Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Проїзд до дит.поліклініки на Волі - під 20см снігу лід.

Винниченка - стоїть.

По Набережній тянучка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слизько - одним словом. Мені здається, що зчистивши сніг з доріг - ситуація набула ще гіршого обороту, вчора було не почищенно і шар снігової каші був цілком прийнятим для більш-менш стабільного пересування. Зараз ще лід особливо в коліях, дуже обережно треба.

Вчора й сьогодні біля Луцькпластмасу машин зо п"ять виштовхував, маленька нерівність - дзеркальний лід і машини з місця не можуть рушити. Саме в такі дні відчуваю перевагу шипованої Nokian Hakkapelita 5. Хоча 90% зими шипи, можливо й не потрібні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я частенько в тех районах тусуюсь,как пешеход, и не доведи Б-г, если кто то мне при пересечении улиц бибикнет,типа: куда прёшь??!! ещё и в наушниках!!!!

я оперативно покажу на знаки,запишу марку авто и госномер,и на доску позора!!!

это касается всех водил,кто катается в районе Проминя,Грушевского,Перемоги,Шопена... прочих прилегающих улиц,

будьте внимательны на дорогах!!!

:D

Не забудь, вибігаючи на дорогу, ні в якому разі не крути головою по сторонам, аби в повній мірі показати свою зневагу тим воділам.

І обовязково ходи в наушниках і з піднятими руками.

І основне, подумай чи ти ще щось всигнеш записати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8.7.3. Сигнали світлофора мають такі значення:

а) зелений дозволяє рух;

б) зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

Сигнал у вигляді стрілки, що дозволяє поворот ліворуч, дозволяє й розворот, якщо він не заборонений дорожніми знаками.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції, увімкнений разом із зеленим сигналом світлофора, інформує водія про те, що він має перевагу в зазначеному стрілкою (стрілками) напрямку (напрямках) руху перед транспортними засобами, що рухаються з інших напрямків;

в) зелений миготливий дозволяє рух, але інформує про те, що незабаром буде ввімкнено сигнал, який забороняє рух.

Для інформування водіїв про час (у секундах), що залишився до кінця горіння сигналу зеленого кольору, можуть застосовуватися цифрові табло;

г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції;

ґ) жовтий забороняє рух і попереджає про наступну зміну сигналів;

д) жовтий миготливий сигнал або два жовтих миготливих сигнали дозволяють рух і інформують про наявність небезпечного нерегульованого перехрестя або пішохідного переходу;

е) червоний сигнал, у тому числі миготливий, або два червоних миготливих сигнали забороняють рух.

Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції разом з жовтим або червоним сигналом світлофора інформує водія про те, що рух дозволяється у вказаному напрямку за умови безперешкодного пропуску транспортних засобів, які рухаються з інших напрямків;

Стрілка зеленого кольору на табличці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора з вертикальним розташуванням сигналів, дозволяє рух у зазначеному напрямку при увімкненому червоному сигналі світлофора з крайньої правої (лівої) смуги руху за умови надання переваги в русі іншим його учасникам;

є) поєднання червоного і жовтого сигналів забороняє рух і інформує про наступне вмикання зеленого сигналу;

ж) чорні контурні стрілки на червоному і жовтому сигналах не змінюють значення цих сигналів та інформують про дозволені напрямки руху при зеленому сигналі;

з) вимкнений сигнал додаткової секції забороняє рух у напрямку, вказаному її стрілкою (стрілками).

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкатав сьогодні 200+ км про місту та області.

Зауважу, що дорожні служби під@раси.

Як не парадоксально, але в Луцьку гірше прибрані дороги ніж в Горохові, Володимирі чи Нововолинську (бував там за останні 2 дні).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За дві години катання по місту двічі чуть не влип в авто на світлофорах... Обережно будьте на світлофорах при гальмуванні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обережно будьте на світлофорах при гальмуванні.

...на поворотах, на спусках.... на дорогах. І гальмуйте правильно

http://www.youtube.com/watch?v=aFibEbXZuAM

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто мені не вистачає такої стрілки на перехресті Рівненська-Відродження в напрямку центру.

Там не можна стрілку ставити, бо будуть вискакувати перед машинами, що їдуть по Рівненський в центр + там ще одне перехрестя далі. Надто складна розв’язка.

Що значить вискакувати? Для повороту направо Рівненська-Відродження дуже малий проміжок часу світлофора. Дуже часто там тянучка. Не розумію чому там не можна поставити зелену стрілку. Вона там давно проситься.

ні ні, постійний рух з рівненської чи відродження в сторону центру, не дасть змоги повертати водіям з електропаратної в сторону центру це 100%.

таксистів би тих що при дорозі стоять діти десь, то розвантажило б одну полосу і тоді б в одну повертали з електропаратної і на другу - з відродження\рівненської.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точно така ж ситуація на Ковельська-Набережна, як їхати з площі Злуки, і ті ж менти на спецорганізованому місці після повороту направо.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає як там Київ-Чоп почищена чи не дуже?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає як там Київ-Чоп почищена чи не дуже?

вчора їхала, від Луцька до Дубно - не посипано, ну, і, звичайно, не почищено - просто лід! за 10 км до перехрестя злетіла з траси на швидкості 50 км/год. - ні з гори, ні при обгоні...добре, що зустрічна була трохи далі...так більше того, я за зиму разів 5-6 їздила у тому напрямку - і завжди сама траса була посипана, останній раз виїзджала з Луцька о 6 ранку, то в 7 ранку сама траса уже була посипана піском,я й не чекала, що так рано уже працюватиме техніка, думала: ну, в Львів доведеться повзти, зате, коли буду повертатись назад уже посиплють! коли на наступний день, виїзджаючи зі Львова в 5.30 ранку, я побачила 2 працюючі машини-посипайки- я була просто в захваті!)) але почуттів, які мене охопили вчора, повернувши на дубнівському перехресті на Львів - я описувати не візьмусь)) цензура не пропустить)) там лід і зверху каша - траса не посипана, не почищена, не роз'їзжджена до межі із Львівської областю - а це,якщо я не помиляюсь, близько 70 км...і, між, іншим, покриття з траси сходить, хоча ям ще немає...заїхала я з Луцька в Львів за 3,5 год. з двома стоянками по 10 хв - однією плановою і однією вимушеною) зазвичай - за 2,5 год...а поверталась ч/з Горохів - не повірите - 4,5 год. з двома плановими стоянками хв. по 10-15...середня швидкість після Кам'янки - 30 км/год...для нас в дорозі Горохів став символом землі обетованної))) мовляв, ну, головне, до Горохова - а там легше буде!) нічого подібного - не почищено і не посипано ні на Львівщині, ні на Волині, хіба після Горохова ям менше...

Змінено користувачем Liberta
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невідомо чого їм не хватає - техніки, працівників, пального, нормального керівництва чи мозгів? Є вище керівництво - не прибирають, перевір і вижени нахер таких дебілів-начальників за неефективне управління. Щороку ці кучугури снігу в місті, постійно лід і сніг, чому в інших країнах з цим справляються, а тут не можуть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ви ше в Ківерцях не були? Не в центрі,а на околицях,нє? тому ще дякуйте,шо у вас там є карикатури на пішохідні доріжки,в Ківерцях і такого нема.Йдеш і не знаєш,чи зустрічне авто завалить,чи в спину лупане.І водію тюрма,і мені домовина.Такі то діла...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невідомо чого їм не хватає - техніки, працівників, пального, нормального керівництва чи мозгів?

Не вистачає всього по троху. За останні 3 роки було скорочено людей 35-40%.

Техніка вже своє відпрацювала давним-давно.

Грошей немає на зарплату людям, які її отримали лише за жовтень і то перед новим роком.

Про яке паливо взагалі говорити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

()Полінуюсь ставити цитати, але пару коментів.

Приспускати колеса???? я думав що в цю байку забули: неможна цього робити, бо площа контакту збільшується а тиск на одиницю площі менше (лижникі знають)

18 школа- 2-га лікарня: в зворотньому напряму особливо в правому ряді взагалі абзац, там трохи гірка "допомагає".

Щодо перехрестя і дорогих авто: перетинаючи зустрічний рух (перехрестя-наліво) потрібно пропустити того хто їде по зустрічному русі,

АБС не допомагає скоротити гальмівний шлях, він принципово має інші задачі.

Рівненська-Відродження: для водіїв стрілка направо проситься, а от для пішоходів вона буде небезпечною, Згадайте який там "кльовий" був рух років 6 тому. Підземний перехід треба там.... напевно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Україна вже витратила на ліквідацію наслідків зимової негоди понад 600 мільйонів гривень. Про це прем'єр Микола Азаров заявив, відповідаючи на запитання читачів своєї сторінки Facebook.

"(На цьому тижні) довелося займатися роботою з комунальними службами, оскільки погода цього року неодноразово приносила свої сюрпризи, і якщо говорити об'єктивно, а про це треба знати, то зима цього року почалася значно раніше, ніж у минулому, наприклад", - сказав він.

"А число днів зі значними опадами у вигляді дощу і снігу було приблизно в 2 рази більше, ніж минулої зими", - додав глава уряду.

"Зима ще не закінчилася, а ми вже витратили на ліквідацію наслідків більше, ніж за торішню зиму - понад 600 мільйонів гривень", - заявив Азаров.

"Це все об'єктивні дані, але є й суб'єктивні. І наші люди абсолютно справедливо висувають претензії з приводу зледенілих тротуарів, прибудинкових територій, та інших проблем, пов'язаних з цими аномальними проявами зими", - вважає він.

"І тому ми, розуміючи об'єктивні моменти, тим не менше, вимагаємо від наших комунальних служб забезпечити життєздатність в наших населених пунктах", - сказав прем'єр.

За його словами, уряд вже ухвалив рішення про збільшення фінансування "у зв'язку з наближенням чергового циклону, який торкнеться наших південно-східних областей".

"Повинно бути в достатній кількості посипальних матеріалів, підготовлена ​​техніка, пально-мастильних матеріалів, щоб скрізь були забезпечені роботи з ліквідації наслідків стихії", - пояснив Азаров.

Реально сніг цієї зими випав декілька разів,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

АБС не допомагає скоротити гальмівний шлях, він принципово має інші задачі.

Рівненська-Відродження: для водіїв стрілка направо проситься, а от для пішоходів вона буде небезпечною, Згадайте який там "кльовий" був рух років 6 тому. Підземний перехід треба там.... напевно.

АБС допомагає залишити авто керованим при гальмуванні. А підземні переходи справді треба - біля ЦУМу, Там-таму, Променя, чому жодного у Луцьку немає незрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чому жодного у Луцьку немає незрозуміло.

Серйозно?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, незрозуміло. У Рівному наприклад є, місто приблизно таке ж за кількістю населення. У і нших обласних центрах теж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні помітив що знак зупинки громадського транспорту, та що навпроти Там-Таму, висить на 2 стовпи раніше. Зупинку знову перенесли від переходу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, зник знак зупинки біля Теревенів (на Соборності, напроти Троянди).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще з осені його нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще з осені його нема

мда... тре мені більше ходити пішки... :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще з осені його нема

з весни.. точніше біля року ІМХО.

Сьогодні Львівська траса в напрямку Горохова в самому жахливому за всю зиму стані. Регулярно туди їжджу не рідше одного разу в тиждень. Їздив і в снігопад і в дощ і після дощу, але в такому стані як сьогодні вона ще не була. В напрямку Луцька суцільне льодове покриття, в напрямку Горохова є дві полоси від коліс до асфільту які періодично перемішуються льдовими смугами. В Гіркій Полонці в напрямку Горохова стоїть поломана фура прямо на проїжджій частині. Судячи з всього вона там ночуватиме... Думаю до завтра нічого не зміниться і дорогу ніхто не посипле. Іхати в цьому напрямку, без крайньої необхідності, я не рекомендую.

Ідентична ситуація в маневицькому напрямі, на луцькій об'їзній. Лід в колії. Хоча і чищено ніби. Обережно!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні Львівська траса в напрямку Горохова в самому жахливому за всю зиму стані. Регулярно туди їжджу не рідше одного разу в тиждень. Їздив і в снігопад і в дощ і після дощу, але в такому стані як сьогодні вона ще не була. В напрямку Луцька суцільне льодове покриття, в напрямку Горохова є дві полоси від коліс до асфільту які періодично перемішуються льдовими смугами. В Гіркій Полонці в напрямку Горохова стоїть поломана фура прямо на проїжджій частині. Судячи з всього вона там ночуватиме... Думаю до завтра нічого не зміниться і дорогу ніхто не посипле. Іхати в цьому напрямку, без крайньої необхідності, я не рекомендую.

Вже тиждень така дорога, і чим більше її розбивають тим складніше їхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...