Scabiosa Опубліковано 15 Травня, 2009 в 09:42 #26 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 09:42 Поблизу можу спостерігати, як будують приватний будинок із, здається, газоблоків (не піноблоків точно, на них було написано Н+Н). Саме цікаво, бачив, що робітник різав "цеглину" ножівкою до потрібного розміру. Питання Які експлуатаційні якості газоблоків в порівнянні із цеглою? Яка міцність, довговічність, шкідливість випарів газоблоків в порівнянні із піноблоками, чи такий будинок зовні треба утеплюватиі, і чим.
vanus Опубліковано 15 Травня, 2009 в 10:36 Автор #27 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 10:36 ВІДПОВІДЬ для ScabiosaГазоблок слід добре ізолювати, має меншу міцність ніж цегла, хім реакції у продукті відбулись на 99% (тобто кращий ніж піноблок)Газоблок швидко монтується, легкий. має достатню міцність та хороші теплоізоляційні показники при вартості нижчій ніж цегла з однаковими показниками, легко ріжиться.
Abrikos Опубліковано 10 Червня, 2009 в 12:34 #28 Опубліковано 10 Червня, 2009 в 12:34 Вопрос : что лучше добавить в цементный раствор для придания ему термоустойчивости? Строю кирпичный садовый мангал и уже подошел к выкладке столешницы и самой топки. Слышал что добавляют соль (1 кг на 10 л раствора), но другие мастера также говорят что ефекта маловато от этого. Важно также придание раствору устойчивости от перепадов температур (например, если разжигать огонь в мороз). Что посоветуете? Извиняюсь за недостаточно понятный вопрос Строится садовый мангал (на улице камин). Нижняя часть (опоры и ниши для дров) выложена из обычного кирпича на обычном растворе и сверху будет облицовываться натуральным камнем. А вот сейчас приступаю к кладке столешницы и топки из наполовину шамотного кирпича старого производства (такие светлооранжевого цвета, узкие и как бы немного приплюснутые). Эти части мангала будут естессно поддаваться максимальным температурным нагрузкам - там разжигается огонь. Особенно зимой, когда разжигать огонь в мороз, идет большой перепад температур. Так вот меня интересует оптимальный состав раствора для того, чтоб готовая выложенная столешница и топка (в т.ч. дымосборник и труба, которые также будут из кирпича) на таком растворе были максимально устойчивыми как к постоянным нагреваниям, так и к перепадам температур (огонь на морозе ). Ну и с учетом того, что конструкция находится на улице и постоянно будет подвержена дождям, влажности и т.д.
vanus Опубліковано 10 Червня, 2009 в 15:04 Автор #29 Опубліковано 10 Червня, 2009 в 15:04 ВІДПОВІДЬ для AbrikosСіль добавляють для того щоб в морозну погоду (тобто коли можливі заморозкі вночі) можна було робити. Питання задано неточно і незрозуміло що то має бути, що то за розтвор - розчин бетонний, розчин для кладки цегли, каменю і т.д.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------для наадання бетону характеристик високої морозостійкості слід:-використовувати цемент високої марки 500 (400)-заповнувач повинен бути пісок, щебінь(5-10) 1:2-пластифікатор для того щоб це вручну можна було вкласти без суттєвих втратВода 1 л цемент 1 л заповнувач 1л. пластифікатор 0,2л. ось таке віднощенняотримаєм бетон класу десь B25 p з морозостійкістю десь 350-400-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Якщо це піч то слід тільки з глини без додавання цементу, бажано тугоплавкої. Якщо це на вулиці камін то слід його викладати або з каменю або з клінкерної цегли (цегла що виготовляєтьсчя переважно з тугоплавкої глини з повним її спіканням).
biter Опубліковано 12 Червня, 2009 в 14:56 #30 Опубліковано 12 Червня, 2009 в 14:56 Abrikos, На скільки мені відомо, є спеціальний вогнетривкий клей - з вигляду як цемент... В мене клали на такий плитку в сауні біля каміну. Також добавялють в розчин рідке скло....
vanus Опубліковано 12 Червня, 2009 в 19:35 Автор #31 Опубліковано 12 Червня, 2009 в 19:35 ВІДПОВІДЬ для Abrikos1. Значить конструкція повинна бути максимально однорідною 2. Значить конструкція повинна бути інерційною - достатньо товстою3. Необхідно зверху зробити дашокзнач треба зробити глиняний розчиннеобхідну кількість глини, чистої для кераміки або тугоплавкої, замочити водою на 1 добу, злити воду що вже не всмоктується, вимішати до однорідної маси і використовувати для кладки. конструкцію добре зашпаклювати шви. МОНОЛІТ МАЄ БУТИ КОНКРЕТНИЙ. Конструкція Повинна висохнути повністю -2-3 тиждня сухої погоди. розпалити невеличкий вогоооооооооооонь і палити 1 годину, дати охлонути повністю і повторити2-3 рази :-) дах робим з черепиці - ні каплі не повинно падати на глину і шамотну цеглу інакше після зимою після розпалу все розвалиться
KILLER Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:36 #32 Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:36 Потрібно оперативно в будинку засипати льох висотою 2,5м (тому що постійно стоїть вода) і залити стяжку на підлогу. Питання: Як правильно втрамбувати землю і заливати, щоб не було просадки підлоги з часом?
vanus Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:52 Автор #33 Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:52 Відповідь для KILLERпісок дати на низ 50 см, потім земля, потім 20 см пісок.кожні 20 см слід трамбувати - підійде варіант 2 чоловка в кирзових чоботах це ще краще (в 3 рази) ніж віброплита 95кг.
KILLER Опубліковано 9 Серпня, 2009 в 19:24 #34 Опубліковано 9 Серпня, 2009 в 19:24 ПИТАННЯ: Як правильно укріпити стіну з газоблоку? Потрібно на цегляну стіну висотою 2,5м, та товщиною 12см (також планується утеплення пінопластом в 5см) покласти газоблок (D 500) товщиною 20см на висоту 1,8м, тобто замуровати причілки, вирівнявши фасад стін першого та 2-го поверхів ( 5см виступ наружу, 12см на цеглі, 3см всередину). В будинку майже всі несучі конструкції з дерева. 2-й поверх житловий, мають бути вікна для зрозумілості: P.S. крокви, маурлати і причілкові дерев"яні стійки є, але просто не показані на рисунку.
vanus Опубліковано 16 Серпня, 2009 в 19:37 Автор #35 Опубліковано 16 Серпня, 2009 в 19:37 Попреше треба правильно оформити тему і правильно оформити відповідь.Першому усне попередження а другому просто стираю.
vanus Опубліковано 20 Серпня, 2009 в 15:58 Автор #36 Опубліковано 20 Серпня, 2009 в 15:58 ВІДПОВІДЬ для halcogen1. Розрівняй та ущільни грунт у веранді2. Сипни щебень 3-4 см і ущільни, залий цем-піщаним вирівнюючим розчином 2-3 см. і поклади на нього плити для ут. підлоги3. Після затужавлення залий стяжку цем пісок щебінь (фракц 3-5, або 5-10) (якщо немає щебеню не страшно головне не економити на цементі) з армуванням сіткою перерізом 3 мм. товщиною 5см.!!!!!!!!!!!!!!!!! Якщо плити для утеплення знаходяться више рівня гідроізоляції (рубероїду на фундаменті) додаткової гідроїзоляції можна не робити.
KAMATOZ Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 11:16 #37 Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 11:16 Скільки потрібно кубів бетону шоб залити фундамент розмірами 14,400м на 10,500м і глубиною 60см шириною 40см!? І яка марка має бути?!
Scabiosa Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 13:36 #38 Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 13:36 Питання. Скільки вартує трифазний (зонний/незонний, індукційний/електронний) елекролічильник і чи варто робити "на перспективу" (наприклад, електроопалення) підвод з трьох фаз, якщо вдома, звичайно, проводка на одну фазу.В розділі є відповідна тема!!!!
ipua Опубліковано 4 Жовтня, 2009 в 06:47 #39 Опубліковано 4 Жовтня, 2009 в 06:47 ВІДПОВІДЬ для halcogenУтепляти пінопластом з середини я б не радив. 1. Стіна не буде прогріватись зсередини (грибок, руйнація).2. Будеш дихати пінопластом.3. Пожежонебезпечно В твоєму випадку я б порадив здерти сайдинг і утеплити стіну ззовні пінопластом 5 см.
Gabriel Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:42 #40 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:42 ПИТАННЯЩо порадите відносно електропідгіріву підлоги на кухні (в квартирі)?Хочу покласти плитку, а вона віддає холодом, самі знаєте.Які ціни на матеріали та монтаж?Як збільшиться розхід електрики ( кухня - 9кв.)Які фірми займаються в Луцьку подібними речами?чи правда що для подібних речей потрібен спеціальний дозвіл від обленерго?Дякую!
difoto Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:55 #41 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:55 ВІДПОВІДЬ для GabrielЯ бы советовал подогрев на основе штатного отопления - трубы отопления в полу. Сам юзаю который год в санузле. Это где-то 7-8 квадратов, вместо батарей теплый пол, самое теплое место в квартире. Намнооооого дешевле как при монтаже, так и затраты при эксплуатации. Основной плюс - на кухне не надо будет ставить радиатор.ЗЫ могу "пробить" специалистов.
vanus Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 19:19 Автор #42 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 19:19 ВІДПОВІДЬ для Gabriel1. Підтримую! я так само зробив. але тут питання суто технічне, чи можливо наразі таке зробити.2. Про міськ, обл енерго.Справа в тому, якщо ти отримаєш від обленерго техумови на опалення електрикою то автоматично ти потрапляєш в групу з самою низькою вартістю світла :-) і для населення це 0,18 коп :-). Зазвичай такі умови надаються тим де є технічна можливість збільшити витрати світла і там де немає інших видів джерел енергії :-). + для електроопалення слід мати 3 фази і рівно їх навантажувати .Ну і раджу Ромаху, хороший і надйний підрядчик. А я можу допомогти з плиткою, бруківкою і асфальтом.
Skorpio76 Опубліковано 15 Листопада, 2009 в 23:00 #43 Опубліковано 15 Листопада, 2009 в 23:00 Привіт! Дайте, будь-ласка, пораду!СИТУАЦІЯ: Частину лоджії замурував білою силікатною цеглою і зробив кладовку. Почалися дощі і помітив, що в кутку вона промокає. Тобто з"явилася мокра пляма (приблизно 20 на 20 см). Глянув з вулиці і помітив, що напевно під час дощу вода стікає по стінах. ПИТАННЯ: 1. Чим і як треба промазати ззовні той куток (з середини вже зашито пінопластом), щоб цей засіб захищав від води, добре причепився до силікатної стіни, не боявся зимою морозів а літом сонячного проміння. (6-й поверх 9-ти поверхового будинку)2. Коли це краще робити (зараз, чи краще чекати жаркого літа, щоб все добре просохло).Дякую!
vanus Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 20:17 Автор #44 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 20:17 ВІДПОВІДЬ для Skorpio76Є така штука як гідрофобізатори, в торговій марці Ceresit для тебе (для твого випадку) буде CT13 Универсальний фасадний гідрофобізатор.Поверхня, що оброблятиметься, повинна бути сухою, міцною і чистою від бруду і рослинності (мохи і т.д.). Наносити слід мокрим по мокрому. Тобто наніс один раз, воно впіталось і не чекаючи як засохне наноситься ще раз.Дякуй!
Rubak Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 11:55 #45 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 11:55 Дайте будь-ласка пораду:Придбав я декоратвну плитку в формі "рваного каменю", вже й частину її поклав.ПИТАННЯ як її зафугувати, крок між плитками 5 мм, і вона не глазурована, якщо вимажеться, то відтерти майже неможливо. Тобто звичайним шпателем невийде. Ось думаю може балон з під силікону заправити фугою, чи може хтось що інше порадить.
vanus Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 18:12 Автор #46 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 18:12 ВІДПОВІДЬ для RubakМда...Жаль тебе друже але нічого вже не вдієш, прийдеться погратись.ВАР11. Фугу прийдеться брати якісну, щоб була достатньо еластична. Прийдеться тобі купити шприц + пістолет, такий дійсно схожий на силікон.2. Тобі треба виготовити розшивача, він буде схожий на того яким роблять розшивку при укладці цегли, але менший тобто тоший і дуже гладкий і впуклий..Удачі!ВАР2Покрити плитку глазурою і зафугувати як звичайну плитку.
KILLER Опубліковано 23 Березня, 2010 в 15:31 #47 Опубліковано 23 Березня, 2010 в 15:31 (змінено) ПИТАННЯЧи існує облицювальна цегла щоб можна було обкласти грубку/камін(кладка 1/2 з вогнетривкої цегли)? Якщо існує, то як називається і де можна купити? Змінено 23 Березня, 2010 в 15:33 користувачем KILLER
vanus Опубліковано 23 Березня, 2010 в 19:20 Автор #48 Опубліковано 23 Березня, 2010 в 19:20 ВІДПОВІДЬ для KILLERЦе буде люба керамічна чи клінкерна цегла!!!!
romarker Опубліковано 2 Квітня, 2010 в 19:57 #49 Опубліковано 2 Квітня, 2010 в 19:57 ПитанняЯким матеріалом можна обшити дерев"яну дачну хатинку ззовні, для того, щоб запобігти псування деревини.
Адміністратори serega Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 05:02 Адміністратори #50 Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 05:02 А що таке псування?:- гниття- розмноження грибка- поїдання її шкідниками- ...От з цим і треба боротись. А обшивка цьому не завадить.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти