Перейти до змісту

Міжнародний аеропорт у Луцьку


miDas

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

:) ну, щоб був гул від моторів, потрібно, щоб ті мотори до нас прилітали :)

В нас місто невеличке, промислово-неактивне (на теперішній час), бізнесово-розважально-непривабливе, а тому, думаю, гудіти буде нечасто...

А взагалі, для того, щоб в місті не гуло, і був збудований аеропорт не в межах міста, під Лищем (біля Крупи)... я ще колись там малим літав (в якості пасажира, звичайно :) ). Але його забули, закинули, дали розікрасти, зарости.... і його вже, можна сказати, не стало

Опубліковано

А взагалі, для того, щоб в місті не гуло, і був збудований аеропорт не в межах міста, під Лищем (біля Крупи)... я ще колись там малим літав (в якості пасажира, звичайно :) ). Але його забули, закинули, дали розікрасти, зарости.... і його вже, можна сказати, не стало

Побачимо,що Алфьоров з нього зробить.

Опубліковано

А кому треба ті поїзди з швидкістю 60 км/год? Я востаннє їздив на поїзді більше 10 років тому. А літаю 1-2 рази в рік з Борисполя, бо нема рейсів зі Львова. І у відрядження часто літають люди в східну Україну або Європу, приходиться пертися в Львів. Є такі, що разів 50 в рік.

Опубліковано

Ну ніби-то і зарплати на Волині найнижчі в Україні, але автомобілів преміум-класу тут чимало. Думаю і літати теж буде кому. Можна пертися добу на автомобілі чи поїзді, можна через 1,5- 2 години вийти з літака в Маріуполі чи Сімферополі. Але якщо будуть ціни нормальні, я подивився вартість квитка на літак Львів-Донецьк під час Євро-2012, щоб полетіти на матч Україна-Англія, вартість була 7500-12000 грн в 2 сторони економ-класом, за такі гроші цього року відпочив з дружиною в еміратах 11 ночей з 3-разовим харчуванням, проживанням і перельотом. Що поробиш, бажання наживи у декого переходить усі межі.

Опубліковано

Знайомий літав Малага-Лондон минулого року за 15 євро. Вікенд в Лондоні )))

Взагалі літає багато людей з Варшави і в США, і в Іспанію, на порядок дешевше.

Опубліковано

Та зрозуміло, що такі гіперконтинентальні рейси нашому Луцьку не світять та й не потрібні. А от по Україні і хоча б раз-два на місяць в міста найближчого зарубіжжя, думаю, користувалися б попитом (ну, зрозуміло, що при умові адекватних цін на квитки)

Опубліковано

Не тільки Луцьк, ще плюс Волинська і Рівненська області. Зрозуміло, що в штати звідси ніхто літати не буде, але якась Туреччина, Єгипет може би і проканала.

Опубліковано

Знайомий літав Малага-Лондон минулого року за 15 євро. Вікенд в Лондоні )))

Взагалі літає багато людей з Варшави і в США, і в Іспанію, на порядок дешевше.

Cумніваюсь що наші авіа магнати так просто пустять на наш ринок low cost.

Опубліковано

Начинаться все будет с грузоперевозок, так как ООО Шанти занимается транспортировкой товаров с востока в Европу, а пасадирские перевозки - это на перспективу.

Опубліковано

Так Wizz Air же пустили ;)

Но у виз эйр ни разу еще не было билетов по 5 евро,ну хотя бы из Львова в Симферополь или Львов-Киев.Наверное виз эйр это самый дорогой лоукост в Европе.

Вот в Польше частенько у лоукостов билеты по 1злотому из Варшавы в Стокгольм(например) и другие.

Опубліковано

Цены на 29.11.2012 на рейс Киев-Лондон

Wizz Air - 551 грн.

АэроСвит - 1295 грн.

Международные Авиалинии Украины - 1745 грн.

Вопросы???
:D

Опубліковано

цікава інформація про "Шанті

коротка характеристика відповідної фірми від автора:

"Шустрые ребята из Донецка в 2010 году решили застолбить за собой наиболее перспективные малые аэропорты Украины. Для этого выкупили готовую фирму Шанти, создали ее донецкую дочку."

Опубліковано

Цены на 29.11.2012 на рейс Киев-Лондон

Wizz Air - 551 грн.

АэроСвит - 1295 грн.

Международные Авиалинии Украины - 1745 грн.

Вопросы???
:D

aviazqz.jpg

Вопросы??? :_02:

Опубліковано

Ну скажімо 9 злотих це акційна ціна і її тра зловити.А так,то повна калькуляція квитка до Лондона вийшла в районі 80 злотих,що становить приблизно 200 грн.І це виліт на 30-те листопада, у віз ейр виліт 29-го листопада 660грн. Різниця на лицьо.

Але ми ж багатші за поляків. :smile3:

Опубліковано

Такі ціни залежать від завантаженості рейсу. Якби квитки були розпродані на 90% таких би цін не було, були б максимальні. Собівартість польоту значно вища, ніж 9 чи 80 злотих, просто набивають літак по максимуму, хоч за будь-які гроші + реклама авіакомпанії + не куплять квитки у конкурентів. Так що справа зовсім не в тому, хто багатший. Чи ти справді думаєш, що вигідно загрузити 150 чи 200 людей по 9 злотих? Порахуй скільки треба авіапального, зарплату 2 пілотам, 3 стюардесам, збір аеропорту, обслужити літак, сплатити податки і т.д. і т.п. Правда часто лоу-костом паралельно везуть якісь посилки, а пасажирам обмежують багаж до 11 кг наприклад.

Опубліковано

Я не спеціаліст в авіаквитках, хоча дружина в мене займається їх продажем, то десь щось краєм вуха почую.

1. За кордоном квитки дешевші ніж в нас.

2. На вартість квитка впливає:

- дата вильоту, чим раніше купуєш тим дешевше;

- авіакомпанія, її репутація;

- літак, який здійснює перевезення (краще літати боїгнами або аеробусами, ніж тушками і яками);

- клас квитка.

- один з ключових ціноутворюючих факторів: умови повернення коштів при зміні бажання летиті. Є квитки, які не підлягають поверненню, наприклад, згаданий дешевий WizzAir квитки на повернення не приймає. Халепа, коли придбав квиток, а на роботі перенесли відпуск на іншу дату :_09:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...