d8a41c.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь писалося, що реконструкція вокзалу запланована на 24 місяці. Тому вони і не спішать...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тому вони і не спішать...

Поспішати економічно не вигідно ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вивідав ще одну річ, зовнішнє оздоблення фасадів має виконувати рівненська фірма (назви фірми поки не знаю, але бачив креслення розбивки фасадів на елементи)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Отже після тривалої перерви в "фотозвітах" помітні вагомі зрушення в ході будівництва моста... Реконструкція вокзалу покищо зовні не викликає усвідомлення, що там щось взагалі робиться:

перед входом на вокзал появились гори щебеню, які колупав на час мого фотографування МТЗ з фронтальним навантажувачем

a4ef0e2b1892.jpg

b92e8a3035af.jpg

0dcdfd2020f6.jpg

А ось і очікуване наближення до завершення будівництва моста. Так як і я передбачав опори слугували несучими конструкціями під сходи:

ee21497056a9.jpg

c0fa07525a48.jpg

7b4106917fc7.jpg

25a001d41f20.jpg

7f65a9c37315.jpg

cae557023ade.jpg

Але ж на скільки я памятаю, то міст мав бути зовні обшитим, схожим на трубу, а все частіше доводиться чути, що будівництво мають завершити до Дня Незалежності (вже 20 років як незалежні, а совковий менталітет досі в мізках владних жирдосів, це щось по типу -- "дайош мост да канца пітілєткі" , чи як?...). Хоча як на мене, то без обшиття було б мабуть краще -- можна споглядати краєвиди міста, особливо це було б втіхою для таких любителів залізниці, як я))).

Ще також поки ходив фоткав там, зі сторони Гнідави на Дачне по першій колії транзитом прослідував потяг хопер-дозаторів із колійною технікою в хвості, ну це так, бай зе вей, як то кажуть. Очевидно колію в напрямку Львова таки по трошки "підутюжують".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О! 24 серпня 2011 р. 13.00 - Відкриття надземного пішохідного переходу біля залізничного вокзалу. Привокзальна площа. (Джерело)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О! 24 серпня 2011 р. 13.00 - Відкриття надземного пішохідного переходу біля залізничного вокзалу. Привокзальна площа. (Джерело)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну я так поняв - зовнішній вигляд особо змін вже не зазнає. А це погано... Якби був зовні обшитий - було б красивіше. І зробили б ще один спуск між рельсами і вул. Карпенка-Карого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І зробили б ще один спуск між рельсами і вул. Карпенка-Карого.

Для чого? Вірніше - для кого? Щоб і далі з сумками через подвійну суцільну ходили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А це погано... Якби був зовні обшитий - було б красивіше

Нафіґа? Йдеш, милуєшся краєвидом.

А що міст, буде не цілодобовий і вихід тільки через "Караван"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якраз і навпаки: вихід буде цілодобово і тільки через Караван.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось мене не покидає таке враження що якщо і встигнуть до 24 серпня - то це буде якийсь галімий недороблений напівфабрикат по якому буде страшно ходити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось мене не покидає таке враження що якщо і встигнуть до 24 серпня - то це буде якийсь галімий недороблений напівфабрикат по якому буде страшно ходити.

Не боись, для страховки мост обвесят шариками с гелием :0096:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось мене не покидає таке враження що якщо і встигнуть до 24 серпня - то це буде якийсь галімий недороблений напівфабрикат по якому буде страшно ходити.

Не боись, для страховки мост обвесят шариками с гелием :0096:

Ага, заодно шматки арматури що стирчать замаскують. Перила також будуть з кульок. А наверх пустять тільки Романюка і КО, а потім знову закриють на допрацювання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот скажите,зачем мне как пассажиру,отремонтированный вокзал с которого я не могу уехать.Билеты даже на Киев не купишь!!!! Да пусть халупа будет,зато поезда и вагоны пусть купят.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поезда и вагоны пусть купят.

Та розумієте... Власне проблема тут не в кількості поїздів і вагонів у депо (ну така проблема теж є, але не настільки). Тут трошки інший аспект, можна так сказати, технічний. Лучани просто звикли, що поїзди у нас по Луцьку їздять лише декілька разів на день. А на дистанціях, наприклад, за Здолбуновом потяги ходять з інтервалом в середньому 5 хв в обох напрямках, тобто магістраль загружена конкретно. І вклинити в цей потік ще один потяг, яких має пройти пів країни з оптимальним часом стоянки на станціях -- це не так то просто. Ремонтні потяги і вантажні малої важливості інколи годинами, а то і днями стоять на станціях в очікуванні вікна попереду. докидати до потягів додаткові вагони теж не завжди виходить, оскільки пасажирський потяг може бути лише певної довжини (тобто може бути і довшим, але це тягне за собою купу головного болю) -- довгий потяг може залишати "хвіст" після зупинки на станції поза стрілкою, посадкові перони в більшості розраховані на 15-10 вагонів, необхідно також під такий потяг ставити потужніший електровоз, і то бажано пасажирський (ЧС8 наприклад), який до того ж буде перевантажений в електричній схемі системою опалення потяга. Якщо поставити вантажний електровоз (з серії ВЛ80 наприклад), або здвоювати пасажирські (ЧС4, ВЛ40у, ВЛ60, ДС3 Siemens), то в першому випадку залишитесь без деяких зручностей (опалення, гаряча вода для чаю за декілька хвилин, замість розкучугарювання вагонної топки пів ночі), якщо вантажний електровоз не переобладнано для можливості в повній мірі обслужити пасажирський потяг на рівні з пасажирським електровозом, а у іншому випадку різко зменшиться парк пасажирських електровозів, ну оскільки вони таскатимуть поїзди в парах, тоді вже справді буде проблема -- є потяги - нема кому (чому тобто) їх тягнути))).

От така от штука...

PS. Я за міст без обшивки. Який кайф ходити по трубі і бачити "світло в кінці тунелю" замість, якого не якого, та все ж краєвиду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аби дах був. До речі, він (міст) вже готовий до завтрашнього урочистого відкриття, чи роботи закінчать завтра опів на першу дня?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на дистанціях, наприклад, за Здолбуновом потяги ходять з інтервалом в середньому 5 хв в обох напрямках, тобто магістраль загружена конкретно. І вклинити в цей потік ще один потяг, яких має пройти пів країни з оптимальним часом стоянки на станціях -- це не так то просто.

Ну так можна і на Львів пустити. А там вже Красне - Тернопіль - Волочинськ і тд. Напрямок відремонтували. Або на Ковель і на схід далі. На мою думку, напрямки є. Але вот чи це вигідно буде - хз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аби дах був.

А нашо дах? Щоб пацани з района сємушки плювали на поїзда внизу і "клієнта" чекали і в дощ, і в сніг? Чи бомжі від непогоди ховались? Це ж МІСТ в першу чергу!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

А тим часом реконструкція вокзалу потрохи рухається, вже зняли дах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...