Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

з тернополя транспорт приходить?

може хто в курсі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Азаров хоче щоб йому довели, що "Укравтодор" ремонтує погано

П'ятниця, 22 березня 2013, 13:43

Прем'єр Микола Азаров заперечує можливість неякісного ремонту доріг "Укравтодором" через погані погодні умови.

Про це він сказав журналістам у ході відвідування Національного транспортного університету, передають "Українські новини".

"Ось сюжети канали показують: от дороги, ось зима, ось сніг, не можна, мовляв, нічого робити... А мені фахівці заявляють, що зараз технології дозволяють ремонтувати дороги практично в будь-яку погоду", - сказав Азаров.

Він також висловив упевненість в якісному ремонті доріг "Укравтодором" і зазначив, що готовий покарати керівництво "Укравтодору" в разі доказу зворотного.

Азаров також зазначив, що заява про 100% відремонтованих доріг стосується тільки 23 основних напрямків.

Як відомо, в Ужгороді працівники закарпатського облавтодору засипали ями на дорозі болотом з додаванням щебеню.

На трасах Донецької області ями засипають щебенем, заливають смолою, наспіх підмітають і переїжджають колесом трактора.

Працівники Закарпатського автодору латають дороги землею, яку викопують відразу поруч у лісі.

У четвер Азаров заявив про необхідність 500 мільярдів гривень на приведення доріг у пристойний стан.

При цьому прем'єр обіцяє відремонтувати дороги до травня.

Змінено користувачем rl72
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Азаров звелів розробити нові стандарти будівництва доріг

В Україні необхідно розробити та запровадити нові стандарти будівництва автомобільних доріг.

Про це заявив Прем’єр-міністр Микола Азаров у п’ятницю після відвідання Національного транспортного університету.

«Нам необхідно розробляти нові стандарти, нові норми будівництва автодоріг, щоб можна було на тендерах будівельникам пред’являти нові вимоги. Розробки транспортного університету дають змогу контролювати якість будівництва, дорожнього полотна», - сказав глава уряду, додавши, що НТУ вже розробляє такі стандарти.

За його словами, уряд має намір організувати випуск на вітчизняних підприємствах усіх необхідних матеріалів та техніки для будівництва доріг.

«Нам необхідно створити базу для будівництва автодоріг: це і кар’єри, і заводи з виробництва бітуму, і заводи, які дозволять підсилити покриття, дорожньо-будівельна техніка, і прилади з контролю – це серйозна велика програма», - зазначив М.Азаров.

Він додав, що вже у 2013 році уряд удвічі збільшить фінансування дорожнього будівництва і ремонту.

Водночас Кабмін розглядає можливість запровадження автоматизованих систем контролю за рівнем транспортного навантаження. «Коли ми відкрили наші кордони, на наші дороги ринув великий потік важких транспортних засобів, під які наші дороги не були розраховані. Це спричинило суттєве руйнування доріг. Нам необхідно виділити для такого важкого транспорту певні напрямки, зробити ці напрямки задовільними для таких перевезень, а по всіх інших - обмежити рух важкого транспорту». – сказав М.Азаров, наголосивши, що це загальноприйнята у світі практика.

А це вже проходять випробовування доріг, побудованих по азаровському стандарту

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Землячка звіррр!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не послухав дайців, поїхав машиною на роботу, без особливої на це потреби, то й закопувався 3 рази, і то на передньому приводі і з доброю гумою... в обід покаявся і поставив машину до кращих часів))

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ото читаючи такі публікації в пресі про дороги то виникає болюче питання - чи це преса так тролить азарова чи він дійсно такий ДЕБІЛ?

п.с. на львів не варто їхати! будь кудою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З Рівного на Луцьк дорога перекрита, не пускають нікого.

З Луцька на Рівне також.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора в 20-00 приїхали з Ягодина. Ягодин-Ковель, асвальт тримається, не перемітає, трошки слизькувато, але за сотню їхали. В Ковелі на об'їздній дуже слизько було, особливо на світлофорах та поворотах, не посипано. В напрямку Луцька біля Волі Любитівської обігнали "посипайку". За Голобами дорога закінчилась: ямки, дрібні перемети, слизота - 60-70 км\год. І так до Луцька. Але в цілому якщо треба - добратися можна. На митниці черга фур з нашої сторони порядка 8-10 км, легковиків менше. Зі сторони поляків фур, кажуть, на 30 км стоїть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Учора з Луцька відмінили 59 рейсів(автобусів).

Сидіть в дома поки не настане весна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кто вкурсе дорога на Киев проехать можно? или закрыты?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в понедельник необходимо быть там...

Змінено користувачем Deedman!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кто вкурсе дорога на Киев проехать можно? или закрыты?

Судячи по тому, що робиться в Києві, то і до самого Києва доїхати буде проблематично... :_03:

І ще - пряма мова киян про обстановку в столиці

Змінено користувачем S-driver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не той місяць в нас лютим назвали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Київ другу добу блоковано. Щойно мені люди віддзвонилися - не змогли пробитися через Київ до Луцька....Певно, спробують Біла церква-Сквира-Житомир і далі по Київ-Чоп...Поки вирішують....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в понедельник необходимо быть там...

Приїхав годину тому, дорога зайняла 10 годин. Тільки поїздом!!!!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в понедельник необходимо быть там...

Приїхав годину тому, дорога зайняла 10 годин. Тільки поїздом!!!!!!!!!!!

Де найскладніше? Де взагалі складнощі?

(я до Трускавця 10 годин їхав, навіть більше трошки))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кто вкурсе дорога на Киев проехать можно? или закрыты?

Знайомого син, на цей час вже більше доби перебуває в маршрутці, за 60 км від Києва. Вертався до Луцька.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в понедельник необходимо быть там...

Приїхав годину тому, дорога зайняла 10 годин. Тільки поїздом!!!!!!!!!!!

Де найскладніше? Де взагалі складнощі?

(я до Трускавця 10 годин їхав, навіть більше трошки))))

Починаючи з вул. Окружної і майже до самого Житомира. Об'їзна Житомира і Рівного почищені

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зі слів мого товариша киянина:

Київ стоїть весь. Жодної техніки не видно. Трамваї не курсують третій день, в магазинах немає хліба і взагалі з продуктами починається напряг. На Перемоги фізично розрізали відбійник, щоб мати можливість розвороту, оскільки люди в заторі там вже другу добу. А це вихідні... Коротше - повна попа

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора в Києві з 9 ранку всі потяги затримувались від 2 до 5 годин зі всі напрямків. Причому деякі потяги стояли в районі метро політехнічний. Люди сходили і йшли на метро. На вокзалі штовханина. Багато здають квитки. Транспорт майже не їздить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ездил сегодня в Горохов. Дорога в "ледяном ежике", жалко подвеску. Когда ехал обратно, дорога подтаяла немного, но ехать стало хуже, ямы тоже подтаяли. Постоянно переметает дорогу снегом с поля.

Выложил кусочек дороги от Горохова на Луцк, 5 минут от Горохова отъехал.

http://youtu.be/fm5aMYZGfq8

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повна імпотенція влади....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повна імпотенція влади.... ВСЮДИ І У ВСЬОМУ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки що по 5 каналу включали пряму мову Вілкула про вихідний завтра в києві і київській області і прозвучала двіччі з його вуст обмовка - сказав не "25 марта", а "25 января". :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так вивчити на пам"ять назви місяців, навіть російською, для їхніх черепних коробок важкувато. Вони ж самостійно при написанні слова "мама" 5 помилок роблять.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...