Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення


Если интересно, то могу сообщить и внутренний IP в приват.

 

Ми і так його знаєм Генадій Володимирович )))

 

Поправив налашутвання на обладнанні, якщо швидкість не збільшиться то напишіть.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поправив налашутвання на обладнанні, якщо швидкість не збільшиться то напишіть.

Тепер швидкість майже відповідає заявленій. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Поправив налашутвання на обладнанні, якщо швидкість не збільшиться то напишіть.

Тепер швидкість майже відповідає заявленій. Дякую.

 

 

Будуть проблеми раджу перейти на Київський білінг. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будуть проблеми раджу перейти на Київський білінг. 

Київський білінг використовує DHCP, що не дуже зручно в моєму випадку.

Луцький білінг повністю влаштовує, внутрішня сіра IP адреса статична, а зовнішня змінюється не так часто.

Маю ще одну резервну лінію з DHCP від іншого провайдера, тому є з чим порівнювати.

А проблеми бувають з будь-яким типом підключення.

Важливим є оперативне вирішення цих проблем техпідтримкою провайдера.

В цьому напрямку компанії Датагруп ще є над чим працювати.

Користуюсь послугами Датагруп більше 10-ти років ще з часів Фотакому.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Тут видно що хост дропає icmp пакети, де ж тут штормить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але по факту Інтрнет просто пропадає. Побачу ще сьогодні ввечері як там буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Допоможіть порадою. Все ніби стабільно і добре, але граюсь в league of legends, вже з місяць стабільно в грі лаги, пінг скаче, іноді навіть пінг 30-40 але гра вісить. переставляв, перевіряв доступними мені способами все нормально. ше граюсь в танки, то там проблем немає. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.01.2016 17:50, Itzamna сказал:

Датагруп ТВ - кабельне, якість сігналу (роздільна здатеість) чого така маленька ?

 

тому що це аналог. 4К, нажаль, по коаксіалу не передаємо.

 

В 25.01.2016 16:38, Alexander47 сказал:

Допоможіть порадою. Все ніби стабільно і добре, але граюсь в league of legends, вже з місяць стабільно в грі лаги, пінг скаче, іноді навіть пінг 30-40 але гра вісить. переставляв, перевіряв доступними мені способами все нормально. ше граюсь в танки, то там проблем немає. 

 

В загальному провайдер за роботу ПО не відповідає.

Враховуючи, що все крім league of legends працює без лагів логічно шукати проблему з league of legends або з серверами самої гри.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Інтернет на Конякіна 25 живе своїм життям вже десь день третій. Його або немає взагалі, або є 5 хв і немає 45 хв. Заявку залишив, але надіюсь це повідомлення теж якось вплине на оперативність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, Superman сказал:

Інтернет на Конякіна 25 живе своїм життям вже десь день третій. Його або немає взагалі, або є 5 хв і немає 45 хв. Заявку залишив, але надіюсь це повідомлення теж якось вплине на оперативність.

 

там буди проблеми з кабелем. вирішено в другій половині дня в п'ятницю

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Панове, скажіть, будь ласка, це тільки мені перестала приходити смс-повідомлення про те, що потрібно поповнити Інтернет-рахунок чи ні?

Вже другий місяць без смс'ки забуваю поповнити, а було дуже зручно...

Як це виправити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, BACbOK сказано:

Панове, скажіть, будь ласка, це тільки мені перестала приходити смс-повідомлення про те, що потрібно поповнити Інтернет-рахунок чи ні?

Вже другий місяць без смс'ки забуваю поповнити, а було дуже зручно...

Хм... я декілька років користуюсь їхніми послугами, а ще жодної смс не отримала

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, lilechka сказано:

Хм... я декілька років користуюсь їхніми послугами, а ще жодної смс не отримала

були-були,

присилали на телефон сказаний як контактний при підключення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

були-були,

присилали на телефон сказаний як контактний при підключення

значить мене стільки років ігнорили(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, lilechka сказано:

значить мене стільки років ігнорили(

 

домашні мережі чи домашній телеком? во смс тільки в 2гому приходили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно є якісь проблеми бо мені також не приходила. Таке уже траплялось десь півтора роки назад з часом пофіксять. 

 

В загальному дам пораду, ставте нагадування на телефоні з опцією повтрювати кожен місяць :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи є можливість призупинити користування інтернетом? переїхав на зйомну квартиру, вдома поки в інтернеті потреби немає. Та чи треба для цього їхати в офіс, чи можна зробити онлайн? дякую! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Alexander47 сказано:

Чи є можливість призупинити користування інтернетом? переїхав на зйомну квартиру, вдома поки в інтернеті потреби немає. Та чи треба для цього їхати в офіс, чи можна зробити онлайн? дякую! 

Та можна, в принципі:

s_1456994289_8363983_b45e82fa72.png

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останній тиждень постійно немає інтернету, причому цілими днями. Постійні заявки від мене і сусідів не особливо допомагають. Сьогодні вже ніби є інтернет (пропадає, але інколи все-таки є), але його швидкість 1 мб/сек, хоча має бути 50 мб/сек. 

Конякіна 25.

Якщо так буде далі, то від вас півбудинку відключиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 08.03.2016 at 17:55, Superman сказал:

Останній тиждень постійно немає інтернету, причому цілими днями. Постійні заявки від мене і сусідів не особливо допомагають. Сьогодні вже ніби є інтернет (пропадає, але інколи все-таки є), але його швидкість 1 мб/сек, хоча має бути 50 мб/сек. 

Конякіна 25.

Якщо так буде далі, то від вас півбудинку відключиться.

1 подъезд - это не полдома.

По факту - видели работали, там хитрый трабл был, далеко не сразу себя раскрыл. Пофиксили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв.

П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, Therion сказал:

Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв.

П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона.

 

Роутер не роутер, але проблеми з електроживлення на Коновальця та інших адресах, які включені з вузлів привозкального району насправді були.

Потрібно розуміти, що Обляенерго має також проблеми на своїх мережах і ДГ напряму від цього залежать.

Акуми в УПСах тримають не вічно тому годину другу без інету можна посидіти поки відновлять електроживлення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нащо ваш колл-центр взагалі питає номер телефону для контакту, якщо в відповідальних за це працівників не хватає розуму надати будь-яку інформацію по цьому ж самому номеру?

В моєму випадку інтернет був поганий ще з кінця лютого і фіксився, як мінімум, тиждень. Я раз 5 залишав телефон і до мене передзвонили 1 раз. І знаєте що сказали? Спитали чи в мене телефон працює нормально, я сказав, що так і на мене почали наїжджати нащо я тоді заявку залишав. Хоча я не залишав ніяких заявок щодо телефонного зв"язку. Мені кілька хвилин вперто доказували, що я залишав саме заявку про телефон, а не інтернет. 

 

Берете контактний номер, передзвоніть і скажіть, що зламалось те то те, нове обладнання їде з Києва, буде завтра, до 12:00 післязавтра все буде точно готове. А не сидиш тиждень фактично без нету, а в колл-центрі тільки те й роблять, що беруть твій телефон і все.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Superman сказал:

Нащо ваш колл-центр взагалі питає номер телефону для контакту, якщо в відповідальних за це працівників не хватає розуму надати будь-яку інформацію по цьому ж самому номеру?

В моєму випадку інтернет був поганий ще з кінця лютого і фіксився, як мінімум, тиждень. Я раз 5 залишав телефон і до мене передзвонили 1 раз. І знаєте що сказали? Спитали чи в мене телефон працює нормально, я сказав, що так і на мене почали наїжджати нащо я тоді заявку залишав. Хоча я не залишав ніяких заявок щодо телефонного зв"язку. Мені кілька хвилин вперто доказували, що я залишав саме заявку про телефон, а не інтернет. 

 

Берете контактний номер, передзвоніть і скажіть, що зламалось те то те, нове обладнання їде з Києва, буде завтра, до 12:00 післязавтра все буде точно готове. А не сидиш тиждень фактично без нету, а в колл-центрі тільки те й роблять, що беруть твій телефон і все.

 

 

До вашого відома в контакт-центрі є інструкція згідно якої оператор зобов'язаний отримати від клієнт потрібну інформацію (ну так уж склалось що є інструкції в роботі тут нічого не зробиш). Телефон береться не для того щоб обов'язково передзвонити. Якщо проблему можна вирішити в телефонному режимі тоді телефонують, якщо її можна вирішити без дзвінка то не телефонують.

 

Те що у Вас був поганий інтернет це ні про що не говорить. Поганим може бути молоко в магазині, а інтернет може пропадати чи бути низька швидкість і т.д. але поганий мені поняття не відоме.

 

Якщо у Вас проблеми з інтернетом то напишіть свій номер договору глянем, що не так бо я кагбе екстрасенсорними властивостями не володію і бажання вичисляти Ваші 5 звернень тимбільше немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...