Перейти до змісту

Вибір електромобіля


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

детальніше про це авто (ковельське чудо пежо) можна глянути тут і автор тут

якщо когось цікавить колхозинг, то гляньте ще для фана кілька відео. але для мене це не прийнятний варіант, в мене є дружина для сєкаса :0016:

 

 

  • Відповідей 133
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 година тому, Jardis сказано:

ціна правда ні разу не бюджетна 40000 $

тут - хз...позиціонують як для "середнього класу"....їхнього "середнього класу", не кажуть в якому конкретно місті...

....в Луцьку за 40К - можна пристойну двушку купити, або - "пантовий автамабіль з вихлопом, як в старої газельки", а в мацквабаді - за 40К можна купити 1 кімнату, але  не раджу - купувати кімнату)))...

Опубліковано

22-25 тищ на авторіа кучу ліфів пропонують

19-й рік, пробіг до 10-ти тищ.

Як на мене дуже непогані варіанти. 

Друге питання, це треба добре дивитись звідки вони пригнані і що з ними було.

 

Недавно в Луцьку відкрився філіал контори Любе Авто. На рівненській, там можна покататись хоч на теслі, взяти на тест-драйв))

Ну по крайній мірі можна було покатались в день відкриття. Зараз незнаю.

Опубліковано

ключове слово "дивіться:D 

пока так і робим... страшно подумати, щоб купити авто треба стати спочатку мільйонером по суті.

Опубліковано

 

Давно вивчаю тему електричок, так як живу в приватному будинку,  де можна поставити двотарифний лічильник і їздити "безкоштовно". Але є багато але. У виборі електроавто я собі ставлю певні критерії

Почнемо з того що якщо говорити лише про електрички і не плутати сюди гібриди, (так як це трохи не те, да і пільг в розмитненні немає),то поки що це така собі альтернатива для тих хто піклується про екологію і хоче йти в ногу з часом, або наближати майбутнє, і відповідно велика ціна на такі авто. 

Друге - повинно бути охолодження батареї, Трєтє є різні типи розємів для зарядки, в США один стандарт, в Європі інший. В нас на зарядках намішано різних по троху.  Четверте, запас ходу що включає потужність, , кількість двигунів, тип приводу ну і власне ємкість батареї. 

По пяте, зовнішність, як же без неї. А тепер якщо взяти всі б/в електрички то вистачить пальців двох рук щоб зрозуміти, що немає то і з чого вибирати.... Тесла  - не той бюджет, ліф 1малий запас ходу, зое - малувата за свої гроші, soul ev - дорого, дизайн на любителя, фіат 500 ev, bmw i3 - малютки, еГольф  leaf2, ioniq- дорого, всі інші теж, настільки рідкісні що лише від одної думки що там може щосьь зламатись, а запчастин ніц, відразу відкидається такий варіант. 

Отже, поки електрички не зайняли нішу масового сегменту, допоки вони не випускаются на одному конвеєрі з своїми двс-ними браттями, а ще краще взагал і без них), поки немає "асортименту" В різних кузовах від універсала до джипа, і ще при цьому це повинно бути вже на вторинному ринку а не на сайтах автобрендів, допоки й дивитись в цю сторону рано... Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... 

Якось так

 

Опубліковано
10 минут назад, vrm сказал:

 

Давно вивчаю тему електричок, так як живу в приватному будинку,  де можна поставити двотарифний лічильник і їздити "безкоштовно". Але є багато але. У виборі електроавто я собі ставлю певні критерії

Почнемо з того що якщо говорити лише про електрички і не плутати сюди гібриди, (так як це трохи не те, да і пільг в розмитненні немає),то поки що це така собі альтернатива для тих хто піклується про екологію і хоче йти в ногу з часом, або наближати майбутнє, і відповідно велика ціна на такі авто. 

Друге - повинно бути охолодження батареї, Трєтє є різні типи розємів для зарядки, в США один стандарт, в Європі інший. В нас на зарядках намішано різних по троху.  Четверте, запас ходу що включає потужність, , кількість двигунів, тип приводу ну і власне ємкість батареї. 

По пяте, зовнішність, як же без неї. А тепер якщо взяти всі б/в електрички то вистачить пальців двох рук щоб зрозуміти, що немає то і з чого вибирати.... Тесла  - не той бюджет, ліф 1малий запас ходу, зое - малувата за свої гроші, soul ev - дорого, дизайн на любителя, фіат 500 ev, bmw i3 - малютки, еГольф  leaf2, kona- дорого, всі інші теж, настільки рідкісні що лише від одної думки що там може щосьь зламатись, а запчастин ніц, відразу відкидається такий варіант. 

Отже, поки електрички не зайняли нішу масового сегменту, допоки вони не випускаются на одному конвеєрі з своїми двс-ними браттями, а ще краще взагал і без них), поки немає "асортименту" В різних кузовах від універсала до джипа, і ще при цьому це повинно бути вже на вторинному ринку а не на сайтах автобрендів, допоки й дивитись в цю сторону рано... Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... 

Якось так

 

 

Дякую, написав мою думку :)

Опубліковано
1 hour ago, vrm said:

Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт...

Так болт ніби ж чиста електричка?

Опубліковано
1 час назад, yu2007 сказал:

Так болт ніби ж чиста електричка?

Да, справді, помилка  я хотів написати вольт і вольт 2) 

Опубліковано

А я все-таки дивлюсь на Leaf нового покоління, як на друге авто в сім"ї.

Зарядка вночі по 90 коп. 20 грн/100 км. Круто ж)) Масло міняти не треба, ще багато чого робити не треба.

Люди розказують що запчастини по підвісці дешеві. Машина досить надійна

Опубліковано

Для себе дійшов висновку, що на сьогодні "електрички" - це не про економію коштів. Хочеш їздити далеко - плати дорого. Якщо треба простий "підсрачник" на кожен день - Nissan Leaf. Заряджаючись вдома може щось і наекономиш, але то не будуть суттєві суми, які відіб'ють вартість володіння даним авто. 

Опубліковано

Поки не будуть повноцінні універсали, мінівени і паркетники, нормальних розмірів, по вмєняємим цінам (10-20 тис.дол), з ходом хоча б 500 км і заправкою за 10 хв (і щоб ті заправки були б в кожному місті і по трасах) - навіть не буду розглядати електрички.

Опубліковано
2 хвилин тому, Юріч сказано:

Поки не будуть повноцінні універсали, мінівени і паркетники, нормальних розмірів, по вмєняємим цінам (10-20 тис.дол), з ходом хоча б 500 км і заправкою за 10 хв (і щоб ті заправки були б в кожному місті і по трасах) - навіть не буду розглядати електрички.

треба на законодавчому рівні забороняти коптильні 

Опубліковано
30 хвилин тому, alexvvv сказано:

треба на законодавчому рівні забороняти коптильні 

в політики не збираєшся?  з таким підходом влився б як свій)

Опубліковано

В Узбекистані планують випускати електромобіль за $3000

У перший рік виробництва планується випустити близько 2 тисяч компактних електрокарів, які здатні проїхати на одному заряді до 150 км. До слова, це не зовсім електромобілі, а скоріше електричні мотоколяски з дахом.
 

 

Опубліковано

Не забороняти. А хоча б давати якісь пільги

Як в цивілізованих країнах. Держава повертає немалі кошти за покупку електро.

 

В нас тільки податки відмінили. Хоча вже щось

Опубліковано
28 минут назад, alexvvv сказал:

треба на законодавчому рівні забороняти коптильні 

Електрокар це поки авто для міста.

Наприклад їдеш ти на море з сім'єю, запас ходу нехай 400 км, а треба проїхати 1000. 

Тоді приходиться знімати готель, ставити на заряку авто (не у всіх жопах України є розетка), і чекати 5-10 годин до повного заряду авто.

А так залив в бак і поїхав.

 

Опубліковано
3 хвилин тому, Dima4s сказано:

в політики не збираєшся?  з таким підходом влився б як свій)

Та ні, це не підхід політика :) 

Опубліковано
1 хвилина тому, MACCEN сказано:

Електрокар це поки авто для міста.

Так, електрокар - це не для дальняків. А для такого невеликого міста - ідеально.

Опубліковано
6 минут назад, alexvvv сказал:

В Узбекистані планують випускати електромобіль за $3000

У перший рік виробництва планується випустити близько 2 тисяч компактних електрокарів, які здатні проїхати на одному заряді до 150 км. До слова, це не зовсім електромобілі, а скоріше електричні мотоколяски з дахом.
 

 

в нас таке авто буде коштувати напевно 12 000 :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...