sanjul Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 13:23 #1351 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 13:23 20 минут назад, sanbOK сказал: Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером Перше, що перевірив! Напряму, з роутером, ПК, ноутбук...з'єднання немає...Кабель не дивився...
ForZa Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 05:16 #1352 Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 05:16 Да - щось останнім часом взагалі цікаві речі відбуваються з Датой!!! Пропав вчора інтернет (до цього часу немає), а у службі підтримки відповідають, що якщо щось не влаштовує, то розривайте договір! Це абздець!!! За 7 років користування вперше таке чую - жах! 1
noob_tm Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 05:52 #1353 Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 05:52 Пішов 3 день без інтернету...Вчора(01-08-17)в обід дзвонив у сапорт сказали, що проблема має бути вирішена до 17-30, після цього дзвонив десь в районі 19-30 бо проблема не вирішилася, оператор сказав що напишуть листа спеціалістам, сказав передзвониви ввечері. Подзвонив десб в районі 22-00 ніхто не брав трубки. Мені потрібна інформація, коли проблема буде вирішена? Номер договору 199576. Дякую за швидку відповідь.
igorgame Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 16:59 #1354 Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 16:59 В 01.08.2017 в 16:00, sanbOK сказал: пробуйте і подивіться А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору? У кол-центрі навіть жаліються і кажуть, що з Луцька не отримують інформацію, щоб надати клієнтам...
sanbOK Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 17:59 #1355 Опубліковано 2 Серпня, 2017 в 17:59 47 минут назад, igorgame сказал: А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору? ХЗ. скаргами не займаюсь. на це є інші люди.
noob_tm Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 12:24 #1356 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 12:24 Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?" Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
sanbOK Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 08:18 #1357 Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 08:18 В 05.08.2017 в 15:24, noob_tm сказал: Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?" Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася. Замінили один причандал. Має вирішити проблему. 14 часов назад, d.u.a.l сказал: Щось забагато скарг останнім часом на Датагруп, от і я ще одну додам. Відсутній інтернет, з'єднання є, підключив на всяк випадок напряму, результат той же. Заявку залишив, але якщо раптом форумним датагрупівцям буде не влом в неділю ввечері глянути, особовий рахунок 98648914, може так швидше буде. P.S. До ранку так і не з'явився, щось серйозне? Але вчора ніби ніяких гроз не було. sanbOK, глянь, будь-ласка, в чому проблема Завис свіч.
noob_tm Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 09:57 #1358 Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 09:57 sanbOK Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...
sanbOK Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 11:55 #1359 Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 11:55 1 час назад, d.u.a.l сказал: Це віддалено лікується, чи тільки по місцю знаходження? Коли може бути вирішено, бо якраз гості вчора приїхали, а тут інтернету немає... 20хв тому перезагрузили. по місцю вирішується 1 час назад, noob_tm сказал: sanbOK Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав... Завтра будем міняти свіч бо заміна оптичного модуля не помогла.
sanbOK Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 14:15 #1360 Опубліковано 7 Серпня, 2017 в 14:15 1 час назад, d.u.a.l сказал: Так, я їх бачив, якраз перед тим, як вони прийшли, я знайшов автомат живлення до щитка. Вони мені його потім показували "на всяк випадок" ))) Це не ти той Саня, до якого вони телефонували питатись чи видно свіч? той Саня )) 1 1
noob_tm Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 10:28 #1361 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 10:28 Підведемо підсумки ваших старань налагодити інтернет ... інтернет пропрацював вчора(07.08.17) дві години із заміною модуля і сьогодні(08.08.17) теж дві години із заміною свіча. Зараз інтернету теж немає, і коли він з'явиться не ясно. Дайте відповідь на 1 запитання: "Що не дає змогу Вам вирішити проблему 1 раз і на завжди?" Можливо потрібно зв'язатися з клієнтам і попробувати вирішити проблему загальними зусиллями? Чому я маю платити гроші за те чого немає? sanbOK Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?
ForZa Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 10:48 #1362 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 10:48 21 минуту назад, noob_tm сказал: Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми? Таке ж запитання - чому пропрацював два дні и знову вчора пропав???
noob_tm Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 14:32 #1363 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 14:32 Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ?
Zevs_Isver Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 14:48 #1364 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 14:48 15 хвилин тому, noob_tm сказано: Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато 1
noob_tm Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:18 #1365 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:18 46 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб) і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.
AnimaNoir Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:54 #1366 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:54 36 минут назад, noob_tm сказал: НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб) і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати. У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...
noob_tm Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:55 #1367 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 15:55 Щойно, AnimaNoir сказано: У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки... да провайдер один
Zevs_Isver Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:37 #1368 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:37 1 година тому, noob_tm сказано: А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати. угу, так і буде якщо щось колись раптом не працює - треба зразу згадати скільки платиться за цей сервіс-послугу - і все трошки стає спокійніше 1
Zevs_Isver Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:40 #1369 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 16:40 43 хвилин тому, AnimaNoir сказано: У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки... точно треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо
AnimaNoir Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 17:20 #1370 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 17:20 38 минут назад, Zevs_Isver сказал: точно треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)
Гість Штекер36 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 17:57 #1371 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 17:57 В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись. Тільки плати вчасно головне.Що за...?
Zevs_Isver Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 18:20 #1372 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 18:20 57 хвилин тому, AnimaNoir сказано: Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги) та то не стьоб, то я так здалека зайшов щоб дати зрозуміти що кінцевий користувач на тарифі "50 грн" не пуп землі та й монтери не "резинові" і не можуть бути одночасно у всіх місцях 1
Skorpio76 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:13 #1373 Опубліковано 8 Серпня, 2017 в 19:13 я перепрошую. Компанія позиціонує себе як "оператор рішень". Компанія встановила тариф "50 грн". Цей тариф абонент не виторговував, а погодився на пропозицію компанії. І проблема компанії, що вона не спроможна: 1) інвестувати у більш надійне обладнання /мережі. 2) не спроможна розрахувати очікуване навантаження на ремонтну службу (зважаючи на реальний стан тих же мереж і обсяг робіт у попередні періоди) і виходячи з цього, встановити відповідний штат цієї ремонтної служби (в тому числі черговий у вихідні, святкові дні і нічні години) 3) не бажає найняти достатню чисельність обслуговуючого персоналу. На жаль, у нас дуже мало сфер (ринків) де є нормальна конкуренція, де кожна фірма буквально труситься над кожним клієнтом, в тому числі тими, хто "не є пупом землі". Сам був вражений, коли свого часу підключався до Датагруп. Виконання заявки на підключення довелося чекати мало не цілий місяць! А потім періодичні трабли, коли тобі в п'ятницю в контакт-центрі заявляють "очікуваний строк відновлення послуги - ..... понеділок". Тобто практично три доби. Але ніхто навіть не думає здійснити перерахунок абонплати і повернути 10% від її суми (не кажучи вже про неустойку). Напевно будете вважати, що я пишу дивні речі, але сподіваюся колись ми прийдемо до того, що компанії усвідомлять - швидкість сервісу - не менш важлива конкурентна перевага, ніж ціна. І якщо компанія погодилася піти на демпінг і запропонувала низьку плату - ніхто її силою не змушував це робити, але виконуйте взяті обов'язки. 7
sanbOK Опубліковано 9 Серпня, 2017 в 14:08 #1374 Опубліковано 9 Серпня, 2017 в 14:08 noob_tm в 12:20 відновили. Помоніторив роботу більше 5 годин. все ок. 18 часов назад, Штекер36 сказал: В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись. Тільки плати вчасно головне.Що за...? номер договору. 19 часов назад, Zevs_Isver сказал: треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо та ну .... якби стояло питання якась недосцяна 5-ти поверхівка де є 3-5 провайдерів або новобудова з 1 провайдером де живе noob_tm то я б довго не думав. в будь-якому випадку рано чи пізно крім ДГ туди зайде ще хтось буде конкуренція і noob_tm переключиться і буде радіти життю. так буває зайжди і з усіма будинками.
arrival22 Опубліковано 10 Серпня, 2017 в 04:14 #1375 Опубліковано 10 Серпня, 2017 в 04:14 Аналогічно. Датагруп(
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти