Black Опубліковано 3 Травня, 2010 в 06:53 #151 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 06:53 В мене 2 дні побула нормальна швидкість. Зараз знов все те саме 0,1-0,2 Мбіт/с. Взагалі нічо не качаю, торентами не користуюсь, просто переглядаю сторінки і дивлюсь ТБ через шарінг. Навіть тих пару байт не можуть вчасно прийти, затики при перегляді. Після свят відправлю листа на Київ з скаргою на поганий інтернет і місцеве керівництво, яке має наглість заперечувати проблеми. Дуже дивна ця контора - ніхто нізащо не відповідає, ні в Луцьку, ні в Києві, термінів вирішення проблем не озвучують. Думаю за місяць можна було придбати і встановити обладнання і налаштувати все толком. Навіть би декілька днів вистачило б. Таке враження, що нічого не встановлювалось і не робилось взагалі, бо швидкість яка була, така і є наразі. І в той же час по Луцьку білборди стоять і реклама йде по ТБ з тим ОГО. Хочуть зрубати побільше бабла на існуючій базі, не вкладаючи нічого.
ZloY Опубліковано 3 Травня, 2010 в 13:19 #152 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 13:19 Хочуть зрубати побільше бабла на існуючій базі, не вкладаючи нічого. Повністю згоден. Крім того є інфа з довірених джерел що в вересні укртелеком будуть продавати, вони до цього часу будь-яким способом хочуть набрати абонентську базу, + репресії на пунктах продажу послуг укртелекому, т.е. працівники мають продати певну кількість стартових пакетів, будь яким способом, і керівництво не хвилює хто них купить, ті ж самі працівники при невиконанні плану змушені купляти стартові самі. Вирішення проблеми з мобільним теж чекайте восени. До цього часу можливі тільки тимчасові покращення. Проблема в базових станціях, вони мають дуже малий пропускний канал, потрібно або міняти обладнання БС на краще, або як вже в делкількох місцях укртелеком практикує - підводять до БС оптоволокно.
rohde Опубліковано 3 Травня, 2010 в 14:04 #153 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 14:04 Думаю за місяць можна було придбати і встановити обладнання і налаштувати все толком. Навіть би декілька днів вистачило б. Це не модем, який продається в магазині.... На придбання обладнання стільниково звязку йде декілька місяців. Крім того є інфа з довірених джерел що в вересні укртелеком будуть продавати, вони до цього часу будь-яким способом хочуть набрати абонентську базу. Продати може й хочуть, але хтось купити хоче теж, чим по дешевше...
Andreyxxx Опубліковано 3 Травня, 2010 в 20:42 Автор #154 Опубліковано 3 Травня, 2010 в 20:42 Вот сьогодні торент вже качає 90-110 кбайт а спид тест показує 0,2 мбіта :D
Black Опубліковано 4 Травня, 2010 в 08:44 #155 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 08:44 rohde, якщо неможливо нічого зробити - можна перерахувати вартість послуг, хоча б як за пакет 256 і припинити нові підключення і рекламу по ТБ і бігбордах. Доставивши обладнання тоді відновити підключення. Але зараз це інакше не назвеш, як набивання абонентської бази і збривання грошей. Якщо гарно попрацювати, то можна все закупити і встановити за місяць, навіть в коротші терміни. Але я не дивуюсь, бо з такими "работніками" як в нас, це робиться по кілька місяців. Тим більше, наскільки я знаю, в Луцьку навіть нема спеціалістів в Укртелекомі таких. Сьогодні відправлю заяву в Київ і завтра в захист прав споживачів, якщо не буде перерахунку - відключусь і ніколи не буду більше мати справ з цією компанією. По телефону 1188 одна відповідь - "спеціалісти працюють", в Луцьку отримав відповідь, що "послуги надаються в повному обсязі". Швидкість вночі і до 8 ранку 0,3-0,4 Мбіт/с, вдень 0,1-0,2 Мбіт/с. Вдень навіть скайп заікається. Andreyxxx, ти мабуть тестуєш швидкість під час закачки. І тобі повезло, мабуть на твою БС все ж таки щось доставили. Бо в мене ніяких змін не відбулося. P.S. І взагалі припиняй оці свої торенти!
rohde Опубліковано 4 Травня, 2010 в 09:01 #156 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 09:01 В Укртелекомі, як і в інших телекомунікаційних компаніях, "моду" диктує комерція, а про технічний блок згадують лише тоді, коли є проблеми... Хоча від технічних можливостей і потрібно виходити, коли впроваджуєш нові тарифні пропозиції.
Black Опубліковано 4 Травня, 2010 в 11:47 #157 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 11:47 Швидкість "зростає": Через кілька годин: Сьогодні ще дізнався, якщо хочу відключитись зараз, то за травень все одно прийдеться викласти 120 грн + 7,5% ПФ.
DoVan Опубліковано 4 Травня, 2010 в 14:07 #158 Опубліковано 4 Травня, 2010 в 14:07 2 Andreyxxx коли міряєш speedtest-om вимикай торрент тоді і швидкість буде показувати наявну!!ІнтерТелеком ввів новий тариф: "Нічний Безліміт" із 00:00 до 08:00 ціна 45 гривеньзавтра спробую потестити швидкість 8)
DoVan Опубліковано 5 Травня, 2010 в 07:45 #159 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 07:45 ось мій тест, Інтертелеком 10:45 #1 #2 #3
Black Опубліковано 5 Травня, 2010 в 14:29 #160 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 14:29 Сьогодні інтернет 1-10 кбіт/сЗвертався сьогодні в відділення Укртелекому, кажуть швидкість дійсно дуже низька, але заяв одиниці і ніхто нічого не буде покращувати. Усі роботи по розширенню мережі у Луцьку ЗАВЕРШЕНО.В захисті прав споживачів сказали, що взагалі заяв не поступало. І щоб розпочати процедуру треба звернутись з заявою, щою надали відповідь, яка повинна бути швидкість в даному пакеті і викликати тех спеціаліста і скласти акт і зафіксувати у ньому швидкість. У Луцьку таких спеціалістів немає, приїжджають зі Львова. Оператор по телефону сказав, що це не є можливим, бо це матеріальні затрати. Так що, якщо не буде звернень, то все залишиться на своїх місцях. Я відправив сьогодні заяву в Київ на імя голови правління і на директора Волинського Укртелекому. Ще спробую якимось чином отримати акт з вказаною швидкістю у ньому, щоб підключити захист прав споживачів. Не заздрю тим, хто підписав угоду на рік...
rohde Опубліковано 5 Травня, 2010 в 14:43 #161 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 14:43 Довести щось складно буде.... але й мовчати про якість отриманої послуги не потрібно.
Black Опубліковано 5 Травня, 2010 в 17:34 #162 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 17:34 Скажіть, будь-ласка, хто розуміється на даному питанні - чи можливо якимось чином заставити модем вибрати одну з доступних базових станцій вручну? Я так розумію, зараз модем вибирає не ту, яка менш завантажена, а ту яка має сильніший сигнал. Можливо не оптимізована мережа в Укртелекому? Колись на сіменсах і нокіях були нетмонітори і філд тести, там була можливість перегляду усіх доступних базових станцій і їх вибору здається теж. Зараз буду вивчати мануал по АТ-командам, які підтримуються модемом, можливо там є якісь можливості, хоча дуже сумніваюсь.
Black Опубліковано 5 Травня, 2010 в 18:41 #163 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 18:41 Знайшов таку команду для Huawei:Я вам больше скажу, можно и 3G-модемы сажать на частоту. Через at-команды. Например, для Huawei-евских модемов at^freqlock=1,10687 где 10687 - номер канала UMTS. Чтобы разлочится набрать at^freqlock=0AT^FREQLOCK=? - wyświetla listę kanałów, na których można "zablokować" modem AT^FREQLOCK=x,y - włącza (dla x=1) lub wyłącza (dla x=0) zablokowanie modemu na danym kanale y AT^FREQLOCK? - sprawdza status parametru ustawianego poprzednią komendą Зараз спробую дати команду модему використовувати певний канал. Побачим, що з цього вийде.
DoVan Опубліковано 5 Травня, 2010 в 19:47 #164 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 19:47 22:47 ІнтерТелеком
Black Опубліковано 5 Травня, 2010 в 19:48 #165 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 19:48 Команди видають такі можливі значення:AT^FREQLOCK=?^FREQLOCK: (0-1),(1-10842)AT^FREQPREF=?^FREQPREF:(0,1),(412,437,462,487,512,537,562,587,612,637,662,687,1037,1062,4387-4413,9037-9388,9662-9938,10562-10838)А ось частоти, які використовуються в світі:UMTS Band I Uplink 9612-9888 EuropeUMTS Band I Downlink 10562-10838 EuropeUMTS Band II Uplink(General) 9262-9538 USUMTS Band II Uplink(Additional) 12-287 USUMTS Band II Downlink(General) 9662-9938 USUMTS Band II Downlink(Additional) 412-687 USUMTS Band III Uplink 8562-8913 EuropeUMTS Band III Downlink 9037-9388 EuropeUMTS Band IV Uplink(General) 8562-8763UMTS Band IV Uplink(Additional) 1162-1362UMTS Band IV Downlink(General) 10562-10763UMTS Band IV Downlink(Additional) 1462-1662UMTS Band V Uplink(General) 4132-4233 USUMTS Band V Uplink(Additional) 782-782 USUMTS Band V Downlink(General) 4357-4458 USUMTS Band V Downlink(Additional) 1007-1007 USUMTS Band VI Uplink(General) 4162-4188 JapanUMTS Band VI Uplink(Additional) 812-837 JapanUMTS Band VI Downlink(General) 4387-4413 JapanUMTS Band VI Downlink(Additional) 1037-1062 JapanЯ так зрозумів це не зовсім те, що мені треба Можливо варто спробувати підєднати антену до модема і направити в сторону іншої БСки? Хто має які домисли, щодо цього?
Andreyxxx Опубліковано 5 Травня, 2010 в 21:05 Автор #166 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 21:05 Я коли вимірюю швидкість торент відключаю як хтось там говорив но все одно спід тест показує небільше 0,20 мбіта. а торент 80 кбайт В мене зараз лежить ще People.net так що Укртелекомом я качаю а коли він тупить сильно переходжу на піпл в них хоч 1,5 мбіта мінімум що в мене було в час пік.
DoVan Опубліковано 5 Травня, 2010 в 21:20 #167 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 21:20 продовжую: 00:10 ІнтерТелеком 00:20
laser Опубліковано 5 Травня, 2010 в 23:21 #168 Опубліковано 5 Травня, 2010 в 23:21 да швидкість взагалі анус повний ! до 1 числа розширили канал і добребуло а з 1го хлинули нові белімітчики і мережа наї.. здохла ще гріше ніж у квітні. я б теж написав заяву... тік думаю до дупи це діло, за договором у нас "заячі" права. поможе тільки лом (тре постукати ним по голові чи хребту деяким людям) в день і вевечері інет нема практично. причому роумінг вже теж в ауті. вночі канал більш-менш вільний, але то не діло геть. так як у мене річний контракт то цілком можливо шо перейду з анліма на 256 і манав я сидіти вдень в неті. вечором гулятиму, а вночі хай торенти маслають
Andreyxxx Опубліковано 6 Травня, 2010 в 03:03 Автор #169 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 03:03 :0123: завжди би так Торент качає 24/7 скорость 90-100 кбайт так що вони неможуть зробити щоб і все інше так робило чи вних рукі криві
Andruha_gpz28 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 04:37 #170 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 04:37 да швидкість взагалі анус повний !....я б теж написав заяву... тік думаю до дупи це діло, за договором у нас "заячі" права....От тому що всі так думають, нічого для покращення зв"язку і не робиться. Якби народ наніс купу письмових скарг, щось таки потрохи зрушилось би може в кращу сторону. імхо. А так один Black намагається чогось добитися, а йому кажуть "Та ви що!!!??? Все ж добре! Ніхто більше не скаржиться! Всіх все влаштовує, всі задоволені і щасливі. Якість послуги супер. То напевне в вас щось не так з комп"ютером, модемом, настройками... Бо більше немає жодних звернень щодо незадовільної швидкості." і т.п.
DoVan Опубліковано 6 Травня, 2010 в 05:25 #171 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 05:25 і останні виміри: 8:23 ІнтреТелеком 8:24
Black Опубліковано 6 Травня, 2010 в 08:51 #172 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 08:51 Звертайтесь письмово в віділення Укртелекому, якщо хтось не знає як написати заяву, допоможу в написанні. Це потрібно робити масово, інакше нічого не буде. Київ просто ігнорує усі звернення по телефону, приймає заявки, приносить вибачення, роботи насправді в м.Луцьку з покращення швидкості інтернету НЕ ПРОВОДЯТЬСЯ і в планах цього НЕМАЄ, про це мені усно повідомили в Луцьку. Спеціалісти знаходяться у Львові, зараз вони не проводять ніяких робіт у Луцьку. Якщо ви хочете отримати компенсацію якусь, вам просто відмовлять у цьому. Це думаю, можна зробити у спілці захисту прав споживачів, але перед цим треба звернутись з заявою в Укртелеком, з запитанням, яка мінімальна швидкість повинна бути у пакеті Необмежений і вимагати виклик спеціаліста для заміру швидкості і фіксування її у акті. Офіційних даних про мінімальну швидкість ніде немає, ні на сайті, ні в проспектах, ні у договорі. Вказано лише до 7,2 Мбіт/с на сайті та до 3,4 Мбіт/с у договорі. Але юридично швидкість 1 біт / рік теж входить в цей діапазон.
rohde Опубліковано 6 Травня, 2010 в 10:44 #173 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 10:44 Коли купуєш якусь річ, то керуєшся принципом: "Дешева річ якісною бути не може". Але чомусь в телекомунікаціях про це всі забувають. Говорити про 100% якість послуги, яку отримуєш за технологією мобільної передачі даних некоректно, адже вона залежить від великої кількості чинників. Скажіть, будь-ласка, хто розуміється на даному питанні - чи можливо якимось чином заставити модем вибрати одну з доступних базових станцій вручну? Я так розумію, зараз модем вибирає не ту, яка менш завантажена, а ту яка має сильніший сигнал. Можливо не оптимізована мережа в Укртелекому?А що дасть ручний режим? За всі операції по з'єднанню абонента відповідає контролер базових станцій чи контролер мережі радіодоступу, який керує і базовими станціями, призначає скільки і де абоненту виділити ресурсів. Не оптимізована мережа відчувається при русі абонента.
Black Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:40 #174 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:40 За кілька км від мене швидкість 0,7-0,8 Мбіт/с. От і виникає бажання підключатись до тієї базової станції, я думаю сигнал від неї доступний мені.Коли купуєш якусь річ, то керуєшся принципом: "Дешева річ якісною бути не може". Але чомусь в телекомунікаціях про це всі забувають. Говорити про 100% якість послуги, яку отримуєш за технологією мобільної передачі даних некоректно, адже вона залежить від великої кількості чинників. Я згоден на рахунок стовідсоткової якості, але якщо технологія передбачає максимальну швидкість 7,2 Мбіт/с, а насьогодні у мене 5 кбіт/с з 9 ранку до 1 ночі, то про який відсоток якості йдеться. Якби швидкість була 0,5-2 Мбіт/с, я був би цілком задоволений і не мав би претензій. А так інтернету фактично немає, перерахунок не хочуть робити. Нема якості - знизьте плату тоді відповідно, у чому проблема? Та й 120 грн це й не так вже й дешево, просто ліміт треба було встановити на рівні 10-20 Гб в місяць, бо є торентщики, які цілодобово качають усе підряд і через них швидкість вже не зростає навіть вночі. Базова станція і обладнання має якусь певну ємність, але й населення, яке хоче користуватись безпровідним інтернетом теж обмежене. Тому можна доставити максимальну кількість сучасного обладнання, яке підтримує максимальні швидкості і збільшити кількість станцій при необхідності. В нас невелике місто і це реально зробити. Але це все абонента цікавити не повинно, абонент повинен знайти гроші на модем і заплатити за місяць. А оператор повинен ЗАБЕЗПЕЧИТИ відповідну якість послуг.
Andreyxxx Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:59 Автор #175 Опубліковано 6 Травня, 2010 в 11:59 я даже незнаю скільки від мене до БС но качаю 80-110 саме меньше
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.