Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
4 хвилин тому, yu2007 сказано:

В Естонії приватні перевізники надають абсолютно безкоштовні послуги державі або населенню? Тоді не капіталізм, якщо так...

Причому тут форма власності перевізника? І яка перевізнику різниця, хто платить за послуги пасажир чи держава?

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

Постійно як дивлюсь на кадри евакуації Прип'яті, задумуюсь,

Таки да, це була страшно масштабна і неймовірно дорога операція. Питання навіть не в тому, що сучасна Україна не потягнула би таку операцію, а існує думка, що ця катастрофа матеріально настільки підірвала економіку союзу, що стала однією із першопричин його розвалу.

Опубліковано
13 minutes ago, case_l said:

Причому тут форма власності перевізника? І яка перевізнику різниця, хто платить за послуги пасажир чи держава?

 

При тому:

1 hour ago, SergLutsk said:

В сучасному суспільстві просто не лишилось місця таким поняттям. Та хай би тут дітей треба було вивозити із зони відчуження, і то прийшлось би під дулом автомата їх автобус виводити з гаража.

 

1 hour ago, volks said:

Постійно як дивлюсь на кадри евакуації Прип'яті, задумуюсь, а як би то зараз організували таку масштабну операцію. Де б взяли стільки автобусів?.

 

Різниця полягає в тому, що приватник надає платну послугу. Якщо щось не влаштовує, не користуйся послугою та й по всьому. Інша справа, якщо це не приватник, а державна (муніципальна, комунальна і т.д.) кантора. 

 

Я нічого не знаю про безкоштовний проїзд в Естонії, але вважаю, що в капіталістичній системі безкоштовного нічого не буває. Якщо проїзд десь для когось безкоштовний, значить насправді за нього заплатили інші потняки податків. 

Опубліковано
13 хвилин тому, yu2007 сказано:

Якщо проїзд десь для когось безкоштовний, значить насправді за нього заплатили інші потняки податків

Все вірно, тільки не потняки а платники податків :D  Я десь в цій темі згадував про це, що держава навидавала таких ото пільгових (читаєм безкоштовних) квиточків наліво і направо, тільки ото "забула" що за їх проїзд теж треба платити, або іншими словами відслюнявити транспортникам певну суму. А так як держава про це скромно "забула", то транспортники починають волати про свою збитковість і необхідність підняття вартості на проїзд, а іншими словами знову зістригти гроші з тих, хто платить за проїзд, і за себе, і за тих всіх шанованих державою пільговиків. От гарна традиція ! У висновку - держава видає пільги - платить за них той хто не пільговик :D

Опубліковано
Цитувати

Луцький водій Роман Черняк, який раніше працював на маршрутці №26а, запевняє, що перевізники давно хочуть працювати відкрито. Проте не мають можливості.

«Мій директор порахував, що він боїться виходу цього всього «на біле», бо якщо в нього не додасться чистого доходу, то він не зможе заплатити все повністю. Перевізники давно хочуть працювати відкрито, просто не можуть», – упевнений чоловік.

:D хочуть жити чесно, просто не можуть :_39:

і де ж вони того ромчика-водія  знайшли, такого щирого, відвертого, і блаженного ;)

Опубліковано

Тут ще один чоловік пропонує збитковим бізнесом почати займатися (хто не знає то це власник Premium Service - фірми, що обслуговує перевезеннями завод Кромберга)

Screenshot_2019-12-23-08-06-52-508_com.facebook.katana.thumb.jpg.489c219df7ce0bda55f4f8ec3d512e2c.jpgScreenshot_2019-12-23-08-07-24-917_com.facebook.katana.thumb.jpg.321f032ceb2db1472e9f0dc2c067a5ba.jpg

Опубліковано
11 часов назад, SergLutsk сказал:

Таки да, це була страшно масштабна і неймовірно дорога операція. Питання навіть не в тому, що сучасна Україна не потягнула би таку операцію, а існує думка, що ця катастрофа матеріально настільки підірвала економіку союзу, що стала однією із першопричин його розвалу.

WTF?!)

Опубліковано
12 годин тому, SergLutsk сказано:

Таки да, це була страшно масштабна і неймовірно дорога операція. Питання навіть не в тому, що сучасна Україна не потягнула би таку операцію, а існує думка, що ця катастрофа матеріально настільки підірвала економіку союзу, що стала однією із першопричин його розвалу.

ссср - то був колос на глиняних ногах, тому і розвалився, аварія на чаес мало що вирішувала, а от ціни на нафту - оце болючий удар. 

Опубліковано

ще декілька моїх спостережень...

В суботу 21.12.2019 довго в центрі не було маршруток і сіла на тролейбус 15-ку. О тут моєму здивуванню не було меж ))) Ходив кондуктор і продав білетики, і таки досить багато людей (зрозуміло що не пенсіонерів) розраховувались готівкою. Тобто у випадку контролю, вони б пред'являли б ці квиточки і вони були б легальними? В чому справа? - це якщо і в комунальному підприємстві порядку немає, то що вже говорити за приватних перевізників? Спеціально сіла перечитала новини, чи не пропустила я "продовження перехідного періоду". А от і не пропустила. І стаття в підтвердження 

Цитата

 

В маршрутках взагалі печалька... Контроля немає і не буде. Власники не зацікавлені, вони ці функції покладають на водія (я маю на увазі щоб всі заплатили, не важливо як). А водії і власники маршруток зацікавлені в готівці тому, припиняти цього ніхто не буде.

 

На задні двері в маршрутках заходять потенційні порушники :D, або не платять взагалі, або готівкою. 

І сьогодні в 10-ці спостерігала картину. Водій не відкривав задні двері на зупинках, лише передні (контролював оплату). Але, пару раз для виходу люди натискали кнопку і задні двері таки відкривались. На одній зупинці жіночка під 60 побачила відкриті задні двері і ломанулась бігом до них, але водій встиг їх закрити перед нею... і що Ви думаєте? - передні двері були відкриті ще біля 2-ох хвилин і вона на передні не виявила бажання заходити. Аналогічно потім хлопчина на іншій зупинці, років 16-17, хотів лише на задні - на передні не захотів...

Якщо міська рада не запровадить свій контроль на маршрутках - то так все і залишиться...

 

Доречі, а Ви часто бачите як пасажири не розраховуються взагалі? Що В и робите в таких випадках?

Я ловлю себе на думці що мене це починає дратувати все більше і більше.... От навіть сьогодні, я ледве стрималась. Старша жіночка, за 50-ть, з великою Ж...  нагло влізла переді мною що в момент заходу в маршрутку (я промовчала, може переживає що не влізе :rolleyes:), я зайшла за нею і все бачила: ні картки, ні грошей вона не передавала, всілась і успішно без оплати проїхала аж до Винниченка... 

Постійно думаю, що 

1. не хочу собі псувати настрій зранку 

2. не хочу сваритись в маршрутці (нащо мені та лишня слава, вже й так репутація підпорчена :D)

3. якщо буду всім робити зауваження, то або в маршрутки перестануть брати, або таки вже десь перестрінуть :D

4. всі мовчать (повна маршрутка), а мені, як завжди, більше за всіх треба? :unsure:

Опубліковано
14 часов назад, volks сказал:

задумуюсь, а як би то зараз організували таку масштабну операцію. Де б взяли стільки автобусів?.

СРСР ... :)

Опубліковано
57 минут назад, natalka) сказал:

В чому справа? - це якщо і в комунальному підприємстві порядку немає

Справа у тому, що це навмисно робиться! При такому перебігу подій, валідатор не покаже справжньої кількості пасажирів і перевізники будуть вимагати підняття ціни за проїзд! Зараз йде час, терплять, рахують... а потім бац! І може від тих валідаторів відмовляться але ж яку "капусту" дехто підніме на цій всій афері!!! :) А піпл проковтне як і не звернули увагу на оборутку мерства Шиби, що у лізінг набрався автобусів (за наші податки), а вони стоять ржавіють, а Шиба на державній посаді працює і мав він когось і десь... ніякого криміналу, нічого... Пипець просто! 

Опубліковано
3 часа назад, vampirich сказал:

Тут ще один чоловік пропонує збитковим бізнесом почати займатися

Той чоловік, скоріш за все, працівник міськради і різними шляхами зондують реакцію людей на різні пропозиції. Там у коментах він одній паняночці подякував за пропозицію і сказав, що працюють над деякими питаннями, так що зрозуміло, у тому випадку, звідки вуха ростуть :) На фото автобуси, що перевозять працівників Кромбергу, так що можливо фірмочка має автобуси і хочуть по Луцьку їздити :) От і зондують як і що...

Опубліковано
28 хвилин тому, ForZa сказано:

Той чоловік, скоріш за все, працівник міськради і різними шляхами зондують реакцію людей на різні пропозиції. Там у коментах він одній паняночці подякував за пропозицію і сказав, що працюють над деякими питаннями, так що зрозуміло, у тому випадку, звідки вуха ростуть :) На фото автобуси, що перевозять працівників Кромбергу, так що можливо фірмочка має автобуси і хочуть по Луцьку їздити :) От і зондують як і що...

Ніт. цей чувак власник тих автобусів, і до міськради він відношення не має. знаю його заочно давно

Але чувак доволі підприємливий, так що скоріше за все, під невдоволення лучан певезеннями, хоче трохи і сам спробувати влізти в цей бізнес

 

Опубліковано
17 минут назад, vampirich сказал:

Ніт. цей чувак власник тих автобусів, і до міськради він відношення не має. знаю його заочно давно

Але чувак доволі підприємливий, так що скоріше за все, під невдоволення лучан певезеннями, хоче трохи і сам спробувати влізти в цей бізнес

Ну це було лише припущення :) Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться, дуже габаритні! І валідатори встановить? :) А охорону теж наймати буде, а це витрати... і відповідно на ціні проїзду відіб'ється, бо незадоволених перевізників ого-го скільки буде... :mdr:

Опубліковано
7 хвилин тому, ForZa сказано:

Ну це було лише припущення :) Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться, дуже габаритні! І валідатори встановить? :) А охорону теж наймати буде, а це витрати... і відповідно на ціні проїзду відіб'ється, бо незадоволених перевізників ого-го скільки буде... :mdr:

тролейбуси ж не менші і вписуються, буде комфортніше і вільніше у них проїзд.

Опубліковано
5 хвилин тому, ForZa сказано:

Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться

вони і так по місту їздять і розвозять працівників

Опубліковано
Только что, Vikvik Mawr сказал:

тролейбуси ж не менші і вписуються, буде комфортніше і вільніше у них проїзд.

Та це так ніби як питання було, бо пару разів їх на трасі бачив і порівняв для міста, то ніби завеликі :) Ну якщо вирішать питання з транспортом і покращать ситуацію, не збільшуючи ціну за проїзд, то думаю проти ніхто не буде! :) А вони точно краще ніж ті Еталоно-Богдани! Тільки б вже наші люди навчились на передні заходити і на середні, задні виходити і проблем-би не було! :)

Опубліковано
8 хвилин тому, ForZa сказано:

Та це так ніби як питання було, бо пару разів їх на трасі бачив і порівняв для міста, то ніби завеликі :) Ну якщо вирішать питання з транспортом і покращать ситуацію, не збільшуючи ціну за проїзд, то думаю проти ніхто не буде! :) А вони точно краще ніж ті Еталоно-Богдани! Тільки б вже наші люди навчились на передні заходити і на середні, задні виходити і проблем-би не було! :)

Був недавно у Львові, там без питань всі заходь через передні двері та оплачують проїзд, автобуси попадалися тільки великі, (можливо є і бОгдани), вулички львівські із нашими...  не треба розказувати про ширину думаю..

Опубліковано
12 хвилин тому, alexvvv сказано:

вони і так по місту їздять і розвозять працівників

ну вони не цілий день курсують містом, і не в годину пік, та й основна частина маршрутів проходить - по об'їзним дорогам

Крім того, зверніть увагу на автобуси, там одні двері (в основному) для посадки-висадки, вони в режимі маршрутного таксі - курсувати не зможуть.

Опубліковано
38 минут назад, Bliksss сказал:

ну вони не цілий день курсують містом, і не в годину пік, та й основна частина маршрутів проходить - по об'їзним дорогам

Крім того, зверніть увагу на автобуси, там одні двері (в основному) для посадки-висадки, вони в режимі маршрутного таксі - курсувати не зможуть.

Бо це міжміські автобуси і для перевезення по місту не підходять.

56 минут назад, ForZa сказал:

Тільки б вже наші люди навчились на передні заходити і на середні, задні виходити і проблем-би не було! 

Краще б дехто не видумував дурниць і зробив вхід і вихід на усі двері.

Опубліковано
13 хвилин тому, volks сказано:

Бо це міжміські автобуси і для перевезення по місту не підходять.

А я не так написав?

Опубліковано
43 минуты назад, volks сказал:

Краще б дехто не видумував дурниць і зробив вхід і вихід на усі двері.

Ну так! Одні ви розумники, а скрізь всякі... живуть :) Чомусь у Європі у тридверні автобуси у людей звичка на передні двері заходити і ніхто навіть і думки не має на середні або задні, бо знають, що там біля водія засоби обліку і треба "зачекинитись" або "пікнутись" і тільки наші українці... Вже просто слів немає... Да ніколи з таким тут життя нормального не буде!!! :(

Опубліковано
47 минут назад, volks сказал:

Бо це міжміські автобуси і для перевезення по місту не підходять.

Це не те ж саме написано?!

1 час назад, ForZa сказал:

Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться, дуже габаритні!

 

Опубліковано
30 минут назад, ForZa сказал:

Це не те ж саме написано?!

 

Не те ж саме. Бо по габаритах вони приблизно такі ж як і звичайні міські атобуси.

32 минуты назад, ForZa сказал:

Чомусь у Європі у тридверні автобуси у людей звичка на передні двері заходити і ніхто навіть і думки не має на середні або задні,

Чомусь думаю, що ввечері накидаю відео, що це не так.

33 минуты назад, ForZa сказал:

тільки наші українці... 

Не бачу жодної причини займатися такою х..нею. Достатньо вже в мерседесах пробирались через затрамбований салон. Але дякуючи Шибі місто позбулося цих недорозумінь на маршрутах.

Всі двері повинні працювати на вхід і на вихід, і біля кожних повинен бути валідатор.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...