Перейти до змісту

Велодорожкам быть!!!


Рекомендовані повідомлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 461
  • Створено
  • Остання відповідь

не факт, що в цьому році реконструкція відбудеться. дуже не факт.

а те, що про велодоріжки так багато почали говорити - це дуже круто. Тепер жодний публічний захід не обходиться без підняття теми про велосипедну інфраструктуру :-)

З.І. Якщо я в проекті реконструкції проспекту Волі побачу запроектовані велодоріжки - сам вип'ю плящину шампанського.

З.З.І. Якщо в проекті їх не буде - мова про розмітки, умови, зручності, скоро зробимо - не більше, ніж порожні балачки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я навіть зайшов прокоментувати там :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я навіть зайшов прокоментувати там :)

ага, у відповідь на коментар пана Дмитра:

"Велодоріжки вам що нема куди грошей діти чи в нас так багато людеї їздять не велочипедах?"

і я відкоментував на його коментар :)

Пацан реально думає, що велосипед - це щось давно забуте і нікому не потрібне...

Помиляється... ой як помиляється:)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я навіть зайшов прокоментувати там :)

Нам з тобою треба на психотренінг сходити: "як забивати болт на коментарі в неті".

Я ж вроді розумію, що коментарі на таких сайтах пишуть дві категорії людей:

1. Зацікавлені/компетентні

2. Дибіли

Перша категорія ділиться ще на дві:

- адекватні

- проплачені/причетні (які можуть писати як "за", так і проти)

здавалося б, чого перейматись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Красавчєг.... плАчу.))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велодоріжки, на скільки мені відомо, закладені в плані будівництва по Струмівці і тд., однак "денег" ніхто не виділяє!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

druid, я про це в курсі на 146%, але не забувай, що є адекватні люди, які ніколи не пишуть, але читають, у т.ч. коментарі. Вважай це не відповіддю дебілу, а грою на публіку ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

У Луцьку розкажуть, що заважає полегшити життя велосипедистів

У Луцьку відбудеться круглий стіл, під час якого говоритимуть про проблеми розвитку велосипедної інфраструктури.

Захід заплановано на 24 квітня. Початок о 12:00, - повідомили організатори.

Проведення круглого столу є наслідком майже піврічної діяльності Асоціації розвитку туризму Волині щодо просування у волинських містах питання розвитку велосипедного руху.

Враховуючи існуючі обставини, організатори вважають найактуальнішим завданням – вдосконалити місцеву нормативну базу, яка стосується розвитку велосипедної інфраструктури. З цього приводу вже є ряд напрацювань та планів, про які організатори й планують поспілкуватись.

В програмі круглого столу заплановані:

• характеристика сучасного стану розвитку велосипедної інфраструктури в області та нормативно-правової бази;

• оприлюднення переліку документів, які пропонуються до затвердження або для яких ідготовлені зміни, для сприяння розвитку велосипедного руху;

• обмін думками та пропозиціями щодо подальшої діяльності в обраному напрямі.

Важливим акцентом під час круглого столу має стати початок діалогу із представниками обласної державної адміністрації та обласної ради з пропозиціями винести питання розвитку велоінфраструктури на обласний масштаб. До цього моменту співпраця відбувалась виключно на рівні міст та їх органів самоврядування.

http://www.volynpost.com/news/14004-u-lucku-rozkazhut-scho-zavazhaie-polegshyty-zhyttia-velosypedystiv

бюрократи блін! не бачу жодної корисної дії в цьому з'їзді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.volynpost...-velosypedystiv

бюрократи блін! не бачу жодної корисної дії в цьому з'їзді

а що ти взагалі про це знаєш/бачиш, щоб давати таку оцінку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нажаль я можу тільки суб'єктивно судити. але, звичайно, хочеться бачити не перекладання бумажок з одного столу на інший чи їх зачитування, а хоча б план розвитку велоінфраструктури, чи декларування термінів та етапів його втілення.

я розумію що це країна така. адже уже давно всім відомі проблеми велосипедистів. і це не тільки велодоріжки. це і парковка в громадських місцях чи біля магазинів, це можлива реєстрація ТЗ, пропаганда культури водіння серед учасників ПДР, освітлення в темну пору доби, туристичні веломаршрути і т д.

тільки чиновники люблять багато говорити, а роботи йде мало.

druid, я сподіваюсь ви не сприйняли моє повідомлення як особисту образу, ну хіба що ви і є високопоставлений чиновник =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

laser, фігасібє... тобто якщо після з'їзду буде встановлена нормативна база, за якою, припустим, всі супермаркети зобов'яжуть встановити велопарковки - це лажа?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо такий документ буде, але адміністрація чи міськрада його не підтримає, або візьме до розгляду через 1,5 роки до прикладу, то це буде лажа, так. вірніше "говорили-балакали, сіли заплакали".

щиро надіюсь що б це стало робочою зустріччю, і результат все таки був.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

druid, я сподіваюсь ви не сприйняли моє повідомлення як особисту образу, ну хіба що ви і є високопоставлений чиновник =)

не сприйняв. а на майбутнє - зайди на сайт міської ради і пошукай в "рішеннях" Концепцію велоінфраструктури... хоча б.

З. І. Вирішили з Діфото використати завтрашню акцію для того, щоб анонсувати дату велодня. Так що цього разу облизень твій :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вирішив поділитись досвідом недавнім, може знадобиться)

На вихідних були у Львові, з велами. Катались туди сюди центром і не тільки. Так от. На проспекті Свободи є велодоріжна, на тротуарі, стоїть знак і в двох місцях на ній же фарбою нанесено. Проте їхати по ній дуже весело, пішоходи ходять туди сюди.

Є велодоріжка попри парк Івана Франка, на проїздній частині, відділена від неї, увага, поребриком який стоїть з кроком в півметра. Недосвідчений велосипедист ризикує на ній неслабо покувиркатись зачепившись педалькою за поребрик.

Є щось подібне на велодоріжку, яка прокладена від ЖД вокзалу, тротуаром, з якого переходить на проїзджу частину "проти шерсті і раптово закінчується".

Висновок напрошується сам, принаймні для мене. Ліпше вже їх не було б, ніж є отак. На тій, що по проспекту Свободи, бракує вказівників для пішоходів, бо більшість не здогадується, що це велодоріжка і ходити по ній неможна. Та, що пропри парк Івана Франка, біля управління Укрзалізниці, убойна через поребрики які розташовані не суцільно. Ну, а на ЖД Вокзалі...простіше і безпечніше їхати просто по тротуару).

По велопарковкам.

В центрі бідно, тобто майже нема. Зайти похавати велосипедисту можна хіба на літній майданчик, в середину закладів з велами зась, а парковом немає.

Біля Кінг Кроса (Ашан) є парковки, дурної форми, ребу туди поставить хіба той хто має купу грошей. Парковки не накриті і без охорони. Стрьомно там лишати байк. Тим більше поряд буд. гіпермаркет, купляй ножиці для арматури і вперед)).

З байком у Львові незручно, але весело кататись між пішоходів по вузькому тротуару)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, цікаво бути присутньому на цьому круглому столі. Там усіх пускають чи треба бути якось журналістом?

Купив недавно велосипед, став повноправним велосипедистом (ну принаймні їздити вмію )) )

Я за усіляку велосипедну інфраструктура, особливо дороги і парковки.

Про дороги.

Сівши на вєлік я не думав, що стан автодоріг якось мене торкнеться.... друзі, покатавшись пару неділь бачу, що торкається ще й як. А на рахунок велодіріжок то це взагалі розкіш (як для мене). Не в смислі зажрались, а в смислі шо це буде дууууже круто, якщо у нас буде велоструктура з велодоріжками. При наймі між ДПЗ і центром не мішало б зробити, а то стрьомно там по дорозі їхати ))))

А взагалі я за все, де нада підпишусь, за кого треба проголосую, щоб у нашому місті ми, велосипедисти, почувались як вдома і щоб велоспорт поширювався.

Вибачте за багато слів, перший пост у велофорумі )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, цікаво бути присутньому на цьому круглому столі. Там усіх пускають чи треба бути якось журналістом?

приходь, будемо раді :-)

Чим більше в Луцьку і в Україні буде людей, які розуміють суть теми і орієнтуються в процесах (не лише із прес-релізів в інтернеті), тим результативнішим будуть кроки по зміні не лише інфраструктури, а й ментальності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При наймі між ДПЗ і центром не мішало б зробити, а то стрьомно там по дорозі їхати ))))

там хоча б тротуари нормальні зробили (а то не знаєш з якої сторони стовпа обїхати) та дорогу прибрали б трохи, а то пилюка така піднімається, що дихнути немає чим

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коротенько

Вирішив поділитись досвідом недавнім, може знадобиться)

На вихідних були у Львові, з велами. Катались туди сюди центром і не тільки. Так от. На проспекті Свободи є велодоріжна, на тротуарі, стоїть знак і в двох місцях на ній же фарбою нанесено. Проте їхати по ній дуже весело, пішоходи ходять туди сюди.

Пішоходи будуть ходити ще кілька років. Свідомість значно важче змінити, аніж інфраструктуру... і дорожче. тут би якраз була б доречною допомога львівських велосипедистів. Але вони цього не роблять, а навпаки, ускладнюють ситуацію протестами і какашками.

А Львів у цьому році має збільшити велосипедну мережу на 15 км!!!! В умовах україни - це просто нереальна революція в питанні ВІ.

Є велодоріжка попри парк Івана Франка, на проїздній частині, відділена від неї, увага, поребриком який стоїть з кроком в півметра. Недосвідчений велосипедист ризикує на ній неслабо покувиркатись зачепившись педалькою за поребрик.

Є щось подібне на велодоріжку, яка прокладена від ЖД вокзалу, тротуаром, з якого переходить на проїзджу частину "проти шерсті і раптово закінчується".

Тут детальніше.

Однин із дуже зручних варіантів створити умови для велосипедистів - це дозволити їм рухатись на односторонніх вулицях в обох напрямках. Зазвичай, на таких вулицях достатня ширина, бо більшість з них колись були двосторонніми. Такий спосіб орагнізації дорожнього руху називають "констрасмугою", коли велосипедист їде проти "шерсті".

Але просто їхати проти шерсті дуже небезпечно, бо достатньо автомобілеві виїхати на зустрічну (велосипедну) смугу - лобове зіткнення. Для того придумали отой поребрик. Сама форма поребрика, думаю, виконана згідно будівельних норм, але важливіше не те, важливіше, що поребрик цей створений ДЛЯ велосипедистів, але ВІД автомобілів. Він має витримувати зіткнення ізавтомобілем, інакше втрачається його сенс.

А те, що велодоріжка може десь починатись і десь раптово закінчуватись - це причина того, що не все робиться відразу. Львів будує велодоріжки в рамках реконструкцій вулиць. Якщо реконструювали частину вулиці, значить і велодоріжки також частина. Головне, щоб в проекті було передбачено ВД згідно схем велосипедних.

По-іншому - ніяк. А тих, хто хоче швидко і за один раз всі 300 км львівських велошляхів, запланованих концепцією - хай ставить байка в гараж і чекає кращих часів.

Недосвідчений велосипедист ризикує на ній неслабо покувиркатись зачепившись педалькою за поребрик.

Щойно спілкувався із людиною, яка відповідає за створення велодоріжок у Львові, отримав цікавий коментар. Спочатку він здивувався, що когось більше занепокоїла небезпека від поребриків, аніж від зустрічних автомобілів, а потім сказав дуже влучно, як на мене: "велосипедист - не дибіл і якщо вже сів на велосипед, то мусить хоч трохи вміти на ньому їздити. З таким самим успіхом він може "чіпляти" і припарковані автівки".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друід, проти шерсті малось на увазі про доріжку біля ЖД. Вона без поребриків! І закінчується не заїздом на тротуар, а просто закінчилась. Хоп і нема.

Щоб людей привчити треба малювати на велодоріжці частіше знаки. Це прискорить процес культуризації населення в цьому плані. На просп. Свободи знаки тільки біля Оперного. З іншого кінця доріжки їх нема.

А та, що з поребриками...думка про авто слушна. От тільки саме в тому місці, авто біля тротуару завжди паркувались! Цікавий коментар львів"янина. Кльовий в нього підхід, хай ще дропів на велодоріжках наробить, для недибілів велосипедистів))))

п.с. якщо вже поребрик, то суцільний, об нього дибіл велосипедист спочатку буде терти педалькою, перед тим як на*бнутись. Шансів вилетіти через руль в лобове скло авто яке пролітає(а там саме пролітають) поряд набагато менше ніж з переривчастим поребриком.

п.п.с. хотів би я побачити як там розминуться двоє велосипедистів недибілів, котрі їхатимуть назустріч один одному, один мантулити в гірку неслабеньку з язиком на плечі (бо там гірка доречі) а інший, валити вниз на 30+ біля поребриків тих.

п.п.п.с.: підняли б тоді рівень велодоріжки на висоту тротуару, дибіли пішоходи скоро навчаться що там неможна ходити, а от поребрики лишаться.

пппппппппс: на Листопадового Чину велодоріжка з поребриками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не можу на рівні дискутувати, бо не бачив. не шукай у всьому негатив, впевнений, що всі питання мають відповіді. Львівянин поділиться фотками, тоді зможемо всі долучитись до дискусії. Думаю, це буде корисно для нас в майбутньому. Вирішимо непорозуміння раніше, ніж воно зявиться :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не можу на рівні дискутувати, бо не бачив. не шукай у всьому негатив, впевнений, що всі питання мають відповіді. Львівянин поділиться фотками, тоді зможемо всі долучитись до дискусії. Думаю, це буде корисно для нас в майбутньому. Вирішимо непорозуміння раніше, ніж воно зявиться :-)

Шкода, я не пофоткав.

Так для того і пишу тут про це, щоб ми в себе *уйні не впороли.

О, ще згадав, на просп. Свободи, на велодоріжку ми заїжджали не зі сторони де знаки, а з іншої. Тротуар поділений на дві частини, одна велодоріжка, а інша...хз що це. Плитками гранітними вроді викладена. Я подумав спершу, що це і є велодоріжка, виділена кольором і т.д., знаків же нема. А підїхавши до знаків здивувався. Виявляється асфальт на велодоріжці, а плитка там так, для пішоходів чи що?

002_velodorizhka_mashyny_stanchak.jpg

А це так, наткнувся, до теми поребриків

original-1319113440.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друзі, а де буде завтрашній круглий стіл?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виявляється асфальт на велодоріжці, а плитка там так, для пішоходів чи що?

Бодя, ти без шолома десь впав і головою вдарився?

Виявляється асфальт на велодоріжці, а плитка там так, для пішоходів чи що?

Якщо ти був у Амстердамі і судиш по ньому - ПРИВЕЗИ, БУДЬ ЛАСКА НАМ!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Друзі, а де буде завтрашній круглий стіл?

Коворкінг-центр Репортер.

Приміщення обласної друкарні на проспекті Волі. Вхід з вулиці Коперніка. 4-й поверх.

О91314О8ОО як раптом щось. на "друїд" відкликаюсь:))

ну все, не своріцця. Зробим влітку організовану, дипломатичну поїздку в Львів. Зустрінемось з виконавцями і відповідальними, порозпитуємо, вивчимо досвід і буде всьо ок. Головне - не втрачати активність.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...