Перейти до змісту

Нововведення у ПДР


mrZED

Рекомендовані повідомлення

Даішники зніматимуть спроби дати їм хабар на відео

Самі хабарі не зніматимуть :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь

«агрессивное управление» це ж просто рай для ДАІ, можна закривати очі і просто махати палкою, а потім говорити Ви агресивно водите вот Вам штраф. Це визначення можна приліпити любому і нічого не докажеш, бо йому так здалося. Жесть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Готовят новые ПДД: штраф за агрессивное вождение и 40 км/ч на дорогах без обочин

а можна тицьнути на сайти з офіційною інформацією? за останній рік читав про зміни такого плану неодноразово на багатьох ресурсах (та навіть вище в цій темі), але було багато фейків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Saddy,в першому реченні написано ж що хтось там десь "разрабатывают". І лише в липні хочуть зареєструвати законопроект. От тоді і буде "офіційна інформація". Поки - чутки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДАІ хоче повернути техогляд

Державна автомобільна інспекція має намір ініціювати повернення технічного огляду автомобілів.

Про це на брифінгу в Кабінеті міністрів у понеділок заявив голова департаменту ДАІ МВС Анатолій Сіренко, повідомляє "Укрінформ".

"Державний технічний огляд в Україні повинен бути. Технічно справні транспортні засоби повинні пересуватися по вулицях нашої держави", - сказав Сіренко.

"Ми плануємо подати до Верховної Ради законопроект найближчим часом", - сказав він, зазначивши, що детально ця ініціатива буде розглядатися на форумі з безпеки дорожнього руху наприкінці червня.

За словами Сіренка, пропонується для нового автомобіля не проводити техогляд у перші 3 роки, після цього терміну - проводити техогляд раз на рік-два, а для автомобілів старше 15-20 років - двічі на рік.

Водночас керівник МВС Арсен Аваков на своїй Facebook-сторінці повідомив, що "начальник ДАІ явно поквапився, видаючи обговорюваний з громадянським активом проект за рішення". "МВС не планує поки подавати в парламент такий проект", - зазначив він.

http://www.pravda.co.../06/16/7029234/

От ..... нехороші люди :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я оце поїздив по місту і зрозумів, що аж ніяк не можна вводити штрафи за "агресивне" водіння поки не поладять дороги.

Бо штрафувати можна кожні 5 метрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аваков у ФБ писав , що керівник департаменту поспішив з заявою щодо техогляду. Саме питання ще на обговоренні і не факт, що піде до Кабміну та ВРУ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я за техогляд.

реально стільки корит їздить по вулицях і таких - що ппц.

В одного ксенони в різні боки, в іншого взагалі одна фара світиться вночі. В третього стопи затоновані так, що хєр вгадаєш чи воно стає чи ні, чи повертає!

Не буде техогляду - введуть екологію - не попав під норми - штраф!

І все одно будуть брити бабулєси.

да ми цього не допустимо просто

А можна спитатися, як саме?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я за техогляд. реально стільки корит їздить по вулицях і таких - що ппц. В одного ксенони в різні боки, в іншого взагалі одна фара світиться вночі. В третього стопи затоновані так, що хєр вгадаєш чи воно стає чи ні, чи повертає! Не буде техогляду - введуть екологію - не попав під норми - штраф! І все одно будуть брити бабулєси.
А де гарантії що техогляд не "липовий"? Знову лавочка для "заробляння"?

Кожен власник сам зацікавлений у справності свого ТЗ, бо це його життя перш за все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж за техогляд, сам колись їздив маючи лише робочі передні тормоза, і незрозуміло в яку мить вони можуть відмовити

А тепер коли перехожу з сином дорогу то думаю - а чи не відкажуть тормоза чи щось інше в тої чи іншої машини...

Тому ходову роблю та дивлюся за нею в першочергово!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А можна спитатися, як саме?

в певній мірі ти правий - ті ж самі маршутки,яким вже 30 років і перевозять людей, а то і справді: урали,зіли,які так димлять, що триндець, а то і та волга яка ледь їздить під 40км в 2 ряду... все-таки де гарантії,що це справді буде техогляд,а не додаткові 20грн в карман кожного разу ?

на питання ЯК - да просто - піти дати піздюлін товпою та порозбивати вікна + пікетування у кожному обласному центрі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де гарантії що техогляд не "липовий"? Знову лавочка для "заробляння"? Кожен власник сам зацікавлений у справності свого ТЗ, бо це його життя перш за все.

Тут я згоден. Липово і я проходив, і сам допомагав ... :( Всяке було.

Але Краще вже зробити його чесним і вдосконаленим. Аніж відмінити.

Заробляти будуть і так. Старі, нові схеми. Ми країна кумовства!

Є індивідуми, яким на авто наср*ати. Везе - іде і збс. А як ? Світить не світить, робе / не робе - пох.

Я за техогляд, якщо це техогляд. Бо дерти 600-1200 грн ЗА ЩО???

Якщо я приїхав на ТО і мені сказали, що не працюють гальма, то за 600 грн мені їх повинні зробити.

Або ж написати перелік НЕОБХІДНИХ мінімальних робіт, які я повинен виконати протягом певного часу, і після цього (після усунення) видати талон про проходження ТО. До того їздити на "Тимчасовому".

Вважаю, що якщо вже є авто - то мабуть і треба бути готовим в нього вкласти щось.

Бо як я уже казав, покупляють 35 річних зламків за останні гроші (проп'ють більше на радощах, ніж те авто коштує) і розсікають по дорогам... І

на питання ЯК - да просто - піти дати піздюлін товпою та порозбивати вікна + пікетування у кожному обласному центрі.

Ніби це в ДАЇ вирішується.

Закони прийматься не в ДАЇ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в певній мірі ти правий - ті ж самі маршутки,яким вже 30 років і перевозять людей, а то і справді: урали,зіли,які так димлять, що триндець

техогляд "відмінили" лише для легкових авто та причепів (напівпричепів) до них, мотоциклів, мопедів, мотоколясок та інших прирівняних до них транспортних засобів. ОТК (обов'язковий технічний контроль) обов'язковий для:

1) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, з терміном експлуатації більше двох років;

2) таксі;

3) вантажні автомобілі вантажопідйомністю до 3,5 тонн з терміном експлуатації більше двох років;

4) причепи з терміном експлуатації більше двох років до вантажного автомобілю вантажопідйомністю до 3,5 тонн;

5) вантажні автомобілі вантажопідйомністю більше 3,5 тонн незалежно від терміну експлуатації;

6) причіп незалежно від терміну експлуатації до вантажного автомобілю вантажопідйомністю більше 3,5 тонн;

7) автобуси незалежно від терміну експлуатації;

8) спеціалізовані транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від терміну експлуатації.

Періодичність

Періодичність проходження технічного огляду залежить від типу транспортного засобу, його призначення та терміну використання. Відповідно до даного закону встановлено наступні терміни:

- Для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них з терміном експлуатації більше двох років - кожні два роки;

- Для вантажних автомобілів вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепів до них і таксі незалежно від терміну експлуатації - щорічно;

- Для автобусів і спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від терміну експлуатації - двічі на рік.

Під терміном експлуатації мається на увазі період з дати виготовлення транспортного засобу до дати його оцінки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

закони то не в ДАЇ приймаються, але вони будуть їх виконувати,і за це брати "в карман"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Офіційний ТО в США безкоштовний, платний тільки той, що пришвидшений, щоб в черзі не стояти.

Якщо ТО буде безкоштовним тоді будь-ласка, в іншому випадку це знову лавочка для заробляння.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо за 600 грн лабух обійде навколо машини і постукає по колесах, увімкне фари / аварійку / повороти, то до 3,14зди такий ТО.

Якщо перевірятимуть тиск у циліндрах, рівень масла у двигуні, коробці, гальма, інжектор / карбюратор і т.п.

І дадуть мені розгорнутий аналіз і перелік того, що не так. І якщо більшість, за тих "проблем" зможуть усунути на місці, тоді я згоден!

Якщо потрібно додатково ще щось зробити і це буде ціна в розумних межах - тоді я тільки ЗА!

а викинути на вітер купу грошей, бо "так нада" - ні..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я приїхав на ТО і мені сказали, що не працюють гальма, то за 600 грн мені їх повинні зробити.
Тобі ніхто нічого не повинен. З несправними гальмами ти взагалі не маєш права їздити.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З несправними гальмами ти взагалі не маєш права їздити.

Як я це взнаю, поки не приїду на ТО?? Сам розумієш, більшість проблем знаходяться уже там.

Чи ти вважаєш, що краще дочекатися, що гальма уже НЕ будуть гальмувати і тоді їхати їх робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У всіх нових авто є сервісна книжка, поки авто на гарантії, хоч не хоч будеш проходити ТО, що мішає після гарантійного періоду ОБОВ'ЯЗКОВО проходити далі на офіційній станції ТО?

+ для зламків 100% має бути ТО, але вже на вибір будь-яка станція яка прийме москвич чи волгу, а щоб система працювала то для станцій(майстрів) має бути відповідальність (адміністративна або навіть кримінальна), наприклад якщо станція зробить техогляд непрофесійно, а авто попаде в ДТП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як я це взнаю, поки не приїду на ТО??
Ти це взнаєш приблизно у першому повороті ))))))))))))
Сам розумієш, більшість проблем знаходяться уже там.
Подумай якими мають бути там спєци і скільки авто вони мають перекрутити щоб в будь-якій марці визначити діагноз і знайти проблему.
а щоб система працювала то для станцій(майстрів) має бути відповідальність (адміністративна або навіть кримінальна), наприклад якщо станція зробить техогляд непрофесійно, а авто попаде в ДТП.
Це теж саме що спробувати притягнути лікаря за халатність. Нічого не доведеш.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У всіх нових авто є сервісна книжка, поки авто на гарантії, хоч не хоч будеш проходити ТО, що мішає після гарантійного періоду ОБОВ'ЯЗКОВО проходити далі на офіційній станції ТО?

Як колишній працівник Волинь-Авто скажу, що БІЛЬШІСТЬ відмовлялися від того ТОГО і плювали на гарантію, взнавши ціну того ТО!!! Та й гарантія - така слизька річ..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти це взнаєш приблизно у першому повороті ))))))))))))

.

1) не факт. Але якщо спєц подивиться і скаже, що варто замінти колдки, долити / замінити рідину. Замінити шланг, що йде до колодки.. і т.д. Щоб я не взнав це на повороті!

І знову ж таки, я зрозумів, що мої гальма не в порядку і їду на ремонт, а тут БАЦ! ГАЇ-шники спиняють, а у мене гальма не працюють! І як бути??

Я ж не маю права їздити на авто з несправними гальмами, правда ж?

А "лавєта" надто дороге задоволення!

Подумай якими мають бути там спєци і скільки авто вони мають перекрутити щоб в будь-якій марці визначити діагноз і знайти проблему

Вирішується значно простіше.

Якщо в мене ВАЗ, то на сервіс Мерседеса я не поїду. Логічно?

Якщо в мене 5-7 років Тойота, то я приїду на сервіс, де втикнуть фішку в комп і побачать УСІ, практично недоліки системи. Власне авто саме "скаже".

на тому ж Волинь-Авто, мають змогу діагностувати І Мерси, і всі авто Дженерал Моторс (Опеля, Деу і подібні).

Як і на сервісі Ауді - фольци та Шкоди і навпаки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а що тоді буде з авто, на ЄС реєстрації? скоробуде можна 3 місяці кататися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...