Перейти до змісту

Вибір електромобіля


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 година тому, Unknown сказано:

Не зовсім так. Найкращий ККД двигуна в районі максимального крутного моменту...

 

Щоб було так, треба було написати:

Цитувати

Для ДВЗ найменша питома витрата пального якраз при значеннях обертів в районі максимального крутного моменту. Так що ти його "нащупав" експериментально :-)

800px-Brake_specific_fuel_consumption.sv

  • Відповідей 133
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
15 хвилин тому, Саня сказано:

....

Класна діаграма! Дякую.Я при цитуванні не додивився,  що ти про двигун писав,  а не автомобіль в цілому. 

Пошукав я ще інфу і нарив подібну діаграму для атмосферного бензинового (мабуть високооборотистого 16-клапанного,  зважаючи на криву моменту). І тут найкращий діапазон трохи нижче від піку моменту розміщена. BSFC-map-of-the-engine-7-BSFC-brake-specific-fuel-consumption-rpm-r-min-Max-maximum.thumb.png.1062d6f02243d6198a57c858659045c8.png

Опубліковано

Для твого атмосферника - чим менше відкрита дросельна заслінка, тим при менших обертах буде зона мінімальних питомих витрат бензину.

 

Повертаємося до електричок?

Опубліковано

б\у електрокар це попадалово на батарею...

новий електро кар це блін дорого...

заводська газова це зараз саме то! 

елементрарний обдув-обігрів скла, сидінь (конденціонер літом) це ппц якій мінус від заряду батареї....

сраку возити +- 2-4 людини шось бензинове взяти і не морочити сраки....  

за ціною б\у електрокара можна норм бензина взяти

Опубліковано
6 часов назад, $ΩLΩMΩN сказал:

Куди там нам до Маска? У нас аби законодавство по розмитненню довели до розуму.

З 01.07.2020 р. ніби скасували ПДВ при розмитненні електромобілів. Треба побачити, що далі буде.

Продовжили пільги

 

5 часов назад, jurgen007 сказал:

Знайомий привіз кілька Тесл з США, каже що геморой з сервісом, найближчий авторизований в Берліні а люба заміна фари чи ключа вимагає прошивки на сервісі. Замовити новий ключ біля 5 тис.дол. Хто придбав авто з аукціону без ключів попали на суму.

В Києві є хлопці (ціла контора), що самі пишуть/переписують прошивки. Ремонтують все підряд, возять любі запчастини.

 

Ліф першого покоління дійсно страшненький. З 17-го року вже більш-менш, я навіть придивлятись почав, але тільки як друге авто в сім"ї. Жінці на роботу їздити, малого в школу возити.

І вони є вже з батареями на 62 kWh. То вже можна і на світязь з"їздити і повернутись. По паспорту пробіг 360 км.. ну а в реалі трохи треба скинути. Люди кажуть що 280 легко можна проїхати

Опубліковано
19 хвилин тому, Саня сказано:

Для твого атмосферника - чим менше відкрита дросельна заслінка, тим при менших обертах буде зона мінімальних питомих витрат бензину.

 

Повертаємося до електричок?

Для мого не знаю точно,  але картина буде подібна тій,  що на графіку вище.  Щодо оптимума з графіка,  то він при 2500-4000 і 90-100% відкритому дроселі. Щоправда цей режим можливий досить рідко. Тут інший цікавий висновок випливає: якщо я їду в потоці і не планую інтенсивно розганятись (не потрібен великий запас тяги),  і для підтримання швидкості мені достатньо потужності,  що еквівалентна 80н.м. при 1500 обертів,  то при 1500 обертах ефктивність десь 270 g/kw і запас тяги в районі +40% для правного розгону або невеликого підому. Якщо вибрати передачу,  щоб було 2300 обертів,  то потрібний момент буде 52н.м.,  і ефективність в районі 300g/kw,  а запас тяги +140%, а при 3000об.: 40н.м., 345g/kw,  в запас +230%. Між 1500 і 3000 різниця в пальному + 27%, зато рвонути вперед можна значно краще при потребі. 

Тепер можна і про електрички))) 

Опубліковано

В любому випадку електро поки не для подорожей. Для міста і недалеких поїздок ідеальне авто.

Коли реальний пробіг буде кілометрів 800, тоді вже можна дивитись як на основний автомобіль.

 

Маск 22 вересня має анонсувати нові батареї. З ресурсом мільйон миль. 1 600 000 км. Це авто швидше згниє, ніж батарея виробить свій ресурс

Недавно китайська CATL анонсувала акуми з ресурсом 1.2 млн миль, і вроді вже готова їх масово теслі відвантажувати.

 

Тобто рух в цьому напрямку почався і серйозний.. Якщо так піде і далі, за років 10 будуть авто з пробігами далеко за 1000 км, і нафіг нада той дизель/газ/бензин

 

p.s. "Вічні" батареї

Опубліковано

Щодо самокльпу,  в Ковелі років 8 тому був перероблений пежо експерт 1-го покоління.  Спочатку на 4-5 кіловатний двигун від навантажувача + свинець.  Потім літій,  потім двигун від ліфа,  більша батарея...  Останнє,  що я чув,  то форсанули ліфовий двигун на %40-50 за рахунок саморобного контролера.  Асфальт шліфує кілька десятків метрів....  Казав мені знайомий,  що в Луцьк продене те  авто.  Крім того,  новий власник ще має електро-кенго і на замовлення йому роблять буса якогось на тесловському двигуні (останнє не впевнений,  може я напутав).  Десь в районі львівської живе фанат електричок,  є сенс його знайти поспілкуватись ;)

Опубліковано
6 минут назад, WebTraveller сказал:

В любому випадку електро поки не для подорожей. Для міста і недалеких поїздок ідеальне авто.

Коли реальний пробіг буде кілометрів 800, тоді вже можна дивитись як на основний автомобіль.

 

Маск 22 вересня має анонсувати нові батареї. З ресурсом мільйон миль. 1 600 000 км. Це авто швидше згниє, ніж батарея виробить свій ресурс

Недавно китайська CATL анонсувала акуми з ресурсом 1.2 млн миль, і вроді вже готова їх масово теслі відвантажувати.

 

Тобто рух в цьому напрямку почався і серйозний.. Якщо так піде і далі, за років 10 будуть авто з пробігами далеко за 1000 км, і нафіг нада той дизель/газ/бензин

Ви дійсно думаєте що як кількість електрокарів перевалить за 30-40% усіх авто, на них (електрокарах) останеться дешево їздити як зараз? (відносно інших авто)  

введуть як не абонплату так піднімуть електроенергію до такого рівня що огого....

п.с. водород наше все!

Опубліковано
5 хвилин тому, Unknown сказано:

електро-кенго

 

Я його якось бачив, став на зебрі потім як "шліфонув".... Секунда часу і його вже нема

Опубліковано
15 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Коли реальний пробіг буде кілометрів 800

 

Коли зарядки будуть заряджати за декілька хвилин, і будуть вони в достатній кількості

Опубліковано
5 хвилин тому, Oli сказано:

Я його якось бачив, став на зебрі потім як "шліфонув".... Секунда часу і його вже нема

Не факт,  зо то він був,  бо електро-кенго кілька в нас є,  а от перероблений пиж мабуть таки єдиний. 

Опубліковано

маю досвід по електриках 2 роки

є багато плюсів і стільки ж мінусів

з плюсів - не має чому ламатися, а те шо кажуть батарея, мотор і ще якась лабуда це фантазія. за рік часу жосткої експлуатації батарейка сіла на 1% причому заливав на чадемах через день

реально економна в перерахунку на кілометри.

активно їде. були моменти шо тягався з спортивними байками

по мінусам:

запас ходу

треба мати місце зарядки

 

вердикт, як другу машину в сім'ю однозначно брав би

 

Опубліковано
37 минут назад, HelloBoy сказал:

Ви дійсно думаєте що як кількість електрокарів перевалить за 30-40% усіх авто, на них (електрокарах) останеться дешево їздити як зараз? (відносно інших авто)  

введуть як не абонплату так піднімуть електроенергію до такого рівня що огого....

п.с. водород наше все!

В нас я думаю ні. І ні за 10 ні за 20 років. Але багато європейських країн до 2030-35-40 років хочуть взагалі відмовитись від ДВС. Тобто старі машини ще будуть їздити, але нових на ДВС вже робити не будуть і купити їх не можна буде.

Ціни на електроенергію звичайно піднімуть. Її і так постійно піднімають.

Але тут технології також не стоять на місці. Років за 20 напевно, в усіх новозбудованих будинків будуть і сонячні панелі і вітряки і теплові насоси. Все для економії. Але знову ж, на жаль, не в нас.

А за років 40-50 і термояд з"явиться (хоча зараз ITER планують запускати за пару років в тестовий режим). Буде майже безкоштовна енергія.

 

Якщо підвести підсумок, то ера нафти закінчується. Якщо не за 10-20 років, то за 50-100 це точно.

Да, нафта напевно залишиться для авіаперевезень, космічних польотів, виробництва пластику і т.д. і т.п.

Але це дууууже невеликий % від сьогоднішньої потреби

Опубліковано
46 хвилин тому, HelloBoy сказано:

введуть як не абонплату так піднімуть електроенергію до такого рівня що огого.

Електроенергію можна вдома виробляти - вітряки, сонячні батареї, та й парову машину на дровах можна зробити при великій вартості ее.

 

48 хвилин тому, HelloBoy сказано:

водород наше все!

Поки воднева заправка не бабахне.

 

 

В Норвегии взорвалась водородная АЗС: Toyota и Hyundai прекратили продажи FCEV

 

На виробництво водню теж в перспективі потрібна електро енергія. Бо зараз його з газу добувають.

Опубліковано
17 хвилин тому, WebTraveller сказано:

В нас я думаю ні. І ні за 10 ні за 20 років. Але багато європейських країн до 2030-35-40 років хочуть взагалі відмовитись від ДВС. Тобто старі машини ще будуть їздити, але нових на ДВС вже робити не будуть і купити їх не можна буде.

Ціни на електроенергію звичайно піднімуть. Її і так постійно піднімають.

Але тут технології також не стоять на місці. Років за 20 напевно, в усіх новозбудованих будинків будуть і сонячні панелі і вітряки і теплові насоси. Все для економії. Але знову ж, на жаль, не в нас.

А за років 40-50 і термояд з"явиться (хоча зараз ITER планують запускати за пару років в тестовий режим). Буде майже безкоштовна енергія.

 

Якщо підвести підсумок, то ера нафти закінчується. Якщо не за 10-20 років, то за 50-100 це точно.

Да, нафта напевно залишиться для авіаперевезень, космічних польотів, виробництва пластику і т.д. і т.п.

Але це дууууже невеликий % від сьогоднішньої потреби

Мова за те,що який би тип палива не був- на ньому відразу почнуть заробляти.

Точніше вже зараз алігатори  прораховують,як і скільки вони зароблятимуть на середньостатистичних громадянах через 5-10 років.

І на якому паливі їм це вигідніше .

Опубліковано
32 минуты назад, Nokian сказал:

Мова за те,що який би тип палива не був- на ньому відразу почнуть заробляти.

Точніше вже зараз алігатори  прораховують,як і скільки вони зароблятимуть на середньостатистичних громадянах через 5-10 років.

І на якому паливі їм це вигідніше .

Да. тут навіть нема чого сперечатись

Коли все перейде на електрику, вона в рази здорожчає. Але знову ж, тут вже можна самому думати про сонячні панелі, вітряки і т.д. 

Це правда тільки людей з власними будинками стосується.

 

Хоча теж не факт. Пару років до мене їздили знайомі з Литви, незнаю правда чи ні, але казали що в них є податок на свердловини. Бо це тіпа надра держави.

Те саме можуть зробити і на вітер і на сонце. Скажуть сонце ми самі побудували , платіть податки :D

 

Але в любому випадку будуть плюси. Дихати стане легше. Хай і дорожче

Опубліковано
7 хвилин тому, Nokian сказано:

Мова за те,що який би тип палива не був- на ньому відразу почнуть заробляти.

Точніше вже зараз алігатори  прораховують,як і скільки вони зароблятимуть на середньостатистичних громадянах через 5-10 років.

І на якому паливі їм це вигідніше .

Бензин, дизель - досить проблемно виробити в домашніх умовах (і небезпечно!), більшість країн експортує це паливо.

Водень - може виробляти кожен при наявності електроенергії, дуже вибухонебезпечний.

Електроенергія - може виробляти кожен житель, кожна країна, незалежність від експорту, більший ККД, безпека вища ніж із горючими рідинами та газом.

Опубліковано
8 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Те саме можуть зробити і на вітер і на сонце. Скажуть сонце ми самі побудували , платіть податки

З нами роблять те, що ми самі дозволяємо.

Опубліковано
3 часа назад, Юріч сказал:

Читаю і все думаю, коли вже на політику перейдуть...не розчарували :)

Нокіан зарікся писати в розділі Політика, а язик то чешеться, то він як муха на гавно летить в ті теми де можна про політику поговорити.

Опубліковано
1 година тому, nickel сказано:

Нокіан зарікся писати в розділі Політика, а язик то чешеться, то він як муха на гавно летить в ті теми де можна про політику поговорити.

він може з клона писати

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...