Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 01.08.2017 в 13:00, sanbOK сказав:

 

Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером

Показати  

Перше, що перевірив! Напряму, з роутером, ПК, ноутбук...з'єднання немає...Кабель не дивився...

Опубліковано

Да - щось останнім часом взагалі цікаві речі відбуваються з Датой!!! Пропав вчора інтернет (до цього часу немає), а у службі підтримки відповідають, що якщо щось не влаштовує, то розривайте договір! Це абздець!!! За 7 років користування вперше таке чую - жах! :( 

  • +1 1
Опубліковано

Пішов 3 день без інтернету...Вчора(01-08-17)в обід дзвонив у сапорт сказали, що проблема має бути вирішена до 17-30, після цього дзвонив десь в районі 19-30 бо проблема не вирішилася, оператор сказав що напишуть листа спеціалістам, сказав передзвониви ввечері. Подзвонив десб в районі 22-00 ніхто не брав трубки. Мені потрібна інформація, коли проблема буде вирішена? Номер договору 199576. Дякую за швидку відповідь.

Опубліковано
  В 01.08.2017 в 13:00, sanbOK сказав:

пробуйте і подивіться

Показати  

А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору? У кол-центрі навіть жаліються і кажуть, що з Луцька не отримують інформацію, щоб надати клієнтам... :(

Опубліковано
  В 02.08.2017 в 16:59, igorgame сказав:

А що ви там "пробуєте і дивитесь" з приводу скарг на вашу контору?

Показати  

 

ХЗ. скаргами не займаюсь. на це є інші люди. 

 

 

Опубліковано

Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?"  Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
 

Опубліковано
  В 05.08.2017 в 12:24, noob_tm сказав:

Скільки ще часу мені потрібно бути без інтернету? Що у вас за сервіс такий? Інтернет день робить і тиждень не робить... Номер договору 199576( По цій адресі у всіх підключених абонентів інтернету немає)... Ви можете перевірити кількість заявок і терміни їх викнання. Чому все на стільки погано? І що саме головне немає ніякої відповіді, Ви можете відповісти щось типу " Дуже багато роботи не встигають спеціалісти робити" ну так я спитаю: "Навіщо набирати такі об'єми робіт, а потім казати що спеціалісти не встигають" Все діло в грошах? Ооо на рахунок грошей " Куди потрібно звернутися для того щоб компенсували абонплату за всі дні без інтернету?"  Я підлючений до цього провайдера десь в районі місяця і складається дуже погана думка. Будь ласка sanbOK якщо Ви маєте якісь можливості зв'язатися із нашим місцевим відділенням Датагруп(Луцьк Карбишева 2а) повідомте їх, що я хочу отримати пояснення на рахунок ситуації що склалася.
 

Показати  

 

Замінили один причандал. Має вирішити проблему.

 

  В 06.08.2017 в 17:50, d.u.a.l сказав:

Щось забагато скарг останнім часом на Датагруп, от і я ще одну додам. Відсутній інтернет, з'єднання є, підключив на всяк випадок напряму, результат той же. Заявку залишив, але якщо раптом форумним датагрупівцям буде не влом в неділю ввечері глянути, особовий рахунок 98648914, може так швидше буде.

P.S. До ранку так і не з'явився, щось серйозне? Але вчора ніби ніяких гроз не було. sanbOK, глянь, будь-ласка, в чому проблема

Показати  

 

Завис свіч. 

Опубліковано

sanbOK   Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...

Опубліковано
  В 07.08.2017 в 10:46, d.u.a.l сказав:

Це віддалено лікується, чи тільки по місцю знаходження? Коли може бути вирішено, бо якраз гості вчора приїхали, а тут інтернету немає...
 

Показати  

 

20хв тому перезагрузили. по місцю вирішується

 

  В 07.08.2017 в 09:57, noob_tm сказав:

sanbOK   Сьогодні зранку приїхали майстри, Замінили один причандал. Інтернет пропрацював 2 години і пропав...

Показати  

 

Завтра будем міняти свіч бо заміна оптичного модуля не помогла.

Опубліковано
  В 07.08.2017 в 12:54, d.u.a.l сказав:

Так, я їх бачив, якраз перед тим, як вони прийшли, я знайшов автомат живлення до щитка. Вони мені його потім показували "на всяк випадок" )))

Це не ти той Саня, до якого вони телефонували питатись чи видно свіч?

Показати  

 

той Саня )) 

  • Подобається 1
  • Ха-ха 1
Опубліковано

Підведемо підсумки ваших старань налагодити інтернет ... інтернет пропрацював вчора(07.08.17) дві години із заміною модуля і сьогодні(08.08.17) теж дві години із заміною свіча. Зараз інтернету теж немає, і коли він з'явиться не ясно. Дайте відповідь на 1 запитання: "Що не дає змогу Вам вирішити проблему 1 раз і на завжди?" Можливо потрібно зв'язатися з клієнтам і попробувати вирішити проблему загальними зусиллями? Чому я маю платити гроші за те чого немає? sanbOK Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?

Опубліковано
  В 08.08.2017 в 10:28, noob_tm сказав:

Поясніть чому інтернет пропадав через пару годин після вирішення проблеми?

Показати  

Таке ж запитання - чому пропрацював два дні и знову вчора пропав???

Опубліковано

Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? 

Опубліковано
  В 08.08.2017 в 14:32, noob_tm сказав:

Дзвонив тільки що дзвонив у сапорт і мені дівчина відповіла що спеціалісти не мають доступу до обладнення... це як розуміти ? Ви ключі від щитка загубили чи драбину забули ? 

Показати  

або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато

  • +1 1
Опубліковано
  В 08.08.2017 в 14:48, Zevs_Isver сказав:

або "ЖЕК" замок на двері повісив - варіантів багато

Показати  

НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб)  і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

Опубліковано
  В 08.08.2017 в 15:18, noob_tm сказав:

НЕМОЖЛИВО! Бо це новобудова(осбб)  і там не двері, а горище... Короче там спеціалісти вже не 1 раз були і вони знають що куда і як... Номер договору 199576. А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

Показати  

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

Опубліковано
  В 08.08.2017 в 15:18, noob_tm сказав:

А взагалі якщо є якась проблема то треба дзвонити до клієнтів і вирішувати.

Показати  

угу,

так і буде

 

якщо щось колись раптом не працює - треба зразу згадати скільки платиться за цей сервіс-послугу - і все трошки стає спокійніше

  • +1 1
Опубліковано
  В 08.08.2017 в 15:54, AnimaNoir сказав:

У вас тільки один провайдер в домі? Мабуть треба зробити висновки...

Показати  

точно

 

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Опубліковано
  В 08.08.2017 в 16:40, Zevs_Isver сказав:

точно

 

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Показати  

Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)

Опубліковано

В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись.

Тільки плати вчасно головне.Що за...?

Опубліковано
  В 08.08.2017 в 17:20, AnimaNoir сказав:

Хороший стьоб, аплодую стоячи. Раз немає аналогів значить треба терпіти неякісні послуги)

Показати  

та то не стьоб, то я так здалека зайшов щоб дати зрозуміти що кінцевий користувач на тарифі "50 грн" не пуп землі

та й монтери не "резинові" і не можуть бути одночасно у всіх місцях

 

  • -1 1
Опубліковано

я перепрошую. Компанія позиціонує себе як "оператор рішень". Компанія встановила тариф "50 грн". Цей тариф абонент не виторговував, а погодився на пропозицію компанії. І проблема компанії, що вона не спроможна: 1) інвестувати у більш надійне обладнання /мережі. 2) не спроможна розрахувати очікуване навантаження на ремонтну службу (зважаючи на реальний стан тих же мереж і обсяг робіт у попередні періоди) і виходячи з цього, встановити відповідний штат цієї ремонтної служби (в тому числі черговий у вихідні, святкові дні і нічні години) 3) не бажає найняти достатню чисельність обслуговуючого персоналу.

На жаль, у нас дуже мало сфер (ринків) де є нормальна конкуренція, де кожна фірма буквально труситься над кожним клієнтом, в тому числі тими, хто "не є пупом землі".

Сам був вражений, коли свого часу підключався до Датагруп. Виконання заявки на підключення довелося чекати мало не цілий місяць! А потім періодичні трабли, коли тобі в п'ятницю в контакт-центрі заявляють "очікуваний строк відновлення послуги - ..... понеділок". Тобто практично три доби. Але ніхто навіть не думає здійснити перерахунок абонплати і повернути 10% від її суми (не кажучи вже про неустойку). Напевно будете вважати, що я пишу дивні речі, але сподіваюся колись ми прийдемо до того, що компанії усвідомлять - швидкість сервісу - не менш важлива конкурентна перевага, ніж ціна. І якщо компанія погодилася піти на демпінг і запропонувала низьку плату - ніхто її силою не змушував це робити, але виконуйте взяті обов'язки.

 

  • +1 7
Опубліковано

noob_tm в 12:20 відновили. Помоніторив роботу більше 5 годин. все ок. 

 

  В 08.08.2017 в 17:57, Штекер36 сказав:

В неділю через 2 тижні після ремонту нарешті все стало нормально,пройшов дощ із легкою блискавкою і знову нічого,крім Ютуба,неможливо дивитись.

Тільки плати вчасно головне.Що за...?

Показати  

 

номер договору.

 

  В 08.08.2017 в 16:40, Zevs_Isver сказав:

треба було купляти квартиру в будинку де є 3 (ТРИ) провайдери - все було значно стабільніше

а так вирішили "зекономити" - от і маємо що маємо

Показати  

 

та ну .... якби стояло питання якась недосцяна 5-ти поверхівка де є 3-5 провайдерів або новобудова з 1 провайдером де  живе noob_tm то я б довго не думав. в будь-якому випадку рано чи пізно крім ДГ туди зайде ще хтось буде конкуренція і noob_tm переключиться і буде радіти життю. так буває зайжди і з усіма будинками. 

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...