Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На світлофор реагують одиниці пішоходів, левова частка йде до\після сітлофора, і лізуть на червоне. Це стосується і сітлофора біля В.Інтернаціоналістів. Дістали вже.

Власне, те ж саме можна сказати і про водіїв.

Мені, як пішоходу ВЖЕ горить зелене світло, а воно із визгом гальм і шин ще летить із Воїнів на Соборності, і ще й щось тицяє в світлофор і возмущається. Але коли бачить моє зелене світло, бажання сперечатися десь дівається, чомусь...

Вже говорилося, що на перехресті Воїнів-Соборності дикий перехід. І пішоходи там бігають, і водії літають. Там 3,5 роки тому тата мого насмерть збила машина. На переході.

І переробляти його не буде ніхто.

Опубліковано

Вже говорилося, що на перехресті Воїнів-Соборності дикий перехід. І пішоходи там бігають, і водії літають. Там 3,5 роки тому тата мого насмерть збила машина. На переході.

І переробляти його не буде ніхто.

Пам'ятаю ту історію (((

Як на мене, то там більшу проблему створює розташування зупинок, ніж самі пішоходні переходи.

Якщо дійсно збираються серйозно ремонтувати проспект Соборності, то треба впорядкувати й розміщення зупинок маршрутних транспортних засобів. Найбільш проблемними вважаю цю на перехресті Соборності та Воїнів та біля Там-Таму.

  • +1 2
Опубліковано

Як на мене, то там більшу проблему створює розташування зупинок, ніж самі пішоходні переходи.

переходи там правильно. До зупинки та за зупинкою. Єдине, що мене харить, це те, як вони включаються. Походу там налаштовано так, що якщо мені потрібно на парну сторону, то мені потрібно переходити перед зупинкою. А якщо з парної на непарну, тоді за зупинкою.

Брєд.

Опубліковано

Брєд виходить через велику ширину проїзджої частини. Якщо зробити так, щоб пішохід з коляскою встигав перейти з одного боку дороги на інший, то фаза червоного для автомобілів надто затягнеться.

Проблему в тому як розташовано зупинки. У напрямку від "Гостинця" до "Там-Таму" зупинка знаходить надто близько до перехрестя. У зворотньому напрямку зупинка взагалі на перехресті. Так бути не повинно.

Тут можна глянути типові схеми розміщення - http://www.ukravtodor.gov.ua/uploads/files/201401/2014-01-09-01-15-34-v-2-3-218-550-2010.pdf

Опубліковано

На мою думку, вигоди того перехрестя (і маршрутки по воїнів) доволі сумнівні, а недоліків багато. Було краще коли там була роздільна смуга.

Опубліковано (змінено)

Вчора знов зрізАли старий асфальт на Львівській від 2-ї школи до вул.Потебні, таким чином до вже існуючих "вигризин" додалась купа нових.

Змінено користувачем Volyniaka
Опубліковано

Вчора знов зрізАли старий асфальт на Львівській від 2-ї школи до вул.Потебні, таким чином до вже існуючих "вигризин" додалась купа нових.

сьогодні вже багато з них і заасфальтували. А може до цього часу і всі...
  • +1 1
Опубліковано

Дорожня обстановка для Android: Дороги України

Як це працює

За допомогою Android-додатку ми отримуємо дані про стан дороги під час руху автомобіля. Датчики сучасного смартфону здатні передати силу струсу на окремих ділянках дороги.

Для того, щоб почати збір даних, встановіть додаток на смартфон і вирушайте в подорож, увімкнувши запис.

  • +1 1
Опубліковано
За словами Івана Кубіцького, пріоритетними напрямками ремонту дорожнього покриття на 2014 рік є:

– капітальний ремонти пр. Соборності, (орієнтовна вартість робіт 10,0 млн грн) (проект виготовляється);

– капітальний ремонт вул. Гнідавської (орієнтовна вартість робіт 3,5 млн грн);

– капітальний ремонт вул. Чернишевського (орієнтовна вартість робіт 650,0 тис. грн);

– капітальний ремонт вул. Грабовського (орієнтовна вартість робіт 500,0 тис. грн);

– капітальний ремонт вул. Окружної (орієнтовна вартість робіт 800,0 тис. грн);

– капітальний ремонт вул. Львівської (орієнтовна вартість робіт 500,0 тис. грн) та інші відповідно до рішення виконкому Луцької міської ради від 11.03.2014 № 131-1;

– поточний ремонт вул. Набережної та вул. Карпенка-Карого та інші відповідно до рішення виконкому Луцької міської ради від 11.03.2014 № 132-1.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/u-lucku-tryvaye-remont-dorig-ta-prybudynkovyh-terytoriy-0

Опубліковано

– капітальний ремонт вул. Чернишевського (орієнтовна вартість робіт 650,0 тис. грн);

Прошлого року тільки капітально ремонтували...

Опубліковано

За словами Івана Кубіцького, пріоритетними напрямками ремонту дорожнього покриття на 2014 рік є:

А Теремнівська і так НаРМАльна. :0156:

  • +1 1
Опубліковано

Прошлого року тільки капітально ремонтували...

Один лікар мав терміново їхати у відрядження, тому залищив свого сина, який нещодавно закінчив медінститут, за головного у своєму приватному кабінеті.

Через 2 тижні він повертається, а син йому вихваляється:

-- Тату, я зміг вилікувати язву шлунка у тієї пані, яку ти не зміг вилікувати уже 20 років.

-- Ну й дурень же ти, та язва дозволяла мені вивчити тебе у школі, коледжі та інституті...

(с) анекдоти з життя

Опубліковано

та звичайно, що то все саботаж і злодійство у відповідних підприємствах (автодорах, ДЕДах і т.д.)

Он, коли дорогу від моста до "пушки" (ну, хто її ще пам'ятає :)), тобто попід готелем "Світязь", як зробили "по-європейському", так вона і досі нормальна! А до того там же ш завжди були ями, і її тільки латали - вистачало на місяці два - максимум пів-року! Воправдовувались, що там болотиста місцевість, і неможливо на болоті зробити нормальну дорогу... Але, виявилось, якщо робити НОРМАЛЬНО (так, як вимагають технології), то і дорога надовго буде нормальною.

Так що треба люстрація дорожників! :)

  • +1 2
Опубліковано (змінено)

jack74, там і відповідна вартість робіт була. Де ти бачив, щоб ще робили дорогу фактично з нуля? Здирають шар асфальту і накладають новий. А останнім часом просто засипають ями старим асфальтом, наприклад на Кравчука біля 21 школи, цього вистачає на кілька днів.

Змінено користувачем Black
Опубліковано

Black, і що? Звичайно вартість відповідна (про те, що і грунт там складний все ж таки не забуваємо). Але й вистачає надовго! Якщо порахувати латання два рази в рік, тобто, два рази в рік ганяння купи техніки, людей, матеріалів, то, думаю, небагато дешевше виходить.

Ніхто не сперечається, що робити НОРМАЛЬНО (тобто, по-технології) - це дорожче, але з гівна кулю не зробиш, так і дорогу.

Опубліковано

Ну я з цим згоден, але щоб зробити нормально, потрібно робити фактично з нуля. І я думаю, що коштує це в десятки разів дорожче. Могли б робити хоча б по якійсь ділянці в рік.

Опубліковано (змінено)

та не з нуля. За бугром (я бачив лише Польщу, але, думаю, і цього достатньо для висновку) теж ремонтують. Але їх ремонт лежить роками, а не пів-сезону, як в нас (в нас асфальт злазить частіше як шкіра в змії, два рази в рік - восени і весною).

Та І сам ремонт там робиться з головою, не в дощ, на в самий час-пік (як в нас це люблять). Коротше, я давно не вважаю, що в нас нема спеціалістів, я вважаю, що в нас нема керівників, які б не думали по-хазяйські, я б не думали "де б ще вкрасти".

Керівників я маю на увазі не цих наших в самому низу (хоча й цих теж гнати потрібно), а тих, що там на верху сидять, тих, які розподіляють і виділяють кошти на ремонти доріг (яких тільки і вистачало що на "ямковий ремонт"). А якщо ці кошти мають йти з бюджету області, то й надходити туди (в бюджет області) вони мають відповідно. А не всі "дорожні збори" йшли на Київ, а там вже потім вирішували дати чи ні...

Зрозуміло, що дороги різні, є обласного значення, є загальнодержавні, є міжнародного значення... От, відповідно, й кошти на них мають виділятись з відповідних бюджетів. Але саме головне, щоб ці розподілення коштів, надхлдження з наших податків, освоєння цих грошей БУЛИ ПРОЗОРІ і ВІДКРИТІ, тобто, щоб будь-хто будь-де і будь-коли міг бачити цю всю інформацію у дійсно відкритому доступі.

Ну... будем тепер покладати всю надію на правдивість слів нашої "нової" влади про вікритість, прозорість і швидке реформування держустрою з метою збільшення повноважень місцевих громад.

Змінено користувачем jack74
Опубліковано

jack74, там і відповідна вартість робіт була. Де ти бачив, щоб ще робили дорогу фактично з нуля? Здирають шар асфальту і накладають новий. А останнім часом просто засипають ями старим асфальтом, наприклад на Кравчука біля 21 школи, цього вистачає на кілька днів.

Я від такої технології в шоці. Ніхто не хоче порахувати скільки коштує раз в місяць засипати цим старим асфальтом ями і суільки пригод може статись на цьому "сипучому" покритті. Ні щоб зробити один раз, вони постійно, принаймі раз в місяць сиплять (Зої теж так постійно ремонтують). Хоч би цементу добавили.

Опубліковано

За кермом 16років,доволі часто,незлим тихим словом,відзивався про автодор за наші дороги.Вже 3 місяці вечорами керую дитячим візочком,взагалі в шоці від наших тротуарів,бровок.

  • +1 1
Опубліковано

На Шопена зремонтували лежачій поліцейський. Можна за звичкою не сильно скинути швидкість і добре отримати в підвіску

  • +1 1
Опубліковано

біля палацу? там був

на лежачому поліцейскому по Глушець, біля парку, повилазили анкера, треба акуратно проїзжати

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...