Valery Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 21:16 #301 Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 21:16 Потрібна людина сантехнік для планування та будування каналізації та стічних труб в квартирі при переплануванні.
VilanS Опубліковано 17 Листопада, 2015 в 22:01 #302 Опубліковано 17 Листопада, 2015 в 22:01 nacty все залежить від експлуатації ванної кімнати і вентиляції. Якщо ванна кімната має погану вентиляцію і миєтеся гарячою водою як у парній, то двері будуть потерпати від води. В першу чергу зовнішнє покриття. Втягувати воду на розширення двері будуть тільки при умові якщо вони зроблені з цільного дерева. Якщо двері клеєні з дерева, і дошки в різних напрямах, то розширення там буде мінімальне. Якщо ж є вентиляція і навіть коли буде волого, то двері від миттєвого впливу (витяжка витягує, примусова або природня) води залишаться цілі на довгий час.
R01and Опубліковано 21 Грудня, 2015 в 21:59 #303 Опубліковано 21 Грудня, 2015 в 21:59 Шукаю поради. Хочу переробити стелю, обшити гіпсокартоном. Наразі позбивав стару штукатурку і незнаю як далі вірно зробити. Чи потрібно обдирати дранку? Підбивати знизу - плівкою чи паробарєром? Чи взагалі нічим непотрібно. Конструкція така: деревяні балки>дошки>дранка. Вище горище, проміжки між балками - засипані шлаком.
Anders Опубліковано 31 Грудня, 2015 в 18:37 #304 Опубліковано 31 Грудня, 2015 в 18:37 Планую весною-літом робити прибудову до приватного будинку в селі. З чого потрібно починати (дозвіл, проект ...)? Чи просто будувати, а далі займатися узаконенням? Яка процедура узаконення добудови? В добудову планую переносити газовий котел,який зараз в будинку, і встановлювати електричний котел. Відповідно не хочеться мати проблем з газовиками та обленерго через те, що прибудови немає в технічному паспорті.
VilanS Опубліковано 31 Грудня, 2015 в 21:15 #305 Опубліковано 31 Грудня, 2015 в 21:15 R01andнедоліки:1) чи гнуться балки (вібрація, прогини) 2)чи холодне горище, чи тепле. 3) чи надійно закріплений шлак між балками від обсипання і провалювання. 1) якщо гнуться балки, то краще робити каркас з алюмінієвого профілю і підвішувати до балок, щоб менше тріскала стеля. Якщо прикрутити до чорнової дошки гіпсокартон то тріщинизразу можуть виникнути.2) якщо холодне горище то варто дати пароізоляцію, або шар утеплювача і тоді пароізоляцію (дранку здирайте в любому випадку). якщо тепле горище, то тоді без утеплювача, пароізоляцію обовязково бажано).3) шлак якщо обсипається, то чимось підшийте або закріпіть від обсипання і на метпрофіль крутіть гіпсокартон. 1
VilanS Опубліковано 31 Грудня, 2015 в 21:29 #306 Опубліковано 31 Грудня, 2015 в 21:29 AndersДобудову можна робити по ескізному проекту. Тобто самі на листках А4 гарно олівцем і лінійкою креслите фасади і план, розміщення на місцевості (генеральний план) і врайонну архітектуру, вони дають будпаспорт через 10 днів, якщо не впруться, що у вас щось там комусь заважає. 1) сусіди (хата) тре щоб від добудови були далі чим 8м, мінімально 6м.2) газ, електрика і вода щоб були на відстані 3м і далі.3) для всієї площі будинку з добудовою до 300 м2 діє ця спрощена процедура, якщо быльше 300 м2 процедура значно ускладнюється.4) газовикам будпаспорт приносите і все люкс.5) якщо робите креслення на замовлення, вам достатньо зробити стадію "проект".6) це обмірні креслення існуючого і нові плани, фасади, розріз і ще пару креслень.7) робочий проект - це вжже всі креслення архітектура, конструкції, мережі зачасту не роблять, бо для хати бригади самі мережі на місці роблять.8) обовязково тре зйомку топогеодезичну (не старішу за два роки).9) для електрики кВт, якщо бойлер ставите чи вистачить вам.10) краще за все робити все через архітектуру, тобто щоб потім не узаконювати, а відразу з дозволом - це дешевше і просто. 1
Єретик Опубліковано 15 Лютого, 2016 в 07:43 #307 Опубліковано 15 Лютого, 2016 в 07:43 Які радіатори поставити в системі автономного опалення? Зараз стоять сталеві панельні. Але дуже ржавіють, думаю міняти. Питання, на які?
maja Опубліковано 24 Лютого, 2016 в 02:45 #308 Опубліковано 24 Лютого, 2016 в 02:45 Є проблема. Цвіль в кутках кімнати. Шукаю ідеї для вирішення. Одна лоджія утеплена з двох боків. Можливо варто з третьої сторони?
timomaas Опубліковано 29 Лютого, 2016 в 18:17 #309 Опубліковано 29 Лютого, 2016 в 18:17 є потреба замінити дріт до дверного дзвінка(220 Вольт) маю телефонний кабель ТРП 2. як себе поведе??
Адміністратори serega Опубліковано 29 Лютого, 2016 в 20:53 Адміністратори #310 Опубліковано 29 Лютого, 2016 в 20:53 Якщо потужність дзвінка кіловат, тоді згорить хата; а так, якщо судити з електричної точки зору, спокійно можна використовувати. Єдине, що ізоляція слабенька і аби хтось не прийняв його за телефонний і не гризнув зубами. 4
VilanS Опубліковано 18 Березня, 2016 в 14:25 #311 Опубліковано 18 Березня, 2016 в 14:25 відповідь: maja утеплити стіну ззовні по всьому контуру на дворі і на лоджії. Якщо лоджія всередині зберігає температуру як і в кімнаті, тоді зі сторони лоджії стіну не утеплювати. якщо лоджія холодна, то мінватою всередині лоджії утеплити зовнішню стіну. 2
timomaas Опубліковано 18 Березня, 2016 в 18:05 #312 Опубліковано 18 Березня, 2016 в 18:05 чи доцільно утеплювати балкон пінопластом посадивши його лише на клей(не дюбеливши), так як ліса ставити не планую??
VilanS Опубліковано 20 Березня, 2016 в 09:01 #313 Опубліковано 20 Березня, 2016 в 09:01 можливо, все залежить від рівномірності накладання клею і який клей, і які умови погоди надворі будуть. А дюбель - це надійна гарантія, що пінопласт буде триматися. Клей може набирати вологи і якщо ніхто не чіпатиме, більше всього буде триматися. А задюбелити по краю листа ПСБ ви більше всього можете. вибір за вами. Щоб тримав клей, то сторону пінопласту тре пошкрябати добре, клей накласти шпателем рівномірно як на плитку для стіни і добре притиснути до стіни. В цьому випадку повинно тримати. і бажано, щоб цегла була теж зі швами і з певними борознами, щоб клей міг зачепитися. За силікатну зчеплення буде слабше, але більше всього достатнє при рівномірному нанесенні клею. 2
timomaas Опубліковано 20 Березня, 2016 в 09:10 #314 Опубліковано 20 Березня, 2016 в 09:10 там панель зверху задюбелити зможу,нижче не дотягтися
grecuk Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 20:38 #315 Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 20:38 Потрібна порада! Чим правильно максимально звукоізолювати перший поверх із мансардним, перекриття дерев.балки, дві пари(нижні і верхні)..наразі софіт ще не підбитий..Заздалегідь вдячний!
Mykola81 Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 09:37 #316 Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 09:37 На яку глибину в наших умовах треба робити стрічковий фундамент під будиночок . Чи є ще дешевші варіанти фундамента ? Розміри 6х7,8 м , висота стіни 3,6 м , газоблоки Д400 , вага будиночка десь 25 т
KuNeta Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 09:57 #317 Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 09:57 Панове будівельники, треба порада. Маємо сходи зроблені з цегли, зверху обкладені плиткою і рваним каменем. Біда в тому що постійно десь в щілини попадає вода і цеглу "рве" і плитка звісно ж відпадає. Що можна з тим всім зробити? Забетонувати нові сходи не варіант, бо бетону піде ого-го. Хтось мав схожий досвід і що робили з тим?
VilanS Опубліковано 8 Квітня, 2016 в 18:14 #318 Опубліковано 8 Квітня, 2016 в 18:14 фотографію сходів дайте в студію 1
VilanS Опубліковано 8 Квітня, 2016 в 18:54 #319 Опубліковано 8 Квітня, 2016 в 18:54 фундамент може бути таких типів: 1) стрічковий - монолітний залізобетонний, товщиною 300мм, глибиною 1,0м при умові, що грунт на цій глибині без чорнозему. 2) палевий - палі залізобетонні, крок 1,5-2,0 м, глибина 2,0-2,5м. 3) ростверк з заглибленнями фундамента, тре проектувати. 4) фундаментна плита, самий вигідний варіант, теж проектувати по плану. чи є бюджет на проектування? чи варто платити проектувальнику? або в гуглі дивитися. 1
Mykola81 Опубліковано 9 Квітня, 2016 в 04:41 #320 Опубліковано 9 Квітня, 2016 в 04:41 Будувати будемо самі , родичі допоможуть . Я просто прикидаю поки , в скільки грошей це вилізе . Крок перший --- це звести і накрити коробку . На це грошей повинно вистачити Зі стінами і дахом мені все більш-менш зрозуміло . А от з фундаментом не так . Варіанти 2 і 3 відпадають , залишаються 1 і 4 В чому вигідність монолітної фундаментної плити порівняно зі стрічковим ?
VilanS Опубліковано 9 Квітня, 2016 в 17:03 #321 Опубліковано 9 Квітня, 2016 в 17:03 фундаментна плита - це комплекс видів робіт і функцій (майже все що треба нижче підлоги 1 пов.). стрічковий фундамент - це конструкція одного типу (одна з частин усіх конструкцій нижче підлоги). 1) відсутність копання. 2) обєм бетону однаковий, а деколи і менший. 3) арматури більше, або й так само. 4) стрічка фунд+підлога+ізоляція+різні бригади=фундаментна плита. 2
san4ez1 Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 08:37 #322 Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 08:37 Стрічка надійніше.Арматури піде більше в плиту.Копати під плиту потрібно всеодно, бо треба зробити пісщано-щебеневу(або просто пісок) підготовку. 1
Oli Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 12:07 #323 Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 12:07 хтось так зрощував? потрібно щоб 4 бруса витримало вагу 50-70кг брус 1м сосна.
Mykola81 Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 13:03 #324 Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 13:03 19 годин тому, VilanS сказано: фундаментна плита - це комплекс видів робіт і функцій (майже все що треба нижче підлоги 1 пов.). стрічковий фундамент - це конструкція одного типу (одна з частин усіх конструкцій нижче підлоги). 1) відсутність копання. 2) обєм бетону однаковий, а деколи і менший. 3) арматури більше, або й так само. 4) стрічка фунд+підлога+ізоляція+різні бригади=фундаментна плита. 1. А подушка ? Сантиметрів 20-30 ? Треба копати 2. Так , бетону треба десь по 12 кубів там і там , при плиті товщиною 25 см і при стрічковому висотою 120 см . Це прикинув на онлайн калькуляторах 3. Арматури треба більше разів в 3 , якщо в 2 шари армувати 4. В принципі згоден , по грошах вийде на одне , тільки треба відразу робити вхід для води і вихід каналізації , щоб потім не довбати Де ознайомитись з правильним розрахунком плити ?
VilanS Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 15:28 #325 Опубліковано 10 Квітня, 2016 в 15:28 В питаннях будівництва бажано розмовляти тільки чіткими речами. "Приходить бригадир до проектанта і каже: Та то не так, і то не так. А ти хто? до бригадира. Та я у Москві був, стільки всього бачив. Ото ж і воно, що бачив тільки." розрахунок плити - це комплекс одиничних задач опору матеріалів та будівельної механіки. книга "Руководство по проектированию фундаментных плит каркасных зданий. Москва, 1977" ДБН В.2.1-10-2009. Основи та фундаменти. п.с. скиньте план будинку сюди будь ласка. п.с. для цікавості, якщо вам не шкода такої інформації. Скільки ви плануєте витратити грошей на будівництво будинку нижче нуля (рівень підлоги), фактично це і є фундамент. Скільки піде грошей на стандартний варіант фундаменту, що самі зробите? Скільки ви хочете зекономити? Скільки ви із заощадженої суми завдяки проектним рішенням заплатите проектанту? п.с. це якби питання до себе і всіх в Луцьку. Взнати для себе, чи взагалі є тут цінність інтелектуальної праці і авторського рішення. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти