Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Кредитка використовувалась, але кредит погашений вже давно. Щоб розірвати контракт з банком треба у головне відділення іти чи можна у будь-яке?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В те відділення, де проводилась емісія картки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кстати, предупреждает. при переводе пишет, в подтверждении платежа, "с вас будет дополнительно снято 1% за перевод и 3% с кредитных средств". и можно всегда отказаться от перевода, если комиссия не устраивает

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

При здійсненні купівлі в інтернет магазині вирішив скористатись корпоративною карткою, попередньо перекинувши всі гроші з основного рахунку на картку. Набрав платіжку з Карткового рахунку відправив через Приват24. Система без всяких повідомлень пропустила мою платіжку, але гроші списала з основного рахунку закинувши мене в мінус і кредит. (0,9% на залишок). Невже не можна було повідомити про це до здійснення операції щоб мати змогу відмінити операцію. :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здавав недавно 10 євро, в касі каже дівчина якщо нема карти приватбанку прийдеться довго чекати, я кажу а де написано що треба чекати якщо нема в мене вашої карти, я в черзі стою вже 10 хв.?

Вона мені хамовито мол, ну то ваші тіпа проблеми що у вас нема карти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повірте, може колись і прийде кругла сума грошей, що десь там 1 копійки не дорахувались, а там пеня, те се :) й Наросте за років 15 кругленька сума. Скажуть, ок, ми вірим що у вас все погащено, принесіть чеки всі, і ми спишемо цей помилковий борг :) А откуда вже ті чеки будуть на руках :)

Це мої догадки, але вони вже так нагло всіх фоткають в банку, скоро будуть брати напевно аналізи калу :) Хоча вас же не просять туди йти насильно :) й користуватись їхніми послугами :)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останнім часом Приват уже геть загнався. 2 тижні тому поповнила собі мобільний рахунок через Приват24, кошти з картки списали, а на рахунок так і не прийшли... Як виявилось вони зависли в Дніпропетровську, обіцяли повернути назад на картку, але так нічого поки і не повернулось... :( Вони взагалі перестають дорожити своїми клієнтами. Багато знайомих вже відмовились від послуг Привата.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дык,

они и никогда не дорожили

а драли(да-да, это не описка) админ ресурсом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Flower, у меня была аналогичная ситуация года с два назад с контрактным номером MTC. тогда техподдержка проблему пояснила тем, что контрактные абоненты пополняются через некий хитрозакрученный софт и, дескать, проблема оператора. после того случая больше проблем не было. так что пинай техподдержку пока не вернут деньги или не пополнят счет. больше вариантов никаких нет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відмовитися від привата це канєшно добре, а в кого ще є нормальний онлайн-банкінг? Фірма не поважає клієнтів коли є монополістом на ринку, чому ж інші банки не хочуть створити конкуренцію? Наїхало європейських банків, а де європейський сервіс?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здавав недавно 10 євро, в касі каже дівчина якщо нема карти приватбанку прийдеться довго чекати, я кажу а де написано що треба чекати якщо нема в мене вашої карти, я в черзі стою вже 10 хв.?

Вона мені хамовито мол, ну то ваші тіпа проблеми що у вас нема карти.

Виявляється, що Приват таки може і повинен обслуговувати клієнтів навіть без приватівської картки. А відмова працівників обслуговувати таку особу пов"язана з тим, що дана операція не оплачується касиру чи операціоністу.

Виходить, що єдиним варіантом є налякати касира скаргою начальству.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

PUMB - запустив подібний сервіс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Flower, у меня была аналогичная ситуация года с два назад с контрактным номером MTC. тогда техподдержка проблему пояснила тем, что контрактные абоненты пополняются через некий хитрозакрученный софт и, дескать, проблема оператора. после того случая больше проблем не было. так что пинай техподдержку пока не вернут деньги или не пополнят счет. больше вариантов никаких нет

Так я теж спочатку думала що проблема не в Приваті, зателефонувала в техпідтримку абонентів МТС там сказали що гроші не приходили, тоді зателефонувала у відділення Привата у якому робила картку і мені сказали прийти написати заяву. Після написання заяви виявилось що дійсно проблема не в МТС, а в Приваті, оскільки вони з моєї картки гроші списали, але не перерахували. Мені в Приваті пообіцяли що гроші мають повернути на картку. Хотілося б вірити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відмовитися від привата це канєшно добре, а в кого ще є нормальний онлайн-банкінг? Фірма не поважає клієнтів коли є монополістом на ринку, чому ж інші банки не хочуть створити конкуренцію? Наїхало європейських банків, а де європейський сервіс?

UniversalBank?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толік, а ти що скажеш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відмовитися від привата це канєшно добре, а в кого ще є нормальний онлайн-банкінг? Фірма не поважає клієнтів коли є монополістом на ринку, чому ж інші банки не хочуть створити конкуренцію? Наїхало європейських банків, а де європейський сервіс?

Аваль має банкінг. Власне, як і любий банк. Але все залежить від потреб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толік, а ти що скажеш?

у нас простіший, ніж у Привата. мінімум двоє з борди користуються. ніби не жаліються. є клієнт, який користується п"ятьма банкінгами, наш ставить другим після Приватівського.

Зараз безкоштовне підключення, можете потестити при бажанні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну то вже і назву банку кажи :))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть школярі знають: VAB

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні в Приваті на ГПЗ простояла 40 хв. в черзі, бо у них "на Копілці полетіла программа і багатьох кинуло в мінус, іншим було забагато" . А мені терміново треба було відправити переказ. Чолов'яга охоронець (?) все чеплявся "Давайте я Вам допоможу через автомат відправити" Я "Ні, не треба. Не довіряю я цим автоматам" А він "Та давайте..." Не довіряю, бо вже були пропали великі сумми на тих автоматах і ніхто їх не повертав. І сенсу в інший банк іти... Думаю, а раптом там таке саме? Та я розумію, всяке ж буває... А переді мною ще жінка встріла, бо я "мала" і почекати можу, бачите. А кажуть, що молодь не вихована і груба...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора знімав мій німецький колега гроші з банкомата Приватбанку. Вибрав англійське меню, ну і все як має бути. Я собі стою, чекаю. Тут дивлюсь, щось немає руху. Каже мені він: "Картку не віддає". Заглядаю я на екран - а там щось на зразок "Чи хочете перерахувати допомогу дітям... Перерахувати... Відмовити...". Без перекладу, ще й підписи біля кнопок фігурні - виглядає як реклама. Добре, що я поруч був... Треба придурком бути, що так меню продумати.

Змінено користувачем Igrek
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найбільша мережа банкоматів та відділень. А також інтернет-банкінг. Цим і тримають клієнтів. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я хотел бы выразить благодарность Лене, Марине, Даше, Тане, Свете, Гале, Юле, Оле, Ире, Анжеле, Дане, Кате, Элле, Ладе, Полине, Инне, Наде, Алисе, и Рите, и передать свое восхищение Маше. Ведь в унылом, скучном банке вроде Укрсиба или Аваля подобные вопросы я решаю всего лишь с одним человеком и всего лишь за один звонок. Здесь же я познакомился с огромным количеством интересных личностей, и обогатил свой жизненный опыт ценными уроками.

:D

Недавно довелося здійснити купівлю валюти. Дуже не сподобалася така процедура. Виявляється, що якби я не мала при собі телефону, то ніхто валюти мені б не продав :(. Здавала євро і купувала долари - кілька разів приходили смс, коди з яких я повинна була продиктовувати касиру, деякі з них були невірні....

Чомусь мені здається, що це зроблено для того, щоб касири не здійснювали операцій поза касою. Якщо я неправа, то виправте, будь ласка. Дуже цікаво, чому ввели таку процедуру.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...