Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

On 21.08.2017 at 21:12, sanbOK сказано:

 

Я у відпустці. З того що бачу походу щось з свічом. Завтра до обіду скажу точніше

тут проскакувало про підтуплювання завантаження сторінок, ловлю таку біду давно, грішив на слабкий вайфай, але із шнурком проблема не зникла.....

вискакує таке повідомлення і  через секунду завантажує сторінку....   проблема таки десь є....

Безымянный3.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, Voronin10 сказал:

тут проскакувало про підтуплювання завантаження сторінок, ловлю таку біду давно, грішив на слабкий вайфай, але із шнурком проблема не зникла.....

вискакує таке повідомлення і  через секунду завантажує сторінку....   проблема таки десь є....

Безымянный3.png

 

Та вроді нема. Особисто я практично постійно (коли не сплю) за компом і чомусь цієї проблеми не бачив ні разу. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sanbOK сказано:

 

Та вроді нема. Особисто я практично постійно (коли не сплю) за компом і чомусь цієї проблеми не бачив ні разу. 

ok, помоніторю іншими клієнтами\ос, відпишусь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже втретє за пів року трабли з датагруп. Інтернет пропадає і саме на свята або вихідні. Тепер новий прикол.Відремонтували інтернет,але роутером я користуватись не можу,бо тре зайти у власний кабінет,щоб підцепило мак-адресу,але мене в мій кабінет не пускає. Рестор не можу зробити,бо пише,що не той номер угоди. В службі підримки тільки реєструють трабл. Вже кінець дня.Знову вихідні без інтернету.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, zaHARE сказал:

Вже втретє за пів року трабли з датагруп. Інтернет пропадає і саме на свята або вихідні. Тепер новий прикол.Відремонтували інтернет,але роутером я користуватись не можу,бо тре зайти у власний кабінет,щоб підцепило мак-адресу,але мене в мій кабінет не пускає. Рестор не можу зробити,бо пише,що не той номер угоди. В службі підримки тільки реєструють трабл. Вже кінець дня.Знову вихідні без інтернету.

 

Номер договору напиши я тобі в ПМ кину тимчасовий пароль або просто мак компа пропиши на роутері

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, sanbOK сказал:

 

Номер договору напиши я тобі в ПМ кину тимчасовий пароль або просто мак компа пропиши на роутері

Дяку. Шляхом тику врешті сам зайшов на зміну паролю і прописався. В них номер угоди відрізняється від мого.Але все-рівно не розумію чому мене не пускало під старим паролем?

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, Skorpio76 сказал:

Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.

 

Номер договору?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Skorpio76 сказано:

Яке лихо знову трапилося з горемичним Домашнім телекомом? Вже вдруге за тиждень трабли. Обнагліли. На 080021000 заявили, що велика поломка і ремонт здійснять аж в понеділок. Народ, хто ще змушений перейти на мобільний Інтернет - зробіть кілька дзвінків на 080021000 нехай шевеляться.

Сталося неймовірне диво! Після гнівного дзвінка у компанії вирішили переглянути статус поломки і визнали її не такою вже великою. Тому, почухавши рєпу, вирішили не відкладати її усунення на понеділок, а зробити сьогодні. Як результат - послуга відновлена.

От поясніть мені, якого дідька клієнт, крім того, що платить абонплату, ще має виконувати роботу керівника, який пришвидшує трудову діяльність в компанії? В яку ціну можна оцінити нервові клітини, які доводиться щоразу спалювати пояснюючи оператору контакт центру, що він там "не для мебелі", а має стукати до керівника і включатися у вирішення технічних проблем, які виникають через те, що ті ж самі керівники неудосужаться: 1) реалізувати інвестиційний проект по встановленню НАДІЙНОГО обладнання; або якщо такі жадні, то 2) збільшення штату технічного робочого персоналу, який за лічені хвилини має усувати проблеми, які виникають з наданням послух абонентам, навіть якщо ці абоненти "не пупи Землі"? Питання риторичне. Дай Боже прийде  новий провайдер і забезпечить дійсно якісні послуги.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, Skorpio76 сказал:

Сталося неймовірне диво! Після гнівного дзвінка у компанії вирішили переглянути статус поломки і визнали її не такою вже великою. Тому, почухавши рєпу, вирішили не відкладати її усунення на понеділок, а зробити сьогодні. Як результат - послуга відновлена.

От поясніть мені, якого дідька клієнт, крім того, що платить абонплату, ще має виконувати роботу керівника, який пришвидшує трудову діяльність в компанії? В яку ціну можна оцінити нервові клітини, які доводиться щоразу спалювати пояснюючи оператору контакт центру, що він там "не для мебелі", а має стукати до керівника і включатися у вирішення технічних проблем, які виникають через те, що ті ж самі керівники неудосужаться: 1) реалізувати інвестиційний проект по встановленню НАДІЙНОГО обладнання; або якщо такі жадні, то 2) збільшення штату технічного робочого персоналу, який за лічені хвилини має усувати проблеми, які виникають з наданням послух абонентам, навіть якщо ці абоненти "не пупи Землі"? Питання риторичне. Дай Боже прийде  новий провайдер і забезпечить дійсно якісні послуги.

 

а номер договору так і не написав ... то ж напиши я просто хочу почитати, що ж там за проблема така була, яка вирішилась після "гнівного дзвінка" . 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Всім привіт. Воля викупила Айрбитс і за місяць просто вибісила) шукаю нового провайдера з стабільним, низьким  пінгом в Європу. Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ?

Вище писали що підключення чекати місяць)) Наклеп чи правда?) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sone4ko сказал:

Всім привіт. Воля викупила Айрбитс і за місяць просто вибісила) шукаю нового провайдера з стабільним, низьким  пінгом в Європу. Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ?

Вище писали що підключення чекати місяць)) Наклеп чи правда?) 

Абсолютно та ж сама ситуація. Тільки місяць триматись не було сил. Моя вам порада. Користувався багатьма провайдерами починаючи з білайну. Підключайте  Київстар і не займатесь некрофілією. Дататруп це поєбень.  Колись давно в бородаті 2005-07 у них був інтернет кол бек, типу діалапу але ти затлефон не платиш. Як виявилось за телефон ти платиш. ох і получив від батьків за рахунки 100-200грн  в місяць:)
А якщо серйозно, в еірбайтс пінг був ідеальний, києвстар має трохі нижчий, але зовсім трохі, і грати в стімі не має проблем, все стабільно. Плюс не знаю чому, але в мене в стімі качає стабільно +10мбайт, не кожен торент на руторі стільки витягує:)

6671821464.png

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sone4ko сказано:

Як з цим справи в Датагруп? Який пінг до 146.66.153.180 ?


 

Спойлер

 

Pinging 146.66.153.180 with 32 bytes of data:
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=38ms TTL=55
Reply from 146.66.153.180: bytes=32 time=39ms TTL=55

Ping statistics for 146.66.153.180:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 38ms, Maximum = 39ms, Average = 38ms

 

 

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

 Колись давно в бородаті 2005-07 у них був інтернет кол бек, типу діалапу але ти затлефон не платиш. Як виявилось за телефон ти платиш. ох і получив від батьків за рахунки 100-200грн  в місяць:)

то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Zevs_Isver сказал:

то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком

Все може бути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, nickel сказано:

У всіх нормально робить?

не відкривається більшість забугорних сайтів

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та сама фігня. Навіть укрнет не відкривається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на автовідповідачі суппорта каже що "в зв"язку з аварійним відключенням бла-бла-бла... орієнтовний термін вирішення одна година"

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 02.10.2017 at 06:33, Zevs_Isver сказано:

то в тебе руки не звідти росли - все там нормально було, і з ДГ і калбеком

Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Bliksss сказано:

Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

Який рахунок? Тож був доступ по картках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мужики... Ну не заплутуйте все!

 

1. Callback був на Фотаком, і може трошки Датагруп (з 2006 він Датагруп, вле в ці рока вже активно юзали ADSL)

2. До чого тут карти? Був доступ по картках по паролю, і окремо загальна помісячна абонплата. Трафік вроді не враховувався взагалі на цих тарифах (смисл на Dial-up?), тільки час.

Тобто по картці час, по абонплаті - помісячно платиш, і можливо за телефон, але якщо callback то за телефон не платиш.

 

Цитувати

робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

За що приходив рахунок? Якщо callback і оплата фіксована в місяць. Може воно вписувалось за телефон, але була фіксована щомісяця оплата.

 

Хіба може просто був якийсь доступ не по абонплаті, а просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, snouden сказано:

Хіба може просто був якийсь доступ не по абонплаті, а просто.

Читати вмієш? Для абонентів фотакому, яким я тоді був, була можливість - безпарольного доступу, з колбеком. про адсл - тоді тільки починалась мова, в Луцьку адлс тоді давали Фотаком і Утел.

P.S. Для точності - це 2003-5 роки

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

47 хвилин тому, alexvvv сказано:

Який рахунок? Тож був доступ по картках.

По картках, по договору, а потім - абонентам (в яких 78 АТС) - безпарольний, з колбеком... от і все, чого срач розводити? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Bliksss сказано:

Трохи не так...якщо не помиляюсь, тоді фотаком (чи може вже ДГ) ввів послугу "безпарольного доступу".... в кого номер "78-хх-хх" - робило колбек, але приходив загальний рахунок, так що - нормально в нього з руками.

"безпарольний доступ" і "калбек" то, тако, трохи різні речі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...