Перейти до змісту

Вибір електромобіля


laser

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 133
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 година тому, Саня сказано:

Для себе дійшов висновку, що на сьогодні "електрички" - це не про економію коштів. Хочеш їздити далеко - плати дорого. Якщо треба простий "підсрачник" на кожен день - Nissan Leaf. Заряджаючись вдома може щось і наекономиш, але то не будуть суттєві суми, які відіб'ють вартість володіння даним авто. 

Я так дивлюсь, що таксисти думають інакше - розповідали, що на тачці електрички багато замовлень почали забирати.

Опубліковано
12 минут назад, sergkots сказал:

Я так дивлюсь, що таксисти думають інакше - розповідали, що на тачці електрички багато замовлень почали забирати.

Да. Раза 3 вже їздив на тачці електричкою.

Правда не розумію як вони їздять. Там старенькі ліфи, з пробігом ну може 100 км.

Це одна-дві поїздки і на зарядку ставати на 5-8 годин?

Опубліковано
35 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Це одна-дві поїздки і на зарядку ставати на 5-8 годин?

Якщо три фази то зарядка значно швидше - там 10 кВт потужність. 

На швидкісних зарядках ще швидше:

Цитувати

В зависимости от года выпуска и модификации Nissan Leaf может быть оснащен разными разъемами для зарядки. Во всех «электричках» есть порт для стандартной и ускоренной зарядки, но не во всех автомобилях встречается сверхмощный порт CHAdeMO, с помощью которого тяговая батарея набирает 80% зарядки всего в районе 30 минут!

 

https://www.autocentre.ua/ua/used/odinochnyj/nissan-leaf-chem-opasna-uskorennaya-zaryadka-chademo-380905.html

 

В Луцьку від Континіума багато електро таксі (Leaf) їздить вроді.

Опубліковано
3 часа назад, WebTraveller сказал:

А я все-таки дивлюсь на Leaf нового покоління, як на друге авто в сім"ї.

Зарядка вночі по 90 коп. 20 грн/100 км. Круто ж)) Масло міняти не треба, ще багато чого робити не треба.

Люди розказують що запчастини по підвісці дешеві. Машина досить надійна

 В кожнО ї моделі є як плюси так і мінуси. До мінусів ліфа можна віднести те що в них ні в першого ні в другого покоління немає охолодження батареї, відповідно вона найшвидше дег

радує. по суті сама електр конструкція в даної моделі має самий простий принцип зі всіх аналогів. І можливо тому ліф найбільше втрачає в ціні. Ось статистика по США 

RcAAAgI3a-A-960.jpg

Опубліковано
1 час назад, vrm сказал:

До мінусів ліфа можна віднести те що в них ні в першого ні в другого покоління немає охолодження батареї, відповідно вона найшвидше деградує.

Да. Є така проблема в ліфів

Але наші умільці вже ставлять на ліфи підігрів/охолодження батареї. Ціну питання правда незнаю. ніколи не цікавився

Опубліковано
Спойлер

 

Прочитав статью ups2009 про Электромаразм решил перевести главные тезисы на немецкий и подискутировать на эту тему на работе, со своими уважаемыми коллегами. Змечу что тема то для нас, для электронщиков по монтажу, ремонту и т.д. промышленного оборудования как бы совсем не темная. Все прекрасно разбираются в законах ома, киргофа ну и других, электрических делах… В общем с недельку, каждый день да что нибудь всплывало либо во время паузы, либо просто так, о том, о чем говорилось в вышеназванной статье.

И тут, буквально на днях, подходит колега с газетой "Rheinische Post" ко мне, и говорит что все, или почти все, о чем мы говорили, а главное ИДЕЯ ЧТО ЭТО ВСЕ НЕ БОЛЕЕ ЧЕМ ОЧЕРЕДНАЯ АФЕРА, "Geldmacherei" обо всем этом была напечатана большая статья в этой, очень популярной среди ДУМАЮЩИХ НЕМЦЕВ, газете. Пару слов об RP. Эта газета в германии считается более менее независимым источником информации. Я сам несколько лет выписывал эту газету, но после того как все новости и статьи стали доступны в режиме онлайн, перестал это делать и читаю новости в интернете.
Вот ссылка на оригинал статьи: "Почему электрическая мобильность имеет границы"
Основные акценты в этой статье на недостаточные технологии как в производстве аккумуляторов, так и в нехватке "чистой" электроэнергии. Так же между строк читается сарказм в отношении ветряков и солнечных батарей. Мне, как человеку долгое время проработавшему в энергетике, близок и понятен этот сарказм. По планам правительства Германии страна должна перейти полностью на возобновляемые источники энергии… но эти источники необходимо подключить к общей сети, что оказалось очень сложным процессом.
Это тепловые электростанции только в бассейне реки Рейн, чтобы заменить их на ветровые необходимо смонтировать без малого 2200 ветряков, и это при сверхоптимистичных 5 меговаттах с одного ветряка.

 

 

Представьте, 1 энергоблок тепловой электростанции в 1 Гигаватт, коих в Германии несколько, разбить на ветряки, мощность которых максимум 5 мегаватт… то есть нужно 200 ветряков соединить кабельными линиями и подключить к сети. Представляете как это будет выглядеть? А по расчетам "FAZ" для перевода автомобилей на электропривод в германии необходимо смонтировать еще минимум 35000 ветряков, а это в два раза больше чем те, что работают сегодня на территории Германии.
В статье так же сказано, что аххилесова пята в электромобиле, это его аккумулятор. Технология литиевого аккумулятора это технология 70х годов, и до сегодняшнего дня не придумано ничего нового, так же не ожидается в течении следующих десятков лет.
Вот свободный перевод основной информации из этой статьи:

Требуется огромное количество лития

Несмотря на то, что в новое поколение аккумуляторов проводятся интенсивные исследования, даже самые оптимистичные эксперты не верят в прорыв в ближайшее десятилетие. Сегодняшние батареи основаны на уже в 70-х годах (кстати, в Германии) разработали литий-ионную технологию.

В варианте, наиболее часто используемом в конструкции транспортного средства, используются смешанные оксиды лития, кобальта, никеля и марганца. Эти металлы доступны в очень ограниченном количестве.

Одна батарея Tesla S мощностью 90 киловатт-часов содержит почти 80 килограмм лития высокой чистоты. Для сравнения, для аккумулятора смартфона требуется меньше грамма этого металла. Добыча и обработка лития чрезвычайно дороги; в настоящее время ежегодно производится около 36 000 тонн.

Если в 2030 году должны будут с конвейеров всего мира сойти 40 миллионов электромобилей, для этого будет необходимо лколо трех миллионов тонн лития. Очень омнительно, что добыча и производство этого металла сможет так быстро развиться.

Нарушение экологии и эксплуатация детского труда

Еще более драматическое положение дел в добыче кобальта. Хотя геологи предсказывают и достаточное колличество этого минерала на земле, до сих пор он добывался в очень маленьких колличествах ввиду его невостребованности.
Более половины разведанных запасов кобальта находятся в политически крайне неустойчивом государстве Конго. Где этот метал добывается в жутких условиях и с использованием детского труда.
Спрос на кобальт между тем растет очень быстро, и к 2030 году возрастет как минимум в 10 раз.

Большинство владельцев кобальтовых шахт подписали долгосрочные договора с азиатскими покупателями. Западные же покупатели были вытеснены, в том числе корпорация VW потерпела неудачу прошедшей осенью, пытаясь обеспечить своих поставщиков батарей этим металлом хотя бы на ближайшие пять лет.

Современная электросеть совершенно не предназначена для миллиона электромобилей

Даже если бы проблема с аккумуляторной батареей рассосалась в одночасье, оставалась бы другая, не менее сложная проблема — это возросший гигантский спрос на электроэнергию.
А для этого необходимы многомиллиардные вложения в модернизацию и развитие электросетей и источников энергии

Кинув під спойлер статтю, як на мене цікаві факти щодо розвитку електричок. Соррі, з мобілки пишу.

image.png

image.png

Опубліковано

Це в нас модно, як тільки срака з енергоносіями (нема грошей на закупівлю) нам показують якогось діда (кулібіна) з села який розробив супер крутого вітряка, й пітає ним аж один сарай на одну лампочку - так це прорив звичайно в масштабах того сараю :)

 

Атомні станії треба модернізовувати вже і не паритись про елктроенергію + якщо акумлятори це проблема, тоді треба ставити якісь установки по типу там кожних 100 км, і щоб заряджався акум на 100 км за 10 хв. максимум 20 хв.

Опубліковано
18 минут назад, MACCEN сказал:

Це в нас модно, як тільки срака з енергоносіями (нема грошей на закупівлю) нам показують якогось діда (кулібіна) з села який розробив супер крутого вітряка, й пітає ним аж один сарай на одну лампочку - так це прорив звичайно в масштабах того сараю :)

 

Атомні станії треба модернізовувати вже і не паритись про елктроенергію + якщо акумлятори це проблема, тоді треба ставити якісь установки по типу там кожних 100 км, і щоб заряджався акум на 100 км за 10 хв. максимум 20 хв.

Вытряками і сонцем сильно хату не "прокормиш". Літом хіба що.

В мене будинок повністю на електриці, зимою набігає більше 3000 кВт

Тобто на зарядку авто пільгових тарифів вже не вистачає. Але в любому випадку вийде дешевше ніж бензин.

Опубліковано
53 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Вытряками і сонцем сильно хату не "прокормиш". Літом хіба що.

В мене будинок повністю на електриці, зимою набігає більше 3000 кВт

Тобто на зарядку авто пільгових тарифів вже не вистачає. Але в любому випадку вийде дешевше ніж бензин.

Енерго активний будинок

Таких будинків вже багато є.

 

Энергоэффективный дом в Норвегии вырабатывает в три раза больше энергии, чем потребляет

 

Але питання вартості такої енергоефективності не розкрито. 

 

Опубліковано
7 годин тому, sergkots сказано:

Я так дивлюсь, що таксисти думають інакше - розповідали, що на тачці електрички багато замовлень почали забирати.

Я не таксист. Мені авто не приносить грошей. Для мене це економія часу, зручність, комфорт, можливість побувати десь без прив'язки до громадського транспорту і графіків руху. Якщо машина використовується для бізнесу - то там інші підходи.

Опубліковано
2 годин тому, Саня сказано:

Я не таксист. Мені авто не приносить грошей. Для мене це економія часу, зручність, комфорт, можливість побувати десь без прив'язки до громадського транспорту і графіків руху. Якщо машина використовується для бізнесу - то там інші підходи.

З того, що читав та бачив, думка така:

Leaf - друге авто в сім'ї, їзда по місту. Але це далеко не німець по комфорту та якості матеріалів.

Tesla - може бути основним автомобілем в сім'ї, для поїздок між областями, довші відстані потрібно планувати та обдзвонювати, бронювати місця можливих зарядок. Теж є нюанси по автомобілю, особливо ранні моделі.

 

 

Опубліковано

bmw i30 взагалі непродаваєма машина, я питався їх ніхто брати не хоче

по битим теслам тоже не все так прозрачно в питаннях чадемо

я бачу всі переживають про батарею, про охолодження... мол шо буде якшо батарея здохне...

памятаю років 20 тому так само розказували про мобільні телефони, про особливості зарядки, розрядки. цикли, цілі інструкції складали... на сьогодні хтось взагалі париться з сучасними смартфонами? 

я Вас запевняю шо нічого тій батареї раніше часу не буде, зрозуміло шо рано чи пізно вона здохне, але на мою думку сучасний турбо мотор ляже раніше ніж здохне батарея в електричці

на сьогодні люба батарея має контролер, і щоб вложити живу батарею, треба певно ходити на спец. курси. наприклад в тому самому нісані, при дуже жосткій експлуатації при +40 і після подальшої зарадці включається вентилятор який обдуває батарею...

таксисти мають свої чадеми, або 6кВт зарядки

на сьогодні вже є і електро буси і електро вени і шо угодно з адекваним запасом ходу

ціна ще поки кусається, але всі виробники кинули свої сили в розробку електрокарів. Не дарма ауді, фольцваген і мерседесь припинили розробки двз і спрямували сили в електрику

зрозуміло шо електрички не зможуть покрити всю потребу в транспорті, але думаю 70-80% легко

 

 

Опубліковано
3 часа назад, sergkots сказал:

Енерго активний будинок

Таких будинків вже багато є.

Цитата

При этом стоимость одного метра квадратного не превышает 1000 Фунтов

Ну така собі енергоефективність. Будиночок в 100 квадратів стане 120 000 тищ баксів.

В нас за такі гроші можна купити кілька квартир. В одній жити, а інші здавати

Опубліковано
9 минут назад, WebTraveller сказал:

Ну така собі енергоефективність. Будиночок в 100 квадратів стане 120 000 тищ баксів.

В нас за такі гроші можна купити кілька квартир. В одній жити, а інші здавати

з таким успіхом можна побудувати будинок за 60 і до кінця життя користуватися неекономно газом і електрикою

Опубліковано
59 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Ну така собі енергоефективність. Будиночок в 100 квадратів стане 120 000 тищ баксів.

В нас за такі гроші можна купити кілька квартир. В одній жити, а інші здавати

 

49 хвилин тому, zluden' сказано:

з таким успіхом можна побудувати будинок за 60 і до кінця життя користуватися неекономно газом і електрикою

 

Є енергоефективність а є економіка.

Енергоефективні будинки (активні будинки, не пасивні) будуть забезпечувати теплом та електроенергією незалежно від економічної та політичної ситуації.

Опубліковано
Опубліковано

вернемося в русло вибору а не новин, рекордів і т п.

значить провів я кілька розрахунків на собі. не вдаючись в деталі, виходить так

е.авто нижчого класу дорожче за моє на 3к.дол.

авто середнього класу типу е.гольф 7 теж на 3к.дол дорожчий за звичайний варіант виконання.

дорогі та нові не розглядаю - я реаліст:D

тобто купуючи дешеве авто окупність швидша не стає.

якшо перевести 3к баксів в пальне, то для мене цього мало б хватити на ~5 років з моїм теперішнім пробігом в рік.

купувати "старе" авто 12-13 років і чекати 5 років окупності сенсу немає.

оскільки так чи інакше хотілось би пересісти на щось новіше, то шукаю авто з ДВЗ ~15 року, яке мене влаштує, так щоб можна було поїздити ще 5-7-10 років без значних ремонтів.

додаю зверху його ціни ще 2 к.дол. з розрахунку що я міг би вийти "в ноль" по окупності за ~3 роки.

шукаю за дану суму електро авто ~15 року з прийнятними параметрами. якшо нахожу, то є смисл брати.

мої висновки. 1. треба в місяць наїжати не менше 700-1000 км. 

2. домашня зарядка з нічним тарифом е.авто в рік приблизно дорівнює вартості обслуговування ДВЗ (масла/фільтра/ремені. по цій причині можна сказати що їздим по суті безоплатно

3. є сенс брати дорожчі авто, 10к=100км, 12к=120км, 15к=150 км пробігу, 20к=200км. ГРУБО кажучи

4. ставити швидку потужну зарядку вдома пока причин не бачу. в буденному режимі  на тиждень треба 1-2 повних зарядки. по часу в нічний тариф маю влазити.

думаю маючи електродвигун під дупою сенсу економити пересідаючи в маршрутку чи пішки немає. можна їздити необмежено в межах доступності зарядки, таким чином і викатувати 1к в місяць.

Опубліковано
В 17.08.2020 в 20:15, Cherman сказал:

Ще, з дешевших авто, є KIA Soul EV та Hyundai IONIQ Electric.

Подивився ціни на IONIQ

Шось не думав, що вони такі дешеві.

25 тищ за нову. Пробіг 280 км. Круто

І вигляд зовнішній нічого. Інтер"єр взагалі бомбезний...

Як на мене, краще ліфа

Опубліковано
On 19.08.2020 at 16:41, MACCEN сказано:

нам показують якогось діда (кулібіна) з села.

 

Ось дід кулібіна з села прокачав свою тойоту

 

18+ (є нецензурні слова)

Кулібін VS TOYOTA

 

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
В 13.08.2020 в 15:39, jurgen007 сказал:

Знайомий привіз кілька Тесл з США, каже що геморой з сервісом, найближчий авторизований в Берліні а люба заміна фари чи ключа вимагає прошивки на сервісі. Замовити новий ключ біля 5 тис.дол. Хто придбав авто з аукціону без ключів попали на суму.

Сервіс є в Луцьку, Рівенська.  Зробити ключ на теслу 500$ 

Заміна фари 20 хвилин. І 30$

Опубліковано
В 20.08.2020 в 20:51, laser сказал:

вернемося в русло вибору а не новин, рекордів і т п.

значить провів я кілька розрахунків на собі. не вдаючись в деталі, виходить так

е.авто нижчого класу дорожче за моє на 3к.дол.

авто середнього класу типу е.гольф 7 теж на 3к.дол дорожчий за звичайний варіант виконання.

дорогі та нові не розглядаю - я реаліст:D

тобто купуючи дешеве авто окупність швидша не стає.

якшо перевести 3к баксів в пальне, то для мене цього мало б хватити на ~5 років з моїм теперішнім пробігом в рік.

купувати "старе" авто 12-13 років і чекати 5 років окупності сенсу немає.

оскільки так чи інакше хотілось би пересісти на щось новіше, то шукаю авто з ДВЗ ~15 року, яке мене влаштує, так щоб можна було поїздити ще 5-7-10 років без значних ремонтів.

додаю зверху його ціни ще 2 к.дол. з розрахунку що я міг би вийти "в ноль" по окупності за ~3 роки.

шукаю за дану суму електро авто ~15 року з прийнятними параметрами. якшо нахожу, то є смисл брати.

мої висновки. 1. треба в місяць наїжати не менше 700-1000 км. 

2. домашня зарядка з нічним тарифом е.авто в рік приблизно дорівнює вартості обслуговування ДВЗ (масла/фільтра/ремені. по цій причині можна сказати що їздим по суті безоплатно

3. є сенс брати дорожчі авто, 10к=100км, 12к=120км, 15к=150 км пробігу, 20к=200км. ГРУБО кажучи

4. ставити швидку потужну зарядку вдома пока причин не бачу. в буденному режимі  на тиждень треба 1-2 повних зарядки. по часу в нічний тариф маю влазити.

думаю маючи електродвигун під дупою сенсу економити пересідаючи в маршрутку чи пішки немає. можна їздити необмежено в межах доступності зарядки, таким чином і викатувати 1к в місяць.

Зарядка в межах Луцька для Таксі 40 грн. На 100км. В мережі зарядок KERBIS

IMG-07080d4b609a04c72faba332ee4d877d-V.jpg

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
47 хвилин тому, Cherman сказано:

Тест-драйв самого дешевого нового електромобіля на українському ринку:

https://www.drive2.ru/b/571440933040562419/

 

Короче говоря, проторчав примерно час возле зарядки я смог набрать дополнительные 100 км запаса хода и обошлось мне все это почти в 200 грн.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...