Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

«Конструкції, які були змонтовані вісім років тому придатні до подальшої експлуатації. 80% готовності вже є. Залишається підряднику збудувати сходову вежу зі сторони вокзалу – вихід на міст», – повідомив начальник управління капітального будівництва Луцької міської ради Леонід Карабан.

«Міст буде. Раз ми сказали, значить він буде… З міського бюджету ні копійки ми сюди давати не будемо. Ми вкладаємось у мільйон триста», – зазначив міський голова.

за такі гроші замість східців можна і екскалатори поставити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

за такі гроші замість східців можна і екскалатори поставити...

Цитую Тьому Лєбєдєва:

Я считаю, что подобные монструозные пешеходные переходы — плохо замаскированное воровство денег. Пешеходам наkуй не упали такие переходы.

Может показаться, что подобный переход заботится о пешеходе, тут крытое пространство, защищенное от ветра, есть лифт для инвалидов.

А кто позаботится о пешехода до и после перехода? Кто его укроет от ветра и дождя?

Переходы должы быть простыми бетонными пролетами с простыми оградами. На западе это почему-то очевидно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вже розбирають огорожу навколо будівлі вокзалу :lol:

Варіанти:

1. реконструкція закінчилась

2. почалось відмивання коштів (так як і в реконструкції палацу "Україна", де огорожу переносили 5 разів з відповідними, чи малими, змінами в кошторисі)

більше схиляюсь до 2-го варіанту :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно проходив тудою. Загородження не знімають! Робота іде, щоправда це можливо помітити зі сторони привокзальної площі. по побаченому можна зробити висновок, що роботи проводяться в середині, а саме, очевидно, демонтовують приміщення кабінетів кас і довідкових в середині вокзалу, оскільки при вході на вулиці лежить гора дошок і сміття. представлю декілька нашвидкоруч зроблених фото з мобільного. Роботи по будівництву моста сьогодні щось стоять...

2127d6b7c67a.jpg

300298bab965.jpg

e2ac1ec0f84c.jpg

fdd75deee39e.jpg

07857afffb8b.jpg

e39d6ddd8426.jpg

Гадаю, лучанам необхідно детально моніторити хід робіт по реконструкції вокзалу і будівництва мосту і вчасно реагувати на речі, які, мяко кажучи, не співпадають з заявами наших владців (тобто коли слова розходяться з діями))) ). Так, зокрема начальник Львівської залізниці Богдан Піх під час відвідин Луцького вокзалу 3 червня заявив наступне: "Вже з наступного понеділка ми почнем демонтувати покрівлю вокзалу... ".

Відтоді минуло вже 3 понеділки -- покрівля на місці. А взагалі роботи розпочались тільки 17 червня, замість запланованого 6 червня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, доречі треба зазначити... як видно з фото, дві яблуні симетрично входу до вокзалу зі сторони привокзальної площі, які були, на мою думку, певною мальовничою окрасою вокзалу зрізано. Як відомо, частина депутатського корпусу на чолі з Антоном Сосновським раніше виступили з протестом проти вирубки дерев навколо вокзалу. Тоді будівничі запевнили, що всі роботи, які будуть утруднюватись, чи будуть неможливими у зв"язку з розташуванням зелених насаджень будуть погоджуватись і обговорюватись із громадськістю (мається на увазі, очевидно, з тими депутатами). Тим не меньше, яблуні, нажаль, уже залишились в історії...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мегабайт чертей гранату в маслопровод,идрит ангидрит, мать его за ногу, якорь им глотку.Слов нет-одни ругательства.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В продовження теми вирубки дерев навколо вокзалу... Вчора, проходячи повз вокзал помітив, що зрізана також велика верба, що знаходилась позаду приміських кас, могутні липи покищо незачеплені...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був сьогодні на вокзалі, в котре))) Не міг не втриматись, щоб не зафіксувати на фотік хід робіт по реконструкції станом на 07 липня 2011. отже:

1) вигляд з теперішньої тролейбусної зупинки (тролейбусну зупинку на час реконструкції перенесли в інше місце.)

7360f1c7c39f.jpg

2) вигляд правого крила вокзалу з близька помітно, що кабінети уже "розбомблені", немає вікон, а також те, що врешті добрались до обіцяного Богданом Піхом даху

a0e4d8cc16cb.jpg

3) скверик за приміськими касами. Зрізана кремезна верба, праворуч якої пролягла дорога, протурована краном на базі КрАЗа (на фото його можна помітити на рівні з приміщеннями кас -- жовта кабіна), а також будівельні будки.

b967c0b028d4.jpg

4) тут добре видно кран з попереднього фото

a94e1d70e56f.jpg

5) ліве крило вокзалу зблизька зі сторони залізниці. Видно скатну дошку з вікна другого поверху, а також чітко видно, що з дахом все ж таки щось роблять -- дира в блясі на рівні з написом "ЛУЦЬК" над входом у вокзал правіше. Дира схожа на рваний отвір, залишений у блясі вибухом гранати)))) Хто зна, що вони там поробляють, загородилися і в покрівлі появляються підозрілі характерні дири, може там собі КС ганяють в живу, поки лучани і гості міста полоскаються проливними зливами на пероні за відсутності функціонуючого приміщення вокзалу)))

088aa0ce8772.jpg

6) тепер про міст... Тут теж помітні уважному спостерігачу деякі вагомі зміни. На бетонному пероні появилися перила (очевидно тимчасові, для безпеки робітників), а також протягнутий силовий кабель

cd12319c82d0.jpg

7) підніжжя моста коло перону. вдалось крізь шпаринку зафотографувати те, що там коїться... сьогодні роботи там не проводились...

74a216c0c00f.jpg

8) вигляд моста з іншої позиції... тут краще помітно силовий кабель і перила.

ff2133d62144.jpg

Покищо все. Надалі обіцяю інформувати фотоматеріалом форумчан про хід робіт по реконструкції залізничного вокзалу станції Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тк перила вже давно стояли на тому відрізку

хотя тепм робіт просто дивує, за два тижні вони тільки зрізали дерева :sq_ye: ну і звісно забор то знімали то знову ставили....

хто знає, якесь покриття путнє будуть робити перед вокзалом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незабаром "Варшавка" поглине вокзал + реконструкція і буде все виглядати ось так:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всем привет.

Перечитал все темы как гость, сам живу в Луцке, решил зарегаться.

Немного погуглил, и нашел остаточный вариант по реконструкции нашего вокзала.

Он будет выглядеть так:

IMG_6107.JPG

Ну и от себя добавлю что очень бы хотелось, чтобы перед новым вокзалом, была нормальная парковка + желательно, дорога разделенная цветами на две части (как в центре цветов много). Было бы красиво.

:blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бачив вокзал маленького міста Броди - дуже гарний - наша конюшня відпочиває

можна подивитись ТУТ в розділі вокзали, і взагалі там є багато різних цікавих фото

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також було б досить непогано, якби Луцьк перестав бути "апендицитом". Тобто, я маю на увазі зробити електрифікацію до Львова, щоб не їхати в Ківерці, а звідти 10-ою дорогою через Ковель. Автобуси Луцьк-Львів перевозять дуже багато народу, і скошують непогані гроші, а умови перевезення жахливі. В цьому вигода і буде Львівській залізниці. Вважаю що це дійсно необхідно зробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже давно собі так подумав. А ось чого зі Львова до Луцька не пускають рейковий автобус???

img_12297.jpg

Спочатку пустили по окраїнач Львова - не прибутково. потім, здається, до Тернополя. Навіщо він там - не відомо, якщо і так є купа приміських поїздів і міжміських поїздів із зручним графіком. З Луцька до Львова є і поїзд і дизель... Але з поганим графіком. А ось рейковий автобус вирішив би проблему. Та і Львову додаткові доходи були б. Туристів однозначно побільшало б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згідний на всі 100% :smile-zachot:

Він не помішав би.

На дизель в 1 ночі іти в 6 ранку приїзджати, незручно тим, що люди які живуть далеко від вокзалу немають чим добратися до нього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Декілька форумних розумників легко порахують прибутковість рейсу рейкового автобуса на підставі того,що їм хотілось би на ньому прокататись. а на Львівській залізниці дурники сидять,рахувати не вміють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Декілька форумних розумників легко порахують прибутковість рейсу рейкового автобуса на підставі того,що їм хотілось би на ньому прокататись. а на Львівській залізниці дурники сидять,рахувати не вміють.

В Пятницю, Суботу и Неділю якби він ходив - прибутки були б однозначно (за будні дні не кажу).

В Пятницю багато студентів їде додому, в неділю - повертається. Сам їзджу по пятницям в дизелі - під ранок стоячі місця! :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тигрик, такий вокзал буде хіба в 2030 році з такими темпами

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю вокзал к началу 2012 откроют и сделают.

Даже уверен в этом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю вокзал к началу 2012 откроют и сделают.

Даже уверен в этом.

Відкрити , то відкриють, а ось що вони там ,,наделають,,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такс... :_38: розкладем трошки по поличкам. На рахунок рейкового автобуса... на фото (в повідомленні swen1989 )показаний вітчизняний (якшо бути чесним, то спільна розробка УЗ і, здається, Польщі) марки 620м. Да, машина дорога, на Львівській залізниці експлуатується, знаю точно, на дистанції Львів-Рівне і ще, здається, Львів-Ковель. Штука класна, економна, вигідна... якшо дехто вважає що за дорога, то існує російський аналог РА2 правда куди значно гіршої якості. А для тих, хто взагалі вважає, що лучани розкатали губу на рельсовий автобус і що це надто дорого і значить не вигідно, то пропоную поглянути на мотрису начальника львівської залізниці

01179792m.jpg

Ну як вам? то тепер скажіть мені, начальник дороги має розїзджати по УЗ на такому шикарному "залізничному мерсі" за божевільне лаве виготовленому в євросоюзі, а ми маємо ночами в брудних холодних, з клопами в лавках дизелях добиратись до Львова?

Рейковий автобус -- він для того і придуманий -- замінити енергозатратні дизельпотяги на дистанціях з малою заселеністю потяга, тобто зекономити. Ділянка дороги Луцьк-Львів саме такою і є, і тому рейковий автобус ну просто створений для цієї вітки!

Ідем далі... На рахунок електрифікації ділянки Луцьк-Львів... то було б дуже класно... але рік тому написав листа генеральному УЗ з приводу планів щодо електрифікації дистанції Луцьк-Львів і Ковель-деркордон, отримав наступну відповідь:

Шановний, Романе Андрiйовичу!

На ваше звернення вiд 23.03.2010 12:15:14 надано вiдповiдь:

Шановний п.Романе!

В умовах постiйно зростаючих цiн на нафтопродукти електрифiкацiя залiзницi набуває особливої актуальностi для загального пiдвищення економiчної ефективностi залiзничного транспорту, зменшення його негативного впливу на навколишнє середовище, забезпечення високих соцiальних стандартiв транспортних послуг. Позитивна рiзниця в собiвартостi перевезень мiж електричною та тепловозною тягою постiйна протягом всього перiоду електрифiкацiї i має тенденцiю до збiльшення з роками. За мiжнародними стандартами для країни з розвинутою iнфраструктурою є електрифiкацiя 50-60% експлуатацiйної довжини залiзничних дiльниць з виконанням ними 90% загального обсягу перевезень. Паливно-енергетична складова собiвартостi перевезень при електричнiй тязi в 6,5 разiв нижче, нiж при тепловознiй. На сьогоднi експлуатацiйна довжина електрифiкованих дiльниць Львiвської залiзницi становить 1424,4 км. Це складає 31,5% вiд загальної експлуатацiйної довжини дiльниць залiзницi (4521,5 км). Електрифiкацiя дiльниць залiзницi передбачається на змiнному струмi. Багаторiчна експлуатацiя дiльниць, електрифiкованих на змiнному струмi, переконливо довела технiко-економiчнi переваги цiєї системи.

На даний час рух поїздiв на електротязi в напрямку Львiв – Луцьк здiйснюється по дiльницях Львiв – Красне – Здолбунiв – Кiверцi – Луцьк. В подальшому електрифiкована колiя вiд ст. Кiверцi доходить до вузлової ст. Ковель. В зв’язку iз рiзким спадом з 2008 року обсягу вантажних перевезень по Львiвськiй залiзницi (до 40-45%) роботи по електрифiкацiї дiльниць Ковель – Ягодин – Держкордон та Ковель – iзов – Держкордон не планувались. Зi зниженням обсягу вантажних перевезень та збитковiстю пасажирських i примiських перевезень капiтальнi вкладення, понесенi залiзницею при електрифiкацiї, не забезпечують окупностi у встановленi термiни.

Такщо нажаль електрифікацію до Львова побачимо, очевидно, не скоро...

Що стосується темпів і термінів завершення реконструкції... ніколи в житті до 2012 не закінчать. Пригадайте електрифікацію ділянки Ківерці-Луцьк... якихось 14км однопутки електрифіковували 3 роки... це не враховуючи громадських обговорень, паперової волокіти, підготовки, це при тому, що дистанцію Здолбунів-Ковель електрифікували за 2 роки. Такщо сподіватись на швидке завершення реконструкції не варто, зніміть рожеві окуляри, панове, то є Луцьк. Добре, що хоча б щось роблять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок рейкового автобуса... Сам деколи їздив звичайним автобусом до Львова і побачив, що дуже великий ажіотаж в містах, що знаходяться на шляху даного напрямку. особливо - Горохів. Водії автобусів не сильно хочуть їх брати. А пасажирів - чимало. Так чому ж не запустити такий поїзд. Навіть скасувати там пільги, що є основною причиною збитковості приміських пасажироперевезень - все-рівно це краще ніж простий автобус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок рейкового автобуса... Сам деколи їздив звичайним автобусом до Львова і побачив, що дуже великий ажіотаж в містах, що знаходяться на шляху даного напрямку. особливо - Горохів. Водії автобусів не сильно хочуть їх брати. А пасажирів - чимало. Так чому ж не запустити такий поїзд. Навіть скасувати там пільги, що є основною причиною збитковості приміських пасажироперевезень - все-рівно це краще ніж простий автобус.

Трохі погуглив.

В рейковому автобусі пільг немає (тобто пенсіонери безкоштовно не їздять, як це в електричках чи дизелях).

І вважаю що в електричках також не повинні безкоштовно їздити, вони туда сюда катаються, я розумію що вони заслужили пенсію но потрібно мати стоп. Якби видавали якісь їм талони, типу 2 поїздки на тиждень, а інші з певною знижкою, УЗ набагато би більше мала прибутку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зал очікування в Бродах "впечетлив однако"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такщо нажаль електрифікацію до Львова побачимо, очевидно, не скоро...

:)Sniper а не чув на рахунок капітального ремонту залізничного полотна цієї ділянки ? буде не буде, а то після ст.Гнідава аж до самого Львова її стан як після 1945го розбита, розхітана,деревяні шпали, стик на стику через кожних 15 метрів +-, пасажирский потяг Чернівці-Ковель там розганяється не більше 60ти км/год і то може й ні, постійне враження, що їде 40км/год, думаю якщо б її якісно оновити (і не треба електрофікікації) може б збільшилась швидкість, та й графік не був таким дибільним, як взяти рейси приміського Ківерці-Львів або в протилежну сторону Львів-Ківерці, де якогось *** на станції Стоянів стоїть по 50 хвилин, це ж "бред" хто коли небудь їздив то знає. :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...