Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

20 минут назад, sanbOK сказал:

 

Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером

Перше, що перевірив! Напряму, з роутером, ПК, ноутбук...з'єднання немає...Кабель не дивився...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да - щось останнім часом взагалі цікаві речі відбуваються з Датой!!! Пропав вчора інтернет (до цього часу немає), а у службі підтримки відповідають, що якщо щось не влаштовує, то розривайте договір! Це абздець!!! За 7 років користування вперше таке чую - жах! :( 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пішов 3 день без інтернету...Вчора(01-08-17)в обід дзвонив у сапорт сказали, що проблема має бути вирішена до 17-30, після цього дзвонив десь в районі 19-30 бо проблема не вирішилася, оператор сказав що напишуть листа спеціалістам, сказав передзвониви ввечері. Подзвонив десб в районі 22-00 ніхто не брав трубки. Мені потрібна інформація, коли проблема буде вирішена? Номер договору 199576. Дякую за швидку відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 01.08.2017 в 16:00, sanbOK сказал:

пробуйте і подивіться

А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору? У кол-центрі навіть жаліються і кажуть, що з Луцька не отримують інформацію, щоб надати клієнтам... :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

47 минут назад, igorgame сказал:

А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору?

 

ХЗ. скаргами не займаюсь. на це є інші люди. 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?"  Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 05.08.2017 в 15:24, noob_tm сказал:

Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?"  Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
 

 

Замінили один причандал. Має вирішити проблему.

 

14 часов назад, d.u.a.l сказал:

Щось забагато скарг останнім часом на Датагруп, от і я ще одну додам. Відсутній інтернет, з'єднання є, підключив на всяк випадок напряму, результат той же. Заявку залишив, але якщо раптом форумним датагрупівцям буде не влом в неділю ввечері глянути, особовий рахунок 98648914, може так швидше буде.

P.S. До ранку так і не з'явився, щось серйозне? Але вчора ніби ніяких гроз не було. sanbOK, глянь, будь-ласка, в чому проблема

 

Завис свіч. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sanbOK   Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, d.u.a.l сказал:

Це віддалено лікується, чи тільки по місцю знаходження? Коли може бути вирішено, бо якраз гості вчора приїхали, а тут інтернету немає...
 

 

20хв тому перезагрузили. по місцю вирішується

 

1 час назад, noob_tm сказал:

sanbOK   Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...

 

Завтра будем міняти свіч бо заміна оптичного модуля не помогла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, d.u.a.l сказал:

Так, я їх бачив, якраз перед тим, як вони прийшли, я знайшов автомат живлення до щитка. Вони мені його потім показували "на всяк випадок" )))

Це не ти той Саня, до якого вони телефонували питатись чи видно свіч?

 

той Саня )) 

  • Подобається 1
  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підведемо підсумки ваших старань налагодити інтернет ... інтернет пропрацював вчора(07.08.17) дві години із заміною модуля і сьогодні(08.08.17) теж дві години із заміною свіча. Зараз інтернету теж немає, і коли він з'явиться не ясно. Дайте відповідь на 1 запитання: "Що не дає змогу Вам вирішити проблему 1 раз і на завжди?" Можливо потрібно зв'язатися з клієнтам і попробувати вирішити проблему загальними зусиллями? Чому я маю платити гроші за те чого немає? sanbOK Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, noob_tm сказал:

Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?

Таке ж запитання - чому пропрацював два дні и знову вчора пропав???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, noob_tm сказано:

Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? 

або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

46 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато

НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб)  і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, noob_tm сказал:

НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб)  і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, AnimaNoir сказано:

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

да провайдер один

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, noob_tm сказано:

А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

угу,

так і буде

 

якщо щось колись раптом не працює - треба зразу згадати скільки платиться за цей сервіс-послугу - і все трошки стає спокійніше

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

точно

 

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 минут назад, Zevs_Isver сказал:

точно

 

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись.

Тільки плати вчасно головне.Що за...?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

57 хвилин тому, AnimaNoir сказано:

Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)

та то не стьоб, то я так здалека зайшов щоб дати зрозуміти що кінцевий користувач на тарифі "50 грн" не пуп землі

та й монтери не "резинові" і не можуть бути одночасно у всіх місцях

 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я перепрошую. Компанія позиціонує себе як "оператор рішень". Компанія встановила тариф "50 грн". Цей тариф абонент не виторговував, а погодився на пропозицію компанії. І проблема компанії, що вона не спроможна: 1) інвестувати у більш надійне обладнання /мережі. 2) не спроможна розрахувати очікуване навантаження на ремонтну службу (зважаючи на реальний стан тих же мереж і обсяг робіт у попередні періоди) і виходячи з цього, встановити відповідний штат цієї ремонтної служби (в тому числі черговий у вихідні, святкові дні і нічні години) 3) не бажає найняти достатню чисельність обслуговуючого персоналу.

На жаль, у нас дуже мало сфер (ринків) де є нормальна конкуренція, де кожна фірма буквально труситься над кожним клієнтом, в тому числі тими, хто "не є пупом землі".

Сам був вражений, коли свого часу підключався до Датагруп. Виконання заявки на підключення довелося чекати мало не цілий місяць! А потім періодичні трабли, коли тобі в п'ятницю в контакт-центрі заявляють "очікуваний строк відновлення послуги - ..... понеділок". Тобто практично три доби. Але ніхто навіть не думає здійснити перерахунок абонплати і повернути 10% від її суми (не кажучи вже про неустойку). Напевно будете вважати, що я пишу дивні речі, але сподіваюся колись ми прийдемо до того, що компанії усвідомлять - швидкість сервісу - не менш важлива конкурентна перевага, ніж ціна. І якщо компанія погодилася піти на демпінг і запропонувала низьку плату - ніхто її силою не змушував це робити, але виконуйте взяті обов'язки.

 

  • +1 7
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

noob_tm в 12:20 відновили. Помоніторив роботу більше 5 годин. все ок. 

 

18 часов назад, Штекер36 сказал:

В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись.

Тільки плати вчасно головне.Що за...?

 

номер договору.

 

19 часов назад, Zevs_Isver сказал:

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

 

та ну .... якби стояло питання якась недосцяна 5-ти поверхівка де є 3-5 провайдерів або новобудова з 1 провайдером де  живе noob_tm то я б довго не думав. в будь-якому випадку рано чи пізно крім ДГ туди зайде ще хтось буде конкуренція і noob_tm переключиться і буде радіти життю. так буває зайжди і з усіма будинками. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Аналогічно. Датагруп(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...