slavhuk Опубліковано 2 Липня, 2015 в 13:18 #276 Опубліковано 2 Липня, 2015 в 13:18 Міцність здається М-75, на рахунок поглинання води не скажу, розміри 200х200х400 і утеплити пінопластом мінімум 10 см. Вкласти можна на піщано-цементний розчин, геометричні форми можуть бути.
hanuileri Опубліковано 14 Липня, 2015 в 18:51 #277 Опубліковано 14 Липня, 2015 в 18:51 Помогите подобрать кондиционер в комнату 18 кв.м. Если твоя одна комната до 20 кв. м. то тебе подойдут кондиционеры с индексом 7, который показывает охлаждаемую площадь, 9 - это уже до 26 кв. м. и т. д.Самые хорошие кондиционеры: Mitsubishi, Panasonic, Daikin Средний класс: Самсунг, ЛЖ, Деккер и т. д. У нас сейчас такой стоит
FOX Опубліковано 29 Липня, 2015 в 11:49 #278 Опубліковано 29 Липня, 2015 в 11:49 Яким вимогам має відповідати приміщення для встановлення настінного котла з закритою камерою згоряння?
VilanS Опубліковано 29 Липня, 2015 в 15:56 #279 Опубліковано 29 Липня, 2015 в 15:56 відповідь: nactyДозволів ніяких не тре, але є нюанс.дивлячись у якій стіні знаходяться двері.- Якщо двері знаходяться у несучій стіні (зачасту товщина стіни 380мм, 510мм) то таку стіну чіпати зась, бо зверху лежить плита перекриття, відразу над дверимазалізобетонні перемички, що теж розраховані на навантаження.- Якщо двері в стіні товщиною 120мм, то це ненесуча стіна. ЇЇ можете валити до верху. Але! там теж перемичка, прийдеться вирізати болгаркою, або акуратно вивалювати,щоб не рухнула сусідня цегла.- і ще нюанс з перекриттям. Не у всіх будинках плити перекриття лежать на одній відмітці. Може трапитись, що там де двері буде не рівна стеля, а такий собі невеличкий перепад.нууу, нюансів у будівництві вистачає, особливо у старіших будинках.
serg_frost Опубліковано 31 Липня, 2015 в 13:53 #280 Опубліковано 31 Липня, 2015 в 13:53 Якщо закладати мінвату для утеплення будинку між жилим приміщенням і горищем, чи потрібно давати паробарєр та гідробарєр і в якій послідовності?
lutsklife Опубліковано 31 Липня, 2015 в 15:58 #281 Опубліковано 31 Липня, 2015 в 15:58 (змінено) Якщо закладати мінвату для утеплення будинку між жилим приміщенням і горищем, чи потрібно давати паробарєр та гідробарєр і в якій послідовності?Гідробарєр зверху, паробарєр - знизу.Спочатку паробарєром підбиваєте потолок і зверху ложите мінвату, а потім забиваєте гідробарєром... Змінено 31 Липня, 2015 в 16:00 користувачем lutsklife
Nexus Опубліковано 2 Серпня, 2015 в 10:02 #282 Опубліковано 2 Серпня, 2015 в 10:02 Порадьте, яку краще подушку під фундамент обрати. Будинок одноповерховий (без мансарди) в одну цеглу (25см) + мінвата (10 або 15 см), перекритя - дерев'яне та дах - металочерепиця . В одному куті суглинок і прокопали на 1,6 м ,, а по периметру 1,2 м. та глина. Армопояс знизу (20х20см)) та в цокольній частині буде повздовжна арматура 10мм. Майстри радять по рельєфу дна зробити подушку 10см щебінь фракції 20х40 та 10 см пісок, а де більша глубина фундаменту залити бетоном. Інші радять тільки 10см піском. Який варіант буде кращий?
VilanS Опубліковано 2 Серпня, 2015 в 20:57 #283 Опубліковано 2 Серпня, 2015 в 20:57 Відповідь: Nexus Подушка фундамента - це частина фундаменту, що йде по низу фундаменту і має ширину, що більша за ширину стінки фундаменту. Подушка фундамента виконує несучу функцію. Стінка фундамента передає навантаження від будинку до подушки. У Вашому випадку подушка фундамента буде відсутня, в ній нема потреби. Бо навантаження малі. Але має бути хоча би 0,3-0,4м знизу ширина стінки фундамента! Тобто, щоб Ви заливали стінку з бетону, але знизу зробити траншею ширшою, укоси, розширення. Щось подібне до цього і на глибині 0,9-1,0м. Глибше Вам не тре. Робите символічну (аби було, бо грунти більше всього непросідні, плюс два армопояси робите) підсипку по низу траншеї трохи піску, трохи щебня і розширення. Стінка фундамента бажано щоб хоть 25см була. Робите навколо будинку відмостку шириною 1м, бо глина коли замокає то тоді конструкція їде. Відділити замокання.
Сашко85 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 07:59 #284 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 07:59 Блоки паз-гребінь чи гладкі блоки (газобетон) ? Чому більшість (можливо я помиляюся, але всеж таки) використовує гладкі блоки ніж паз-гебінь, хоча логічно паз гребінь дає поперечну міцність стіни, або ж із за того що з гладких блоків швидше класти стіну.Якщо можна то приведіть "за" чи "проти", або просто прокоментуйте ...
san4ez1 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 14:09 #285 Опубліковано 14 Серпня, 2015 в 14:09 Газобетон краще у всьому, хоча його армують через 3-4 ряди ...
neznakomec Опубліковано 20 Серпня, 2015 в 08:45 #286 Опубліковано 20 Серпня, 2015 в 08:45 питаннячко: чи можна робити винос другого поверху на 70-80 см з зб плити перекриття і ставити на ній стіну з газоблоків?
san4ez1 Опубліковано 20 Серпня, 2015 в 10:02 #287 Опубліковано 20 Серпня, 2015 в 10:02 Треба рахувати,але можна і балку армовану чи металеву кинути під плиту.Хто буде рахувати той і скаже.
Dima107 Опубліковано 21 Серпня, 2015 в 14:28 #288 Опубліковано 21 Серпня, 2015 в 14:28 Хочу поміняти радіатори опалення в квартирі. Опалення центральне.Продавці радіаторів в основному рекомендують алюмінієві радіатори Armatura з робочим тиском 16 атмосфер. Кажуть, що для центрального опалення підходять1. Чи можна такі встановлювати?2. Хто повинен проводити роботи по заміні радіаторів?
Ivkolife Опубліковано 5 Вересня, 2015 в 07:46 #289 Опубліковано 5 Вересня, 2015 в 07:46 Як правильно і чим порізати крихку плитку з керамограніту? Потрібно вирізати 4см куски плитки. А при спробі виразати алмазним кругом - плитка кришиться. Раніше різав різні плитки (і по 1 см відрізав) - нічого не кришилося.
Адміністратори serega Опубліковано 5 Вересня, 2015 в 09:38 Адміністратори #290 Опубліковано 5 Вересня, 2015 в 09:38 Надійна фіксація, відрізний круг по каменю, ніжний нажим, тверда рука і все получиться.І мабуть таки поливати постійно водою місце різу.
Valery Опубліковано 7 Вересня, 2015 в 12:40 #291 Опубліковано 7 Вересня, 2015 в 12:40 Мені потрібна людина, яка зможе розширити 2 вікна вверх на 40 см (товщина стіни 70 см, ширина вікон по 150 см). Будівля стара. 4 поверх з 4-рьох. Зверху над вікном бетонного перекриття нема а лише цегла. Треба просто розбити ту цеглу акуратно щоб на вулицю цегла не випала. Яка ціна питання і чи можна було б завтра підїхати розпочати роботу?
Valery Опубліковано 7 Вересня, 2015 в 14:58 #292 Опубліковано 7 Вересня, 2015 в 14:58 Що ніхто? Плачу скільки скажете!
san4ez1 Опубліковано 7 Вересня, 2015 в 19:06 #293 Опубліковано 7 Вересня, 2015 в 19:06 (змінено) Стільки не буває)))Я Вам в особисті скинув телефон, може допоможе. Змінено 7 Вересня, 2015 в 19:07 користувачем san4ez1
Vetal999 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 10:24 #294 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 10:24 (змінено) Як краще утеплити таку стіну? Чи можно кріпити тільки на клей поверх керамічної плитки (хата шлакова) пенопласт 10 см? Фото стіни додаю. Чи треба потім ще грибочки, чи вони будуть триматись в шлаковій стіні? Змінено 18 Вересня, 2015 в 10:26 користувачем Vetal999 1
VilanS Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 19:22 #295 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 19:22 Vetal999дюбелі для пінопласту в шлакові тримати не будуть, або будуть але через один. Або беріть акуратну дрельку, щоб сверло не розбивало отвір.Сверлити прийдеться інколи по два рази поруч з місцем де дюбель провалюється.Можете подавати горизонтальні дерев'яні рейки або напрямляючий профіль через два ряди пінополістирольних листів чи мінватних листів. 1
leadbzstudio Опубліковано 19 Вересня, 2015 в 06:41 #296 Опубліковано 19 Вересня, 2015 в 06:41 Добрый день. Скажите пожалуйста. Нам ровняли стены и шпаклевали и на дверном проеме сверху ширина стены (в самом проеме) получилась на 5 мм больше чем снизу. Нам поставят правильно двери или нужно переделывать.и еще вопросик. Что сначала натяжные потолки или плитка и обои? Если я правильно поняла, Где обои сначала обои потом потолки, а где плитка - сначала плитка а потом потолок.
Factory Опубліковано 20 Вересня, 2015 в 12:44 #297 Опубліковано 20 Вересня, 2015 в 12:44 прошу гарної поради по наступних питаннях: 1) є хлівчик, збудований 40-45 років тому, в хлівчику розміщена і моя майстерня, хочу довести до путя стіни і зробити утеплення, що маєм: стіни покриті піском(на даний момент тупо все сипеться фото 1 з іншої сторони стіна як вона була побудована так і стоїть фото 2 позаду курник, який відійшов від стіни фото 3, як краще привести стіну в нормальний стан(стіни всі такі)? я так розумію треба зняти старий слой штукатурки(де є) і нанесни новий 1:3? які заходи потрібні щоб запобіхти подальшому відходу конструкції по фото 3 1
VilanS Опубліковано 20 Вересня, 2015 в 21:29 #298 Опубліковано 20 Вересня, 2015 в 21:29 Voronin10штукатурка певно стара і тому просто вапняна, без цементу.якщо нову стіну зробити (оновити), то поштукатурити наново піщано-вапняним розчином, можете додати трохи цементу, зовсім трохи.Нюанс: вапняно-піщана штукатурка "добре дихає", паропроникна і повітропроникна, а цементна якщо перепади температур буде мокріти більше.краще візьміть рейки 50х50 через 1м задюбеліть і обшийте вагонкою. Дерево або пластик, щоб не штукатурити. Інтер'єр відразу буде.Ззовні стіни утеплювати пінополістиролом, марка плит ПСБ-С-25, товщина 100мм. Стіну ззовні обшити пластиковою вагонкою , або можете пошпаклювати якщо вмієте.Щоб будівля не відходила, то розберіть той курник і складіть заново на металеві кутики з'єднуючи. А стійки ставити на бетонні заливки в землю.І крокви покрівлі чи прогони, що відходять від стіни класти на брус чи дошку, яку попередньо до стіни заанкерувати.Буде такий собі мауерлат, що прикріплений до стіни анкерами.А зверху над покрівлею примикання закрити бляхою. Метал товщиною 0,5мм зігнути під ухил покрівлі і прикріпити до існуючої стіни. Затікати на мауерлат не буде.І буде довго для кур слугувати. Кріпити дюбелями, крок 200-300. ще додатково можна шов в цеглі горизонтальний проштрабити і туди ту бляху завести на 2см, заробитигерметиком. Ні краплини не попаде між стіною і курником тоді. 2
IgorOkCJ Опубліковано 2 Жовтня, 2015 в 06:45 #299 Опубліковано 2 Жовтня, 2015 в 06:45 Потрібна пораду в наступному:Наприкінці літа було зроблено вигрібну яму із бетонних кілець. Дно було залите бетонном.Проблема в наступному: після нещодавніх дощів рівень грунтових вод піднявся (а місце там саме по собі доволі низьке) і в яму почала набиратися вода (більше всього, що просочується з самого низу між залитим бетонном і низом кільця). Яким чинном можна гідроізолювати яму?
san4ez1 Опубліковано 2 Жовтня, 2015 в 17:12 #300 Опубліковано 2 Жовтня, 2015 в 17:12 Взагалі то яма(хоча може я плутаю з септиком) має "віддавати" рідину землі....Як гідроізолюєте, то треба буде викачувати постійно...Але як я зрозумів ви вибрали не найкраще місце для ями.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти