Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Так.

Інтернет пропав не на пів години і не на дві години. Хвилин 15 максимум 30 назад поладили. Пройшло сутки. Можливо для кого цей нічого а для людини яка досить довгий час працює в інтернеті відключення це втрата фінансова.

Тепер.

Пошукайте теми які я описував проблеми в роботі з даним провайдером близько року назад.

Да, деякий час робота провайдера тільки радувала - ніяких проблем і тд. Но за останні три місяці це постійні перебої в роботі. І не раз і не два і не три....

Я знаю що проблеми і бувають в інших операторів. Так ось порівнюючи роботу з Дата-Груп по АДСЛ каналу (близько 3 років) та роботу з Київстар (Білайн) (2 роки) - це у мене найгірший провайдер.

Чому пішов я з Київстару.

З київстару я пішов тому що після грози влітку згоріла в материнці мережева карта та монітор, та й ладнали досить довго (близько тижня). Тому роблю висновки з свого досвіду.

І на останок.

Для тих розумних людей які ждуть що при зміні мною провайдера і них зразу усі проблеми з даним провайдером пропадуть та щвидкість збільшиться НЕ ПИСАТИ ТАКИХ ДУРНИЦЬ. Я нікого не закликаю змінювати даного провайдера на іншого, у кожного є своя думка та висновки з роботи.

Змінено користувачем DooM4aK
  • +1 1
Опубліковано

Так.

Інтернет пропав не на пів години і не на дві години. Хвилин 15 максимум 30 назад поладили. Пройшло сутки. Можливо для кого цей нічого а для людини яка досить довгий час працює в інтернеті відключення це втрата фінансова.

Тепер.

Пошукайте теми які я описував проблеми в роботі з даним провайдером близько року назад.

Да, деякий час робота провайдера тільки радувала - ніяких проблем і тд. Но за останні три місяці це постійні перебої в роботі. І не раз і не два і не три....

Я знаю що проблеми і бувають в інших операторів. Так ось порівнюючи роботу з Дата-Груп по АДСЛ каналу (близько 3 років) та роботу з Київстар (Білайн) (2 роки) - це у мене найгірший провайдер.

Чому пішов я з Київстару.

З київстару я пішов тому що після грози влітку згоріла в материнці мережева карта та монітор, та й ладнали досить довго (близько тижня). Тому роблю висновки з свого досвіду.

І на останок.

Для тих розумних людей які ждуть що при зміні мною провайдера і них зразу усі проблеми з даним провайдером пропадуть та щвидкість збільшиться НЕ ПИСАТИ ТАКИХ ДУРНИЦЬ. Я нікого не закликаю змінювати даного провайдера на іншого, у кожного є своя думка та висновки з роботи.

Згідний з Вами, що коли є проблеми з нетом то це не просто дратує, а бувають ще й фінансові та моральні збиткі, але в мене складається враження, що хоть назва у наших провайдерів однакова, але нас з Вами обслуговують різні люди, коли в мене були проблеми після третього звертання у тех. підтримку у мене був майстер, який прийшов перевірив роботу компа, протестував інет на свому ноуті, перевірив обладнання в будинку, провозився з настройками мого компа тривалий час, але при першому тестуванні зазначив, що потрібно переустановити вінду і незважаючи на це все, він спокійно продовжував тестувати обладнання в будинку, а потім і возився з компом ...... Або Ви не дуже наполегливі з тех. підтримкою і думаєте що через даний форум само щось покращиться, або ......

Опубліковано

З даного форуму нічого не чекаю, просто описую проблеми при роботі з даним провайдером.

По роботі свого обладнення можу налаштувати та протестувати сам.

Тех підтримку викликав напевно більше року а той півтора назад. Прийшли з своїм ноутом протестували, побачили проблеми, пережали коннектор, пробували змінити порт в свому ящику, але не було ключів то пообітцяли завтра змиінити. Змінював я також роутери... Довго помучив підтримку Zyxel (до цього був D-Link)... але нажаль проблеми так і залишились.

Опубліковано

З даного форуму нічого не чекаю, просто описую проблеми при роботі з даним провайдером.

По роботі свого обладнення можу налаштувати та протестувати сам.

Тех підтримку викликав напевно більше року а той півтора назад. Прийшли з своїм ноутом протестували, побачили проблеми, пережали коннектор, пробували змінити порт в свому ящику, але не було ключів то пообітцяли завтра змиінити. Змінював я також роутери... Довго помучив підтримку Zyxel (до цього був D-Link)... але нажаль проблеми так і залишились.

Мабуть щось у Вас там пороблено :_09:

  • +1 1
Опубліковано

Щось у мене пороблено з інтернетом ..... :0157: :0157: :0157:

Це неділю назад post-4477-0-45316500-1410114745_thumb.jp

Це сьогодні post-4477-0-73021300-1410114769_thumb.jp

Дзвонив на службу підтримки, жіночка приємним голосом сказала що є проблеми завтра полагодять...

ШАНОВНИЙ ПРОВАЙДЕР!!!!!!!!!!!!!!! СКІЛЬКИ МОЖНА ВЖЕ ЛАГОДИТИ!!!!!!!!!!!!!!

ВИ МЕНЕ ПРОСИЛИ НЕ ПИСАТИ НА ДАНИЙ ФОРУМ. А ЗВЕРТАТИСЬ В ТЕХ. ПІДТРИМКУ.

СИТУАЦІЯ НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ НА КРАЩЕ.........

Опубліковано

Був би дуже радий теж написати

Провайдер супер

За 3 роки користування майстра викликав 1раз - і то після грози - згоріло їхнє обладнання

але нажаль це не так.

В них є власний форум http://myairbites.net.ua/

на власному форумі теж проблеми не вирішать, я просто не розумію - за стільки часу не зробити нічого? :0156:

Опубліковано

Що останнім часом виводить з себе

Коли заходиш на їхній сайт https://airbites.net.ua

Вискаує фігня - ЗМІНИТИ ТАРИФ(в мене тариф 75 грн за 100мбіт для постійних клієнтів такий колись був)

Так вони пропонують перейти на 85 грн за 100мбіт))

Ну і що, хіба так часто той сайт відвідуєш, натисни "продовжити" і продовжуй юзати. От як би це на Борді так кожен раз засвічувало, тоді так...

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

От так от почалось тижня 2 назад. Просто тоді в airmech, я чомусь подумав, що на тих 3 гри це в напарників пінг шалений.

Зараз коли реально треба стабільний пінг не виходить добитись, кожних 3-5 сек, затримка аж на 2-4сек. Єдине можна грішити на модем, але взяв його на роботу і там все гуд.

post-64-0-39641800-1412422634_thumb.jpg

Дівча з тех. підтримки спочатку на торрент, а потім втикніть напряму. Вообщем пояснювати дівчинці, що до Них Я звоню коли впевнений що з своєї сторони все зробив, бесполезно. Да і модем після перезагрузки і з нульовою нагрузкою, одразу поводить себе так-само.

Змінено користувачем Songoku
Опубліковано

От так от почалось тижня 2 назад. Просто тоді в airmech, я чомусь подумав, що на тих 3 гри це в напарників пінг шалений.

Зараз коли реально треба стабільний пінг не виходить добитись, кожних 3-5 сек, затримка аж на 2-4сек. Єдине можна грішити на модем, але взяв його на роботу і там все гуд.

post-64-0-39641800-1412422634_thumb.jpg

Дівча з тех. підтримки спочатку на торрент, а потім втикніть напряму. Вообщем пояснювати дівчинці, що до Них Я звоню коли впевнений що з своєї сторони все зробив, бесполезно. Да і модем після перезагрузки і з нульовою нагрузкою, одразу поводить себе так-само.

Треба трасу зробити і з цим написати на офіційному форумі.

Опубліковано (змінено)

Віруси??? стршаноспитатися?

Ping statistics for 213.180.193.3:

Packets: Sent = 613, Received = 613, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, Average = 25ms

Control-C

Ping statistics for 8.8.8.8:

Packets: Sent = 77, Received = 77, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 58ms, Maximum = 58ms, Average = 58ms

Control-C

Змінено користувачем Zheny@
Опубліковано

Сстанній тиждень щовечора якісь обриви нету... задовбався до них дзвонити...

Аналогічна ситуація. На питання де можна вирішити питання, щоб замінили свій глючний свіч - кажуть звертайтесь на офіс...

Опубліковано
Ping statistics for 213.180.193.3:

Packets: Sent = 613, Received = 613, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, Average = 25ms

Control-C

Ping statistics for 8.8.8.8:

Packets: Sent = 77, Received = 77, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 58ms, Maximum = 58ms, Average = 58ms

Control-C

юнікс подібна?

Опубліковано

Блін перевірив на різних ноутах, різних модемах.

Найкращий результат, все те саме тільки лейтенсі до секунди :( Доречі на андрюші.

Tracing route to google.com [173.194.112.164] over a maximum of 20 hops

1 1ms 1ms 1ms 188.230.92.1

2 1ms 1ms 1ms 188.230.89.1

3 6ms 10ms 6ms 188.230.88.246

4 6ms 6ms 7ms 188.230.88.242

5 13ms 13ms 13ms 5.53.118.69

6 25ms 25ms 29ms 91.204.213.6

7 36ms 36ms 38ms 209.85.245.223

8 40ms 40ms 40ms 72.14.238.57

9 40ms 40ms 40ms 173.194.112.164

Опубліковано

Другий вечір інет пропадає. 100 раз перезагрузиш роутер, шнури повитягуєш-повставляєш то появляється(

Опубліковано

Ви зрозумійте, хто стукає - тому відкривають. Стукайте частіше, не чекайте, що воно саме буде краще

Опубліковано

Другий вечір інет пропадає. 100 раз перезагрузиш роутер, шнури повитягуєш-повставляєш то появляється(

якщо таке шаманство допомагає, то проблема явно не в провайдера...

  • 4 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...