Bee Опубліковано 15 Квітня, 2014 в 15:08 #201 Опубліковано 15 Квітня, 2014 в 15:08 відповідь ВееКупуєте мінвату superrock (щільність 35 кг/м3) товщиною 50мм і 100мм. Вкладаєте в шахматному порядку, перекриваєте щілини між шарами.Попередньо зробити гідроізоляційну плівку зверху, якщо не затікає то в принципі можете не робити, але бажано щоб була.Для гідроізоляції потрібен простір провисання десь 3-5см. Тому якщо крокви висотою 150мм, то утеплювача вам тоді прийдеться брати мати по 50мм товщиною і в два шари робити.Знизу даєте пароізоляцію і підшиваєте по каркасу гіпсокартоном, або чорновою дошкою або ОСБ плитою.Дякую.
deluxkangoo Опубліковано 24 Квітня, 2014 в 07:12 #202 Опубліковано 24 Квітня, 2014 в 07:12 (змінено) відповідь ВееКупуєте мінвату superrock (щільність 35 кг/м3) товщиною 50мм і 100мм. Вкладаєте в шахматному порядку, перекриваєте щілини між шарами.Попередньо зробити гідроізоляційну плівку зверху, якщо не затікає то в принципі можете не робити, але бажано щоб була.Для гідроізоляції потрібен простір провисання десь 3-5см. Тому якщо крокви висотою 150мм, то утеплювача вам тоді прийдеться брати мати по 50мм товщиною і в два шари робити.Знизу даєте пароізоляцію і підшиваєте по каркасу гіпсокартоном, або чорновою дошкою або ОСБ плитою.А чому саме superrock? В мене балки 180мм, а утеплювач 100мм мінвати та 2 по 50мм скловати. Всього 200мм. Не добре? Влітку буду дошки стелити. Гідроізоляцію не збирався ложити. Чи краще все ж таки положити? Але провисання не буде. Затікання не виявив, але сніг зимою небагато надуває чи задуває. В знайомих паро та гідроізоляції нема і все гуд. Правда всього 2-4 роки як зробили утеплення. Змінено 24 Квітня, 2014 в 07:15 користувачем deluxkangoo
VilanS Опубліковано 24 Квітня, 2014 в 07:32 #203 Опубліковано 24 Квітня, 2014 в 07:32 deluxkangooмінваті та скловаті байдуже вологість в напряму гниття чи ураження. Відповідно намокає і тримає воду. Якщо є провітрювання, то буде висихати, але повинен бути простір для руху повітря, щоб волога виходила добре.Коли намокає то падає теплозахисна функція, правда ненабагато. Важливо, щоб та волога не просочувалась до підшивки і не руйнувала ремонт, тому роблять гідроізоляцію зверху. А пароізоляцію знизу роблять, щоб волога з приміщення не попадала до утеплювача і теж там не накопичувалась, бо в мінваті якраз точка роси і якщо нема провітрювання то просто та мінвата не буде висихати і буде постійно волога. А що потім буде то не знаю, можливо будуть плями на ремонті зявлятись бо десь тій волозі тре діватись, а може вона буде під металочерепицею висихати, коли сонце буде гріти покриття. 1
justice777 Опубліковано 6 Червня, 2014 в 11:14 #204 Опубліковано 6 Червня, 2014 в 11:14 Ремонт і утеплення лоджії.Бачив два варіанти:1. Заміна дерев'яних вікон на пластикові з утепленням конструкції.2. Демонтаж бетонної плати і замість неї пластикові вікна на всю висоту.Які переваги і недоліки кожного з варіантів?Що рекомендуєте?
oda1111 Опубліковано 10 Червня, 2014 в 18:41 #205 Опубліковано 10 Червня, 2014 в 18:41 Доброго дня. Підкажіть,будь-ласка. Утеплення будинку стіни ззовні. Ширина стіни 40 си (1,5 цегли). Чим краще утеплити? Майстри радять пінопластом 150. Однак, знайомі утеплювали максимум 100. Як краще? Дякую.
Tutichka Опубліковано 11 Червня, 2014 в 13:37 #206 Опубліковано 11 Червня, 2014 в 13:37 Доброго дня. Підкажіть,будь-ласка. Утеплення будинку стіни ззовні. Ширина стіни 40 си (1,5 цегли). Чим краще утеплити? Майстри радять пінопластом 150. Однак, знайомі утеплювали максимум 100. Як краще? Дякую.Якщо правильно Вас зрозуміла стіна в 1.5 цеглини = 380мм.Товщина утеплювача визначається теплотехнічним розрахунком. Для нашої кліматичної зони (Волинська обл. відноситься до І зони) і товщини вашої стіни (380мм) по розрахунку достатньо пінопласт (пінополістирол псб с-35) товщ.100мм. Ця товщина повністю відповідає енергозберігаючим вимогам щодо будівель.якщо цікаво детальніше розрахунок проводиться згідно ДБН В.2.6-31:2006 Теплова ізоляція будівель.Звичайно краще для утеплення використовувати мінеральну вату. Вона використовується у вигляді пресований плит різного ступеня щільності. Цей матеріал є негорючим.Звичайно мінвата кращий матеріал для утеплення стін, але на порядок дорожча ніж пінополістирол.мінеральної вати, яку використовують у вигляді пресованих плит різного ступеня щільності. - See more at: http://www.teplydim.com.ua/uk/energy_saving_technologies/thermal_insulation_of_walls#sthash.xxtij4g8.dpufмінеральної вати, яку використовують у вигляді пресованих плит різного ступеня щільності. - See more at: http://www.teplydim.com.ua/uk/energy_saving_technologies/thermal_insulation_of_walls#sthash.xxtij4g8.dpuf 1
oda1111 Опубліковано 12 Червня, 2014 в 13:05 #208 Опубліковано 12 Червня, 2014 в 13:05 однак, утепляти будинок маю намір такими термопанелями - http://art-fasad.com.ua/price-termopaneli.порадьте, будь-ласка, з якими показниками краще:варіант 1. екструдирований пенополистерол, 35 плотностю, 50 товщиноюваріант 2. пенополистерол, 35 плотностю, 100 товщиноюваріант 3. пенополистерол, 15 плотностю, 100 товщиною.який варіант краще?
tsomah Опубліковано 15 Червня, 2014 в 19:10 #209 Опубліковано 15 Червня, 2014 в 19:10 (змінено) Доброго дня. Сталася така халепа, залив фундамент із глибиною залягання 1,1 м (+ 15 см піщана подушка армував 10-ю в два ряди + кидав у фундамент ж/б конструкції) після двох тижнів виставив опалубку і залив цоколь, поверхня ділянки нерівна тому цоколь в кінці однієї частини 30 см в іншому кінці 1 м. Після зняття опалубки все було ок, але неділю назад знайшов ось таку тріщину , передивився весь цоколь і знайшов ще три але ледь помітні. . Через два дні одна тріщина збільшилась в раз. Прокопав там де найбільша тріщина - фундамент цілий. Чи смертельні вони? і не можу зрозуміти в чому причина виникнення їх? Після того як залив цоколь пройшли недавні зливи. Змінено 15 Червня, 2014 в 19:11 користувачем tsomah
Tutichka Опубліковано 16 Червня, 2014 в 06:36 #210 Опубліковано 16 Червня, 2014 в 06:36 Доброго дня. Сталася така халепа, залив фундамент із глибиною залягання 1,1 м (+ 15 см піщана подушка армував 10-ю в два ряди + кидав у фундамент ж/б конструкції) після двох тижнів виставив опалубку і залив цоколь, поверхня ділянки нерівна тому цоколь в кінці однієї частини 30 см в іншому кінці 1 м. Після зняття опалубки все було ок, але неділю назад знайшов ось таку тріщину , передивився весь цоколь і знайшов ще три але ледь помітні. . Через два дні одна тріщина збільшилась в раз. Прокопав там де найбільша тріщина - фундамент цілий. Чи смертельні вони? і не можу зрозуміти в чому причина виникнення їх? Після того як залив цоколь пройшли недавні зливи. Доброго дня. Перше питання - чи робили Ви геологію, щоб знати який грунт є основою. Друге - яка ширина фундаменту. Якщо перетелефонуєте зможемо детальніше надати консультацію. Телефон в особистій пошті 1
victor64 Опубліковано 21 Червня, 2014 в 07:34 #211 Опубліковано 21 Червня, 2014 в 07:34 (змінено) Добрый день.Хочу провести реконструкцию одноэтажногл дома потроенного двадцать лет назад.Строился на небольшом склоне,ввиду чего фундамент с одного угла 50 см,в другом 70 см.Стены выложены в пол кирпича,продуха,снова пол кирпича связанные зетками.В стенах в районе окон имеются трещины между кирпичами,а на глухой стене трещина между кирпичами в верхней части.Подлил фундамент с одной стороны для пристройки глубиной 75-80 см+50 см цоколя так,что за эту сторону спокоен.Планируется надстройка мансарды высотой 1.2 метра после армопояса.Суть вопроса-варианты усиления стен,фудамента.Делал подкопы под фундамент через пару метров и подливал бетон.Может усилить как то два угла?Заранее благодарю. Змінено 21 Червня, 2014 в 07:43 користувачем victor64
Tutichka Опубліковано 27 Червня, 2014 в 12:59 #212 Опубліковано 27 Червня, 2014 в 12:59 Добрый день.Хочу провести реконструкцию одноэтажногл дома потроенного двадцать лет назад.Строился на небольшом склоне,ввиду чего фундамент с одного угла 50 см,в другом 70 см.Стены выложены в пол кирпича,продуха,снова пол кирпича связанные зетками.В стенах в районе окон имеются трещины между кирпичами,а на глухой стене трещина между кирпичами в верхней части.Подлил фундамент с одной стороны для пристройки глубиной 75-80 см+50 см цоколя так,что за эту сторону спокоен.Планируется надстройка мансарды высотой 1.2 метра после армопояса.Суть вопроса-варианты усиления стен,фудамента.Делал подкопы под фундамент через пару метров и подливал бетон.Может усилить как то два угла?Заранее благодарю.Важко оцінити ситуацію лише з слів. Потрібно виїхати на обєкт. Це як поставити діагноз людині не бачивши її. Хоча б побачити креслення. Проаналізувати в якій стіні тріщина в несучій чи ні. І як планується надбудова, на які стіни збільшиться навантаження. 1
Anders Опубліковано 10 Липня, 2014 в 11:31 #213 Опубліковано 10 Липня, 2014 в 11:31 Добрний деньПотрібна порада знаючих людей. Треба збудувати каналізаційні споруди (септик+фільтруючий колодязь). Порадили використати перепалену цеглу. Замовив партію на на нашому цегельному заводі. Більшість цегли йде з тріщинами і з включеннями якихось дрібних камінців. З даної цегли вже змурували фільтруючий колодязь. Чи варто з такої ж цегли мурувати і септика? Людина, яка мурує колодязь, каже що використовував перепалену лобачівську цеглу для будівництва льоха і цегла чомусь вилущується. Чи краще пошукати б/в радянську? Хтось має досвід використання перепаленої цегли нашого цегельного заводу в аналогічних цілях?
leonon Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:01 #214 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:01 (змінено) В приватному будинку треба підшити кришу і вчепити ринви, буду вдячний за поради по комплектуючих (матеріал, виробник і.т.д.) інформацію по постачальниках і цінах.Зараз дивлюсь на польську BRYZA (чи є сенс везти з Польщі?)п.с. ще треба зо 200 м 3 жильного мідного дроту d2,5 - де дешевше придбати? Змінено 24 Липня, 2014 в 12:05 користувачем leonon
paksivatova Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:23 #215 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:23 В приватному будинку треба підшити кришу і вчепити ринви, буду вдячний за поради по комплектуючих (матеріал, виробник і.т.д.) інформацію по постачальниках і цінах.Зараз дивлюсь на польську BRYZA (чи є сенс везти з Польщі?)п.с. ще треба зо 200 м 3 жильного мідного дроту d2,5 - де дешевше придбати?Якщо є можливість , то привезіть собі Бризу з ПольщіХороша якість за оптимальну цінуП.с. ми продаємо бризу,працюємо через офіційне представництво ,були пропозиції від контрабандистів - привозили по набагато нижчій ціні , дуже суттєва була різниця .Але місяць як стали в них перебої і вже не хочуть тим займатися .
LANser Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:30 #216 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:30 (змінено) ще треба зо 200 м 3 жильного мідного дроту d2,5 - де дешевше придбати?ТОВ "Волинькабель"78-03-17, 73-56-48 Змінено 24 Липня, 2014 в 12:30 користувачем LANser
Ника15 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 10:28 #217 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 10:28 ПитанняДоброго дня. Цікавить скільки потрібно буде кубів бетону щоб залити фундамент для двохповерхового будинку з підвалом.Розміри:11,1 довжина10,2 ширина2,8 висота потолків підвалуі яку зазвичай заливають товщину стін ?
Coding Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 11:25 #218 Опубліковано 4 Серпня, 2014 в 11:25 Цікавить скільки потрібно буде кубів бетону щоб залити фундаментОбєм рахується як Периметр * висоту * товщину в однакових одиницях виміру
sanjka Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 07:23 #219 Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 07:23 і яку зазвичай заливають товщину стін ?Товщина зазвичай 300-400 мм.
Tutichka Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 12:48 #220 Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 12:48 ПитанняДоброго дня. Цікавить скільки потрібно буде кубів бетону щоб залити фундамент для двохповерхового будинку з підвалом.Розміри:11,1 довжина10,2 ширина2,8 висота потолків підвалуі яку зазвичай заливають товщину стін ?для повного підрахунку труба бачити план будинку. Адже фундамент заливається не лише під зовнішні стіни будинку, а також під внутрішні несучі стіни.зазвичай товщина фундаментних стін 400, 600 мм. також потрібно врахувани наявність фундаментних подушок. І вкажіть яку висоту цоколя плануєте
Ника15 Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 19:07 #221 Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 19:07 Ось план першого поверху Плану підвалу поки нема, але не планується робити його під гаражем, а під самим будинком. Якщо правильно зрозуміла на рахунок цоколя, то 60см. Буду дуже вдячна за відповідь.
dmt0101 Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 20:25 #222 Опубліковано 5 Серпня, 2014 в 20:25 Ось план першого поверху Плану підвалу поки нема, але не планується робити його під гаражем, а під самим будинком. Якщо правильно зрозуміла на рахунок цоколя, то 60см. Буду дуже вдячна за відповідь. Вечір добрий. Приблизно - 70м3 до цоколя з підвалом під весь будинок, з гаражом, без подушки в тому числі під перегородки. Потрібен детальніший план буд. це не план,а картинка з нету. На плані немає несучої стіни для опирання плит п., якщо по цьому плану будувати то тре робити монолітне перекриття над підвалом і І пов. п.с. збийте Р(периметр) х 0.4(ширина стін) х 2.8 (висота)=Vм3
Ника15 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 10:22 #223 Опубліковано 8 Серпня, 2014 в 10:22 А не підкажете де можна зробити чи взяти проект щоб не купувати.! Чи як можна самому накреслити?
rusli4ok Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 09:35 #224 Опубліковано 11 Серпня, 2014 в 09:35 Добрий день! Може хто підскаже де купити в Луцьку ОСБ плиту 10 мм нормальної якості і по нормальній ціні, бажано німецьку (крім плити кроноспан).
sashkoMTM Опубліковано 12 Серпня, 2014 в 05:44 #225 Опубліковано 12 Серпня, 2014 в 05:44 Чи як можна самому накреслити? я можу сам підшити-відремонтувати взуття, проте не роблю цього, а несу до спеціаліста. аналогічно і з проектом.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти