Factory Опубліковано 26 Серпня, 2017 в 18:05 #1401 Опубліковано 26 Серпня, 2017 в 18:05 On 21.08.2017 at 21:12, sanbOK сказано: Я у відпустці. З того що бачу походу щось з свічом. Завтра до обіду скажу точніше тут проскакувало про підтуплювання завантаження сторінок, ловлю таку біду давно, грішив на слабкий вайфай, але із шнурком проблема не зникла..... вискакує таке повідомлення і через секунду завантажує сторінку.... проблема таки десь є....
sanbOK Опубліковано 26 Серпня, 2017 в 18:21 #1402 Опубліковано 26 Серпня, 2017 в 18:21 14 минут назад, Voronin10 сказал: тут проскакувало про підтуплювання завантаження сторінок, ловлю таку біду давно, грішив на слабкий вайфай, але із шнурком проблема не зникла..... вискакує таке повідомлення і через секунду завантажує сторінку.... проблема таки десь є.... Та вроді нема. Особисто я практично постійно (коли не сплю) за компом і чомусь цієї проблеми не бачив ні разу.
Factory Опубліковано 26 Серпня, 2017 в 19:59 #1403 Опубліковано 26 Серпня, 2017 в 19:59 1 година тому, sanbOK сказано: Та вроді нема. Особисто я практично постійно (коли не сплю) за компом і чомусь цієї проблеми не бачив ні разу. ok, помоніторю іншими клієнтами\ос, відпишусь
zaHARE Опубліковано 1 Вересня, 2017 в 15:55 #1404 Опубліковано 1 Вересня, 2017 в 15:55 Вже втретє за пів року трабли з датагруп. Інтернет пропадає і саме на свята або вихідні. Тепер новий прикол.Відремонтували інтернет,але роутером я користуватись не можу,бо тре зайти у власний кабінет,щоб підцепило мак-адресу,але мене в мій кабінет не пускає. Рестор не можу зробити,бо пише,що не той номер угоди. В службі підримки тільки реєструють трабл. Вже кінець дня.Знову вихідні без інтернету.
sanbOK Опубліковано 1 Вересня, 2017 в 17:36 #1405 Опубліковано 1 Вересня, 2017 в 17:36 1 час назад, zaHARE сказал: Вже втретє за пів року трабли з датагруп. Інтернет пропадає і саме на свята або вихідні. Тепер новий прикол.Відремонтували інтернет,але роутером я користуватись не можу,бо тре зайти у власний кабінет,щоб підцепило мак-адресу,але мене в мій кабінет не пускає. Рестор не можу зробити,бо пише,що не той номер угоди. В службі підримки тільки реєструють трабл. Вже кінець дня.Знову вихідні без інтернету. Номер договору напиши я тобі в ПМ кину тимчасовий пароль або просто мак компа пропиши на роутері
zaHARE Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 05:07 #1406 Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 05:07 11 часов назад, sanbOK сказал: Номер договору напиши я тобі в ПМ кину тимчасовий пароль або просто мак компа пропиши на роутері Дяку. Шляхом тику врешті сам зайшов на зміну паролю і прописався. В них номер угоди відрізняється від мого.Але все-рівно не розумію чому мене не пускало під старим паролем? 1
Skorpio76 Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 19:09 #1407 Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 19:09 Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.
sanbOK Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 19:39 #1408 Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 19:39 29 минут назад, Skorpio76 сказал: Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться. Номер договору?
Skorpio76 Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 21:23 #1409 Опубліковано 2 Вересня, 2017 в 21:23 1 година тому, Skorpio76 сказано: Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться. Сталося неймовірне диво! Після гнівного дзвінка у компанії вирішили переглянути статус поломки і визнали її не такою вже великою. Тому, почухавши рєпу, вирішили не відкладати її усунення на понеділок, а зробити сьогодні. Як результат - послуга відновлена. От поясніть мені, якого дідька клієнт, крім того, що платить абонплату, ще має виконувати роботу керівника, який пришвидшує трудову діяльність в компанії? В яку ціну можна оцінити нервові клітини, які доводиться щоразу спалювати пояснюючи оператору контакт центру, що він там "не для мебелі", а має стукати до керівника і включатися у вирішення технічних проблем, які виникають через те, що ті ж самі керівники неудосужаться: 1) реалізувати інвестиційний проект по встановленню НАДІЙНОГО обладнання; або якщо такі жадні, то 2) збільшення штату технічного робочого персоналу, який за лічені хвилини має усувати проблеми, які виникають з наданням послух абонентам, навіть якщо ці абоненти "не пупи Землі"? Питання риторичне. Дай Боже прийде новий провайдер і забезпечить дійсно якісні послуги. 1
sanbOK Опубліковано 3 Вересня, 2017 в 14:28 #1410 Опубліковано 3 Вересня, 2017 в 14:28 16 часов назад, Skorpio76 сказал: Сталося неймовірне диво! Після гнівного дзвінка у компанії вирішили переглянути статус поломки і визнали її не такою вже великою. Тому, почухавши рєпу, вирішили не відкладати її усунення на понеділок, а зробити сьогодні. Як результат - послуга відновлена. От поясніть мені, якого дідька клієнт, крім того, що платить абонплату, ще має виконувати роботу керівника, який пришвидшує трудову діяльність в компанії? В яку ціну можна оцінити нервові клітини, які доводиться щоразу спалювати пояснюючи оператору контакт центру, що він там "не для мебелі", а має стукати до керівника і включатися у вирішення технічних проблем, які виникають через те, що ті ж самі керівники неудосужаться: 1) реалізувати інвестиційний проект по встановленню НАДІЙНОГО обладнання; або якщо такі жадні, то 2) збільшення штату технічного робочого персоналу, який за лічені хвилини має усувати проблеми, які виникають з наданням послух абонентам, навіть якщо ці абоненти "не пупи Землі"? Питання риторичне. Дай Боже прийде новий провайдер і забезпечить дійсно якісні послуги. а номер договору так і не написав ... то ж напиши я просто хочу почитати, що ж там за проблема така була, яка вирішилась після "гнівного дзвінка" .
sone4ko Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 01:43 #1411 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 01:43 Всім привіт. Воля викупила Айрбитс і за місяць просто вибісила) шукаю нового провайдера з стабільним, низьким пінгом в Європу. Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ? Вище писали що підключення чекати місяць)) Наклеп чи правда?)
AnimaNoir Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 03:02 #1412 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 03:02 1 час назад, sone4ko сказал: Всім привіт. Воля викупила Айрбитс і за місяць просто вибісила) шукаю нового провайдера з стабільним, низьким пінгом в Європу. Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ? Вище писали що підключення чекати місяць)) Наклеп чи правда?) Абсолютно та ж сама ситуація. Тільки місяць триматись не було сил. Моя вам порада. Користувався багатьма провайдерами починаючи з білайну. Підключайте Київстар і не займатесь некрофілією. Дататруп це поєбень. Колись давно в бородаті 2005-07 у них був інтернет кол бек, типу діалапу але ти затлефон не платиш. Як виявилось за телефон ти платиш. ох і получив від батьків за рахунки 100-200грн в місяць:) А якщо серйозно, в еірбайтс пінг був ідеальний, києвстар має трохі нижчий, але зовсім трохі, і грати в стімі не має проблем, все стабільно. Плюс не знаю чому, але в мене в стімі качає стабільно +10мбайт, не кожен торент на руторі стільки витягує:) 1
Zevs_Isver Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 03:27 #1413 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 03:27 1 година тому, sone4ko сказано: Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ? Спойлер Pinging 146.66.153.180 with 32 bytes of data: Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55 Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55 Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=38ms TTL=55 Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55 Ping statistics for 146.66.153.180: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 38ms, Maximum = 39ms, Average = 38ms 1
Zevs_Isver Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 03:33 #1414 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 03:33 27 хвилин тому, AnimaNoir сказано: Колись давно в бородаті 2005-07 у них був інтернет кол бек, типу діалапу але ти затлефон не платиш. Як виявилось за телефон ти платиш. ох і получив від батьків за рахунки 100-200грн в місяць:) то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком 2
AnimaNoir Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 09:26 #1415 Опубліковано 2 Жовтня, 2017 в 09:26 5 часов назад, Zevs_Isver сказал: то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком Все може бути.
nickel Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:12 #1416 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:12 У всіх нормально робить?
vampirich Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:19 #1417 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:19 6 хвилин тому, nickel сказано: У всіх нормально робить? не відкривається більшість забугорних сайтів 1
nickel Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:21 #1418 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:21 Та сама фігня. Навіть укрнет не відкривається.
vampirich Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:28 #1419 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 10:28 на автовідповідачі суппорта каже що "в зв"язку з аварійним відключенням бла-бла-бла... орієнтовний термін вирішення одна година" 1
Bliksss Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:10 #1420 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:10 On 02.10.2017 at 06:33, Zevs_Isver сказано: то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками. 1
alexvvv Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:17 #1421 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:17 6 хвилин тому, Bliksss сказано: Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками. Який рахунок? Тож був доступ по картках.
snouden Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:23 #1422 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:23 Мужики... Ну не заплутуйте все! 1. Callback був на Фотаком, і може трошки Датагруп (з 2006 він Датагруп, вле в ці рока вже активно юзали ADSL) 2. До чого тут карти? Був доступ по картках по паролю, і окремо загальна помісячна абонплата. Трафік вроді не враховувався взагалі на цих тарифах (смисл на Dial-up?), тільки час. Тобто по картці час, по абонплаті - помісячно платиш, і можливо за телефон, але якщо callback то за телефон не платиш. Цитувати робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками. За що приходив рахунок? Якщо callback і оплата фіксована в місяць. Може воно вписувалось за телефон, але була фіксована щомісяця оплата. Хіба може просто був якийсь доступ не по абонплаті, а просто.
Bliksss Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:44 #1423 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 11:44 21 хвилин тому, snouden сказано: Хіба може просто був якийсь доступ не по абонплаті, а просто. Читати вмієш? Для абонентів фотакому, яким я тоді був, була можливість - безпарольного доступу, з колбеком. про адсл - тоді тільки починалась мова, в Луцьку адлс тоді давали Фотаком і Утел. P.S. Для точності - це 2003-5 роки 1
Bliksss Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 12:06 #1424 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 12:06 47 хвилин тому, alexvvv сказано: Який рахунок? Тож був доступ по картках. По картках, по договору, а потім - абонентам (в яких 78 АТС) - безпарольний, з колбеком... от і все, чого срач розводити?
Zevs_Isver Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 13:11 #1425 Опубліковано 3 Жовтня, 2017 в 13:11 2 годин тому, Bliksss сказано: Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками. "безпарольний доступ" і "калбек" то, тако, трохи різні речі
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти