vanus Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 09:54 Поділитися #1 Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 09:54 Привіт народ. Хочу започаткувати тему Запитання-Відповідь інженера будівельника.Ставте свої запитання чітко і отримайте відповідь інженера будівельника (дипломованого з досвідом роботи)Власне тут питання можна ставити на любу будівельну тему, а згодом зробим декілька підтем і розділим на Архітектура/Конструкції, Опалення, водопостачання каналізація вентиляція, електропостачання, внутрішні роботи і т.д. і т.п Все потім посортуєм. Прошу не розводити чату і або стаити запитання з чітким описом проблеми або давати відповідь якщо ви точно компетентні.Мерсі.Правила оформлення питанняdifoto написавПИТАННЯ:Чим можна забити цвяхПравила оформлення відповідіВІДПОВІДЬ: для difoto Цвях найкраще забивати молоткомСтарайтесь дати повну інфу і конкретно поставити запитання, в протилежному випадку не створюйте нових тем для уточнення, краще відредагуйте попереднє і повідомте в пм відповідача або створіть нове повноцінне запитання. Для порядку і кращого вигляду такі пости уточнювачі буду терти. Незабувайте дякувати відповідачу це активізує його старання і покращить стосунки на форумі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 10:40 Поділитися #2 Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 10:40 Перше питання: до якої архітектурної форми віднести дьорт-майданчик, тобто пощадку з природними або штучними земляними перешкодами, пристосована до дьорт-джампінгу? Дёрт (англ. dirt — земля, грязь) — специализированная трасса для катания на кроссовых велосипедах, или специализированных горных велосипедах в стиле дёртджампинг (dirtjumping — прыжки на грязи); стиль катания, главной особенностью которого являются трюки, проделываемые в воздухе во время полета. Для взлёта используются земляные насыпи-трамплины, построенные специально для дёртовых велосипедов . Чаще всего дёрт представляет собой серию трамплинов, идущие один за другим и расположенные таким образом, что велосипедист, после приземления с одного трамплина, попадает к месту вылета со следующего, и т. д. Разогнавшись только в самом начале, байкеры используют набранную скорость для взлётов в течение всей серии трамплинов. ВІДПОВІДЬ це буде споруда основним елементом якої буде траса - спеціалізований участок місцевості Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 18 грудня 1998 р. N 2025 Київ Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1622 ( 1622-99-п ) від 01.09.99 ) З метою забезпечення належного громадського порядку, безпеки учасників і глядачів під час проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: 1. Затвердити Положення про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів (додається). 2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, власникам спортивних споруд забезпечити неухильне додержання вимог Положення, затвердженого цією постановою. 3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям: утворити комісії з контролю за станом спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів і в місячний термін затвердити порядок їх діяльності; зобов'язати комісії з контролю за станом спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів у тримісячний термін обстежити місця проведення зазначених заходів. 4. Державному комітету з фізичної культури і спорту забезпечити контроль за створенням і діяльністю зазначених комісій. 5. Міністерству інформації забезпечити систематичне висвітлення в засобах масової інформації матеріалів, спрямованих на поліпшення виховної роботи з глядачами, підвищення культури поведінки під час проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів. 6. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Ради Міністрів УРСР від 14 квітня 1983 р. N 167 "Про порядок проведення масових спортивних заходів у республіці". Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО Інд. 28 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 р. N 2025 ПОЛОЖЕННЯ про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів Загальна частина 1. Це Положення визначає порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів (далі - заходи) і є обов'язковим для всіх осіб, які беруть у цьому безпосередню участь, а саме для: власників та орендарів спортивних споруд, які відповідають за їх підготовку і технічний стан; організаторів - міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, федерацій з видів спорту, фізкультурно-спортивних товариств, підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, згідно із затвердженими планами (календарями) яких проводяться заходи, та організацій, що відповідають за їх проведення; учасників заходів; глядачів. 2. У підготовці та проведенні заходів мають брати участь відповідні органи виконавчої влади та підприємства, установи і організації охорони здоров'я, зв'язку, зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі, культури, телебачення і радіомовлення, органи внутрішніх справ та інші. 3. Заходи мають бути важливим засобом пропаганди фізичної культури та спорту, здорового способу життя і повинні проводитися в умовах високої культури обслуговування, безпеки учасників і глядачів, належного громадського порядку. Класифікація заходів 4. Заходи за своїм значенням поділяються на міжнародні, державні та регіональні. До міжнародних заходів належать міжнародні спортивні змагання (чемпіонати, першості та кубки світу, Європи, інші офіційні міжнародні змагання), а також міжнародні показові виступи, фестивалі, конкурси тощо. До державних заходів належать спортивні змагання (чемпіонати, першості, кубки країни, всеукраїнські спортивні змагання), інші заходи (всеукраїнські фестивалі, конкурси, конгреси), що проводяться за рішенням центральних органів виконавчої влади. До регіональних заходів належать спортивні змагання (чемпіонати, першості, кубки) та інші заходи (фестивалі, конкурси), що проводяться за рішенням місцевих держадміністрацій або органів місцевого самоврядування. 5. За джерелами фінансування заходи поділяються на державні та комерційні. До державних заходів належать заходи, що проводяться за ініціативою державних органів (або під їх патронатом), спортивних федерацій, фізкультурно-спортивних товариств за рахунок або з частковим фінансуванням відповідних бюджетів, а також міжнародні спортивні змагання. До комерційних заходів належать заходи, які проводяться за ініціативою юридичних та фізичних осіб за рахунок позабюджетних коштів. Підготовка заходів 6. Заходи проводяться лише на спортивних спорудах і у спеціально відведених місцях, прийнятих до експлуатації комісіями з контролю за станом спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів (далі - комісії з контролю), суддівськими колегіями, при суворому дотриманні всіма суб'єктами чинних норм і правил експлуатації споруд та місць розташування учасників заходу, місць загального користування, інженерних систем та систем оповіщення, санітарно-гігієнічного режиму приміщень, арен і територій; норм готовності засобів пожежогасіння, спортивно-технологічного устаткування та інвентаря (далі - технічні норми); правил проведення спортивних змагань з видів спорту, правил поведінки учасників і глядачів, інших нормативних актів та вимог цього Положення. Комісії з контролю утворюються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями терміном на 5 років. 7. Для кожної спортивної споруди з урахуванням місцевих умов і їх специфіки на підставі типових інструкцій і правил, затверджених Держкомспортом, власники спортивних споруд за участю органів внутрішніх справ розробляють відповідні інструкції та правила, в яких передбачається порядок організації та проведення заходів, підтримання громадського порядку, забезпечення безпеки учасників і глядачів, пожежної безпеки, надання медичної допомоги у разі настання нещасних випадків і порядок евакуації у разі виникнення надзвичайних обставин. Ці інструкції та правила затверджуються комісіями з контролю. 8. Власники спортивних споруд у терміни, погоджені з відповідними місцевими держадміністраціями, забезпечують проведення комісіями з контролю за участю інженерних служб, проектних та будівельних організацій, органів внутрішніх справ не менш як один раз на два роки технічне обстеження спортивних споруд, що використовуються для проведення заходів, з метою встановлення їх експлуатаційної надійності та стійкості будівельних конструкцій, відповідності шляхів евакуації затвердженим нормативам, а також здійснення заходів пожежної безпеки. За результатами обстеження складається акт з висновком про відповідність або невідповідність спортивної споруди технічним нормам. У разі виявлення істотних недоліків акт надсилається до відповідних місцевих держадміністрацій для вжиття заходів до їх усунення. 9. Організатори заходів, власники спортивних споруд і органи внутрішніх справ забезпечують підготовку необхідної інформації та матеріалів з питань проведення заходів, забезпечення безпеки учасників і глядачів для розгляду їх в комісіях з контролю. Для координації цієї діяльності організаторами заходів утворюються спільні робочі комісії, до складу яких включаються відповідні фахівці, представники від організаторів заходу, власників спортивної споруди, інших заінтересованих установ і організацій. Робочі комісії залежно від характеру заходу, погодних та інших умов, що можуть вплинути на забезпечення безпеки учасників і глядачів, не менш як за 4 години до початку його проведення здійснюють оперативно-технічний огляд об'єкта (місцевості), перевірку стану підготовки обслуговуючого персоналу, узагальнюють інформацію про чисельність проданих квитків, виданих перепусток, у тому числі і на автотранспорт. У разі потреби робочі комісії вживають заходів до усунення виявлених недоліків, складають протокол про можливість проведення заходу. При виявленні обставин, що ускладнюють проведення заходу, забезпечення охорони громадського порядку, безпеки учасників і глядачів, вносять до комісій з контролю пропозиції щодо заборони проведення цього заходу, обмеження допуску глядачів до небезпечних місць, об'єкта (місцевості) або проведення його без глядачів. 10. У разі потреби для підготовки і проведення найзначніших заходів за ініціативою їх організаторів утворюються оргкомітети з контролю і координації діяльності, які розробляють конкретні плани підготовки і проведення заходів, у яких передбачається забезпечення належних технічних норм, медичне обслуговування, порядок заповнення місць і евакуації глядачів, розподіл обов'язків між службами у разі виникнення надзвичайних обставин. Проведення заходів 11. Підставою для проведення заходів є рішення (наказ) відповідного органу, за ініціативою (або під патронатом) якого вони проводяться, та договір між їх організаторами і власниками спортивної споруди про умови проведення заходів із зазначенням джерел фінансування, а також кошторис витрат. Заходи проводяться, як правило, у неробочий (вечірній) час, вихідні та святкові дні. Початок і закінчення заходів повинні відповідати графіку руху транспорту загального користування. У разі потреби за погодженням з місцевими держадміністраціями робота транспорту загального користування може продовжуватись. 12. У підготовці і проведенні заходів має бути задіяна необхідна кількість обслуговуючого персоналу і технічних засобів усіх організацій-учасників та організаторів змагань. 13. Охорона громадського порядку та забезпечення безпеки громадян під час проведення заходів здійснюється в обов'язковому порядку органами та підрозділами внутрішніх справ. Під час проведення комерційних заходів охорона громадського порядку здійснюється на оплатній основі шляхом укладення відповідних договорів між організаторами заходів та органами внутрішніх справ. Договорами передбачається: погодинна оплата праці працівників міліції; відшкодування амортизаційних витрат за використання автотранспорту та майна; виплата відшкодування матеріальних збитків у разі завдання їх працівникам міліції під час забезпечення громадського порядку та безпеки. Медичне обслуговування комерційних заходів здійснюється на платній основі шляхом укладення відповідних договорів між організаторами заходів та закладами охорони здоров'я. 14. Забороняється продаж квитків і видача перепусток без зазначення місць, трибун і секторів, а також розповсюдження їх у кількості, що перевищує наявну кількість місць згідно із встановленими нормами. Вимоги до суб'єктів, що безпосередньо беруть участь у підготовці та проведенні заходів 15. Організатори заходу забезпечують: 1) узгодження місць і термінів проведення заходів з відповідними місцевими держадміністраціями, власниками спортивних споруд, органами внутрішніх справ; умови для організації реклами і продажу квитків на спортивні заходи: міжнародні - за 3 місяці; державні - за 2 місяці; регіональні - за 1 місяць до їх проведення, а у разі проведення концертів естрадних виконавців, театралізованих шоу та інших культурно-видовищних комерційних заходів на спортивних спорудах та в інших спеціально відведених для цього місцях, узгодження місць і термінів їх проведення, кількості глядачів - за 1 місяць до їх проведення; ( Підпункт 2 пункту 15 виключено на підставі Постанови КМ N 1622 ( 1622-99-п ) від 01.09.99 ) 2) наявність ліцензії на проведення відповідного заходу; 3) надання інформації про чисельність проданих квитків, виданих перепусток, у тому числі і на автотранспорт; 4) встановлення контрольно-перепускного режиму, розміщення учасників і глядачів на аренах та трибунах згідно з місцями, зазначеними у квитках і перепустках; 5) здійснення контролю за дотриманням правил та нормативних актів щодо заборони торгівлі спиртними напоями, безалкогольними напоями у скляній тарі на спортивних спорудах під час проведення заходів, а також проходу з ними на територію спортивних споруд; 6) подання органам внутрішніх справ та власникам спортивних споруд Положення про проведення масового заходу із зазначенням технічних умов, програми, регламенту, інших спеціальних відомостей для розроблення заходів щодо охорони громадського порядку, забезпечення безпеки учасників і глядачів: міжнародних, державних заходів - за 2 місяці; регіональних заходів - за 1 місяць до їх проведення; 7) ознайомлення учасників заходів, суддів, обслуговуючого персоналу з вимогами Положення про проведення масового заходу; 8) своєчасне прибуття учасників заходів, дотримання ними правил змагань, норм поведінки в громадських місцях. 16. Власники спортивних споруд забезпечують: 1) підготовку та належний технічний стан споруди, дотримання технічних норм, підготовку штатного та позаштатного обслуговуючого персоналу. Про виконання цих вимог організатором складається відповідний акт, який перед проведенням оперативно-технічного огляду об'єкта (місцевості) не менш як за 4 години до початку заходу подається робочій комісії, яка визначає готовність об'єкта до проведення заходу; 2) разом з організаціями, що здійснюють продаж квитків, подання за добу до проведення заходу інформації органам внутрішніх справ про передбачувану кількість глядачів; 3) проведення виховної та роз'яснювальної роботи з відвідувачами, особливо з молоддю і підлітками, пропаганду правил поведінки учасників і глядачів з використанням наочної агітації, місцевої радіотрансляційної мережі тощо; 4) розміщення на спортивних спорудах знаків безпеки, покажчиків, правил поведінки відвідувачів, планів евакуації та інструкцій; 5) організацію громадського харчування, медичного обслуговування, дорожнього руху, стоянок автотранспорту, інших видів обслуговування, а також роботу гардеробів і камер схову на території спортивної споруди; 6) належні умови для роботи інформаційних центрів з реклами заходів, інформування учасників і глядачів про правила поведінки, додержання правил експлуатації спортивної споруди і пожежної безпеки. 17. Органи внутрішніх справ забезпечують: 1) додержання громадського порядку, безпеки під час проведення заходів, вжиття інших додаткових заходів для забезпечення безпеки, виходячи з інформації про очікувану чисельність глядачів і конкретних умов у день проведення заходу; 2) охорону громадського порядку під час продажу квитків біля кас, безпосередньо розташованих поблизу спортивної споруди, а також на прилеглій до споруди території у день проведення заходу; 3) разом з організаторами заходу і власниками спортивної споруди безпечний прохід учасників і глядачів до місць проведення заходу, розміщення їх на трибунах чи в інших відведених для цього місцях згідно із встановленим порядком; 4) разом з відповідними службами спортивної споруди розроблення варіантів евакуації (у разі надзвичайних обставин), а також управління процесом евакуації глядачів з трибун і прилеглої до них території, включаючи їх посадку на транспорт загального користування; 5) здійснення контролю за станом шляхів евакуації та пожежної безпеки; 6) вжиття передбачених законодавством заходів до осіб, які порушують громадський порядок і правила поведінки на спортивних спорудах (місцевості); 7) сприяння у межах повноважень працівникам засобів масової інформації (за наявності редакційного або журналістського посвідчення) під час виконання ними своїх службових обов'язків. 18. Працівники, які беруть участь у забезпеченні проведення заходів, повинні чітко взаємодіяти (відповідно до затверджених планів) з організаторами заходу, власниками спортивних споруд і органами внутрішніх справ; додержуватися норм і вимог щодо охорони громадського порядку і безпеки. 19. Спеціальні вимоги до забезпечення охорони громадського порядку і безпеки учасників і глядачів заходів, що проводяться за межами стаціонарних спортивних споруд (на відкритій, у гірській чи лісовій місцевості, на шосейних чи інших видах доріг, річках, водоймищах тощо), визначаються Положенням про проведення масового заходу, узгодженим з відповідними місцевими держадміністраціями і органами внутрішніх справ. 20. Невиконання вимог, передбачених цим Положенням, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення заходів, тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством України. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yava Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 12:48 Поділитися #3 Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 12:48 Привіт. Є таке запитання. Хочу будувати невеликий будинок без цокольного поверху, але з примкаючим гаражем, у якому хочу зробити повнорозмірний підвал. Запитання: як правильно спроектувати лєнточний фудамент будинку щоб була рівномірна усадка, адже виходить що одна полоса фундаменту будинку (яка буде спільна з гаражем) буде заглиблена на 2 м, а інші тільки до точки промерзання. Дякую.ВІДПОВІДЬФундаменти потрібно проектувати, тобто згідно розрахунку наприклад на навантаження постійні, тимчасові і т.д.Всі несучі стіни, та зовнішні стіни будівель будь якого типу будуть мати фундаменти з глибиною нижче промерзання грунтів для Волинської області це 0,8-1 м. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vaso Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 16:07 Поділитися #4 Опубліковано 23 Лютого, 2009 в 16:07 Привіт. Цікавить питання влаштування мансарди.Живу на четвертому (він же останній) поверсі хрущовки. дах двоскатний. Хочу зробити мансарду принаймні над своєю квартирою.і власне питання:1. Алгоритм дій?2. На якому етапі погоджую влаштування мансарди зі співвласниками будинку?3. Мінімальний кошторис?Дякую.Тут, слід виріши питання права власності на горище (зайди в юрисдикцію). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
druid Опубліковано 4 Березня, 2009 в 06:29 Поділитися #5 Опубліковано 4 Березня, 2009 в 06:29 Маю запитання. Ось недобудована хатка. 9 на 6 метрів. Буде півтораповерхова. Наразі з білоруських блоків, які поставлені на ребро (товщина стіни 20 см.) Так от. Внаслідок непередбачуваної аварійної ситуції (падіння масивного обєкту), в стіні хати зявилось дві тріщини (червона лінія на фото. Така сама тріщина з протилежного боку). Фундамент тут ні-причому. Цоколь залишився цілий. Ширина тріщини в верхній частині хати кількі міліметрів. Знизу непомітна. Тріщина іде по швах між блоками. Питання: Як укріпити хату, щоб не обмуровувати її цеглою? Чи можна її стягнути якось (сині лінії наприклад)? Якщо можна, то як і чим і скільки це буде коштувати. ЗІ. Хата буде укрівплюватись шаром цегли (половина цеглини), але з середини. Бо, 1. зайвий фундамент іде в середину (ззовні треба доливати); 2. Цегла буде частиною інтерєру на першому поверсі. Дякую. ВІДПОВІДЬ: Слід зробити бетонний пояс висотою 30-40 см бетоном марки 200 (клас бетону не нижче В15 армований металевим каркасом з арматури Ф16 чи ф12, в місцях трішини додатково покласти звязано по дві арматури довжиною 1,5 м. Те що з блоків над плитами слід попередньо розібрати. Тим більше тут видно перекриття на деревяних балках шо відповідно не дає споруді вцілому такої міцності як би з плитами.П.С. Зазвичай мусово робиться бетонний пояс під монтаж плит. Під монтаж з/б плит повинні бути несучі стіни з відповідного камяного матріалу, тут же покладено блоки на ребро що в 2 рази знижує несучу здатність такої стіни і ще більше її стійкість. Можу стверджувати що тріщина утворилась саме ізза недостатньої стійкості конструкції, особливо підкреслю стійкості впливу короткочасної дії тимчасового навантаження (тут удар як я розумію). На даному рисунку верикальна арматура повинна бути всюди з кроком 20 см, в тих місцях де я її намалював слід додатково армувати сіткою. ПИТАННЯ: Дуже дякую. Чогось так і думав. Хочеться почути особисту пораду: 1. Чи достатньо буде з середини додати цеглу і перевязати її з стіною для належної міцності конструкції? (дуже не хочеться зовні доливати фундамент). Ну тобто, як би Ви особисто зробили для себе? 2. Чи не будуть зайвими все-таки якісь металеві смужки в тих місцях, де синя лінія? Ще раз дякую. Вирішується доля мого майбутнього помешкання - це дуже важливо для мене ВІДПОВІДЬ: 1. абсолютно недостатньо 2. зроби пояс як я раджу, а ці штучки не вирішать проблему 3. повір всяке буває, і якщо бомба в водну воронку два рази не падає то поряд якраз може і попасти. 4. несуча стіна в тебе до ужаса тонка як для піноблоку (чи газоблоку) тому в тебе саме один вихід ПИТАННЯ: Я можливо неправильно висловився. Пояс роблю однозначно. Маю на увазі, якщо до армопояса додати ще цеглу і металеві стрічки. Це додасть у міцності, чи буде зайвим? Просто раніше я хотів вирішувати проблему ну зовсім кардинально - обмурувати всю коробку цеглою зовні. Фундамент хороший, але та його частина, куди Можна класти цеглу іде в середину. Тому я прикінув, що доливати фундамет і облицьовувати цеглою - це геморно і дорого. Ось так. Шукаю простіший варіант. Але пріоритент надійності для мене залишився. Якщо варіант з армопоясом недостатньо надійний, буду шукати кращі варіанти. Бо варіант "аби не гірше" мені не підходить. Треба краще ВІДПОВІДЬ: У міцності тільки на стиск цегла допоможе, стійкості не додасть, хіба муруй по колу в одну цеглу 250мм Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scabiosa Опубліковано 25 Березня, 2009 в 13:20 Поділитися #6 Опубліковано 25 Березня, 2009 в 13:20 Прошу поради, як правильно встановлювати намогильний памятник. Є бетонний постамент, який перестояв всю зиму. Є гранітні плити (сам памятник), які мають ставитись на клей для плитки церезіт (СМ31, здається, він морозостійкий). З боків постамент хочем облицювати або керамічною зовнішньою плиткою, або тонкими гранітними пластинами на цей же клей. Шви потім між плитками зафугувати морозостійкою фугою та обробити "дельфіном". Питання в тому, що на ДУЖЕ БАГАТЬОХ таких памятниках плитка за зиму злітає. Дали пораду промазати бетонний фундамент гідрофобною морозостійкою грунтовкою з можливістю накладання подальших шарів, і потім аж класти памятник, кафель. Тоді, мовляв, проблем не буде. Прошу кваліфікованої поради, чи так це, чи ні, і як вийти з тої ситуації.ВІДПОВІДЬ: Відповідь проста.1. Не дати основі (те на що кластиметься плитка) набирати і утримувати вологу. Тобто вода не повинна крізь плитку чи шви попадати на основу2. Лицювальна плитка повинна приклеюватись до основи клеучою сумішшю без пустот (наприклад не під шпатель гребінку).І звичайно облицювальний матеріал повинен за своїм походженням бути однаковим з основою.Приклад: Будівлі з керамічної цегли по вул. Пр.Волі лицьовані керамічною плиткою клеючим розчином піску та цементу. Тримаються люкс, вилітають тільки там де міш стіною і плиткою є пустоти а клею бракує.Уточнити хочу.Основа буде набирати вологу, це як фундамент. Як я її від землі ізолюю, якщо бетон вже залито? Треба було при заливанні загортувати основу у гідроізолятор? Чи тепер достатньо буде таки її поверхню обробити гідроізоляцією (грунтовкою)?Граніт з бетоном "пляшуть"? Тобто чи можна класти гранітну плитку на бетонну основу? І чим можна обкласти тоді памятник?ВІДПОВІДЬ: Щоб волога не попадала зверху крізь шви та саму плитку, а побокам був достатній ухил щоб не застоювалась вода і не піднімалась з боків.Граніт з бетоном пляшуть, особливо коли камяний заповнювач бетону з гранітного щебеню.Дякую Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shura Опубліковано 25 Березня, 2009 в 13:22 Поділитися #7 Опубліковано 25 Березня, 2009 в 13:22 интересует процентовка работ монолитно-каркасного 9-этажного доматипа: 15% - каркас, 15% - стены и перегородки и т.д.ВІДПОВІДЬ: кошторис це досить складний документ і ємкий який коштує великих грошей, навіть якщо він б.у., такщо прийдеться домовлятись з кошторисником, телефон хіба в приват.но є різні документи і форми (кб-2, кб-3 і т.д.) що можна витягнути з кошториса і вони містять в собі 1-4 сторінки, в т.ч. процентовка застарілий термін, зараз виконання робіт в процентному відношенні застосовується рідко і в більшості випадків складається вручну. тобто процентовка відображає скільки виконано робіт у відсотках від повної роботи (яка пораховано наприклад гривнях, чи то укрупнено в м2, м3)ТОМУ зважаючи натипа: 15% - каркас, 15% - стены и перегородки и т.д. виникає питання чи саме це потрібно.интересует, какой процент от всего дома составляют внутренние работы до черновой стяжки и штукатурки.то, что помимо вылитой/обложенной коробки.ну, а если внутрянку расписать - было бы совсем хорошотипа стяжка-штукатурка/трубы/и пр.интересует для того, чтобы реально понимать % завершения новостроек. и реальны ли их достройки за счет государства, которое обещает достраивать объекты с 70 или 80 % готовностьюесли совсем сложно - то что должно быть, чтобы готовность дома была 70-80%? ВІДПОВІДЬ:Такі дані містяться в довіднику інженера будівельника.І відповідь яка на сьогодні є актуальною може дати тільки дуже досвідчений інженер.Якщо в трудозатратах то процент цілком можна брати з будьякого навіть досить старого довідника (Якщо в грошах то це дуже нестабільна величина).Хрен доберешся до істини.Раніше в СССР цим дуже сильно займались, зараз це так запустили (мабуть нарошно) що приходиться наймати спеціальні компанії щоб вони могли на конкретний проект дати таку інфу, (це як аудітор в бухгалтерії). Ця інфа дуже необхідна інвестору і замовнику. Я мав справою з такою крутою інженерною фірмою як CH2NHillВИХІД один мати на руках кошторис, зведений кошторис, відомість ресурсів і за допомогою ручки, олівця калькулятора це порахувати в грошах і вивести процент. Непогано вибрати і трудозатрати і вивести теж в процент,тоді в результаті подорожчання (нерівномірного) матеріалів можна за інтерполяцією визначати приблизну вартість в часі :-)Я б за таку роботу взяв би 10 тис. грн. але є і пенсіонери які можуть це зробити і за 2-3 тис грн.Думаю що все крім внутрішніх оздоблювальних робіт буде становити 80%Бажано в цьому повідомлені задавати пиання що його стосується.понятно, что ничего не понятноБажано в цьому повідомлені задавати пиання що його стосується.это крайне неудобно.если кто-то задал вопрос - он не увидит, что есть ответ по новым сообщениям. надо специально заглядывать в тему.лучше пусть вопрос-ответ будут в разных мессагах.захочешь - создашь потом 2, 3 и т.д.как в Хуморепонятно, что ничего не понятнотака реальність цілком задовільняє підрядчика, інколи і замовника і аж ніяк не інвестора (кредитора)повторюсь Думаю що все крім внутрішніх оздоблювальних робіт буде становити 80% Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaros Опубліковано 25 Березня, 2009 в 20:01 Поділитися #8 Опубліковано 25 Березня, 2009 в 20:01 Дані:трикімнатна квартира в панельному будинкучервоною лінією позначені шви між панелями перекриття (видно тільки в коридорі).Питання: чи можливо зробити вихід на верхній поверх, якщо так, то в яких місцях.ВІДПОВІДЬ:Недостатньо інфи для відповіді, треба викопійовку з прокту полюбому. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sheva Опубліковано 25 Березня, 2009 в 21:59 Поділитися #9 Опубліковано 25 Березня, 2009 в 21:59 На рахунок блоків я чув таке що вони мають здатність до сідання, а хто що може сказати про білоруські і де їх можна купити? І якщо зводити коробку несучу стіну зробити з блоків, ставивши їх на ребро(200 мм) та ряду цегли 120мм та плиту перекриття оперти повність на стіну, чи це буде конструктивно і доцільно.ВІДПОВІДЬ: Взагалі то бетон не має таких властивостей (відносно) як зміна геометричних розмірів без руйнування чи утворення тріщин.Якщо робити стіну несучу з матеріалів для несучої стіни то їхнє таке компанування не є чимось небезпечним, головне щоб цегла та блоки перевязувались мет.сіткою через 2 ряди блоків, або цеглою але це геморно і незавжди можливо (наприклад коли є облицювальна цегла)На рахунок блоків я чув таке що вони мають здатність до сідання, а хто що може сказати про білоруські і де їх можна купити? І якщо зводити коробку несучу стіну зробити з блоків, ставивши їх на ребро(200 мм) та ряду цегли 120мм та плиту перекриття оперти повність на стіну, чи це буде конструктивно і доцільно.ВІДПОВІДЬ: Взагалі то бетон не має таких властивостей (відносно) як зміна геометричних розмірів без руйнування чи утворення тріщин.Якщо робити стіну несучу з матеріалів для несучої стіни то їхнє таке компанування не є чимось небезпечним, головне щоб цегла та блоки перевязувались мет.сіткою через 2 ряди блоків, або цеглою але це геморно і незавжди можливо (наприклад коли є облицювальна цегла)А якщо цегла не облицювальна іі краще ставити з середини чи зовні і чи треба в такому випадку робити армопояс перед перекриттям?ВІДПОВІДЬ: Цеглу краще ставти ззовні адже вона краще переносить зовнішні фактори, але якщо цегла силікатна то краще всерединуПояса робити необовязково якщо щодва ряди блоків була металева сітка Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ipua Опубліковано 26 Березня, 2009 в 12:41 Поділитися #10 Опубліковано 26 Березня, 2009 в 12:41 Питання:Маю шлакову стіну поштукатурену міцним цементним розчином (під затирку). Хочу утеплити її ззовні екструдованим пінополістиролом. Як краще кріпити плити до стіни. З великого власного досвіду кріплення будь чого в шлакові стіни, дюбеля не годяться. Розсверлений отвір під певний діаметр стає іншим отвором значно більшого діаметру. Найкраще проблема вирішується забиттям великого цвяха. В даному випадку цей варіант не проходить - дюбель повинний бути термоізоляційним. Чи достатньо буде просто садити на клей? Думаю над варіантом закріплення коробів (типу для гіпсокартону) в нижній і верхній ділянках стіни потім плити з виступаючими пазами на клей і далі по технології?Відповідь: ..........Клею цілком достатньо, головне щоб він був нанесений повністю на всю площу плити. А дюбеля теж забий вони виконають функцію щоб плита не зсувалась вниз. Полюбому внизу повинна прибиватись рейка. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scabiosa Опубліковано 1 Квітня, 2009 в 12:58 Поділитися #11 Опубліковано 1 Квітня, 2009 в 12:58 Виникло таке питання. Інколи буваю у парку імені фотакому (імені датагруп він ніколи, мабуть, не буде). І там на краю є котедж із парканом із лицювальної цегли. І от він ніби покритий білою сіллю. Із кожним роком її більше. Ще й знизу цегла стала розсипатись. А потім згадав, що такого добра по Луцьку, коли цегляна кладка ніби покривається сіллю, дууууже багато (цегла червона, зрозуміло, бо на білій не видно, чи тому що біла силікатна?). Цікавить, що то таке і як з ним боротись? Гідроізоляція недобра? Погана якість цегли? Забули поверхню гідрофобною грунтовкою обробити?Вдогонку. На білих цегляних багатоповерхівках із зовнішньої сторони деколи темні здоровенні плями появляються (наприклад, торець багатоповерхівки навпроти перехрестя Молоді-Відродження). Це була аварія водогону? Каналізації? Що це?ВІДПОВІДЬось це Біле - це переважно солі кальцію що хімічно не звязані і присутні в матеріалі як супутні домішки або як штучно додані домішки для отримання якихось там потрібних для виготовлення матеріалів властивостей сировини. Виступають вони разом з водою що попала на цеглу.Нажаль силікатна цегла згідно науки призначена для внутрішніх робіт :-), тому чорне це грибок Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Rubak Опубліковано 8 Квітня, 2009 в 11:39 Поділитися #12 Опубліковано 8 Квітня, 2009 в 11:39 ось така ситуація: є дерев`яна підлога (дошка 40) зверху покрита фанерою 8мм (не вологостійкою), фанера пофарбована. Так як це все діло в коридорі, хтів би покласти плитку.ПИТАННЯ. Чи взагалі можливо покласти притку на дерев`яну підлогу? Якщо можливо, то на який клей?ВІДПОВІДЬМожливо але із-за того що дерево не буде провітрюватись воно колись згниє.Слід просто залити стяжку 5 см і армувати її металевою сіточкою (на відро піску 1 лопата цементу м500)В підлозі перед цим слід посверлити отвори 10 мм десь по 4 на 1 м2 для того щоб втікла вода від стяжки.Не переборщити з водоцементним віднощенням якщо піднизом є сусіди :-) хоча палюбому вних намокне стеля :-(Потім слід в куточку як все застигне і буде покладена плитка просверлити отвір радіусом 5 см. для провітрювання підлоги і протримати його відкритим з пів року а потім можна затикнути чимось гарни і час від часу відкривати, або придумати щось таке файне щоб з дірочою. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
valeo Опубліковано 8 Квітня, 2009 в 18:04 Поділитися #13 Опубліковано 8 Квітня, 2009 в 18:04 тоже вопрсик!деревянный дом довоенной постройки/хочу поставить пластиковые окна)стоит ли)?грибок не нападет?также вопрос еще один-хочу поменять деревьяные полы на стяжку-какие последствия и как правильно сделать?ВІДПОВІДЬВікна міняй без страху. Оскільки хата стара то мабуть і вікна в ній невеликі тому в тебе є нагода поставити гарні вікна з гарним склом.А от нащо тобі стяжка я не знаю. Дивись в країнах з теплим кліматом кладуть кахель , з холодним - дерево. Візьми просто вирівняй підлогу за допомогою плит (тирсо, дсп, ...) і постели паркетну доску, корок, якесь ткане натуральне покриття.Проте якщо хочеш всетаки стяжки залити і плитку поклеїти то зривай підлогу.вобщем напиши що хочеш конкретно зробити і отримаєш конкретнішу відповідь.Про якість плити можна судити візуально. Поперше вона повинна бути вологостійка, подруге з правильними геометричними формами. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Tower Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 18:00 Поділитися #14 Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 18:00 В мене така проблема: живу на третьому поверсі трьохповерхового будинку. Дах металевий, між металом даху і плитою перегородки (мій потолок в квартирі) ізоляції ніякої. Літом жара жарить а зимою холод витягує тепло. Підкажіть що можна постелити (на панель перегородки) для ізоляції від жари та холоду. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 19:24 Автор Поділитися #15 Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 19:24 ВІДПОВІДЬ для TowerЯкщо є місце то можна якось повпихати утеплювач, розтелити чи розкласти мінеральні плитиЯкщо місця дуже мало можна вийти з положення і зробити підвісну стелю з наприклад гіпсокартону і всередину дати утеплювачЯкщо місця багато (як горище) то можна більш комплексно підійти то проблемки та утеплити і перекриття і покрівлю, або тільки перекриття. І не забуваєм про те що деревяні конструкції повинні провітрюватись. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
rtls Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 13:58 Поділитися #16 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 13:58 Таке питання... є побудована коробка (хата з піноблоків).питання.... Як краще..... всередині штукатурить чи гіпсокартоном обшить...Як гіпсокартон веде себе якщо відсутнє опалення або хата не отоплюється чи не живуть у ній? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 04:03 Автор Поділитися #17 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 04:03 Хлопці давайте без цитат, просто пишіть до кого звертаєтесь. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 20:04 Поділитися #18 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 20:04 Якщо списи перестали ламатися, то спробую згладити ситуацію запитанням, з очікуванням відповіді фахівців Ситуація все таж сама, що я описував вище - панельний будинок в якому вибито "дюру" на лоджію (на якій стоїть пластиковій склопакет в 3 скла). На балкон додатково виведено 4 ребра алюмінієвих радіаторів з загальної системи опалення (ще 4 стоять в кімнаті перед дірою). Склопакет встановлено на "заводське стандартне перило" (ймовірно з бетону) товщиною близько 2-х сантиметрів. З внутрішнього боку "перило" утеплене шаром пінопласту (5см.). Стіни заштукатурені під євро. По факту маємо, як і сказав Ді, появу грибка ( по кутках перила). Питання: 1.1. які є " не болючі" методи виведення грибка (здирати все бажання нема анітрішки). 1.2 чи доцільно утеплювати перило ззовні, а якщо доцільно, то яким матеріалом? Буду вдячний за варіанти від різних фахівців Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 20:45 Автор Поділитися #19 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 20:45 ВІДПОВІДЬ для rtlsВеде себе як і інша штукатурка в хаті що не топитьсяНайкраще зробити традиційну вапняно-піщану штукатурку, але це дорого (коли зовнішній вигляд як в гіпсової)Дешевше гіпс (тіпа євроремонт)Гіпсокартон для кривих стін або для архітект. формГлина - бракує майстрівДекоративні штукатурки (наносяться зазвичай на основи).Піноблоки дреба добре штукатурити оскільки реакція в ньму іде десь ще багато років і виділяється шкідливі випари. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 20:59 Автор Поділитися #20 Опубліковано 17 Квітня, 2009 в 20:59 ВІДПОВІДЬ для Mr. VesУтеплювати треба зовні, пінопластом буде мабуть найлегше це якщо дозволить фасад будинку. Бо зміна фасаду вимагає рішення архітектури. Або в даному випадку слід утепляти зсередини мінеральними плитами під гіпсокартон товщиною 10 см. В тому периліі слід внизу просверлити дірки що 25 см для зтікання конденсату. Це буде виходом на довгі роки і не змінить вигляд фасаду.Якщо неможливо виїхати з квартири то слід потерти сіткою трішки, а потім помазати вапном. Якщо грибок не глибокий то може і спасе, якщо ні то читай далі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ipua Опубліковано 18 Квітня, 2009 в 06:30 Поділитися #21 Опубліковано 18 Квітня, 2009 в 06:30 ВІДПОВІДЬ для Mr. Ves Проти грибка є хороший засіб борамін. Продається на Варшавці там же розкажуть як його приміняти Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
foxx77 Опубліковано 30 Квітня, 2009 в 18:00 Поділитися #22 Опубліковано 30 Квітня, 2009 в 18:00 В Луцьку є випадки добудови на даху жителями верхніх поверхів? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 4 Травня, 2009 в 17:46 Автор Поділитися #23 Опубліковано 4 Травня, 2009 в 17:46 ВІДПОВІДЬ для foxx77є як і багатоповерхівках так і в приватних будинках так і на останніх технічних поверхах! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
KILLER Опубліковано 9 Травня, 2009 в 19:03 Поділитися #24 Опубліковано 9 Травня, 2009 в 19:03 Питання: Як правильно утеплити будинок з дерева? 1 поверх - товщина дерев"яної стіни 10см, ззовні обкладений цеглою 12см. відстань між цеглою і деревом 3-4см 2 поверх - товщина дерев"яної стіни 10см Чи можливий такий варіант: 1 поверх: ззовні цеглу обшити пінопластом 5см, зашпаклювати 2 поверх: утеплити пінопластом 20см, зашпаклювати? яку ізоляцію давати між пінопластом і деревом? ВІДПОВІДЬ для KILLER2. пов. Бажано на другому пов. утеплити мін плитами, так краще для дерева, і обшити вагонкою наприклад. тут вартість зростає..... вагонкою оздоблюються стіни з середини. Питання стоїть щодо ззовнішньої сторони стіни. щоб вирівняти стіну з першим поверхом потрібно 15-20 см, як на мене, то ідеально підходить пінопласт - він легкий, гарна теплоізоляція, добре шпаклюється ззовні. В чому проявляється негативне компонування дерево-пінопласт? щодо кріплення: планую використовувати ось такі дюбеля для пінопласту, а не клей як на мене, то вони надійніші 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vanus Опубліковано 10 Травня, 2009 в 03:49 Автор Поділитися #25 Опубліковано 10 Травня, 2009 в 03:49 ВІДПОВІДЬ для KILLER1 пов. Вартість (без врах. роботи) утеплення 5 см приблизно коштуватиме 70 грн/м2 Зараз в продажу є клей в балонах (як піна) який швидко клеїть пінопласт до стіни.2. пов.Бажано на другому пов. утеплити мін плитами, так краще для дерева, і обшити вагонкою наприклад.тут вартість зростає.....Клей мусить бути.А вагонку я маю на увазі там де цегли немає, і вагонка для зовн. робіт (сайдинг наприклад, чи там інша яка пластикова чи деревяна). А дерево і піноплас це речі не дуже сумісні, дерево з часом може гнити, тай дуже пожежонебезпечне поєднання. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти