Перейти до змісту

Запитай Інженера-Будівельника


vanus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

я можу сам підшити-відремонтувати взуття, проте не роблю цього, а несу до спеціаліста. аналогічно і з проектом.

а я не несу. І що робити??

  • Відповідей 561
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Доброго вечора.

Є неприватизована рівнинна ділянка під будівництво в селі Боратин, яка знаходиться за 50 м від амбулаторії по праву сторону за переїздом. Хочу побудувати 1,5 або 2 поверховий будинок з прибудованим збоку гаражем та підвалом під ним. Документи на приватизацію земельної ділянки відніс у фірму "Горизонт". Тобто питання приватизації земельної ділянки я вже майже вирішив.

Питання:

1) Чи потрібно робити геологію? За кожний отвір хочуть 600 грн. Мінімум кажуть що потрібно зробити 2 отвори по діагоналі - тобто 1200 грн.

2) Який матеріал кращий для будівництва? Із газоблоків, дерева, піноблоків, цегли та керамічних блоків я зупинився на керамічних блоках та цеглі. Чи є правильним моє твердження щодо вибору будівельних матеріалів з точки зору екологічності та довговічності? Які ще важливі критерії я не врахував?

3) Робити геодезію для фундаменту чи сміливо закладати глибину фундаменту 1,5 м під будинок 1,5 - 2 поверхи з цегли або керамічних блоків?

4) Що дешевше: будувати хату в 1,5 поверхи з мансардою та утепляти її чи 2 повних поверхи з холодним дахом? Хто прораховував ці варіанти?

5) Будинок планую будувати із пристроєним з боку гаражем, під яким робитиму підвал. Чи достатньо висоти підвального приміщення в 2,2 м?

6) На скільки повинен виступати цоколь над нульовим рівнем грунту? 0,5 м вистачить?

7) Будь-який будівельний матеріал для зовнішніх стін потрібно утепляти, це так?

8) Чи потрібно ізолювати фундамент будинку від фундаменту гаража з підвальним приміщенням пінопластом товщиною в 5 см? Якими способами можна ще зменшити теплопередачу від основної будівлі до другорядної?

9) Як правильно робити гідроізоляцію підвального приміщення?

10) Як правильно робити припливну та витяжну системи вентиляції у підвалі та у будинку? Вони мають бути пов'язані між собою чи ні?

11) Чи потрібний тамбур у будинку і чому?

12) Скільки см брати просідання фундаменту під будинком (і відповідно самого будинку) відносно нульової точки грунту і за який час (скажімо за 20-30 років)? Де про це можна почитати?

13) Які нормативно-правові акти потрібно прочитати перед початком складання генерального плану своєї ділянки та проектуванням будівельних і господарських споруд?

14) Чи потрібно утепляти в наших кліматичних умовах зовнішньої стіну з керамічних блоків товщиною в 380 мм чи буде достатньо нанести ззовні та всередені будівлі шар штукатурки? Чи взяти блок товщиною 440 мм?

15) Як зробити теплотехнічний розрахунок зовнішньої стіни? Де про це можна прочитати?

16) Чи достатньо в наших кліматичних умовах зовнішньої стіни в 1 цеглину + 100 мм мінеральної вати як утеплювача + клінкерної цеглини на ребро як облицювального матеріалу для фасаду?

17) 2,7 м чи 3 м робити стелі у хаті?

18) Яку марку бетону потрібно брати при заливанні фундаменту? Одні рекомендували марку 150, а інші - 300.

19) Який діаметр арматури потрібно закладати у фундамент? Рекомендували 10 мм або 12 мм.

20) Чи можна робити вхід у будинок із півдня? Які найкращі варіанти?

21) Всі господарські будівлі буду розміщувати не блище ніж за 2 м від меж своєї ділянки з 3-х сторін, а з четвертої - не менше 15 м так як над ділянкою проходить силова лінія. Це правильно?

22) Які будівлі потрібно вносити в будівельний проект: будинок, хлів, басейн, альтанка, баня, криниця, скважина...?

23) Які мають бути розміри вікон у будинку та скільки вікон має чи може бути у кімнаті?

24) Які краще робити сходи на 2-й поверх: одно-, дво-, трьохмаршеві чи інші?

25) При газовому опаленні об'єм котельні має бути не менше 15 м3, це так? Які вимоги існують для приміщень для електро та твердопаливниих котлів?

26) Чи можна котельню розміщувати у підвалі та які повинні бути вимоги до приміщення?

27) Яке опалення краще: газ + тверде; електрика + тверде; електрика + газ?

28) Чи потрібно армувати кути будинку при побудові їх з керамічних блоків?

  • +1 1
Опубліковано

Відповідь: BOMIGARO

1) Геологія для проекту обовязкова. Але коли сусід збоку будувався, або викопувалась яма на ділянці, то майстер або хто робив роботи знає який грунт, може визначити приблизно параметри для будівництва індивідуального будинку. Якщо ж була би 5пов або промбудівля то без геології нікуда.

2) газоблок, керамоблок, цегла, бетон, метал. Все залежить від планування і розподілу навантажень. по стандарту то газоблок, керамоблок.

3) для фундаменту роблять геологію. Геодезія потрібна на генплан і мережі. Майже завжди вистачає 1,2-1,5м глибини закладання фундаменту.

4) Це залежить від матеріалів і вибору планування. якщо однакові матеріали то дешевше мансарда.

5) 2,2м достатньо.

6) цоколь може виступати і 1,2м і 1,5м, залежить від архітектури, висоти цокольного поверху, від рельєфу. 0,45 (на три сходинки) вистачить. Дехто любить, щоб вікна 1-ого поверху були вище погляду, але є огорожа, а будинок свій, не заглядають чужі, і більше одної сходинки робити нема смислу. Все залежить від моделі будинку.

7) Газоблок не треба. Стіна 400 мм все витримує. Керамоблок товщиною 440мм на теплому розчині дає коеф теплопередачі 3,22 (достатньо), а вже на цем-піщаному 2,78<3.2(необхідний).

8) нема смислу. по ДБН утеплюється весь зовнішній цоколь над землею і на глибину 0,5м. А стіна утеплюється тільки від атмосфери. Якщо підлога 1 пов буде утеплена, то зовнішнє утеплення цоколя можна взагалі не робити.

9) гідроізоляція підвалу, якщо нема грунтових вод стандартна, відмостка, збоку шар глини можете закинути, обмазка бітумом, інші мастики і рулонні матеріали, гідроізоляційні системи.

10) з приміщень робиться тільки витяжна вентиляція. Притяжна з вікон - це називається провітрювання. Може бути кондиціонер. Системи вентиляції з коробів для будинку то вже особливі потреби і ціна. В гараж то робиться два вентканала, один внизу, один зверху відкриті. Той що знизу є притяжна, що вверху витяжна. Можете вентилятори на канали поставити.

11) тамбур - для взуття, змінного одягу, ще щось, або вхід в паливну. Чому? - по ДБН обовязково потрібен, для перепаду температур при будь яких вхідних дверях. На терасу теж потрібен. Але є виноска, що не потрібен, якщо ставиться теплова завіса.

12) залежить від грунтів. взагалі будинок при нормальних грунтах сідає максимум на 1-2см, залежить від якості трамбовки грунту при порушенні цілісності під час копання котловану.

13) ДБН 360-92**. на власній ділянці відстань між будівлями не нормована, якщо один житл. будинок. До сусіднього має бути не менше 6м. Якщо дерев. буд. то 10-12м.

14) вже писав. тре утеплювати для повного комфорту. можете не утеплювати, будуть трохи втрати зимою (місяць-півтора)

15) це шукайте в гуглі. є сайти.

16) майже достатньо, впритик. єдине, щоб не мокріла стіна, на клінкерній цеглі всередині, щоб не було доступу вологи або продухи, щоб були.

17) 2,5м по ДБН. при середній температурі місяця більше 21 град. в липні тре приймати 3,0м. 2,7 вам вистачить цілком.

18) достатньо і М150. залежить від планування і розподілу навантажень.

19) залежить від форми фундаментів і навантажень. Якщо стрічковий то і 10мм вистачить, але захисний шар бетону 7см.

20) вхід неважливо звідки. важлива тепла сторона для житлових кімнат і залу.

21) взагалі від огорожі 3м, щоб при відстані між будівлями у 6м сусіди були в мирі, одному 3м і іншому 3м. Але якщо є згода сусіда, то ніхто не проти.

бо один будує а інший на тому місці ніколи не буде будувати. Якщо менше 3м архітектору при злосному сусіду буде проблема.

22) в генплан всі будівлі і споруди. А проект розробляти обовязково тільки проектну пропозицію для вироблення будівельного паспорта тої будівлі яку будуєте.

23) вікна по бажанню, але по площі вікно має бути 1/6-1/8 площі кімнати.

24) двомаршеві, кільцеві. тримаршеві, якщо нестандартне планування.

25) -

26) паливна в підвалі, має бути вікно. вихід на сходи, паливна окремим приміщенням в підвалі.

27) -

28) якщо є велике бажання армуйте сіткою з дроту, розміри вічка 50х50мм, на теплий розчин. а взагалі армувати не треба.

  • +1 5
Опубліковано

Теж постараюсь відповісти

BOMIGARO

Хоч я і не інженер. а просто багато часу проводжу на Строимдом.

Матеріал для будівництва: Кожному. що до душі припаде.

Дерево та каркасне будівництво (не брус) Швидко, є фірми, що за 2-3 міс зводять повністю коробку. Так як внутрішні стіни зашиваються гіпсокартоном - це полегшує прокладання електрики, системи розумний дім та інших кабелів. Такий будинок - набагато швидше прогрівається, а ніж звичайний з цегли чи кераміки. І він не має інертності. Мінуси: на етапі будівництва відчуття, що це не збудовано на віки. Після повного опорядження - це відчуття зникне :-) бажано також встановити притічно-витяжну систему для повітря, а також - рекуператор. Адже такі будинки не є паропроникні.

Газоблоки, піноблоки - нормальний та якісний матеріал. Єдиний мінус. Для кріплення, бойлерів, телевізійних пенелей від 42" - потрібно заздалегідь у цих місцях поставити анкери. Планки жортскості і тд.

Кераміка - найкращий, але і найдорожчий будівельний матеріал з поміж інших. Екологічно чистий (просто обпечена глина з домішками)

На мою думку - будь який матеріал - потрібно на сьогодні утеплювати.

Каркасні панелі утеплюються з середини, а по бажанні і ззовні (мокрий фасад і тд)

Газоблоки - мінімум 10см екструдованого полістиролу.

Кераміка - тут є невеличкий, але дуже важливий ньюанс. Вона паропроникна (дихаюча) і якщо в будинку з'являється забагато вологи - вона проходить на зовні. Її не можна утеплювати полістиролом - тільки мінеральною ватою, що має більший коефіцієнт паропроникнтості, а ніж сама кераміка. Тоді пар буде проходити і черезх керамічний блок та через вату. І не затримуватись між стінками. Для будівництва приватного будинку - особисто я б взяв 400 мм керамічний блок.

Мансарда чи 2 житлові поверхи?

Мансарда значно більше дає простору для креативу та дизайнерських уміннь. Виглядає більш привабливо. По ціні - мансарда трішки дорожча за рахунок дорогих (але якісних) мансардних вікон, а також тому, що на утеплення мансарди - витратиться більше ізолюючого матеріалу, а ніж на так званий холодний чердак. Адже площа даху більше, а ніж перекриття другого поверху. І потрібно більш ретельніше виконувати покрівельні роботи. Адже після зашиття мансарди гіпсокартоном - буде значно дорожче знайти де протікає дах та полагодити його.

Ізолювати підвал від житлового пінопластом - так. Він не так дорого коштуватиме. Але поліпшить тепло і звукоізоляцію. особливо якщо ви плануєте систему опалення - тепла підлога. Її потрібно буде ізоолювати від фундаменту та плити перекриття підвалу.

Тамбур - потрібне. Він дозволяє економити до 15-20% газу чи електрики, що витрачається на опалення. І значно додає комфорту. в ДБН чітко вказано, що потрібен ізолюючий тамбур між житловим приміщенням та вулицею.

14) Чи потрібно утепляти в наших кліматичних умовах зовнішньої стіну з керамічних блоків товщиною в 380 мм чи буде достатньо нанести ззовні та всередені будівлі шар штукатурки? Чи взяти блок товщиною 440 мм?

На мою думку - будь яку стіну до 400мм потрібно утеплювати. Я б утеплив 10 см пінопласту і 400 мм газоблок. Адже коефіцієнти по теплопровідності будуть дедалі жорсткі. Та й газ не стає дешевшим(((

Є калькулятори та сервіси розрахунку тепловтрати. ось один із них.

http://teplo-info.com/otoplenie/raschet_teplopoter_online

Я користувався другим. Що точку роси розраховує.

http://теплорасчет.рф/

Стеля - 3 м мінімум. Від цього і естетично виглядає приміцення більш просторіше. А також не забувайте, що є можливість по стелі проводити електро монтажні роботи. Вони теж крадуть сантиметри.

Вікна - це в кожного свій смак. Хтось любить безліч вузьких-бійниць. А я наприклад - панорамні вікна.

По твердопаливному котлу. здається, що мінімум 8-10 м2. А електро - може знаходитись навіть у коридорі в технічному люкові.

Опалення. Дивлячись на цю епопею з газом. Особисто я б влаштував цілий - теплопункт. (звісно маючи кошти та відповідне приміщення)

Газовий котел до нього твердопаливний довгого горіння (піролізний) а в кінці електро котел. І завершив це все - теплоакумулючою ємністю.

Газ, електро, тверде паливо - нагрівають цю ємність до заданої темп. А далі уже автоматика, що керує насосами. Самостійно починає прокачувати цю нагріту воду по будинку. Це рішення ( з ємністю) найкраще пасує для постійного опалення електрикою, або на твердому паливі. В ночі автоматика вмикає тени електро-котла (коли діє пільговий тариф) До 6 години ранку встигає нагрітись кубова ємність. А вже в день котел - вимкнений. Аналогічно з твердим паливом. Досить на вечір завантажити котел паливом на максимум. І за ніч паливо догорить - нагріє ємність. А вже в день - ємність почне віддавати тепло. І не потрібно кожні 3 години навідуватись до котла та годувати йог хмизом, вугіллям чи обрізками деревини.

В залежності від способу опалення,а точніше його температури:

Звичайне радіаторне опалення (темп теплоносія- 65-85 градусів )

Тепла підлога (35-50) До речі. При такому опаленні варто купити не звичайний газовий котел, а конденсаційний (економить 10-15% газу) І він ідеальний для так званого низькотемпаратуного опалення (теапла підлога) Якщо тепла піблога - дороге задоволення. Теплотехнік - підбирає звичайні радіатори для опалення, але вони фізично мають більшу площу.

  • +1 2
Опубліковано (змінено)

21) ... а з четвертої - не менше 15 м так як над ділянкою проходить силова лінія. Це правильно?

величина охоронної зони залежить від напруги ПЛ. викладіть тут фото опори, тоді підкажу точніше.

ЗИ. Правильніше казати - високовольтна лінія (але для початку потрібно її глянути).

Змінено користувачем sashkoMTM
Опубліковано (змінено)

Привіт всім. Велике спасибі всім за допомогу.

Для sashkoMTM

Над ділянкою проходить високовольтна ліія 1 кВ.

Для

Walkie-talkie

Читав про піноблоки що в них не закінчені хімічні реакції на 98%. Тобто ви живете у будинку і дихаєте всіма цими сполуками ще хто-зна скільки часу. Я недавно познайомився з архітектором який раніше думав будуватися з піноблоків. Але потім після пошуків прочитав що вони шкідливі і у Європі з них будують тільки технічні приміщення, а не житлові. І цей матеріал був і винайдений спеціально для технічних приміщень. Сам він будується із керамічноих блоків 380 мм, робить поввітряний прошарок 50 мм та буде класти облицювальну цеглу на ребро. Мені він рекомендував будуватися вже краще з червоної цегли, ніж із цих "білих" блоків, бо так робить уся цивілізована Європа. Але в мене щодо цегли виникають сумніви щодо технології її виробництва - на нашому цегельному заводі туди додають відходи із викопних порід... все це змішують і... маємо те що маємо - щось зовні схоже на цеглу. А по фізичним чи технологічним характеристикам хто-зна як вона буде себе поводити. Ось тут і думай...

Змінено користувачем BOMIGARO
Опубліковано

Над ділянкою проходить високовольтна ліія 1 кВ.

такого класу ліній нема. кажуть: до 1кВ або вище 1кВ.

зробіть фото.

Опубліковано

Питання: Чим різати мінвату кнауф в рулоні? чи можлива порізка звичайною ножовкою обо якимось іншим легкодоступним інструментом?

Опубліковано

Питання: Чим різати мінвату кнауф в рулоні? чи можлива порізка звичайною ножовкою обо якимось іншим легкодоступним інструментом?

Канцелярським ножом

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Питання до спеціалістів-будівельників чи до тих хто знає : у чого краще шумопоглинання, у пінопласту чи у мінвати?

Опубліковано (змінено)

найбільш пористим паролоном, ватою розпушеною, пірям, пенопластом, газетами, тряпками і т.д :).

Смисл всіх цих маніпуляцій - в наменше потовщення стіни вкласти найбільше горбистості (долин і горок...

Одна з найпоширеніших помилок (російською - заблуждений). Є чітке правило звукоізоляції - товщий шар і більша щільність. Це умови саме звукоізоляції.

Andriy251, Те, що Вам запропонували вище, швидше схоже на звукопоглинання.

Змінено користувачем sashkoMTM
Опубліковано

Підкажіть, що економніше для зведення нового будинку, котел газовий чи електричний, враховуючи пільги на ел.енергію (бо ел.опалення а не на газу), встановлення чосового ел.лічильника чи робити врізку газу з документами трубами, і т д. Якщо все відразу воаховувати і брати на перспективу (при умові наявності генератооа в домі та твердопаливного котла прозапас з повітряним обігрівом), яка Ваша думка?

Опубліковано

найбільш пористим паролоном, ватою розпушеною, пірям, пенопластом, газетами, тряпками і т.д :).

Смисл всіх цих маніпуляцій - в наменше потовщення стіни вкласти найбільше горбистості (долин і горок...

Одна з найпоширеніших помилок (російською - заблуждений). Є чітке правило звукоізоляції - товщий шар і більша щільність. Це умови саме звукоізоляції.

Andriy251, Те, що Вам запропонували вище, швидше схоже на звукопоглинання.

А просто каркас з гіпсокартону і в середині вата, результат дасть? У мене обої ще не поклеєні.

Опубліковано

відповідь: Andriy251

звичайно дасть результат додаткова товща мінвати. Суть така, щоб не чути сусідів тре робити звукоізоляцію і стін і перекриття і підлоги.

Для прикладу по плитах від стіни теж звук поширюється, не так напряму, але йде. Особливо від стіни до перегородки теж передається.

Якби повністю від сусідів була стіна, яка ізольована від всіх інших конструкцій, то це взагалі супер.

Дешевий матеріал звукопоглинання це лотки, в яких яйця на базарах продають. Два шари складених докупи (не один в одний, а один на одний) один на одний гасять звук краще за деякі шумозахисні матеріали. Ззовні оздобите чимось, обшити гіпсокартоном, як казали. Пінопласт не раджу всередині використовувати.

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Доброго дня.

Питання:

Що краще вибрати для будівництва стін мансардного будинку, газоблоки, чи керамоблоки?

Це питання одного разу вже піднімалося тут, але питали просто по фундаменту. Та і в інтернеті начитався безліч різноманітного піару ....Хотілося б просто отримати експертну думку по перевагам/недолікам.

  • +1 1
Опубліковано

відповідь: ivan.k

1) поцікавитись скільки буде коштувати м2 газобетонної чи керамоблочної стіни. Самий важливий фактор!!!

2) по масі мала різниця до 100-200кг/м3 то не є суттєво для фундаментів.

3) по міцності: керамоблок на стиск міцніший втричі, але газоблок для півторачки більше ніж достатньо (10кг/см2 - це 30т на м.п.);

4) по гідроізоляції, що той що той не бояться води,

5) коефіціент паропроникності газоблока 0,12 м2*год*Па/мг, а керамоблок (цегляна кладка) 0,11, майже однаково.

6) по теплопровідності в наших умовах для керамоблока товщиною 440мм, відповідає 300мм газоблока+50мм утеплювач.

7) витрата клею для кладки газоблока 15кг/м3 при товщині шва 2-3мм, витрата розчину для керамоблока 150кг/м3 (0,1м3 розчину на куб кладки).

інформація по керамоблоках ( http://yandex.ua/clck/jsredir?from=yandex.ua%3Byandsearch%3Bweb%3B%3B&text=&etext=462.eggqRcJ9DP_zHYmvyplxx4uEey8LKWqVBFWWpW9-ggAeKm3xi0F8MciEofhsjQoQGjZvLyFHFdGlJ0O2-sbUtxBvoZWHb-Ke5iv57uOiEHdZFV5xa-4tU_AyloBGNtLwvIMi3hXgejqm2q0bv3HhPJj24YVkgStgEAUtT-bT4_tGg10C3TQSQ_nm4QDIF_LPnbVmgeenqZNdZgU2PjSQDQ.9e11b99d4c86e4058a1168bcddc1fcc3d5c0dda5&uuid=&state=AiuY0DBWFJ4ePaEse6rgeAjgs2pI3DW9J0KiE5XNXd1-5lCoUJb8SrdEP-N-To5CD4NJn9JbewFqrAQTwMdYBZwd5tjJiWRvZ2UWNhniJoN69dXKUaEvWAYzg6dIQoj9tym94BQCWyO4_8EVxc4V8NCDSnRGHo2nwxQspPlFdGlyi1I1kIJ1jicAFG3wbi1LpDeWOF-aJSNLMm-sF-16u02DyOvmGUcWiSdy592CEuA&data=UlNrNmk5WktYejR0eWJFYk1Ldmtxb1B1MXM3OWR4elVocEk2alNaTnAzazY0dEhXaDFmSkZ4UWlUNnlTTk1vblRwU3BxWUpSTVVGbXpoWmIydDRsX3o2ZWx6UDk4SzBkZVlTb3pmUVJLa1E2ekp3anZpV2tneVFUbU1NdG9JUkxWTlN0RWFqQlRZR2VOeGRHMnhrMUVUMHdWdURFamh0NG5LMEtCaUJxa1ZJRHUyVlZabGlSRERONFc0Z2MwTnBoTlI3eHNFV0lnMDZndjEwbzZIXzVCUHdrV2RJUnVFVGVvdGdIRFFjRllDal9TR2k2QkFmX0hWaWM4Z29EN2FBb2NSdEFEUk44WmV6ZzR2eHNHOWctRnNLMVF3Y3VRdnlmazJmWVdJRzJ1cDRyOWg3STdHZnNRazhFVVZ2LWxFcUM&b64e=2&sign=3f934adfe9901062cdd929960be4fd6c&keyno=0&l10n=ru&cts=1411991270625&mc=5.811573098094982 )

8) витрата розчину на кладку http://i.kirpich-dmitrov.ru/u/cb/101ce65f0611e29e7da695e3487f9b/-/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85%20%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B2.pdf

9) тепер маючи ці всі параметри складіть до купи дві рівноцінні стіни, 440мм керамоблока і оздоблення по краях зі стіною 300мм газоблок+50мм утеплювач (або краще 100мм) і оздоблення по краях. Рахуйте вартість, швидкість роботи і тоді буде Вам рішення.

  • +1 1
Опубліковано

Добрий день. Підскажіть будь ласка, норми Дбн при укладанні плит перекриття 12-ти поверхового будинку? Якої ширини максимум можуть бути шви між плитами і як правильно по технологіям їх заробляти.

Опубліковано

дивись цю серію в кінці є зароблення швів між плитами Серия 2.140-1 Выпуск 1 Детали перекрытий жилых зданий

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Підкажіть будь-ласка чи потрібно робити пароізоляцію утеплювача (мінвата) у міжкімнатних перегородках мансарди , якщо вони не контактують з холодом з жодних сторін?

Опубліковано (змінено)

Який найбюджетніший варіант міжкімнатних стін (при такій-сякій але звукоізоляції) ? Тонкий піноблок на ребро, чи є ще варіанти?

Змінено користувачем drozl
Опубліковано

Який найбюджетніший варіант міжкімнатних стін (при такій-сякій але звукоізоляції) ? Тонкий піноблок на ребро, чи є ще варіанти?

Гапсокартон мабуть

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...