Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Неужели заделают ямки на кольце на набережной. А то как раз в аккурат под авто сделаны, влетел двумя сторонами и ппц...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Володимир як дорога?

до Торчина жахлива, думаю що далі не краща.

За Торчином ще гірша, особливо в Юнівці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю чому, але в башку стрельнула така думка - не легше було б не асфальтувати дороги, а бетонувати...

Просто треба підложку давати нормальну (згідно західних технологій), дренаж забезпечувати та на якості і товщині асфальту не економити :)

Хоча б так: http://www.svs-stroi.ru/artikelkomfort/0301.htm

На ДПЗ по Станіславського перед Евро 2012 клали якісним асфальтом і товщиною зо 20-30 см в два шари. То дорога другу зиму, тху-тьху, вистоїть!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки мені відомо в цивілізованому світі в дорожньому будвіництві широко застосовують геотекстиль - синтетичний матеріал, що кладеться між асфальтом і щебнево-глиняною подушкою і не дає їй "розповзатися" під навантаженнями, збільшуючи міжремонтні строки в три рази. Причому вартість робіт зростає як-правило не більш ніж на 5%. Але застосування таких технологій для чиновника - це злочин. Злочин перед своїми дітьми :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблема не застосуванні нових технологій, а відсутність сірої речовини в голові більшості чиновників. Просто багато з них не розуміє, що краще зробити дорогу один раз нормально і не тратити час на її ремонти а на будівництво нових.

ПиСи: Будучи минулого літа у Німеччині, дивився передачу про автобани по німецькому телебачені, там якийсь чиновник говорив, що вони не ремонтують а модернізують старі автобани, так як у них понад 50 000 кілометрів автобанів і всі великі міста сполучені автобанами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто багато з них не розуміє, що краще зробити дорогу один раз нормально і не тратити час на її ремонти а на будівництво нових.

Це ти не розумієш ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ти не розумієш ;)

Точно... Грошики ж треба вкрасти... А де саме легше вкрасти??? Точно, на будівництві (в т.ч. і доріг)...
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме вбило мене це вчорашній ремонт на Перемоги біля 5-ї школи. Цілюсінький день хлопці з 8-ї ранку до 5-ї вечора горбатились, з папероскою в зубах і що маємо в кінці дня?-положену полосочку асфальту шириною 80см і довжиною метрів 3-4...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки мені відомо в цивілізованому світі в дорожньому будвіництві широко застосовують геотекстиль - синтетичний матеріал, що кладеться між асфальтом і щебнево-глиняною подушкою і не дає їй "розповзатися" під навантаженнями, збільшуючи міжремонтні строки в три рази. Причому вартість робіт зростає як-правило не більш ніж на 5%. Але застосування таких технологій для чиновника - це злочин. Злочин перед своїми дітьми :)

так зробили набережну від кільця до Ковельської, але тільки сторону від Стиру

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На вул.Богдана Хмельницького зупинка (кафе Мандри) маршрутка посеред дорогі стоїть вилізла ліва задня полуось на пів дорогі проїзд на тротуарі, пробка до 1-ї школи ато і більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот оно чьо, а ми тут розказуємо, що дороги не будуюцця...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме вбило мене це вчорашній ремонт на Перемоги біля 5-ї школи. Цілюсінький день хлопці з 8-ї ранку до 5-ї вечора горбатились, з папероскою в зубах і що маємо в кінці дня?-положену полосочку асфальту шириною 80см і довжиною метрів 3-4...

Оце ти зацепив, я б тобі зараз загнув якісного українського мату..... Ти знаєш який а/бетон зараз укладають і скільки його можна за світловий день зробити? Яке ти маєш право писати про папероски в зубах..... ти пробував день попрацювати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спешл фор MishaLutsk,

Фантастическую скорость строительства автомобильных дорог продемонстрировали всему миру муниципальные власти и дорожные строители Лос-Анджелеса. На возведение новой 16-километровой четырехполосной трассы, пролегающей через центр города, было затрачено всего 30 часов. При этом стоимость дороги оказалась в 6,4 раза ниже, чем строительство Четвертого кольца Москвы.

Дорожные работы были назначены на выходные дни 16-18 июля, на строительство было отведено 48 часов, строителям пригрозили крупным штрафом в размере 6 тыс. долларов за каждые 10 минут задержки сверх отведенных на работу двух суток. На такие меры чиновники вынуждены были пойти, чтобы в понедельник автомобилисты не встали в пробку.

К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты.

К ситуации подключились и частные компании. Например, авиаперевозчик JetBlue ввел специальные рейсы между аэропортами на противоположных окраинах города. Стоимость билета составила 4-5 долларов, а продолжительность полета – полчаса.

Беспрецедентные совместные усилия городских служб и самих горожан привели к тому, что уже на следующий день после начала работ, 17 июля, мэр города Антонио Вилларайгоса созвал пресс-конференцию, на которой объявил, что работы были закончены на 18 часов раньше, за неполных 30 часов. За досрочное завершение всех работ подрядчики получили дополнительное вознаграждение.

16-километровое шоссе обошлось почти в 1 млрд долларов. Или в 62,5 миллиона за каждый километр, что в 6,4 раза дешевле, чем километр на Четвертом кольце Москвы, где цена доходила до 400 миллионов долларов. Километр автотрассы в среднем по России стоит 12,9 миллиона долларов.

Вони можуть, а ми нє, ага?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спешл фор MishaLutsk,

Фантастическую скорость строительства автомобильных дорог продемонстрировали всему миру муниципальные власти и дорожные строители Лос-Анджелеса. На возведение новой 16-километровой четырехполосной трассы, пролегающей через центр города, было затрачено всего 30 часов. При этом стоимость дороги оказалась в 6,4 раза ниже, чем строительство Четвертого кольца Москвы.

Дорожные работы были назначены на выходные дни 16-18 июля, на строительство было отведено 48 часов, строителям пригрозили крупным штрафом в размере 6 тыс. долларов за каждые 10 минут задержки сверх отведенных на работу двух суток. На такие меры чиновники вынуждены были пойти, чтобы в понедельник автомобилисты не встали в пробку.

К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты.

К ситуации подключились и частные компании. Например, авиаперевозчик JetBlue ввел специальные рейсы между аэропортами на противоположных окраинах города. Стоимость билета составила 4-5 долларов, а продолжительность полета – полчаса.

Беспрецедентные совместные усилия городских служб и самих горожан привели к тому, что уже на следующий день после начала работ, 17 июля, мэр города Антонио Вилларайгоса созвал пресс-конференцию, на которой объявил, что работы были закончены на 18 часов раньше, за неполных 30 часов. За досрочное завершение всех работ подрядчики получили дополнительное вознаграждение.

16-километровое шоссе обошлось почти в 1 млрд долларов. Или в 62,5 миллиона за каждый километр, что в 6,4 раза дешевле, чем километр на Четвертом кольце Москвы, где цена доходила до 400 миллионов долларов. Километр автотрассы в среднем по России стоит 12,9 миллиона долларов.

Вони можуть, а ми нє, ага?

Одна з ключових фраз "К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты."

Швидкість можемо, все залежить від наявної техніки, дальності возки сипучих матеріалів, наявності в КРАЇНІ БІТУМУ!!!!!!!!!, потужностей заводів, ціни на матеріали, і ще багатьох факторів. Є кошторисна вартість об*єкту, який складає проектний інститут де вказані також і терміни будівництва.......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Главное есть на кого спрыгнуть.. без обид, но везде только оправдания, то там не так, то тут не так. Так если Вам не хватает строй-материалов, то ушли бы с дороги покурили бы на тротуаре. А то перегородили движение, и ямки остаются на своих местах, и вы на своих местах - ездить неудобно по ямкам+пробки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Главное есть на кого спрыгнуть.. без обид, но везде только оправдания, то там не так, то тут не так. Так если Вам не хватает строй-материалов, то ушли бы с дороги покурили бы на тротуаре. А то перегородили движение, и ямки остаются на своих местах, и вы на своих местах - ездить неудобно по ямкам+пробки.

Проблема не в тому що немає матеріалів, а в тому що ніхто не хоче платити за виконані роботи. Добре, дорожні служби пропадуть з дороги, наприклад до червня. Наслідок....велика кількість позовних заяв на покалічені авто.

Що мішає об*їхати корок по вул Задворецькій, чи Ківерцівській?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в тому що ніхто не хоче платити за виконані роботи.

и даже не так, не не хочет, а не может заплатить- тупо нет денег... :)

оце правильно сказано, за неофіційними даними Укравтодор винний підрядникам 9млрд грн. Хто хоче працювати за дякую?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що мішає об*їхати корок по вул Задворецькій, чи Ківерцівській?

їхавши від 4ї школи до тамтаму? Через Клима Савури ще куди ні шло, але щоб через "Ківерці"!...

Хто хоче працювати за дякую?

Viasat

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Працюють.... ніби... .

post-13697-0-09803000-1360235414_thumb.j post-13697-0-44356500-1360235422_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже тиждень працюють і покладено лише 2 латки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага... І чи на довго їх вистачить (латок)???

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что ехал возле 5-й школы в направлении от доссааф к Там-там. Да, положили латки, но так положили, что авто аж подбрасывает пару раз. (ехал около 30 км/час). Но уже лучше, чем было.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ШОК!

Луцькавтодор спільно з ЕА, Microsoft і за інформаційної підтримки Google випустив симулятор "Дороги Луцька 2013"!

Тільки 18+!!!

daily_gifdump_302_15.gif
  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Азаров знайшов причину поганого стану українських доріг (ТУТ)

Виявляється, винні такі аномалії, як сніг і ожеледиця, а також те, що по дорогах машини їздять... :_09::_14:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не тільки в нас такі дороги. "Невеличка ямка" в Одесі -

13603352708851.jpg

Інші фото тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...