Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Забув додати - сам інтернет, як правило, в них ОК в порівнянні з багатьма, а от техпідтримка - з вчорашнього (я то судив 2 дні Кубок Західного регіону з поплавкової ловлі в Рівному), де мене дико діставали дзвінки знайомих з проханням допомогти. Питання - якщо ФІРМА платить далеко не ті гроші, що домашній користувач, ДЕ 24/7 техпідтримка, в т.ч. і з виїздом на заявку і вирішенням проблеми терміново - для бізнесу "немає інтернету" - то втрата грошей. В чому трабла у вихідний провести діагностику АДСЛ по людському? Просто вбила відповідь виїзного спеціаліста (за дослівність не ручаюсь, переказали телефоном) - "або то ваш модем не працює (інет при його маніпуляціях короткочасно з'являвся), або в нас порт вилетів". То проблема, яка вирішується ВЕЛИКИМ ВСЕУКРАЇНСЬКИМ провайдером (нагадаю, бізнес, гроші, заглючило в п'ятницю ввечері...) "лише в понеділок, бо нікого немає"?

А так на роботі є аж 2 канали ДГ, претензій немає, але то оптика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виключайте на час грози роутери і компи з мережі і не розводьте пізд@жа що в усіх бідах Вам хтось винен. Самий надійний грозозахист, який збереже роутери, компи, телевізори і всю побутову техніку це відсутній контакт з зовнішнім світом!!!!. Враховуючи, що грози у нас максимум годину то можна і потерпіти.

 

16 часов назад, Oli сказал:

@sanbOK  

Новим абонентам які втікають від "Волі" можливі якісь знижки? 

 

 

 

ні. 

9 часов назад, saperavi сказал:

Датагруп реально дістав вже, кожна гроза і облом. І як правило, це вечір п'ятниці. Чекай понеділка, бо іхні сантехніки не працюють у вихідні. Давайте згуртуємось, скаргу напишемо колективну і на офіс. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки.

 

переходь на айрбайтс і не обломуйся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, saperavi сказано:

. На аірбайтсі жодного випадку не було за 4 роки.

 

Ой було, при мені в кімнаті майстри говорили по телефону "ший на завтра новий свіч"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, sanbOK сказал:

Виключайте на час грози роутери і компи з мережі і не розводьте пізд@жа що в усіх бідах Вам хтось винен. Самий надійний грозозахист, який збереже роутери, компи, телевізори і всю побутову техніку це відсутній контакт з зовнішнім світом!!!!. Враховуючи, що грози у нас максимум годину то можна і потерпіти.

 

Угу, тільки то а) вдома бути треба; б) для бізнесу (ДЕЯКОГО) годинку потерпіти - не варіант, ага.

Ну і офігенна відповідь провайдера, розшифровується так - "плати бабло, ми не зробим грозозахист ніколи, і ваще, згорів роутер, сервер, циска, ноут - сам дурак". Європа, вона така. Особливо класна порада, даруйте, не розводити п*здежа... Як, бл*дь, ввічливо!

  • +1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

57 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Угу, тільки то а) вдома бути треба; б) для бізнесу (ДЕЯКОГО) годинку потерпіти - не варіант, ага.

Ну і офігенна відповідь провайдера, розшифровується так - "плати бабло, ми не зробим грозозахист ніколи, і ваще, згорів роутер, сервер, циска, ноут - сам дурак". Європа, вона така. Особливо класна порада, даруйте, не розводити п*здежа... Як, бл*дь, ввічливо!

 

Що за хуй@ва мода кругом слово Європа приплітати і типу це щось змінить? Якщо хочеш як в європі то давай і інет по Європейським цінам зробим, а не по 3-4 євро за 100мб/с та ще на шару підключення і кабель.  

Якщо бізнес, якщо годинку потерпіти нізя, то бери корп канал по оптиці і плати овер дофіга грошей за 1 мб/с. 

Який ще грозозахист? він вилітає попутно з усім. Грозозахист в наших будинках де крім свічів в людей побут техніка горить ставити нема сенсу. Бо якщо не по езернету то по якісь фазі влупить, а далі попутно горить все.

 

Це не відповідь провайдера це відповідь людини, яка знає що таке мережа і як треба поводитись під час грози з технікою.

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@sanbOK охолонь.

26 минут назад, sanbOK сказал:

то давай і інет по Європейським цінам зробим, а не по 3-4 євро за 100мб/с та ще на шару підключення і кабель.  

Що значит "давай зробим"? Мо спочатку зарплати підтягнемо до Європейських? Чи може нам не потрібен рівень послуг Європейський, достатньо "радянського"? Мені ні!

26 минут назад, sanbOK сказал:

то бери корп канал по оптиці і плати овер дофіга грошей за 1 мб/с. 

Навіщо моєму маленькому магазинчику корпоративний канал, не скажеш? А от надійний езернет зі швидкою підтримкою, так. Хоч для юридичних осіб і є якийсь там тариф, не пам'ятаю, але знайомі казали, що підтримка від приватного мало чим відрізняється, окрім ціни.

Нехай провайдери пропонують різні тарифи, скажімо, звичайний, 24/7, з грозозахистом, вирішення проблем за 10хв., я не знаю, страхування обладнання чи ще щось, а клієнт хай вибирає, за що він готовий платити. Оце буде по-європейськи, імхо.

26 минут назад, sanbOK сказал:

Який ще грозозахист? він вилітає попутно з усім. Грозозахист в наших будинках де крім свічів в людей побут техніка горить ставити нема сенсу. Бо якщо не по езернету то по якісь фазі влупить, а далі попутно горить все.

Гм. Ти вважаєш що важко зрозуміти, "гримнуло" по езернету чи фазі/нулі?

 

Видно, що в тебе ще не горів AirPort, інакше ти б вже брав би за горлянку провайдера, не сумніваюся, і не писав би сам такого.

Хто більш-менш цінив клієнта, то колишній Аірбайтс (але не в останні часи), проблеми вирішувалися максимум протягом доби. А зараз я читаю, що виправлять свої ж трабли за кошти клієнта, і, ппц, ті платять!!! :blink:

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі в кого не працює інтернет звертайтесь на тех підтримку 78 00 03, 78 00 08, 0800 21 0000.

 

Всіх хто зверненться будуть перевірені, всі хто буде далі щось доказувати про грозозахисти і про роутери і не звернеться, відповідно не перевірим бо для відновлення послуги потрібно знати кому відновлювати. 

 

Ситуація така, що сьогодні і так уже багато замінено і відновлено, але є декілька кричитиних місць де вмерли свічі і їх максимально швидко постараються замінити, якщо фізично встигнуть. Нове обладнання уже в дорозі. 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, sanbOK сказал:

Ситуація така, що сьогодні і так уже багато замінено і відновлено, але є декілька кричитиних місць де вмерли свічі і їх максимально швидко постараються замінити, якщо фізично встигнуть. Нове обладнання уже в дорозі. 

Монтери Київстару вже теж  в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минуту назад, Selbeor сказал:

Монтери Київстару вже теж  в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде:D

 

Це дуже добре, що завжди є вибір. 

Яка адереса, якщо не секрет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Selbeor сказал:

Монтери Київстару вже теж  в дорозі))))) ввечері вже буде інтернет від Київстар, а то поки обладнання доїде:D

 

Не монтери, а монтер. Щойно хлопець проклав інтернет від київстару, каже що на завтра 20 заявок має обробити про підключення, сьогодні вже деякі не встигає. Усі - колишні клієнти airbites. Просто жесть, в порівнянні з датагрупом (де, як памятаю, чуваки приходять з драбинкою і по двоє) цим чувакам з київстару доплачувати ще треба за ті чудеса акробатики, за таку кількість заявок і за те, що вони самі добираються з одного в інший, протилежний район міста.

Щодо грози, монтер також сказав, що потрібно відключати кабелі від роутерів і бажано самі роутери, бо свічі то горять, а з ними і роутери та сєтєвухи заодно буває.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2016/08/5/601541/

 

 

Конечная цель соглашения — радикально увеличить финансовые показатели "Датагруп", чтобы в 2017-2018 годах компанию выгодно продать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Oli сказал:

https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2016/08/5/601541/

 

 

Конечная цель соглашения — радикально увеличить финансовые показатели "Датагруп", чтобы в 2017-2018 годах компанию выгодно продать.

 

Така жиза, одні купують інших і міняється тільки верхушка правління. Колись уже було подібне з Фотакомом, нещодавно ейрбайтс та візором, але наврядчи покупка ДГ якоюсь іншою компанією відобразиться на роботі фірми. Мережа ж залишиться та ж сама і люди які за її роботу відповідають також. Помінятись може хіба тарифна сітка та спектр послуг хоча на даному етапі це мої догадки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перехожу з цього лайна,такого лицемірно-нагло-пофігістичного відношення до клієнта не зустрічав.Датагруп-труп,далі буде тільки гірше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, AnryABC сказал:

Перехожу з цього лайна,такого лицемірно-нагло-пофігістичного відношення до клієнта не зустрічав.Датагруп-труп,далі буде тільки гірше.

 

Яка адреса або номер договору? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, sanbOK сказал:

 

Яка адреса або номер договору? 

Зондеркоманду з автоматами вишлете? :D

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, sanbOK сказано:

Всі в кого не працює інтернет звертайтесь на тех підтримку 78 00 03, 78 00 08, 0800 21 0000.

 

Всіх хто зверненться будуть перевірені, всі хто буде далі щось доказувати про грозозахисти і про роутери і не звернеться, відповідно не перевірим бо для відновлення послуги потрібно знати кому відновлювати. 

 

 

 

 

Заявка в колцентрі з 21-го числа, результат "0". Сьогодні, взагалі, не додзвонитись. "П-підтримка..."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sanbOK сказано:

Мережа ж залишиться та ж сама і люди які за її роботу відповідають також

 

Типу того...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У друга ваш "грозозахист" одночасно "вбив" 2 роутера по 1500 грн. ПЗДЦ. Я і шоці від такого провайдера. ТП мовчить. Нюню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стосується БУДЬ-ЯКОГО провайдера - робим оф. експертизу, що спалено обладнання грозою, тобто через кабель, що ВХОДИТЬ В ПРИМІЩЕННЯ, а не через блок живлення невправний, наприклад (можна не одну, на різних фірмах) і в  СУД. Невже ніде в нормах ніякий не прописано наявність грозозахисту? Чи на фірмі, чи підприємець, який вдома тримає сервак з інетмагазом і статик айпі, завжди в  вихідні хтось має чергувати і чекати, поки гроза буде?

P.S. Мені Київстар палив так мамку дуже недешеву - під феном 8-ядерний (лан ібудований аж вспух, мамка труп), 2 роутери (один з яких якраз з мамкою) з інтервалом в рік ,причому раз - з мережевою ІнтелПрро, яка сама по собі не дуже мало коштує... Відповідь техпідтримки аналогічно в стилі "самдурак".

 Поставив смарт упс АРС з захистом ЛАН - разок пальнуло сам той захист, зате техніка жужжить і не кашляє тепер, ну, і завів звичку таки вирубати WAN з роутера, як їду кудись (ну не кожен же день так робити - іноді домашній ПК треба в віддаленому доступі, а даром передчуття грози не володію). Якось так..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Зондеркоманду з автоматами вишлете? :D

 

Як хочеш. Я всього навсього запитав і хотів допомогти.  

 

1 час назад, saperavi сказал:

Заявка в колцентрі з 21-го числа, результат "0". Сьогодні, взагалі, не додзвонитись. "П-підтримка..."

 

Номер договору який?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cам сиджу на датагруп, бувало, що пропадав і обривало, але так щоб більше суток не було.. не пригадаю. Підтримка звісно не онлайн 24\7.  Але знову таки поки не було срАчнейших поводів туди звернутись.. на рахунок згорівшого обладнання... та хз не горіло жодного разу... певно щастить, ніколи не виймав з розеток і т д..  але певно як разок вигорить, то буду під емоціями..) Ціни підняли звісно і це не може подобатись, але не в виправдання телекому, а в загальному.. а де ціни не попіднімались?? Про Європу і сервіс.. там у людей інший менталітет.. і у нашому поколінні від 30 і вище кінця тому тунелю не буде.. ІМХО.. і по барабану київстар то чи датагруп чи може воля.. працюють там люди ті самі.. хтось хороший і відповідальний, а хтось бембо дурнувате.. мабуть у кожного такі знайомі чи друзі є.. от поки вони будуть до тих пір буде і срака.. і ніякий вступ куда б там не було не допоможе... і сервісу і людям...) 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти + в мене ввечері здих упс і блок живлення на одному серваку. Грози не було, так енергетики допомогли. І то вже не провайдер винен, то вже просто ппц... Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...