Nick85 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 12:41 #2426 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 12:41 хтось в курсі що робити коли інтернету нема в windows. значок мережі внизу із знаком оклику. а в linux інтернет є. таке в мене дуже часто буває. і на XP і на 7
Nick85 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 12:43 #2427 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 12:43 3 часа назад, Oli сказал: Інтернет є? Після дощу пропадає кожні 10хв в мене ні. проблему написав вище
LSD Опубліковано 13 Липня, 2017 в 12:58 #2428 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 12:58 13 хвилин тому, Nick85 сказано: хтось в курсі що робити коли інтернету нема в windows. значок мережі внизу із знаком оклику. а в linux інтернет є. таке в мене дуже часто буває. і на XP і на 7 Мережеві наташтування TCP руками чи в авто?
Nick85 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:04 #2429 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:04 3 часа назад, LSD сказал: Мережеві наташтування TCP руками чи в авто? в мене все на авто. ip dns
LSD Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:05 #2430 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:05 Руками не пробували? і скажем ДНС 8.8.8.8?
Nick85 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:32 #2431 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:32 dns міняв. нічого.
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:34 #2432 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:34 @Nick85 В мене теж саме, зі значком... Район? Викликали мені техніка на суботу, на СУБОТУ *** Після грози у мене постійно так, при ейрбайтсі мав номер адмінів тому просто дзвонив ім, приіхали машиною щось на горищі зробили і все, в той самий день!!!!
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:36 #2433 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:36 28 хвилин тому, LSD сказано: Руками не пробували? і скажем ДНС 8.8.8.8? Я щойно пройшов через 4 людей тех-підтримки, 1000пакетів і трасировку на воля.ком
LSD Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:43 #2434 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:43 понятно ну якщо раніше вирішувалось пріездом техніків то по сімтомам похоже на "слабоуправляємий" концентратор
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:52 #2435 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 13:52 @LSD @LSD слабоуправляємий" концентратор Це як?
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 14:00 #2436 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 14:00 @Nick85 а в linux інтернет є Показує що є, чи навіть на сайти заходить?
uagav Опубліковано 13 Липня, 2017 в 14:06 #2437 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 14:06 Сьогодні пару раз рвало сам інтернет. Роутер не вис, показувало що інтернет є, проте скайп і вайбер не працювали, деякі сайти навіть відкликалися при тому. Воля щось накрутила з ДНС сервером, це без варіантів, дуже часто видає помилку ДНС сервера. Можливо ще десь є проблеми. От зараз взяв Мікротіка новенького на пару днів спробувати щоб впевнитися що не в роутері справа, як тут радили.
Nick85 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 15:17 #2439 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 15:17 1 час назад, Oli сказал: @Nick85 а в linux інтернет є Показує що є, чи навіть на сайти заходить? на сайти заходить є і на windows вже інтернет
vaz75 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 17:55 #2440 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 17:55 А такої функції як "авторизація" вже немає?
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:11 #2441 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:11 17 хвилин тому, vaz75 сказано: А такої функції як "авторизація" вже немає? немає. але є Універсальний пароль Універсальний пароль - використовується для налаштувань Воля Smart HD, замовлення передач онлайн Кінотеатру, авторизації в додатку Воля Smart Touch та інше.
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:12 #2442 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:12 @vaz75 +можна зупиняти інтернет, до 30 днів на рік. на час відпустки та ін...
vaz75 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:14 #2443 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:14 1 минуту назад, Oli сказал: але є Універсальний пароль Універсальний пароль - використовується для налаштувань Воля Smart HD, замовлення передач онлайн Кінотеатру, авторизації в додатку Воля Smart Touch та інше. Только что, Oli сказал: @vaz75 +можна зупиняти інтернет, до 30 днів на рік. на час відпустки та ін... Мені цього не треба. Просто переавторизацією зачасту можна було полікувати малу швидкість чи відсутність інтернету.
Oli Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:17 #2444 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 18:17 Щойно, vaz75 сказано: Просто переавторизацією зачасту можна було полікувати малу швидкість чи відсутність інтернету. я там писав вище, інтернету не було... навіть оператори не допомогли. +добавлю, персонал толковий!!!!!
uagav Опубліковано 13 Липня, 2017 в 21:12 #2445 Опубліковано 13 Липня, 2017 в 21:12 2 часа назад, Oli сказал: +добавлю, персонал толковий!!!!! Ще десь в середині червня довелося дзвонити, але була переадресація з номера Аірбайтса, наскільки я зрозумів, вже на Волю. Був дуже здивований спілкуванням з дівчиною на тому кінці дроту. Жодного зайвого питання, розуміння з пів слова. За 5 хвилин проблема була вирішена, хороший настрій і реально шок від спілкування тому що за все життя такий сервіс був вперше. А от коли дзвонив не так давно відносно вирішення питання зарахування грошиків, то не те що толковим, а й персоналом назвати те що було язик не повертається. А киньте сюди, будь ласка, номер по якому цей реально толковий персонал можна знайти, бо хто його знає як і куди коли потрапиш.
LSD Опубліковано 14 Липня, 2017 в 05:20 #2446 Опубліковано 14 Липня, 2017 в 05:20 8 годин тому, uagav сказано: Ще десь в середині червня довелося дзвонити, але була переадресація з номера Аірбайтса, наскільки я зрозумів, вже на Волю. Був дуже здивований спілкуванням з дівчиною на тому кінці дроту. Жодного зайвого питання, розуміння з пів слова. За 5 хвилин проблема була вирішена, хороший настрій і реально шок від спілкування тому що за все життя такий сервіс був вперше. А от коли дзвонив не так давно відносно вирішення питання зарахування грошиків, то не те що толковим, а й персоналом назвати те що було язик не повертається. А киньте сюди, будь ласка, номер по якому цей реально толковий персонал можна знайти, бо хто його знає як і куди коли потрапиш. Тех відділ чи гаряча лінія і бухалтерія чи фінансовий відділ різні люди
Andriotti Опубліковано 18 Липня, 2017 в 06:52 #2447 Опубліковано 18 Липня, 2017 в 06:52 Задовбали перериви,перебої інету. Перейшов на київстар інет 100мб + телефон передплата 《3гіга інету, 100хв на інші оператори》 разом 150грн. маю спокій. 1
Соромітник Опубліковано 18 Липня, 2017 в 07:39 #2448 Опубліковано 18 Липня, 2017 в 07:39 дивно, але в районі Лучеська після переходу нічого не змінилося... той же нормальний інет на трьох акаунтах в різних приміщеннях зтикався вже з їхніми сервісниками через переїзд так то взагалі нормальні хлопці і організація сервісу в них серйозніше суттєво хоча процес дозвону то біль ...роздуми з переходом на КС відклав поки що, так як їхній телефон мені не треба тому вигода сумнівна
Oli Опубліковано 18 Липня, 2017 в 10:00 #2449 Опубліковано 18 Липня, 2017 в 10:00 Киевстар Бачив рекламу по тв, -50% назавжди На сайті лише на 6міс. Де копати?
uagav Опубліковано 18 Липня, 2017 в 10:23 #2450 Опубліковано 18 Липня, 2017 в 10:23 14 минуты назад, Oli сказал: Де копати? В законодавчій площині. Є такий Закон про захист справ споживачів. Так от записуєте ефір з датою та часом показу, звертаєтеся до центрального офісу Київстару спочатку для вияснення технічної можливості і отримуєте стверджну інформацію з фіксацією будь-яким чином, або папір, або відео щодо її наявності. Після того в разі відмови підключення згідно рекламою заявляєте в службу захисту справ споживачів і вимагаєте виконання зобов'язань вказаних в рекламі. Бажано щоб Ви були не один такий. Це по Закону. Насправді ж ... кожен кудись пошле.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти