Factory Опубліковано 30 Грудня, 2018 в 12:27 #1651 Опубліковано 30 Грудня, 2018 в 12:27 (змінено) наткнувся на цікаву реалізацію моніторингу, цікаво це реально? https://habr.com/post/434674/ Змінено 30 Грудня, 2018 в 12:28 користувачем Voronin10
kolser Опубліковано 2 Січня, 2019 в 17:17 #1652 Опубліковано 2 Січня, 2019 в 17:17 Я так розумію, з лютого варто очікувати підвищення цін і для старих абонентів?
sanbOK Опубліковано 2 Січня, 2019 в 17:19 #1653 Опубліковано 2 Січня, 2019 в 17:19 1 хвилина тому, kolser сказано: Я так розумію, з лютого варто очікувати підвищення цін і для старих абонентів? Так і не тільки в ДГ така фігня буде а у всіх зразу провайдерів
Maniko Опубліковано 3 Січня, 2019 в 20:14 #1654 Опубліковано 3 Січня, 2019 в 20:14 On 02.01.2019 at 19:19, sanbOK сказано: Так і не тільки в ДГ така фігня буде а у всіх зразу провайдерів
foma144 Опубліковано 3 Січня, 2019 в 22:42 #1655 Опубліковано 3 Січня, 2019 в 22:42 Завжди був підключений на ДатаГруп, як інет, так і кабельне телебачення. Останнім часом кабельне сильно глючить, кожного дня вимикаються декілька каналів одночасно, або чорний екран, або стоп-кадр. І це практично кожного дня, а то і по декілька разів за вечір. Скарги в коллцентр проходять, далі толку ноль. Хоч бери та шукай альтернативу. Інет більш стабільно працює.
sanbOK Опубліковано 3 Січня, 2019 в 22:46 #1656 Опубліковано 3 Січня, 2019 в 22:46 1 хвилина тому, foma144 сказано: Завжди був підключений на ДатаГруп, як інет, так і кабельне телебачення. Останнім часом кабельне сильно глючить, кожного дня вимикаються декілька каналів одночасно, або чорний екран, або стоп-кадр. І це практично кожного дня, а то і по декілька разів за вечір. Скарги в коллцентр проходять, далі толку ноль. Хоч бери та шукай альтернативу. Інет більш стабільно працює. З цим розбираються бо за останній час Ви не перші хто звертався з проблемою.
sanbOK Опубліковано 3 Січня, 2019 в 22:47 #1657 Опубліковано 3 Січня, 2019 в 22:47 2 годин тому, Maniko сказано: все дорожчає і інтернет тому не виключення.
Factory Опубліковано 4 Січня, 2019 в 20:51 #1658 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 20:51 для любителів халяви є ідея в airbites було крутіше, приводиш друга по коду обом місяць халявного інтернету..... вчітся
Серега89 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 21:37 #1659 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 21:37 А що заважаe договiр на iнше iмя переписати? Норм знижка на пiв року при акцii.
sanbOK Опубліковано 4 Січня, 2019 в 22:02 #1660 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 22:02 54 хвилин тому, Voronin10 сказано: для любителів халяви є ідея в airbites було крутіше, приводиш друга по коду обом місяць халявного інтернету..... вчітся В справи маркетологів я зазвичай нелізу, але якась не програма лояльності, а ху@ня нездорова 9 хвилин тому, Серега89 сказано: А що заважаe договiр на iнше iмя переписати? Норм знижка на пiв року при акцii. Якщо у вас є бажання цим займатись і заощадити 10-30 грн/міс то вперед.
Zevs_Isver Опубліковано 4 Січня, 2019 в 22:20 #1661 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 22:20 1 година тому, Voronin10 сказано: для любителів халяви є ідея дик, було вже ж схоже .... відмінили .... базу почистили і знов почали.... 1
Серега89 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 22:50 #1662 Опубліковано 4 Січня, 2019 в 22:50 44 минуты назад, sanbOK сказал: В справи маркетологів я зазвичай нелізу, але якась не програма лояльності, а ху@ня нездорова Якщо у вас є бажання цим займатись і заощадити 10-30 грн/міс то вперед. Звичайно що е, 15 хвилин роботи i замiсть 30мб по 119гривень отримую 100мб по 79 гривень на пiв року.
SergLutsk Опубліковано 5 Січня, 2019 в 06:18 #1663 Опубліковано 5 Січня, 2019 в 06:18 7 годин тому, Серега89 сказано: Звичайно що е, 15 хвилин роботи i замiсть 30мб по 119гривень отримую 100мб по 79 гривень на пiв року. Можна уточнити як саме це зробити за 15 хв ?
sanbOK Опубліковано 6 Січня, 2019 в 19:00 #1664 Опубліковано 6 Січня, 2019 в 19:00 On 05.01.2019 at 08:18, SergLutsk сказано: Можна уточнити як саме це зробити за 15 хв ? перезаключити договір на іншу людину а свій договір попередньо закрити
Maniko Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:27 #1665 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:27 18 годин тому, sanbOK сказано: перезаключити договір на іншу людину а свій договір попередньо закрити А хіба таке проканає? Там в умовах підключення до цих акційних тарифів є один такий цікавий пункт - 5.1 Виходячи з нього треба три місяці чекати щоб підключитися на акційний тариф. Чи там при підключенні береться до уваги лише П.І.Б. клієнта, а адреса за якою надавалися послуги останні три місяці пофіг? https://datagroup.ua/storage/editor/files/svit-bez-meg.pdf
Zevs_Isver Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:34 #1666 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:34 2 хвилин тому, Maniko сказано: А хіба таке проканає? Там в умовах підключення до цих акційних тарифів є один такий цікавий пункт - 5.1 Виходячи з нього треба три місяці чекати щоб підключитися на акційний тариф. Чи там при підключенні береться до уваги лише П.І.Б. клієнта, а адреса за якою надавалися послуги останні три місяці пофіг? маркетоїди це розуміють але йдуть на "сговор со своей совестью" p.s. шкода що до старих безпроблемних клієнтів таке гавняне відношення 1
Maniko Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:43 #1667 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:43 7 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: p.s. шкода що до старих безпроблемних клієнтів таке гавняне відношення Всмислі? Ви про те що старим клієнтам не дають ніяких акційних тарифів?
Zevs_Isver Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:47 #1668 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 13:47 Щойно, Maniko сказано: Всмислі? Ви про те що старим клієнтам не дають ніяких акційних тарифів? угу, і могли б щось таке робили - якщо від клієнта на протязі року нема невмотивованих звертань в підтримку - на наступний рік знижка 2% ще рік без дзвінків - ще 2% ну і так до 20%
yura-patriot Опубліковано 7 Січня, 2019 в 14:17 #1669 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 14:17 10 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: угу, і могли б щось таке робили - якщо від клієнта на протязі року нема невмотивованих звертань в підтримку - на наступний рік знижка 2% ще рік без дзвінків - ще 2% ну і так до 20% А чим мотивуються ті, що звертаються? Певно тим, що у них якісь проблеми з їхніми послугами, нє? То навпаки таким клієнтам потрібно надавати якісь знижки. Ось у мене у минулому році проблем було піпєц і раз було, що десь чотири дні не було зв‘язку і проблеми не в моїх пристроях були, а у них 100%.То мені така мотивація до них наярювати якось м‘яко кажучи не очєнь
Zevs_Isver Опубліковано 7 Січня, 2019 в 14:40 #1670 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 14:40 14 хвилин тому, yura-patriot сказано: А чим мотивуються ті, що звертаються? Певно тим, що у них якісь проблеми з їхніми послугами, нє? угу, роутер за 7$, котик пожував вхідний кабель що валяється під ногами квартирі, по ВіФі (нагадую, роутер за 7$) не може в спідтесті показати положених по тарифу 60Мбіт в засміченому ефірі багатоквартирного будинку і іншому кутку 4х кімнатної квартири, тому що інший комп качає\роздає якусь новинку з pornolab виділи жирним де тут вина провайдера?
yura-patriot Опубліковано 7 Січня, 2019 в 15:47 #1671 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 15:47 58 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: угу, роутер за 7$, котик пожував вхідний кабель що валяється під ногами квартирі, по ВіФі (нагадую, роутер за 7$) не може в спідтесті показати положених по тарифу 60Мбіт в засміченому ефірі багатоквартирного будинку і іншому кутку 4х кімнатної квартири, тому що інший комп качає\роздає якусь новинку з pornolab виділи жирним де тут вина провайдера? Да нема що там виділяти якщо це правда, я ж не спорю,а розсуждаю але такі будуть завжди і всеодно в кінці кінців то їх проблема і вони в першу чергу самі мучаються. А коли в тебе хороший роутер, кабель ну все короч і у тебе проблеми і тобі ще говорять, що у вас там щось, і десь через день все саме відновлюється,ну то як? Нє, мені особисто нічого, ніяких там знижок не треба я не жаліюся, все більш-менш супер, але пару років назад взагалі було все ідеально, так і хочца Трохи не по темці, але кортить хочу написати)) Десь місяць назад телефонує знайомий і говорить, ми тут відеонагляд робимо,допоможи бо все зробили але на моніторі немає картинки, камери не показують, під‘їдь зі своїм моніком, я йому кажу так не може бути, бо я знаю, що він там монтував і хто підключав і який монітор під‘єднав. Нє каже все перевірив не показують камери і все, ну я їду через весь Луцьк, заходжу до нього і все вроді добре, але він просто забув включити сам монік, в розетку втикнув, а кніпочку натиснути забув якби я не приїхав то він так би і не здогадався, чувак реально толковий, але щось йому зайшло, а ви котики кажете
Zevs_Isver Опубліковано 7 Січня, 2019 в 15:59 #1672 Опубліковано 7 Січня, 2019 в 15:59 4 хвилин тому, yura-patriot сказано: сам монік, в розетку втикнув, а кніпочку натиснути забув якби я не приїхав то він так би і не здогадався, чувак реально толковий, але щось йому зайшло, а ви котики кажете буває, от і треба робити дабл чек, і, накрайняк, просити когось подивитися зі сторони - деколи допомагає 8 хвилин тому, yura-patriot сказано: А коли в тебе хороший роутер, кабель ну все короч і у тебе проблеми і тобі ще говорять, що у вас там щось, і десь через день все саме відновлюється,ну то як? може бути що ти на щось не звернув увагу, або і направду в провайдера були проблеми але він цього не визнає ну ще як варіант місце прокляте, тоді прова міняти (якщо вибір є) і не мучити ні себе ні його 1
sanbOK Опубліковано 8 Січня, 2019 в 15:21 #1673 Опубліковано 8 Січня, 2019 в 15:21 On 07.01.2019 at 15:43, Maniko сказано: Всмислі? Ви про те що старим клієнтам не дають ніяких акційних тарифів? Це реалії. Для чого старим щось давати якщо вони і так платять ... краще заманити нових тарифами з приписками дрібним шрифтом. Я також старий абонент ДГ і також в тій самій ситуації ... мені не стільки швидкість скільки його наявність та стабільність важилива On 07.01.2019 at 15:27, Maniko сказано: А хіба таке проканає? Там в умовах підключення до цих акційних тарифів є один такий цікавий пункт - 5.1 Там же чорним по білому написали "... учасники акції споживачі", а не точки підключення (адреси) так що все ок. On 07.01.2019 at 15:47, Zevs_Isver сказано: і могли б щось таке робили - якщо від клієнта на протязі року нема невмотивованих звертань в підтримку - на наступний рік знижка 2% ще рік без дзвінків - ще 2% ну і так до 20% Думаєш хтось буде аналізувати чого людина звертається в підтримку ... інколи і без того роботи вистачає, а ще сидіти фільтрувати і щось рахувати ... танунах. On 07.01.2019 at 16:40, Zevs_Isver сказано: роутер за 7$, котик пожував вхідний кабель що валяється під ногами квартирі, по ВіФі (нагадую, роутер за 7$) не може в спідтесті показати положених по тарифу 60Мбіт в засміченому ефірі багатоквартирного будинку і іншому кутку 4х кімнатної квартири ти описав добру половину звернень одним реченням. Зараз пішла мода, особливо в новобудовах, коли людина купує квартиру за овердофіга долларів, але при тому купує який ТОТОлінк/тенда/нетіс за 10 доларів ..... і як він має пробивати залізобетонні стіни 2-3-х кімнатної квартири, якщо в різних кутках кімнати уже міняється рівень сигналу, а додати те що зараз той же засмічений ефір і виходить, що беруть 100мб/с, але при тому мають 5-10 мб/с .... винен провайдер полюбому)))) бо в них то смартТВ тормозить коли торент качається чи на телефоні фейсбук не грузиться і т.д. 23 годин тому, Zevs_Isver сказано: може бути що ти на щось не звернув увагу, або і направду в провайдера були проблеми але він цього не визнає ну ще як варіант місце прокляте, тоді прова міняти (якщо вибір є) і не мучити ні себе ні його Інколи бувають проблеми не без цього але вони зазвичай фіксяться на протязі дня. Прокляті місця є але малу по малу їх "освячують" і оптимізують.
charlie Опубліковано 8 Січня, 2019 в 15:56 #1674 Опубліковано 8 Січня, 2019 в 15:56 (змінено) 36 хвилин тому, sanbOK сказано: Зараз пішла мода, особливо в новобудовах, коли людина купує квартиру за овердофіга долларів, але при тому купує який ТОТОлінк/тенда/нетіс за 10 доларів ..... і як він має пробивати залізобетонні стіни 2-3-х кімнатної квартири якщо правльно налаштувати ту ж тенду старого зразка (наприклад w308r десь так 2013 року), то думаю буде не гірше (при невеликій кількості підключених wi-fi девайсів) вашого роутера за 1000 грн :) щоправда те саме стосується і нових роутерів, з ним також треба погратись. але по факту інколи і справді смішно, iphone за 1100$ не шкода купити, а от роутера і за 300 грн вистачить, бо 1000-1500 якось не хочеться витрачати Змінено 8 Січня, 2019 в 15:58 користувачем charlie
sanbOK Опубліковано 8 Січня, 2019 в 16:10 #1675 Опубліковано 8 Січня, 2019 в 16:10 Щойно, charlie сказано: якщо правльно налаштувати ту ж тенду старого зразка (наприклад w308r десь так 2013 року), то думаю буде не гірше (при невеликій кількості підключених wi-fi девайсів) вашого роутера за 1000 грн :) щоправда те саме стосується і нових роутерів, з ним також треба погратись. але по факту інколи і справді смішно, iphone за 1100$ не шкода купити, а от роутера і за 300 вистачить, бо 1000-1500 якось не хочеться витрачати я не спорю що в тенди є хороші моделі але в більшості випадків люди купують треш по 10 баксів я тестив один той самий роутер TP-LINK TL-WR840N (ціна до 20$) з одною тою ж прошивкою в Луцьку де "засмічений радіоефір" та в селі де він "чистий" і там різниця колосальна навіть без змінити каналів та інших налаштувань. В місті в багатоповерхівці 30-40мб/с на 100мб/с тарифі, а в селі 75-80мб/с на 100мб/с тарифі. Міряв тим самим іфоном але трохи дешевшим ніж 1100$. Зараз хіба що 5ггц юзати щоб отримувати високу швидкість на вай-фаї але знову ж таки треба щоб і приймач підтримував 5ггц 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти