Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Ех... Пропав інтернет на пів години а ви вже ниєте. Певно ви ніколи не сиділи по тижнях без інтернету як на Датагрупі. Та у вас ніколи не тікла вода з кабелю як це буває на Київстарі. Залишається Воля, непоганий варіант, зі швидкістю все гуд, але прийдеться привикнути до маленької віддачі до 5мбіт/сек.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну в мене на соборності біля там-тама, у знайомих на федорова і конякіна все добре з інтернетом, максимум 2-3 рази на рік щось незначне.

А так підтримую цю думку

Сьогодні вирішив змінити провайдера.

То правильно, підтримую. Чим менше народу - тим краще інет :)

хочете міняти - міняйте, якщо ви впевнені що буде краще

Проблеми бувають на всіх операторах, а відмовлятись через те що пропав нет на 2 год. це як на мене не розумно. Завтра перейдете на Київстар чи Датагруп і там через тиждень пропаде будете знов перепідключатись до іншого)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так.

Інтернет пропав не на пів години і не на дві години. Хвилин 15 максимум 30 назад поладили. Пройшло сутки. Можливо для кого цей нічого а для людини яка досить довгий час працює в інтернеті відключення це втрата фінансова.

Тепер.

Пошукайте теми які я описував проблеми в роботі з даним провайдером близько року назад.

Да, деякий час робота провайдера тільки радувала - ніяких проблем і тд. Но за останні три місяці це постійні перебої в роботі. І не раз і не два і не три....

Я знаю що проблеми і бувають в інших операторів. Так ось порівнюючи роботу з Дата-Груп по АДСЛ каналу (близько 3 років) та роботу з Київстар (Білайн) (2 роки) - це у мене найгірший провайдер.

Чому пішов я з Київстару.

З київстару я пішов тому що після грози влітку згоріла в материнці мережева карта та монітор, та й ладнали досить довго (близько тижня). Тому роблю висновки з свого досвіду.

І на останок.

Для тих розумних людей які ждуть що при зміні мною провайдера і них зразу усі проблеми з даним провайдером пропадуть та щвидкість збільшиться НЕ ПИСАТИ ТАКИХ ДУРНИЦЬ. Я нікого не закликаю змінювати даного провайдера на іншого, у кожного є своя думка та висновки з роботи.

Змінено користувачем DooM4aK
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так.

Інтернет пропав не на пів години і не на дві години. Хвилин 15 максимум 30 назад поладили. Пройшло сутки. Можливо для кого цей нічого а для людини яка досить довгий час працює в інтернеті відключення це втрата фінансова.

Тепер.

Пошукайте теми які я описував проблеми в роботі з даним провайдером близько року назад.

Да, деякий час робота провайдера тільки радувала - ніяких проблем і тд. Но за останні три місяці це постійні перебої в роботі. І не раз і не два і не три....

Я знаю що проблеми і бувають в інших операторів. Так ось порівнюючи роботу з Дата-Груп по АДСЛ каналу (близько 3 років) та роботу з Київстар (Білайн) (2 роки) - це у мене найгірший провайдер.

Чому пішов я з Київстару.

З київстару я пішов тому що після грози влітку згоріла в материнці мережева карта та монітор, та й ладнали досить довго (близько тижня). Тому роблю висновки з свого досвіду.

І на останок.

Для тих розумних людей які ждуть що при зміні мною провайдера і них зразу усі проблеми з даним провайдером пропадуть та щвидкість збільшиться НЕ ПИСАТИ ТАКИХ ДУРНИЦЬ. Я нікого не закликаю змінювати даного провайдера на іншого, у кожного є своя думка та висновки з роботи.

Згідний з Вами, що коли є проблеми з нетом то це не просто дратує, а бувають ще й фінансові та моральні збиткі, але в мене складається враження, що хоть назва у наших провайдерів однакова, але нас з Вами обслуговують різні люди, коли в мене були проблеми після третього звертання у тех. підтримку у мене був майстер, який прийшов перевірив роботу компа, протестував інет на свому ноуті, перевірив обладнання в будинку, провозився з настройками мого компа тривалий час, але при першому тестуванні зазначив, що потрібно переустановити вінду і незважаючи на це все, він спокійно продовжував тестувати обладнання в будинку, а потім і возився з компом ...... Або Ви не дуже наполегливі з тех. підтримкою і думаєте що через даний форум само щось покращиться, або ......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З даного форуму нічого не чекаю, просто описую проблеми при роботі з даним провайдером.

По роботі свого обладнення можу налаштувати та протестувати сам.

Тех підтримку викликав напевно більше року а той півтора назад. Прийшли з своїм ноутом протестували, побачили проблеми, пережали коннектор, пробували змінити порт в свому ящику, але не було ключів то пообітцяли завтра змиінити. Змінював я також роутери... Довго помучив підтримку Zyxel (до цього був D-Link)... але нажаль проблеми так і залишились.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З даного форуму нічого не чекаю, просто описую проблеми при роботі з даним провайдером.

По роботі свого обладнення можу налаштувати та протестувати сам.

Тех підтримку викликав напевно більше року а той півтора назад. Прийшли з своїм ноутом протестували, побачили проблеми, пережали коннектор, пробували змінити порт в свому ящику, але не було ключів то пообітцяли завтра змиінити. Змінював я також роутери... Довго помучив підтримку Zyxel (до цього був D-Link)... але нажаль проблеми так і залишились.

Мабуть щось у Вас там пороблено :_09:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось у мене пороблено з інтернетом ..... :0157: :0157: :0157:

Це неділю назад post-4477-0-45316500-1410114745_thumb.jp

Це сьогодні post-4477-0-73021300-1410114769_thumb.jp

Дзвонив на службу підтримки, жіночка приємним голосом сказала що є проблеми завтра полагодять...

ШАНОВНИЙ ПРОВАЙДЕР!!!!!!!!!!!!!!! СКІЛЬКИ МОЖНА ВЖЕ ЛАГОДИТИ!!!!!!!!!!!!!!

ВИ МЕНЕ ПРОСИЛИ НЕ ПИСАТИ НА ДАНИЙ ФОРУМ. А ЗВЕРТАТИСЬ В ТЕХ. ПІДТРИМКУ.

СИТУАЦІЯ НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ НА КРАЩЕ.........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж тупить замість заявлених 100 видає 3, але це тільки сьогодні в основному все норм. Думаю полагодять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був би дуже радий теж написати

Провайдер супер

За 3 роки користування майстра викликав 1раз - і то після грози - згоріло їхнє обладнання

але нажаль це не так.

В них є власний форум http://myairbites.net.ua/

на власному форумі теж проблеми не вирішать, я просто не розумію - за стільки часу не зробити нічого? :0156:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що останнім часом виводить з себе

Коли заходиш на їхній сайт https://airbites.net.ua

Вискаує фігня - ЗМІНИТИ ТАРИФ(в мене тариф 75 грн за 100мбіт для постійних клієнтів такий колись був)

Так вони пропонують перейти на 85 грн за 100мбіт))

Ну і що, хіба так часто той сайт відвідуєш, натисни "продовжити" і продовжуй юзати. От як би це на Борді так кожен раз засвічувало, тоді так...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

От так от почалось тижня 2 назад. Просто тоді в airmech, я чомусь подумав, що на тих 3 гри це в напарників пінг шалений.

Зараз коли реально треба стабільний пінг не виходить добитись, кожних 3-5 сек, затримка аж на 2-4сек. Єдине можна грішити на модем, але взяв його на роботу і там все гуд.

post-64-0-39641800-1412422634_thumb.jpg

Дівча з тех. підтримки спочатку на торрент, а потім втикніть напряму. Вообщем пояснювати дівчинці, що до Них Я звоню коли впевнений що з своєї сторони все зробив, бесполезно. Да і модем після перезагрузки і з нульовою нагрузкою, одразу поводить себе так-само.

Змінено користувачем Songoku
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От так от почалось тижня 2 назад. Просто тоді в airmech, я чомусь подумав, що на тих 3 гри це в напарників пінг шалений.

Зараз коли реально треба стабільний пінг не виходить добитись, кожних 3-5 сек, затримка аж на 2-4сек. Єдине можна грішити на модем, але взяв його на роботу і там все гуд.

post-64-0-39641800-1412422634_thumb.jpg

Дівча з тех. підтримки спочатку на торрент, а потім втикніть напряму. Вообщем пояснювати дівчинці, що до Них Я звоню коли впевнений що з своєї сторони все зробив, бесполезно. Да і модем після перезагрузки і з нульовою нагрузкою, одразу поводить себе так-само.

Треба трасу зробити і з цим написати на офіційному форумі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сстанній тиждень щовечора якісь обриви нету... задовбався до них дзвонити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Віруси??? стршаноспитатися?

Ping statistics for 213.180.193.3:

Packets: Sent = 613, Received = 613, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, Average = 25ms

Control-C

Ping statistics for 8.8.8.8:

Packets: Sent = 77, Received = 77, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 58ms, Maximum = 58ms, Average = 58ms

Control-C

Змінено користувачем Zheny@
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сстанній тиждень щовечора якісь обриви нету... задовбався до них дзвонити...

Аналогічна ситуація. На питання де можна вирішити питання, щоб замінили свій глючний свіч - кажуть звертайтесь на офіс...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ping statistics for 213.180.193.3:

Packets: Sent = 613, Received = 613, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 25ms, Maximum = 27ms, Average = 25ms

Control-C

Ping statistics for 8.8.8.8:

Packets: Sent = 77, Received = 77, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 58ms, Maximum = 58ms, Average = 58ms

Control-C

юнікс подібна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та нормально працює як на тариф http://www.speedtest.net/my-result/3808736801

Змінено користувачем yura2281
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін перевірив на різних ноутах, різних модемах.

Найкращий результат, все те саме тільки лейтенсі до секунди :( Доречі на андрюші.

Tracing route to google.com [173.194.112.164] over a maximum of 20 hops

1 1ms 1ms 1ms 188.230.92.1

2 1ms 1ms 1ms 188.230.89.1

3 6ms 10ms 6ms 188.230.88.246

4 6ms 6ms 7ms 188.230.88.242

5 13ms 13ms 13ms 5.53.118.69

6 25ms 25ms 29ms 91.204.213.6

7 36ms 36ms 38ms 209.85.245.223

8 40ms 40ms 40ms 72.14.238.57

9 40ms 40ms 40ms 173.194.112.164

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

станом на зараз стало на порядок краще, тепер до 300.

Надіюсь вернуть в норму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Другий вечір інет пропадає. 100 раз перезагрузиш роутер, шнури повитягуєш-повставляєш то появляється(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви зрозумійте, хто стукає - тому відкривають. Стукайте частіше, не чекайте, що воно саме буде краще

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Другий вечір інет пропадає. 100 раз перезагрузиш роутер, шнури повитягуєш-повставляєш то появляється(

якщо таке шаманство допомагає, то проблема явно не в провайдера...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...