Перейти до змісту

Міжнародний аеропорт у Луцьку


miDas

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

То сенс таких інвестицій, коли всі розуміють що ЗПС на Вишкові - це найголовніше. І на скільки мені відомо, то міноборони мало віддати її у конверсію, тобто спільне використання разом із містом.

  • 2 місяця потому...
Опубліковано
Гуркіт і шум ))) Смішні ви люди. Весь світ живе так включаючи Львів, а вам відішлі близько і шумно. Та літаки ніколи не впадутть над містом. Шансів майже "0", краще б "табуретчиків" з доріг зігнали, або права і номера заставили цепляти + шоломи, а то гасають і народ калічать.

Буде Аеропорт, то інфрастуктура підніметься і місту +1 в "рєпу".

А кому шумно то вперед 20км від луцька будиночок на квартирку поміняйте і живіть, а не Аеропорт гоните.

І ще до відому: будівлі "панти" коштують порівняно з підготовкою і зведенням зльотної полоси, а там вона має стан на "4". Підлатати і все тут.

Мда, який ти розумний. Міліонер, можеш собі дозволити купити будинок за містом, і кожен день на авто добиратися в Луцьк на роботу? Видно що ти не жив на 40-му кварталі,коли тут ще військові літаки літали - від гуркоту аж вікна тримтіли. А тут живуть такі самі люди з малими дітьми, яким теж потрібна нормальне середовище. А аеропорт під вухом - не зовсім нормально. Хоча може тоді й нерухомість тутбуде дешевше коштувати.

хай ті реаніматори аеропортів вілли собі біля аеропорта зразу строять шоб ох....вать всім разом

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Луцьке летовище на базі військового аеродрому зможе приймати цивільне авіацію вже у 2012 році. Про це інформує інтернет-видання «Волинська правда».

Таку інформацію на засіданні постійної комісії з питань духовності, релігій, освіти і науки, культури, засобів масової інформації озвучив заступник голови Волинської облдержадміністрації Олександр Курилюк.

Посадовець обмовився про вчорашній візит на Волинь віце-прем’єр-міністра України Бориса Колеснікова. Курилюк передав слова урядовця, який відвідав летовище: «У березні 2012 року будуть сідати літаки».

Нагадаємо, що вчора Борис Колесніков заявив, що було би зручно побудувати термінал аеропорту саме на базі військової частини.

Як стало відомо ВІПу з джерела, що заслуговує на довіру, незабаром на Волинь завітає міністр оборони України Михайло Єжель для вивчення ситуації навколо Луцького аеропорту. Окрім того, інше джерело стверджує, що Колесніков відкриватиме аеропорт у Луцьку 26 травня 2012 року разом із представниками місцевої влади.

http://vip.volyn.ua/news/lutskii-aeroport-v-dkriyut-u-2012-rots

Опубліковано

...

Курилюк передав слова урядовця, який відвідав летовище: «У березні 2012 року будуть сідати літаки».

...

http://vip.volyn.ua/news/lutskii-aeroport-v-dkriyut-u-2012-rots

А потреба?

Опубліковано

був би аеропорт - були б робочі місця, людям - зарплата, розвинута інфраструктура, сучасне місто. але ніхто ж поки палець об палець для цього не вдарив. навіть колесніков каже, що те, що в луцьку досі не працює аеропорт - це результат цілковитої байдужості місцевої влади. я взагалі сумніваюсь, що він колись запрацює....

Опубліковано

був би аеропорт - були б робочі місця, людям - зарплата, розвинута інфраструктура, сучасне місто. але ніхто ж поки палець об палець для цього не вдарив. навіть колесніков каже, що те, що в луцьку досі не працює аеропорт - це результат цілковитої байдужості місцевої влади. я взагалі сумніваюсь, що він колись запрацює....

вже ж обговорювалося - "А чи буде його економічна ефективність в такому місці як Луцьк (при нас порядку 200 тис)?" тим більше, що навіть зі Львівського аеропорту на багато затребуваних напрямків літаки не літають, а тільки з Київа...

Опубліковано

Висновок - аеропорт можновладцями робиться для себе. Что і т.д.

Во-во. Це ж скільки бюджетного бабла можна закопати в злітну смугу, термінал і тому подібне. Ось Вам і економічна ефективність. :)

Держава може дати на Луцький аеропорт 100 мільйонів гривень

Луцький аеропорт може отримати державну інвестицію у сумі ста мільйонів гривень.

Про це повідомив перший заступник голови Волинської облдержадміністрації Олександр Башкаленко 17 грудня в інтерв’ю «Волинській правді».

Як уже повідомлялося, під час візиту до Луцька 15 грудня віце-прем’єр-міністр України – міністр інфраструктури Борис Колесніков сказав, що поставлене урядом завдання будівництва луцького летовища можна виконати до проведення чемпіонату з футболу 2012 року.

«Колесніков пообіцяв, що фінансування будівництва аеропорту буде здійснюватися з державного бюджету. Він сказав, що в березні 2012 року прилетить особисто літаком на наш аеропорт», - казав Башкаленко.

«Вже почалися роботи щодо збору необхідної інформації. На наступному тижні наша делегація вирушить до Києва» повідомив перший заступник волинського губернатора.

Він додав, що «мова йде про державну інвестицію в сумі 100 мільйонів гривень».

«Питання фінансування вирішено на 100%. Колесніков знає, де взяти кошти на ці проплати», - впевнений Башкаленко.

Башкаленко пояснив, що, за словами, Колесникова, «інвестиції будуть повністю виділені з держбюджету: і на термінал, і на смугу, і на освітлення, на сам транспорт, і так далі».

Заступник губернатора додав, що «не бачить проблем», аби при умові держаних інвестицій Луцький аеропорт лишився комунальним підприємством.

Окрім цього, Башкаленко запевнив, що ніколи не чув, щоб волинський губернатор Борис Клімчук казав, що «Волині не потрібен аеропорт».

Нагадаємо, у серпні голова Волинської обласної державної адміністрації Борис Клімчук казав, що проект зі створення у Луцьку аеропорту варто заморозити. «Давайте його заморозимо. Просто заморозимо. І дійсно почекаємо реального інвестора. Почекаємо час і відповіді на питання: Хто і куди летить, скільки в нього в гаманці грошей, щоб заплатить за квиток і на інші ряд питань», - казав тоді Клімчук.

Окрім того, у грудні голова Волинської обласної ради Володимир Войтович заявляв, що Луцький аеропорт « поки що не є інвестиційно привабливим з точки зору перспектив, пов’язаних з проведенням в Україні Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році».

Опубліковано

Це ж скільки бюджетного бабла можна закопати в злітну смугу, термінал і тому подібне. Ось Вам і економічна ефективність.

Злітної смуги будувати не треба - аеропорт планується будувати на військовому аеродромі, смуга готова, останній ремонт проводився, здається, у 2000 р.

Необхідно побудувати тільки термінал. Там питання ще в дечому: а що буде з землею в Крупі?

Опубліковано

Луцький аеропорт стане інструментом політики, - експерти

20191-1u.jpg

Питання будівництва Луцького аеропорту перейшло з економічної площини у політичну і буде широко експлуатуватись місцевими політиками у наступному році, - вважають експерти Центру політичного аналізу і виборчого консалтингу.

Про це йдеться у щотижневому аналітичному підсумку подій тижня експертів Центру.

Нагадаємо, минулого тижня, під час візиту до Луцька віце-прем'єр-міністр України – міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що завдання з будівництва та введення в експлуатацію луцького летовища можна виконати до початку Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Пізніше перший заступник голови Волинської ОДА Олександр Башкаленко, керуючись обіцянками (чи можливо гарантіями) віце-прем'єра заявив, що Луцький аеропорт може отримати державну інвестицію у сумі ста мільйонів гривень. При цьому весь об'єкт буде збудовано за державні кошти і залишиться у державній чи комунальній власності.

«Хотілося б почути думку губернатора Бориса Клімчука у цих обставинах, чи він і далі залишається скептиком у цьому питанні, чи обіцянки пана Колеснікова переконали і його?», - кажуть експерти Центру

«Чи під силу буде державі фінансувати даний об'єкт, який без сумніву потрібен будь-якому сучасному місту, в умовах тотального бюджетного дефіциту?», - продовжується у підсумку.

«Чи є бізнес-план роботи такого підприємства, чи воно буде прибутковим? Чи в черговий раз будуть закопані у землю (закатані у асфальт) державні та місцеві бюджетні кошти, які не даватимуть жодного прибутку?», - запитують експерти.

«Хто персонально виступить «двигуном» цього процесу і нестиме відповідальність у разі», - задають ще одне питання експерти. І роблять висновок, що «запитань більше, ніж відповідей».

Чим швидше влада дасть їх і пояснить громадськості та місцевому бізнесу потрібність реалізації цього проекту, тим легше його буде реалізовувати, - вважають у ЦПАВК.

Окрім того, як вважають експерти, у крісло керівника комунального підприємства з будівництва та введення в експлуатацію Луцького аеропорту може не сісти депутат облради, «бютівець» Олександр Хоміч, якому пророкують цю посаду.

Нагадаємо, за наслідками засідання бюджетної комісії обласної ради, окремі депутати хочуть пропонувати сесії обласної ради, призначити Олександра Хоміча новим керівником цього КП - замість Василя Байцима, який зараз є заступником луцького міського голови.

«Припускаємо, що така пропозиція навряд чи знайде підтримку у сесійному залі, оскільки питання аеропорту попало в коло інтересів представників Партії регіонів, які навряд чи дозволять освоювати значні бюджетні кошти, які мають надійти на ці цілі, своїм політичним опонентам», - кажуть експерти Центру.

Водночас експерти додають, що у даному питанні можуть відігравати певну роль і інші чинники, тому повністю відкидати можливість призначення пана Хоміча недоцільно.

«Питання будівництва Луцького аеропорту перейшло з економічної площини у політичну і буде широко експлуатуватись місцевими політиками у наступному році, - вважають експерти

«Відповідно буде багато бажаючих отримати політичні дивіденди у разі успіху проекту, і дуже важко буде знайти відповідальних у разі провалу», - резюмують у ЦПАВК.

«Окрім цього Борис Клімчук, для якого такий поворот подій став сюрпризом, має в особі свого першого заступника персонально відповідальну особу за цей масштабний проект, і у разі провалу матиме на кого списати всю вину».

силка

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

вже ж обговорювалося - "А чи буде його економічна ефективність в такому місці як Луцьк (при нас порядку 200 тис)?" тим більше, що навіть зі Львівського аеропорту на багато затребуваних напрямків літаки не літають, а тільки з Київа...

Ні з Луцька, ні з Рівного неможливо вилетіти, якщо летіти зі Львова, то така ж путівка з перельотом коштує на 200-300 доларів дорожче, ніж з вильотом з Борисполя. Аеропорт потрібен я думаю. Залізничне сполучення в нас дуже застаріле, дороги поганої якості, аеропорти майже усі знищено за часи незалежності. Напевно єдиний спосіб швидко і зручно дістатись кудись - це власний гелікоптер, але він звичайно не по карману простим людям.

Опубліковано

Простим людям і літаком літати не по карману :angry2:

Подивилась вартість перельоту зі Львова до Києва. Близько 1500 грн :ohmy:

Конфортабельним Автолюксом - близько 100 грн

Це у 15 разів дешевше!!!

Таке можливе лише в Україні!!!

Невже ви думаєте, що при відкритті аеропорту в Луцьку ціни стануть значно дешевшими? Не вірю, що аеропорт користуватиметься шаленим попитом.

Я звісно за те, щоб будували! Але не вірю, що він виправдає всі очікування

Опубліковано

Простим людям і літаком літати не по карману :angry2:

Якщо летіти в якийсь Єгипет, Туреччину, Туніс, то це по карману і простим людям. Але прилітаєш відпочившим і приходиться 7 годин добиратись додому "висококомфортабельним" переробленим грузовим бусом по розбитій дорозі і ще й одного разу було, що він зламався. Вильоти з Луцька дуже б допомогли у такому випадку. По Україні не літав, але все одно такі сполучення потрібні.

В Європі бувають знижки, знайомий літав за 15 євро з Іспанії в Англію. Це коли порожній літак летить, а так хоч кого-небудь посадять за будь-які гроші.

Опубліковано

Простим людям і літаком літати не по карману

Пару дней назад сравнивал цены на Ж/Д и перелеты. Разница - до 100 грн. Но экономия времени и более комфортно.

Опубліковано

Поїзд Луцьк-Львів їде 7 годин. 160 км їхати 7 годин - це просто бред.

Японский поезд на магнитной подвеске MLX01 побил рекорд скорости, установленный им же в 1999 году и попавший в Книгу рекордов Гиннеса. Правда, за четыре года его максимальная скорость увеличилась не слишком сильно - с 550 до 555 км/ч.

Якби були такі швидкості, то питань не було б.

Опубліковано
Поїзд Луцьк-Львів їде 7 годин. 160 км їхати 7 годин - це просто бред.

Вообще-то едет он 5 часов ;)

Японский поезд... 555 км/ч.

Якби були такі швидкості, то питань не було б.

Рекорды - рекордами, но в повседневном юзании на такой скорости они не ездят, обычно - в районе 300 км/ч.

А чтобы такие скорости у нас были - попробуй представить, во сколько обойдётся постройка скоростных линий и инфраструктуры для этих поездов ;)

Опубліковано

Все одно нам такі швидкості й не снились. А будувати треба... Ми відсталі в усьому. В нас нема технологій, ми перетворились на базарну державу - усе купи-продай.

У нас доріг не можуть зробити, а все для того є - щебінь, пісок, асфальт, спеціалісти, техніка. Так само з поїздами і аеропортами. В 60-х багато чого було побудовано в Луцьку, практично усі мости зведені, а зараз нещасний перехід через колію не можуть зробити протягом 10 років.

Опубліковано

Простим людям і літаком літати не по карману :angry2:

Ого... Мені не по карману заправитись на запрвці, так повний бак :blush:... А я то думав що відношусь до простих людей...

Опубліковано

Я думаю, що всі мешканці Луцька хочуть, що б Луцьк був європейським містом із своїм аеропортом. Але якщо його і будувати - то тільки за кошти інвестора, а не держави...

Вбахкають вони на першому етапі понад 100 млн грн - а далі? Що буде далі? Вони з Луцьким підприємством електротранспорту толком розібратися не можуть, а дай їм зараз аеропорт... Ще й говорять, що проект економічно вигідний, їх бізнес-план це підтверджує. Був би цей фінансовий проект дійсно рентабельним - інвестор давно знайшовся б... Тим більше, що за часів незалежності України вже кілька військових аеродромів перевели в цивільні (і в т.ч. в Вінниці). А Луцький військовий аеродром самий останній в Україні пройшов повну модернізацію до розпаду Союзу - повністю замінили та реконструювали злітну смугу (самий головний і вартісний елемент на аеродромі). Термін її експлуатації становить 50-70 років. Тобто він залишився в найкращому стані. Чому ж ним ніхто не зацікавився...

Чи можливо хтось думає, якщо в Луцьку буде аеропорт - то літати з нього можна буде в будь-яку точку світу, ні - дуже помиляєтесь... Він аби по Україні повноцінно рейси налагодив і то це буде проблемою при такій кількості населення... а налагодити повноцінні рейси в Європу чи інші міста ближнього зарубіжжя буде ще проблематичніше...

Зараз декому вигідно пустити на це державні кошти і отримати відкати (20-30%) від кошторисної ціни об'єту. А потім його утримувати при низькі рентабельності хто буде і за які кошти? В Рівно аеропорт чи в Львові - хіба ж так далеко? Чи в Луцьку населення понад 1 млн чоловік? На мою думку якщо за державні кошти - то в Луцьку доцільніше побудувати з 2-3 школи і з 5-7 садочків і капітально відновити міські дороги, а якщо за кошти інвестора - то будь-ласка, хай будує і звалює на себе всю відповідальність за вкладені фінанси...

На рахунок вартості перельоту Acid Burn покажіть де різниця між ж/д і авіа 100 грн ? З Київа в Сімферопіль купе - 200 грн, літак - 700 грн і то це бюджетна Wizzair...

post-3238-0-58238500-1301985932_thumb.jp

Опубліковано
а якщо за кошти інвесора - то будь-ласка, хай будує...

наскільки я зрозумів, то обидва аеропорти йдуть в купі. Причому аеропорт в Крупі розглядаєця будь-ким тільки як земля+щебінь+плити. А наші можновладці все ніяк відкат не можуть собі скласти з того розподілу будматеріалів :)

Відповідно ставлять всілякі утопічні умови: то розвиток 2-х!!! аеропортів в нашому містечку, то ще якісь нісенітниці. Тому віз і далі там.

Думаю жодному інвестору аеропорт, як такий, непотрібен (навіть з самою модерновою смугою) всіх цікавить "придане". От завдання наших можновладців і полягає в тому, щоб повигідніше те все продати, з користю для громади. Проблема в тому, що народні обранці "клали" на громаду з великої гірки :(

Опубліковано
З Київа в Сімферопіль купе - 200 грн, літак - 700 грн і то це бюджетна Wizzair...

Цей поїзд їде 17 годин :D Такі швидкості були в 19 столітті...

Опубліковано

Цей поїзд їде 17 годин :D Такі швидкості були в 19 столітті...

Добре хоч їде, а колись пішки ходили в Крим за сіллю =)

Опубліковано
Цей поїзд їде 17 годин :D Такі швидкості були в 19 столітті...

Там не один поезд, время их от 15 до 18 часов. Среднее около 16.

900 км.

Средняя скорость (т.н. маршрутная) - выше 55 км/ч. Поезда такого класса считаются скорыми.

В пути реальная скорость может быть и есть больше, но здесь рассчёт идёт с учётом времени стоянки на станциях.

Если уменьшить количество и продолжительность остановок, то можно выйти на более высокие показатели. Однако с учётом количества поездов, курсируюших в попутных и встречных направлениях, сделать это непросто :)

А в 19-м веке средняя скорость поезда была около 40 км/ч. И мне кажется, это данные, взятые на каком-то отдельном участке, например, Москва - Петербург (без остановок) ;)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...