Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

2 хвилин тому, flashmax сказано:

кромбрег сам возить людей

я тобі не про це, а про

2 годин тому, flashmax сказано:

І як писалось вище - ті хто працює у Луцьку - туди ж і податок сплачує.

Найбільші роботодавці - зареєстровані в приміських селах, хоча по факту знаходяться в Луцьку.

 

5 хвилин тому, flashmax сказано:

кромбрег сам возить людей

я казав інакше?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
2 хвилин тому, Bliksss сказано:

я тобі не про це, а про

Найбільші роботодавці - зареєстровані в приміських селах, хоча по факту знаходяться в Луцьку.

 

я казав інакше?

 

Якщо вже на те пішло - наші маршутчики теж у вашу казну сплачують податок.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, Nokian сказано:

Походу каналізація тіче в напрямку з Луцька до Кромберга,а не навпаки.

це тут до чого?

Навантаження на міську каналізацію, чи може кромберг власну побудував?

P.S. Тема про оплату проїзду і рух маршруток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Знесення зроблено похапцем, в один день, без громадського обговорення

По кожному питанню потрібно влаштовувати громадські обговорення? Навіщо тоді влада ? Зібрати всі 200 тис людей в купу і обговорювати кожне питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, flashmax сказано:

Якщо вже на те пішло - наші маршутчики теж у вашу казну сплачують податок.

По місцю реєстрації сплачують податки, зареєстрований в районі - там і сплачує.
І порівнювати податки, які сплачують маршрутчики і податки з Кромберга, якось навіть смішно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

По кожному питанню потрібно влаштовувати громадські обговорення? Навіщо тоді влада ? Зібрати всі 200 тис людей в купу і обговорювати кожне питання.

 

Питання досить важливе, так як зупинками користуються багато людей. Можна було і обговорити.

Як я бачу, ваша влада взагалі усі питання сама рішає, то замість парку будинок зводять,  то ринок зносить..... самі собі "мера" вибрали....

І правильно, навіщо слухати тих жителів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, flashmax сказал:

Можна було і обговорити.

А модна і не обговорити. Так що в цьому такого, що підпадає під кримінальну відповідальність?

 

3 минуты назад, flashmax сказал:

Як я бачу, ваша влада взагалі усі питання сама рішає

Ну так народ їм на виборах ці повноваження делегує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, volks сказал:

По кожному питанню потрібно влаштовувати громадські обговорення? Навіщо тоді влада ? Зібрати всі 200 тис людей в купу і обговорювати кожне питання.

Навіщо нам місцева влада, яка НЕ працює в інтересах громади? Більше того, ігнорує вимоги громади? ТРИ петиції з вимогою повернути зупинки, що набрали необхідну кількість голосів - то не думка громади? А відписка - то норма? Давайте вже ЦАРЯ (графа, князя, ну, феодала якогось, коротше кажучи) пожиттєво поставимо, дамо йому необмежену владу, і будемо радіти!

Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Територіальна громада — жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр.

"Чудово" вони представляють і захищають інтереси громади!  Чи таки інтереси одного чувака, який дуже полюбляє Швейцарію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, volks сказал:

А модна і не обговорити. Так що в цьому такого, що підпадає під кримінальну відповідальність?

 

Ну так народ їм на виборах ці повноваження делегує.

Можна, можна і "адна палка, два струна, я хазяїн вся страна", але тоді в Ростов Швейцарію тікати доведеться...

Народ? На ВИБОРАХ? Я, напевно, пролежав в комі три роки, якщо в нас були вибори...

Бо пам'ятаю я вибори в 2015 році, де НЕ  укропівець Товстенюк переміг, і НЕ УКРОП мав більшість...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Чудово" вони представляють і захищають інтереси громади!  Чи таки інтереси одного чувака, який дуже полюбляє Швейцарію?

Бачили очі, що обирали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, volks сказано:

А модна і не обговорити. Так що в цьому такого, що підпадає під кримінальну відповідальність?

 

Ну так народ їм на виборах ці повноваження делегує.

нагадайте коли ви мера обирали ? і хто зараз виконує його обов'язки ?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Народ? На ВИБОРАХ? 

Народ. На виборах. Загугли, кого народ обрав до міськради на останніх виборах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, volks сказано:

А модна і не обговорити. Так що в цьому такого, що підпадає під кримінальну відповідальність?

 

Ну так народ їм на виборах ці повноваження делегує.

От і вся біда в тому, бо делегують не самим  толковим, самим розумним, самим чесним.

А делегують тим, хто найкраще себе пропіарить та найулеслівіше  розчеше громаді.

Не конкретну програму ,концепцію, чи хоча би план дій, а за ,,все хороше, проти всього поганого,,

І закономірно тоді, що відверті лицеміри, пройдисвіти  , які себе прекрасно знають і бачать,як електорат легко повівся на їх примітивні  взагалі то обіцянки та слова- то і до тих виборців вони відносяться потім  цілком відповідно,як до повних баранів та бевзів.

Хіба це не логічно.

Завжди отримуєш стільки, скільки вимагаєщ та скільки заслуговуєш  врешті решт.

Тому будь яку владу треба дерти в хвіст і гриву..

Бо їхтуди силою ніхто не тягнув.

А взявся за гуж......

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 минуты назад, volks сказал:

Народ. На виборах. Загугли, кого народ обрав до міськради на останніх виборах.

Бу-го-га!

Мер - РОМАНЮК, ага, ніразу не УКРОП.

УКРОП - 15 депутатів з 42! 15, не монобільшість, і НЕ більшість, яка дозволяє вертіти містом, як хотіти, ага...

МЕР вносить кандидатури членів виконкому, не депутати, МЕР!

Чи маємо ми зараз міськраду, яка відображає результати голосування - 2015? Чи все трошки по інакшому - мер, законно обраний громадою, помер, чим миттєво скористався місцевий олігарх, і рейдернув владу в місті, а тепер пижить місто в усі отвори руками своїх посіпак, плюючи на думку громади міста?

Уявляєш собі ситуацію, коли відбулися сферичні в вакуумі вибори президента в 2014 році, і виграв Порошенко, але тут він самоусунувся (пішов у відставку, наприклад), і ОПА! Президентом стала ЮВТ, яку швиденько пропихнули на посаду голови ВР, а потім ВОНА взяла і відмінила вибори. ОТО В НАС В МІСТІ ЯКРАЗ ТАКЕ ЩОСЬ... Так, вибори призначає ВР, але винні тут і люди - чому всі тупо МОВЧАТЬ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас така система, що кого би не обрали, через місяць часу олігархи підберуть ключики,і ось вже все знову у руках феодала, а законноорана ,,,демократична ,, влада є насправдіє лише його служкою.

Головне через ЗМІ видати вчасно за слуг народу.

Феодалізм 21 сторіччя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Nokian сказал:

В нас така система, що кого би не обрали, через місяць часу олігархи підберуть ключики,і ось вже все знову у руках феодала, а законноорана ,,,демократична ,, влада є насправдіє лише його служкою.

Головне через ЗМІ видати вчасно за слуг народу.

Феодалізм 21 сторіччя.

На щастя, практика показує, що до "Слуг народу" УКРОП (принаймні, ПОКИ) відношення не має, згадати варто хоча б "шухер", який був при призначенні Президентом "не їхнього" голови ОДА, і як Палиця критикував бюджет і т.д.... І це радує...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає жодного значення, як називає себе служка  депутатик, чиновничок.

Ким себе позиціонує.

Значення має лише ставлення феодала до нього.

А феодали, князі  взагалі то ніколи не любили короля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, igrok сказал:

А як тисячі лучан на кладовище

На кладовище є міська 3-ка і тролейбус. На дачі є приміські. Я ще як малий був, на Струмівку добиралися на 144-му автобусі з Київського майдану, всі займали чергу, потім 11-й тролейбус з Київської пустили.

 

6 часов назад, igrok сказал:

PS І ті що працюють в Луцьку ,теж відсотки з результатів іхньої праці ідуть ,у вигляді податків,в бюджет м.Луцька.

Ну так що? Є такі, що живуть взагалі десь в Ковельському, Маневицькому р-ні і тут знімають квартиру, але ж їм туди транспорт не пускають і пільги на житло чомусь не дають... Взагалі фірма має перейматися довезенням працівників на роботу. Якщо в Луцьку є проблеми із перевезеннями, то спочатку треба для лучан зробити транспорт, а тоді вже думати про прилеглі села. А оскільки в нас не вистачає автобусів (скоріше не всі хочуть ставити валідатори) і тролейбусів, то прилеглі села нехай добираються приміськими маршрутками. А взагалі назріло питання приєднання до Луцька, але ж сільради такими панами там стали, от і страждають місцеві жителі. От Прилуцька ОТГ долучилася до Луцька і їм мають вже 2 міські маршрутки пустити: №7 і №35, оголошений тендер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, AgentSmith13 сказал:

але винні тут і люди - чому всі тупо МОВЧАТЬ?

Бо людей це влаштовує. Чи ще, може нагадати, кого вибрали лучани нардепом по мажоритарці?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мене цікавить причина, чому так все через сраку.

Житомир в один день запустив - у нас два місяці переносилось

Житомир одразу передбачив і олпату смс, і карткою, і смартфоном, і готівкою (дорожче - відповідно за ту гривню-дві різниці у нас швидко всі перейшли б на картки)

Відкат? та я думаю там теж з відкатом все робилося..

В чому причина, що не можна було одразу передбачити купу нюансів, про які тут і на фейсбуці говорилося задовго до запуску системи? про такі нюанси говорили прості люди, а впроваджували спеціалісти, які б мали мати такий досвід

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, vampirich сказал:

мене цікавить причина, чому так все через сраку.

Житомир в один день запустив - у нас два місяці переносилось

Житомир одразу передбачив і олпату смс, і карткою, і смартфоном, і готівкою (дорожче - відповідно за ту гривню-дві різниці у нас швидко всі перейшли б на картки)

Відкат? та я думаю там теж з відкатом все робилося..

В чому причина, що не можна було одразу передбачити купу нюансів, про які тут і на фейсбуці говорилося задовго до запуску системи? про такі нюанси говорили прості люди, а впроваджували спеціалісти, які б мали мати такий досвід

Складається враження, що міська влада купила не готовий проект, а перший проект такого рівня для Сіті-кард. Допилюють на ходу. Наступному місту, яке спокуситься на Сіті-кард буде легше. Є нюанси, але я в цілому задоволений результатом.

 

В 08.01.2020 в 20:21, case_l сказал:

І рух маршруток показує, але калічно трохи

Де і як ти це дивишся?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 хвилин тому, vampirich сказано:

Житомир одразу передбачив і олпату смс, і карткою, і смартфоном, і готівкою

а в нас головною метою було саме виключити можливість оплати готівкою. Бо це назрівало давно. Бо власники маршрутів заганялися з ниттям про нерентабельність, про "давайте підвищувати вартість проїзду", а натомість не даючи ніяких прозорих розрахунків.

І я це повністю підтримую. Ми вже давно цивілізовані і можемо цілком обходититсь без готівки. А якщо хтось не хоче йти в ногу з прогресом - нехай ходить пішки.

 

І не потрібно видумувати якихось там стимулів по оплаті карткою, типу якщо готівкою, то дорожче хай буде - бо воно вже і так є (ну чи має бути) - якщо не маєш картки, то у водія можна купити електронний квиток на дві чи три поїздки. Тобто, навіть якщо ти один раз хочеш прокататись за готівку, то мусиш заплатити більше. От і варіант з готівкою. І контроль зберігається

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 11.01.2020 at 18:27, AgentSmith13 сказано:

Стоп Борщівник! на них, доречі, ще й кримінал за ринок і зупинки вже відкрили!

Спойлер

 

image.thumb.png.0bd22eb1e6c9fdab2ba2b34b57a20a6b.png

81128066_1439677586182466_1506526488504041472_o.jpg

 

 

мені в більшості прийнятні твої погляди на речі, котрі ти висвітлюєш на Борді, але саме оця ця х-ня теми СітіКард не стосується. Не потрібно ліпити вже все в купу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, jack74 сказано:

Бо власники маршрутів заганялися з ниттям про нерентабельність, про "давайте підвищувати вартість проїзду", а натомість не даючи ніяких прозорих розрахунків.

мені здається, якби у нас ввели 6 грн карткою, 8 налом, то потік готівки досить швидко впав би до відсотків 5 від загальної кількості оплат (бо жаба всіх би душила кожен раз 2 грн переплатити). що б дало явно точнішу картинку пасажиропотоку, ніж оте, що ми бачимо зараз

в загальному я про те, що правильніше було б спробувати передбачити все одразу, аніж підпирати кілками на ходу, і все одно воно не працює як слід. навіть ту ж ментальність лбюдей, яким впадло купувати картку, такий би хід врахував би

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 10.01.2020 at 20:37, Saddy сказано:

Ось як це роблять в Житомирі

https://www.zhitomir.info/news_189367.html

...

40 хвилин тому, vampirich сказано:

мене цікавить причина, чому так все через сраку.

Житомир в один день запустив - у нас два місяці переносилось

Житомир одразу передбачив і олпату смс, і карткою, і смартфоном, і готівкою (дорожче - відповідно за ту гривню-дві різниці у нас швидко всі перейшли б на картки)

Відкат? та я думаю там теж з відкатом все робилося..

В чому причина, що не можна було одразу передбачити купу нюансів, про які тут і на фейсбуці говорилося задовго до запуску системи? про такі нюанси говорили прості люди, а впроваджували спеціалісти, які б мали мати такий досвід

По-перше, це не "через сраку", а звичайне піонерське впровадження нової для нас системи, та ще й яка вводиться в умовах спротиву і саботажу з боку власників маршруток. Допиляють і все буде працювати, і буде зручно й прозоро.

По-друге, Житомир ще не запустив, якщо вірити тій статті. Там ще лише "тестують", так що не кажіть "гоп" по Житомиру.

І по-третє, якщо не змусити власників маршрутів приймати оплату лише безготівкою, то ЩО їх буде примушувати встановлювати валідатори??? Нафіга вони їм??? Їм готівка якраз мила! Так от в Житомирі, щоб "вмовити" їх встановити валідатори, дозволили підвищити ціну на проїзд! - хочемо й собі так?!?!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...