Перейти до змісту

Нововведення у ПДР


mrZED

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ти це взнаєш приблизно у першому повороті ))))))))))))

.

1) не факт. Але якщо спєц подивиться і скаже, що варто замінти колдки, долити / замінити рідину. Замінити шланг, що йде до колодки.. і т.д. Щоб я не взнав це на повороті!

І знову ж таки, я зрозумів, що мої гальма не в порядку і їду на ремонт, а тут БАЦ! ГАЇ-шники спиняють, а у мене гальма не працюють! І як бути??

Я ж не маю права їздити на авто з несправними гальмами, правда ж?

А "лавєта" надто дороге задоволення!

Подумай якими мають бути там спєци і скільки авто вони мають перекрутити щоб в будь-якій марці визначити діагноз і знайти проблему

Вирішується значно простіше.

Якщо в мене ВАЗ, то на сервіс Мерседеса я не поїду. Логічно?

Якщо в мене 5-7 років Тойота, то я приїду на сервіс, де втикнуть фішку в комп і побачать УСІ, практично недоліки системи. Власне авто саме "скаже".

на тому ж Волинь-Авто, мають змогу діагностувати І Мерси, і всі авто Дженерал Моторс (Опеля, Деу і подібні).

Як і на сервісі Ауді - фольци та Шкоди і навпаки.

У нас в країні все вищеописане ти ПОВИНЕН знати сам, бо будуть розводити на бабло недобропорядні сервіси яких у нас 90%.

А що до гальмівної системи, раз ми за неї взялись, то стан колодок і шлангів маєш перевіряти сам, щоб як ти кажеш не взнати цього в повороті. Бо 99.9% людей глибоко плювати на твою долю поки не з'явиться особистої зацікавленості.

Опубліковано

ТО? В жопу його. Краще за тих 600-1200 гривень зажену в приватну автомайстерню, то крім діагностики ще й на ремонт вистачить.

Було вже ТО. Як його проходили усі знають. Тому й були ксенони в небо/очі, тоновані стопи і відсутні гальма. Гроші на вітер, а не ТО.

Зараз без ТО. Все те саме фари-стопи-гальма. Аварій не побільшало, розвалюх на дорогах теж. Хто дбав за своїм авто, той і дбає, хто тоді не дбав, і зараз не дбає. Тоді нащо воно нам?

Чим зумовлене бажання ДАІ повернути ТО, якщо предпосилок до повернення немає? Десь в неті писали - це 100-120 мільйонів баксів в кормушку. Логіка проста, якщо їм треба наповнити кормушку, значить справжнього ТО так і не буде, а буде як і було - продаватимуть талони і все.

Ще раз повторюсь в жопу ТО. Поки міліція та сама, а не така як в Грузії після реформ, то нам таке ТО не потрібне.

Комерційний транспорт хай проходить, а я в рік і 10000 км не наїзджаю, машині вже 10 років, на спідометрі 79700. Мені той талон не потрібен.

Опубліковано

ТО? В жопу його. Краще за тих 600-1200 гривень зажену в приватну автомайстерню, то крім діагностики ще й на ремонт вистачить.

Блін, а я про що розпинаюся. Якщо ТО в тому вигляді яке воно було - то його реально В сраку.

Я за його вдосконалення.

Опубліковано

Блін, а я про що розпинаюся. Якщо ТО в тому вигляді яке воно було - то його реально В сраку.

Я за його вдосконалення.

Я проти ТО навіть вдосконаленого. Я накатую 10 т.км за рік-півтора, а торговий агент за 3 місяці. І він і я маємо проходити то раз в рік? Торговий розіб'ється на трасі, якщо буде їздити раз в рік на сервіс, а мені раз в рік зачасто. Я сам маю визначати коли мені треба їхати на діагностику-ремонт-то, а не гаішник та ще й за це гроші брати. Якщо так дбають за мою безпеку той хай приберуть корупційну складову - гроші і роблять ТО безкоштовно, а якщо виявлять поломку, то я своїм коштом відремонтую. Оце був би прийнятний варіант але якщо буде НОВА міліція, бо з цією все-рівно будуть брати бабло за "поломок не виявлено". Але хай почнуть спочатку з себе, хай уся міліція пройде ТО на детекторі брехні, при цьому оновиться 100% особового складу :), хай проведуть реформи. І коли вони стануть схожі на нормальну міліцію, як в Грузії чи США чи в європах, тільки тоді можуть почати ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ ТО. А до цього часу будь-яке втручання держави в моє життя перетворюється на збір коштів на лікарню-школу-дороги. В жопу ТО. Воно просто не на часі.

Сорі за КАПС, з планшета важко жирним шрифтом керувати.

Опубліковано

25 квітня Яценюк підписав документ з єврокомісаром про "щось", після чого сказав, що сокро можна буде їздити на ЄС авто в Україні не 10 днів, а 90 ( потрібно буде виїзджати за кордон).

у своїх знайомих зайців питав - казали нічого не чули, але коли катався в Хелм, так на митниці (коли чекав перезмінку та довго ішла черга) наші вже їздять. що і як відмовилися сказати. щось детальніше немає в кого розпитати та десь почитати.

Опубліковано
25 квітня Яценюк підписав документ з єврокомісаром про "щось", після чого сказав, що сокро можна буде їздити на ЄС авто в Україні не 10 днів, а 90 ( потрібно буде виїзджати за кордон).

у своїх знайомих зайців питав - казали нічого не чули, але коли катався в Хелм, так на митниці (коли чекав перезмінку та довго ішла черга) наші вже їздять. що і як відмовилися сказати. щось детальніше немає в кого розпитати та десь почитати.

всіх хто шось знають марозяться говорити і вже їздять....

менталітет такій менталітет.... :0157: :0157:

Опубліковано

всіх хто шось знають марозяться говорити і вже їздять....

менталітет такій менталітет.... :0157: :0157:

полішуки... гребтиме все до себе в хату, а що в мішку і звідки - не признається

Опубліковано

Якщо ТО в тому вигляді яке воно було - то його реально В сраку.

Я за його вдосконалення.

Перед тим, як повернути ТО, не помішало б провести ТЕХНІЧНИЙ ОГЛЯД помешкань і майна головних ДАІшників на предмет відповідності їхній зарплаті.

Опубліковано
25 квітня Яценюк підписав документ з єврокомісаром про "щось", після чого сказав, що сокро можна буде їздити на ЄС авто в Україні не 10 днів, а 90 ( потрібно буде виїзджати за кордон). у своїх знайомих зайців питав - казали нічого не чули, але коли катався в Хелм, так на митниці (коли чекав перезмінку та довго ішла черга) наші вже їздять. що і як відмовилися сказати. щось детальніше немає в кого розпитати та десь почитати.
Я особисто проти цього обома руками.

Зараз розведеться купа жлобів, які хочуть престижних і дешевих авто, на польських номерах. Не дай Бог втулить когосьчи зіб'є і "слєняє" бо дешевше тачку кинути, а ти шукай вітра в полі фірму в польщі.

Опубліковано

не жлобів, а нормальних людей, які хочуть мати засіб пересування, а не предмет розкоші (якщо дивитись на машину зі сторони зарплати).

А на рахунок "Не дай Бог втулить когосьчи зіб'є і "слєняє"" - це все елементарно реєструється. Варіантів море нормально утрясти цю сторону.

... між іншим, в основному "збивають і злинюють" мажори на дорогих авто і нормально зареєстрованих

Опубліковано

На одному із расєйських сайтів під новиною про введення ТО в Україні прочитав коментар:

В стране война а они думают как содрать с народа денег , таких придумковатых надо в горячие точки бросать, чтобы опускались на землю а не летали в облаках!

Цитувати Ляшка?

Опубліковано
не жлобів, а нормальних людей, які хочуть мати засіб пересування, а не предмет розкоші (якщо дивитись на машину зі сторони зарплати). А на рахунок "Не дай Бог втулить когосьчи зіб'є і "слєняє"" - це все елементарно реєструється. Варіантів море нормально утрясти цю сторону.
В мене зараз складається враження що ти за кермом їздиш мало і не знаєш як себе ведуть наші водії на корчах з номерами інших країн, як їм плювати на ПДР так як все одно їх не знайдуть. Уяви ситуацію ДТП з таким авто, коли ти правий, як ти водія притягуватимеш до відповідальності і скільки часу?

І з приводу "нормальних людей" нормальна людина придбає розмитнене авто і буде відповідати за порушення, а їздити кожні 90 днів на кордон щоб не платити розмитнення це жлобство.

Опубліковано

ти поняття не плутай! Я тобі не кажу уникати відповідальності, а кажу про те, що авто повинно коштувати реальні гроші, щоб людина могла його нормально купувати, і що нічого поганого в тому, що людина хоче придбати дешевше (не переплачуючи невідомо кому невідомо за що якісь дибільні нереальні розтаможки) засіб пересування. А не ліпиш тут якесь жлобство.

В нормальних країнах авто коштує РЕАЛЬНІ гроші! Співвідносні їхній зарплаті! В Прибалтиці машину б/у в нормальному стані можна придбати за 300 баксів, в штатах ДІТИ в школу їздять на магшинах, бо вони б/у там теж дешеві! А в нас чиновники хочуть щоб за розтаможку ти відвалив половину від вартості авто! Це, по-твоєму, нормально?!?! За який хєр їм стільки відвалювати??? Держава не вкладаючи ні копійки в виробництво тієї машини хоче заробляти на тому не менше від виробника! Причому, з НАШОГО карману! То хто тут ЖЛОБ?!?

А за кермом я їжджу постійно і багато. І щоб ти знав, оті машини на "польских" номерах теж оформляють страховки ОСВ. І на дорозі мені "шумахЄрів" більше попадається на машинах з "нормальними" номерами ніж на "польських".

Опубліковано
ти поняття не плутай! Я тобі не кажу уникати відповідальності, а кажу про те, що авто повинно коштувати реальні гроші, щоб людина могла його нормально купувати, і що нічого поганого в тому, що людина хоче придбати дешевше (не переплачуючи невідомо кому невідомо за що якісь дибільні нереальні розтаможки) засіб пересування. А не ліпиш тут якесь жлобство. В нормальних країнах авто коштує РЕАЛЬНІ гроші! Співвідносні їхній зарплаті! А в нас чиновники хочуть щоб за розтаможку відвалив половину від вартості авто! Це, по-твоєму, нормально?!?! За який хєр їм стільки відвалювати??? Держава не вкладаючи ні копійки в виробництво тієї машини хоче заробляти на тому не менше від виробника! Причому, з НАШОГО карману! То хто тут ЖЛОБ?!? А за кермом я їжджу постійно і багато. І щоб ти знав, оті машини на "польских" номерах теж оформляють страховки ОСВ.
Те що корч має коштувати по ціні корча я згоден, але це питання до податкового кодексу, щоб авто розмитнювалось, а не їздило на іноземних номерах. Так що це ти поняття не плутай.

Шукати такий вихід в обхід законам це жлобство.

jack74, І взагалі в тебе якісь подвійні стандарти, ти начепив собі на аватарку синьо-жовтий прапор, а захищаєш тих хто незаконно їздить на іноземних номерах.

Те що ти мені мінуси ліпиш, тільки підтверджує те, що я правий відносне тебе, бо сказати нічого.

Опубліковано

SysR, вибач, але ти тупий чи що? Я не захищаю тих, хто порушує ПДР (на яких би він номерах не їздив)! Я захищаю людей, яких ти обізвав жлобами лише за те, що вони хочуть купувати машину і не мають фінансової змоги піти в салон за новенькою, а держава хоче з них ще й здерти три шкури!

А ти пишеш так, наче я злочинець і злодій, бо не хочу віддавати державі нізащо купу бабла! Хай держава створить нормальні умови для купівлі та реєстрації машини, і ніхто не буде їздити на "польских" номерах!

Чи може ти не знаєш, ЯК чОго в нас вартує переоформити машину?! Чи самому ввезти та розмитнити?! Так що давай не ліпи горбатого і не перекладай з хворої голови на здорову.

Опубліковано
SysR, вибач, але ти тупий чи що? Я не захищаю тих, хто порушує ПДР (на яких би він номерах не їздив)! Я захищаю людей, яких ти обізвав жлобами лише за те, що вони хочуть купувати машину, а держава хоче з них дерти три шкури! А ти пишеш так, наче я злочинець і злодій, бо не хочу віддавати державі нізащо купу бабла! Хай держава створить нормальні умови для купівлі та реєстрації машини, і ніхто не буде їздити на "польских" номерах! Чи може ти не знаєш, ЯК чОго в нас вартує переоформити машину?! Чи самому ввезти та розмитнити?! Так що давай не ліпи горбатого і не перекладай з хворої голови на здорову.
Коли аргументи закінчуються саме час перейти на особистості.

Правила є для того щоб їх виконували. Змінюють не методи а правила, а поки будуть такі, що стараються правила обійти нічого у нас не зміниться.

Опубліковано

нормальна людина придбає розмитнене авто і буде відповідати за порушення, а їздити кожні 90 днів на кордон щоб не платити розмитнення це жлобство.

І згоден і не згоден.

Я б швидше це назвав економією. А не жлобством.

Згодься, не кожен має достатньо грошей щоб придбати авто з салону. І не кожен краде з держкормушки на Лексуси си ML-ки для своїх сосок. В кожного різні доходи. Як і потреби.

Потрібна машина, а є лише 5 к .у.о. Шодєлать? Топитися у кредиті?? Брати в бариги-перекупщика на автобазарі припудреного лаха втридорога?

Чи поїхати в ту ж Польшу і пригнати адекватну машину за адекватною ціною??

Щодо реєстрації та номерів, то механізм можна відрегулювати, навіть елементарними тимчасовими українськими номерами. термін яких спливатиме через 90 днів.

Опубліковано
Потрібна машина, а є лише 5 к .у.о
Коли потрібна машина, для роботи, то беруть те що можуть за 5к, а пригнати крутіше за дешевше це "панти".
Опубліковано

5K - наведено як приклад. Умовно.

а пригнати крутіше за дешевше це "панти".

Панти - це не маючи за що купляти дорогу машину (пофіг де) і не мати потім чим її заправляти чи платити кредит.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Актуально для великих міст, але все ж для загального ознайомлення лучанам теж раджу прочитати. Зміни (як завжди у нас :)) викликають більше питань, ніж дають відповідей, то ж побачимо як все це буде впроваджено на практиці.

Отныне все парковщики вне закона

Слово "парковщик" у многих жителей Украины ассоциируется с человеком который собирал, а часто и вымогал с различными угрозами, плату за то, что водитель припарковал свой автомобиль на обочине дороги или на специально отведённой для этих целей площадке. Эти сборщики подати зачастую неопрятно одеты, немного грязны и находятся в лёгком алкогольном опьянении.

Теперь, после принятия поправок к постановлению Кабинета Министров Украины №1342 (редакция от 3 июля 2014 г.), эти попрошайки-вымогатели стали вне закона.

Дело в том, что в новых поправках чётко описано то, как, и с помощью чего, водитель должен оплатить услуги парковок. Никаких наличных в руки уличных вымогателей - всё только через паркоматы и оплату через мобильный телефон.

Оплату за парковку можно выполнить разными способами:

в безналичной форме - путем приобретения парковочного талона с определенной продолжительностью парковки, в котором указываются дата и время размещения транспортного средства на такой площадке, или с помощью услуги "мобильная парковка".

наличными или с использованием платежной карты - через парковочный автомат или автоматический въездной и выездной терминалы.

На этих двух пунктах и заканчиваются способы оплаты за парковку. Как вы могли заметить, о парковщиках тут ни слова. Более того, любую оплату нужно проводить исключительно через использование технических устройств указанных в постановлении Кабмина - паркомата, въездного/выездного терминала или мобильно телефона. Парковщик с кассовым аппаратом на шее, это не техническое устройство и платить такому "ходячему паркомату" вы не обязаны.

В постановлении говорится и о том, что водитель вправе отказаться оплачивать парковку если оператор (владелец парковки) не обеспечил должного функционирования технических средств для оплаты. Иными словами, если паркомат не работает, то парковка бесплатна.

Отдельно надо сказать и про то, что такое паркомат. Согласно того же постановления Кабмина, это устройство которое принимает к оплате наличные средства и специальные (причём многоразовые) карты. Если устройство на парковке принимает только один из видов платежей, например специальные карты, и у него нет купюроприёмника, то данное устройство паркоматом не является, а значит, водитель вправе отказаться от оплаты парковки.

Но, если парковка оборудована по всем правилам и все технические устройства работают исправно, то водитель обязан оплатить услуги парковки. В противном случае ему грозит штраф, о котором так же сказано в поправках к постановлению Кабмина. Штраф выписывает не парковщик или инспектор ГАИ, а представить городского или сельского совета.

Источник: http://zovzakona.org/otnyne-vse-parkovshhiki-vne-zakona#ixzz374CZaLVs

П.С. де в нас, крім Варшавки, "працюють" паркувальники?

Опубліковано

П.С. де в нас, крім Варшавки, "працюють" паркувальники?

Старий ринок, Ювант, Пасаж, нє??? Давно паркувався на парковці там.

  • 11 місяців потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...