Scabiosa Опубліковано 15 Травня, 2009 в 09:42 Поділитися #26 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 09:42 Поблизу можу спостерігати, як будують приватний будинок із, здається, газоблоків (не піноблоків точно, на них було написано Н+Н). Саме цікаво, бачив, що робітник різав "цеглину" ножівкою до потрібного розміру. Питання Які експлуатаційні якості газоблоків в порівнянні із цеглою? Яка міцність, довговічність, шкідливість випарів газоблоків в порівнянні із піноблоками, чи такий будинок зовні треба утеплюватиі, і чим. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 15 Травня, 2009 в 10:36 Автор Поділитися #27 Опубліковано 15 Травня, 2009 в 10:36 ВІДПОВІДЬ для ScabiosaГазоблок слід добре ізолювати, має меншу міцність ніж цегла, хім реакції у продукті відбулись на 99% (тобто кращий ніж піноблок)Газоблок швидко монтується, легкий. має достатню міцність та хороші теплоізоляційні показники при вартості нижчій ніж цегла з однаковими показниками, легко ріжиться. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Abrikos Опубліковано 10 Червня, 2009 в 12:34 Поділитися #28 Опубліковано 10 Червня, 2009 в 12:34 Вопрос : что лучше добавить в цементный раствор для придания ему термоустойчивости? Строю кирпичный садовый мангал и уже подошел к выкладке столешницы и самой топки. Слышал что добавляют соль (1 кг на 10 л раствора), но другие мастера также говорят что ефекта маловато от этого. Важно также придание раствору устойчивости от перепадов температур (например, если разжигать огонь в мороз). Что посоветуете? Извиняюсь за недостаточно понятный вопрос Строится садовый мангал (на улице камин). Нижняя часть (опоры и ниши для дров) выложена из обычного кирпича на обычном растворе и сверху будет облицовываться натуральным камнем. А вот сейчас приступаю к кладке столешницы и топки из наполовину шамотного кирпича старого производства (такие светлооранжевого цвета, узкие и как бы немного приплюснутые). Эти части мангала будут естессно поддаваться максимальным температурным нагрузкам - там разжигается огонь. Особенно зимой, когда разжигать огонь в мороз, идет большой перепад температур. Так вот меня интересует оптимальный состав раствора для того, чтоб готовая выложенная столешница и топка (в т.ч. дымосборник и труба, которые также будут из кирпича) на таком растворе были максимально устойчивыми как к постоянным нагреваниям, так и к перепадам температур (огонь на морозе ). Ну и с учетом того, что конструкция находится на улице и постоянно будет подвержена дождям, влажности и т.д. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 10 Червня, 2009 в 15:04 Автор Поділитися #29 Опубліковано 10 Червня, 2009 в 15:04 ВІДПОВІДЬ для AbrikosСіль добавляють для того щоб в морозну погоду (тобто коли можливі заморозкі вночі) можна було робити. Питання задано неточно і незрозуміло що то має бути, що то за розтвор - розчин бетонний, розчин для кладки цегли, каменю і т.д.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------для наадання бетону характеристик високої морозостійкості слід:-використовувати цемент високої марки 500 (400)-заповнувач повинен бути пісок, щебінь(5-10) 1:2-пластифікатор для того щоб це вручну можна було вкласти без суттєвих втратВода 1 л цемент 1 л заповнувач 1л. пластифікатор 0,2л. ось таке віднощенняотримаєм бетон класу десь B25 p з морозостійкістю десь 350-400-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Якщо це піч то слід тільки з глини без додавання цементу, бажано тугоплавкої. Якщо це на вулиці камін то слід його викладати або з каменю або з клінкерної цегли (цегла що виготовляєтьсчя переважно з тугоплавкої глини з повним її спіканням). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
biter Опубліковано 12 Червня, 2009 в 14:56 Поділитися #30 Опубліковано 12 Червня, 2009 в 14:56 Abrikos, На скільки мені відомо, є спеціальний вогнетривкий клей - з вигляду як цемент... В мене клали на такий плитку в сауні біля каміну. Також добавялють в розчин рідке скло.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 12 Червня, 2009 в 19:35 Автор Поділитися #31 Опубліковано 12 Червня, 2009 в 19:35 ВІДПОВІДЬ для Abrikos1. Значить конструкція повинна бути максимально однорідною 2. Значить конструкція повинна бути інерційною - достатньо товстою3. Необхідно зверху зробити дашокзнач треба зробити глиняний розчиннеобхідну кількість глини, чистої для кераміки або тугоплавкої, замочити водою на 1 добу, злити воду що вже не всмоктується, вимішати до однорідної маси і використовувати для кладки. конструкцію добре зашпаклювати шви. МОНОЛІТ МАЄ БУТИ КОНКРЕТНИЙ. Конструкція Повинна висохнути повністю -2-3 тиждня сухої погоди. розпалити невеличкий вогоооооооооооонь і палити 1 годину, дати охлонути повністю і повторити2-3 рази :-) дах робим з черепиці - ні каплі не повинно падати на глину і шамотну цеглу інакше після зимою після розпалу все розвалиться Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KILLER Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:36 Поділитися #32 Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:36 Потрібно оперативно в будинку засипати льох висотою 2,5м (тому що постійно стоїть вода) і залити стяжку на підлогу. Питання: Як правильно втрамбувати землю і заливати, щоб не було просадки підлоги з часом? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:52 Автор Поділитися #33 Опубліковано 13 Червня, 2009 в 18:52 Відповідь для KILLERпісок дати на низ 50 см, потім земля, потім 20 см пісок.кожні 20 см слід трамбувати - підійде варіант 2 чоловка в кирзових чоботах це ще краще (в 3 рази) ніж віброплита 95кг. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KILLER Опубліковано 9 Серпня, 2009 в 19:24 Поділитися #34 Опубліковано 9 Серпня, 2009 в 19:24 ПИТАННЯ: Як правильно укріпити стіну з газоблоку? Потрібно на цегляну стіну висотою 2,5м, та товщиною 12см (також планується утеплення пінопластом в 5см) покласти газоблок (D 500) товщиною 20см на висоту 1,8м, тобто замуровати причілки, вирівнявши фасад стін першого та 2-го поверхів ( 5см виступ наружу, 12см на цеглі, 3см всередину). В будинку майже всі несучі конструкції з дерева. 2-й поверх житловий, мають бути вікна для зрозумілості: P.S. крокви, маурлати і причілкові дерев"яні стійки є, але просто не показані на рисунку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 16 Серпня, 2009 в 19:37 Автор Поділитися #35 Опубліковано 16 Серпня, 2009 в 19:37 Попреше треба правильно оформити тему і правильно оформити відповідь.Першому усне попередження а другому просто стираю. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 20 Серпня, 2009 в 15:58 Автор Поділитися #36 Опубліковано 20 Серпня, 2009 в 15:58 ВІДПОВІДЬ для halcogen1. Розрівняй та ущільни грунт у веранді2. Сипни щебень 3-4 см і ущільни, залий цем-піщаним вирівнюючим розчином 2-3 см. і поклади на нього плити для ут. підлоги3. Після затужавлення залий стяжку цем пісок щебінь (фракц 3-5, або 5-10) (якщо немає щебеню не страшно головне не економити на цементі) з армуванням сіткою перерізом 3 мм. товщиною 5см.!!!!!!!!!!!!!!!!! Якщо плити для утеплення знаходяться више рівня гідроізоляції (рубероїду на фундаменті) додаткової гідроїзоляції можна не робити. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KAMATOZ Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 11:16 Поділитися #37 Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 11:16 Скільки потрібно кубів бетону шоб залити фундамент розмірами 14,400м на 10,500м і глубиною 60см шириною 40см!? І яка марка має бути?! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scabiosa Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 13:36 Поділитися #38 Опубліковано 1 Жовтня, 2009 в 13:36 Питання. Скільки вартує трифазний (зонний/незонний, індукційний/електронний) елекролічильник і чи варто робити "на перспективу" (наприклад, електроопалення) підвод з трьох фаз, якщо вдома, звичайно, проводка на одну фазу.В розділі є відповідна тема!!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ipua Опубліковано 4 Жовтня, 2009 в 06:47 Поділитися #39 Опубліковано 4 Жовтня, 2009 в 06:47 ВІДПОВІДЬ для halcogenУтепляти пінопластом з середини я б не радив. 1. Стіна не буде прогріватись зсередини (грибок, руйнація).2. Будеш дихати пінопластом.3. Пожежонебезпечно В твоєму випадку я б порадив здерти сайдинг і утеплити стіну ззовні пінопластом 5 см. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Gabriel Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:42 Поділитися #40 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:42 ПИТАННЯЩо порадите відносно електропідгіріву підлоги на кухні (в квартирі)?Хочу покласти плитку, а вона віддає холодом, самі знаєте.Які ціни на матеріали та монтаж?Як збільшиться розхід електрики ( кухня - 9кв.)Які фірми займаються в Луцьку подібними речами?чи правда що для подібних речей потрібен спеціальний дозвіл від обленерго?Дякую! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:55 Поділитися #41 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 15:55 ВІДПОВІДЬ для GabrielЯ бы советовал подогрев на основе штатного отопления - трубы отопления в полу. Сам юзаю который год в санузле. Это где-то 7-8 квадратов, вместо батарей теплый пол, самое теплое место в квартире. Намнооооого дешевле как при монтаже, так и затраты при эксплуатации. Основной плюс - на кухне не надо будет ставить радиатор.ЗЫ могу "пробить" специалистов. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 19:19 Автор Поділитися #42 Опубліковано 6 Листопада, 2009 в 19:19 ВІДПОВІДЬ для Gabriel1. Підтримую! я так само зробив. але тут питання суто технічне, чи можливо наразі таке зробити.2. Про міськ, обл енерго.Справа в тому, якщо ти отримаєш від обленерго техумови на опалення електрикою то автоматично ти потрапляєш в групу з самою низькою вартістю світла :-) і для населення це 0,18 коп :-). Зазвичай такі умови надаються тим де є технічна можливість збільшити витрати світла і там де немає інших видів джерел енергії :-). + для електроопалення слід мати 3 фази і рівно їх навантажувати .Ну і раджу Ромаху, хороший і надйний підрядчик. А я можу допомогти з плиткою, бруківкою і асфальтом. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 15 Листопада, 2009 в 23:00 Поділитися #43 Опубліковано 15 Листопада, 2009 в 23:00 Привіт! Дайте, будь-ласка, пораду!СИТУАЦІЯ: Частину лоджії замурував білою силікатною цеглою і зробив кладовку. Почалися дощі і помітив, що в кутку вона промокає. Тобто з"явилася мокра пляма (приблизно 20 на 20 см). Глянув з вулиці і помітив, що напевно під час дощу вода стікає по стінах. ПИТАННЯ: 1. Чим і як треба промазати ззовні той куток (з середини вже зашито пінопластом), щоб цей засіб захищав від води, добре причепився до силікатної стіни, не боявся зимою морозів а літом сонячного проміння. (6-й поверх 9-ти поверхового будинку)2. Коли це краще робити (зараз, чи краще чекати жаркого літа, щоб все добре просохло).Дякую! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 20:17 Автор Поділитися #44 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 20:17 ВІДПОВІДЬ для Skorpio76Є така штука як гідрофобізатори, в торговій марці Ceresit для тебе (для твого випадку) буде CT13 Универсальний фасадний гідрофобізатор.Поверхня, що оброблятиметься, повинна бути сухою, міцною і чистою від бруду і рослинності (мохи і т.д.). Наносити слід мокрим по мокрому. Тобто наніс один раз, воно впіталось і не чекаючи як засохне наноситься ще раз.Дякуй! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Rubak Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 11:55 Поділитися #45 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 11:55 Дайте будь-ласка пораду:Придбав я декоратвну плитку в формі "рваного каменю", вже й частину її поклав.ПИТАННЯ як її зафугувати, крок між плитками 5 мм, і вона не глазурована, якщо вимажеться, то відтерти майже неможливо. Тобто звичайним шпателем невийде. Ось думаю може балон з під силікону заправити фугою, чи може хтось що інше порадить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 18:12 Автор Поділитися #46 Опубліковано 17 Листопада, 2009 в 18:12 ВІДПОВІДЬ для RubakМда...Жаль тебе друже але нічого вже не вдієш, прийдеться погратись.ВАР11. Фугу прийдеться брати якісну, щоб була достатньо еластична. Прийдеться тобі купити шприц + пістолет, такий дійсно схожий на силікон.2. Тобі треба виготовити розшивача, він буде схожий на того яким роблять розшивку при укладці цегли, але менший тобто тоший і дуже гладкий і впуклий..Удачі!ВАР2Покрити плитку глазурою і зафугувати як звичайну плитку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KILLER Опубліковано 23 Березня, 2010 в 15:31 Поділитися #47 Опубліковано 23 Березня, 2010 в 15:31 (змінено) ПИТАННЯЧи існує облицювальна цегла щоб можна було обкласти грубку/камін(кладка 1/2 з вогнетривкої цегли)? Якщо існує, то як називається і де можна купити? Змінено 23 Березня, 2010 в 15:33 користувачем KILLER Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 23 Березня, 2010 в 19:20 Автор Поділитися #48 Опубліковано 23 Березня, 2010 в 19:20 ВІДПОВІДЬ для KILLERЦе буде люба керамічна чи клінкерна цегла!!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
romarker Опубліковано 2 Квітня, 2010 в 19:57 Поділитися #49 Опубліковано 2 Квітня, 2010 в 19:57 ПитанняЯким матеріалом можна обшити дерев"яну дачну хатинку ззовні, для того, щоб запобігти псування деревини. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори serega Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 05:02 Адміністратори Поділитися #50 Опубліковано 3 Квітня, 2010 в 05:02 А що таке псування?:- гниття- розмноження грибка- поїдання її шкідниками- ...От з цим і треба боротись. А обшивка цьому не завадить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти