Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
On 21.08.2017 at 21:12, sanbOK сказано:

 

Я у відпустці. З того що бачу походу щось з свічом. Завтра до обіду скажу точніше

тут проскакувало про підтуплювання завантаження сторінок, ловлю таку біду давно, грішив на слабкий вайфай, але із шнурком проблема не зникла.....

вискакує таке повідомлення і  через секунду завантажує сторінку....   проблема таки десь є....

Безымянный3.png

Опубліковано
14 минут назад, Voronin10 сказал:

тут проскакувало про підтуплювання завантаження сторінок, ловлю таку біду давно, грішив на слабкий вайфай, але із шнурком проблема не зникла.....

вискакує таке повідомлення і  через секунду завантажує сторінку....   проблема таки десь є....

Безымянный3.png

 

Та вроді нема. Особисто я практично постійно (коли не сплю) за компом і чомусь цієї проблеми не бачив ні разу. 

Опубліковано
1 година тому, sanbOK сказано:

 

Та вроді нема. Особисто я практично постійно (коли не сплю) за компом і чомусь цієї проблеми не бачив ні разу. 

ok, помоніторю іншими клієнтами\ос, відпишусь

Опубліковано

Вже втретє за пів року трабли з датагруп. Інтернет пропадає і саме на свята або вихідні. Тепер новий прикол.Відремонтували інтернет,але роутером я користуватись не можу,бо тре зайти у власний кабінет,щоб підцепило мак-адресу,але мене в мій кабінет не пускає. Рестор не можу зробити,бо пише,що не той номер угоди. В службі підримки тільки реєструють трабл. Вже кінець дня.Знову вихідні без інтернету.

Опубліковано
1 час назад, zaHARE сказал:

Вже втретє за пів року трабли з датагруп. Інтернет пропадає і саме на свята або вихідні. Тепер новий прикол.Відремонтували інтернет,але роутером я користуватись не можу,бо тре зайти у власний кабінет,щоб підцепило мак-адресу,але мене в мій кабінет не пускає. Рестор не можу зробити,бо пише,що не той номер угоди. В службі підримки тільки реєструють трабл. Вже кінець дня.Знову вихідні без інтернету.

 

Номер договору напиши я тобі в ПМ кину тимчасовий пароль або просто мак компа пропиши на роутері

Опубліковано
11 часов назад, sanbOK сказал:

 

Номер договору напиши я тобі в ПМ кину тимчасовий пароль або просто мак компа пропиши на роутері

Дяку. Шляхом тику врешті сам зайшов на зміну паролю і прописався. В них номер угоди відрізняється від мого.Але все-рівно не розумію чому мене не пускало під старим паролем?

 

  • +1 1
Опубліковано

Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.

Опубліковано
29 минут назад, Skorpio76 сказал:

Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.

 

Номер договору?

Опубліковано
1 година тому, Skorpio76 сказано:

Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.

Сталося неймовірне диво! Після гнівного дзвінка у компанії вирішили переглянути статус поломки і визнали її не такою вже великою. Тому, почухавши рєпу, вирішили не відкладати її усунення на понеділок, а зробити сьогодні. Як результат - послуга відновлена.

От поясніть мені, якого дідька клієнт, крім того, що платить абонплату, ще має виконувати роботу керівника, який пришвидшує трудову діяльність в компанії? В яку ціну можна оцінити нервові клітини, які доводиться щоразу спалювати пояснюючи оператору контакт центру, що він там "не для мебелі", а має стукати до керівника і включатися у вирішення технічних проблем, які виникають через те, що ті ж самі керівники неудосужаться: 1) реалізувати інвестиційний проект по встановленню НАДІЙНОГО обладнання; або якщо такі жадні, то 2) збільшення штату технічного робочого персоналу, який за лічені хвилини має усувати проблеми, які виникають з наданням послух абонентам, навіть якщо ці абоненти "не пупи Землі"? Питання риторичне. Дай Боже прийде  новий провайдер і забезпечить дійсно якісні послуги.

  • +1 1
Опубліковано
16 часов назад, Skorpio76 сказал:

Сталося неймовірне диво! Після гнівного дзвінка у компанії вирішили переглянути статус поломки і визнали її не такою вже великою. Тому, почухавши рєпу, вирішили не відкладати її усунення на понеділок, а зробити сьогодні. Як результат - послуга відновлена.

От поясніть мені, якого дідька клієнт, крім того, що платить абонплату, ще має виконувати роботу керівника, який пришвидшує трудову діяльність в компанії? В яку ціну можна оцінити нервові клітини, які доводиться щоразу спалювати пояснюючи оператору контакт центру, що він там "не для мебелі", а має стукати до керівника і включатися у вирішення технічних проблем, які виникають через те, що ті ж самі керівники неудосужаться: 1) реалізувати інвестиційний проект по встановленню НАДІЙНОГО обладнання; або якщо такі жадні, то 2) збільшення штату технічного робочого персоналу, який за лічені хвилини має усувати проблеми, які виникають з наданням послух абонентам, навіть якщо ці абоненти "не пупи Землі"? Питання риторичне. Дай Боже прийде  новий провайдер і забезпечить дійсно якісні послуги.

 

а номер договору так і не написав ... то ж напиши я просто хочу почитати, що ж там за проблема така була, яка вирішилась після "гнівного дзвінка" . 

 

 

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Всім привіт. Воля викупила Айрбитс і за місяць просто вибісила) шукаю нового провайдера з стабільним, низьким  пінгом в Європу. Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ?

Вище писали що підключення чекати місяць)) Наклеп чи правда?) 

Опубліковано
1 час назад, sone4ko сказал:

Всім привіт. Воля викупила Айрбитс і за місяць просто вибісила) шукаю нового провайдера з стабільним, низьким  пінгом в Європу. Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ?

Вище писали що підключення чекати місяць)) Наклеп чи правда?) 

Абсолютно та ж сама ситуація. Тільки місяць триматись не було сил. Моя вам порада. Користувався багатьма провайдерами починаючи з білайну. Підключайте  Київстар і не займатесь некрофілією. Дататруп це поєбень.  Колись давно в бородаті 2005-07 у них був інтернет кол бек, типу діалапу але ти затлефон не платиш. Як виявилось за телефон ти платиш. ох і получив від батьків за рахунки 100-200грн  в місяць:)
А якщо серйозно, в еірбайтс пінг був ідеальний, києвстар має трохі нижчий, але зовсім трохі, і грати в стімі не має проблем, все стабільно. Плюс не знаю чому, але в мене в стімі качає стабільно +10мбайт, не кожен торент на руторі стільки витягує:)

6671821464.png

  • Подобається 1
Опубліковано
1 година тому, sone4ko сказано:

Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ?


 

Спойлер

 

Pinging 146.66.153.180 with 32 bytes of data:
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=38ms TTL=55
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55

Ping statistics for 146.66.153.180:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 38ms, Maximum = 39ms, Average = 38ms

 

 

  • Подобається 1
Опубліковано
27 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

 Колись давно в бородаті 2005-07 у них був інтернет кол бек, типу діалапу але ти затлефон не платиш. Як виявилось за телефон ти платиш. ох і получив від батьків за рахунки 100-200грн  в місяць:)

то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком

  • +1 2
Опубліковано

на автовідповідачі суппорта каже що "в зв"язку з аварійним відключенням бла-бла-бла... орієнтовний термін вирішення одна година"

  • +1 1
Опубліковано
On 02.10.2017 at 06:33, Zevs_Isver сказано:

то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком

Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

  • +1 1
Опубліковано
6 хвилин тому, Bliksss сказано:

Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

Який рахунок? Тож був доступ по картках.

Опубліковано

Мужики... Ну не заплутуйте все!

 

1. Callback був на Фотаком, і може трошки Датагруп (з 2006 він Датагруп, вле в ці рока вже активно юзали ADSL)

2. До чого тут карти? Був доступ по картках по паролю, і окремо загальна помісячна абонплата. Трафік вроді не враховувався взагалі на цих тарифах (смисл на Dial-up?), тільки час.

Тобто по картці час, по абонплаті - помісячно платиш, і можливо за телефон, але якщо callback то за телефон не платиш.

 

Цитувати

робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

За що приходив рахунок? Якщо callback і оплата фіксована в місяць. Може воно вписувалось за телефон, але була фіксована щомісяця оплата.

 

Хіба може просто був якийсь доступ не по абонплаті, а просто.

Опубліковано
21 хвилин тому, snouden сказано:

Хіба може просто був якийсь доступ не по абонплаті, а просто.

Читати вмієш? Для абонентів фотакому, яким я тоді був, була можливість - безпарольного доступу, з колбеком. про адсл - тоді тільки починалась мова, в Луцьку адлс тоді давали Фотаком і Утел.

P.S. Для точності - це 2003-5 роки

  • +1 1
Опубліковано
47 хвилин тому, alexvvv сказано:

Який рахунок? Тож був доступ по картках.

По картках, по договору, а потім - абонентам (в яких 78 АТС) - безпарольний, з колбеком... от і все, чого срач розводити? 

Опубліковано
2 годин тому, Bliksss сказано:

Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

"безпарольний доступ" і "калбек" то, тако, трохи різні речі

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...