Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

4 хвилин тому, yu2007 сказано:

В Естонії приватні перевізники надають абсолютно безкоштовні послуги державі або населенню? Тоді не капіталізм, якщо так...

Причому тут форма власності перевізника? І яка перевізнику різниця, хто платить за послуги пасажир чи держава?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
1 година тому, volks сказано:

Постійно як дивлюсь на кадри евакуації Прип'яті, задумуюсь,

Таки да, це була страшно масштабна і неймовірно дорога операція. Питання навіть не в тому, що сучасна Україна не потягнула би таку операцію, а існує думка, що ця катастрофа матеріально настільки підірвала економіку союзу, що стала однією із першопричин його розвалу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 minutes ago, case_l said:

Причому тут форма власності перевізника? І яка перевізнику різниця, хто платить за послуги пасажир чи держава?

 

При тому:

1 hour ago, SergLutsk said:

В сучасному суспільстві просто не лишилось місця таким поняттям. Та хай би тут дітей треба було вивозити із зони відчуження, і то прийшлось би під дулом автомата їх автобус виводити з гаража.

 

1 hour ago, volks said:

Постійно як дивлюсь на кадри евакуації Прип'яті, задумуюсь, а як би то зараз організували таку масштабну операцію. Де б взяли стільки автобусів?.

 

Різниця полягає в тому, що приватник надає платну послугу. Якщо щось не влаштовує, не користуйся послугою та й по всьому. Інша справа, якщо це не приватник, а державна (муніципальна, комунальна і т.д.) кантора. 

 

Я нічого не знаю про безкоштовний проїзд в Естонії, але вважаю, що в капіталістичній системі безкоштовного нічого не буває. Якщо проїзд десь для когось безкоштовний, значить насправді за нього заплатили інші потняки податків. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, yu2007 сказано:

Якщо проїзд десь для когось безкоштовний, значить насправді за нього заплатили інші потняки податків

Все вірно, тільки не потняки а платники податків :D  Я десь в цій темі згадував про це, що держава навидавала таких ото пільгових (читаєм безкоштовних) квиточків наліво і направо, тільки ото "забула" що за їх проїзд теж треба платити, або іншими словами відслюнявити транспортникам певну суму. А так як держава про це скромно "забула", то транспортники починають волати про свою збитковість і необхідність підняття вартості на проїзд, а іншими словами знову зістригти гроші з тих, хто платить за проїзд, і за себе, і за тих всіх шанованих державою пільговиків. От гарна традиція ! У висновку - держава видає пільги - платить за них той хто не пільговик :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Луцький водій Роман Черняк, який раніше працював на маршрутці №26а, запевняє, що перевізники давно хочуть працювати відкрито. Проте не мають можливості.

«Мій директор порахував, що він боїться виходу цього всього «на біле», бо якщо в нього не додасться чистого доходу, то він не зможе заплатити все повністю. Перевізники давно хочуть працювати відкрито, просто не можуть», – упевнений чоловік.

:D хочуть жити чесно, просто не можуть :_39:

і де ж вони того ромчика-водія  знайшли, такого щирого, відвертого, і блаженного ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут ще один чоловік пропонує збитковим бізнесом почати займатися (хто не знає то це власник Premium Service - фірми, що обслуговує перевезеннями завод Кромберга)

Screenshot_2019-12-23-08-06-52-508_com.facebook.katana.thumb.jpg.489c219df7ce0bda55f4f8ec3d512e2c.jpgScreenshot_2019-12-23-08-07-24-917_com.facebook.katana.thumb.jpg.321f032ceb2db1472e9f0dc2c067a5ba.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, SergLutsk сказал:

Таки да, це була страшно масштабна і неймовірно дорога операція. Питання навіть не в тому, що сучасна Україна не потягнула би таку операцію, а існує думка, що ця катастрофа матеріально настільки підірвала економіку союзу, що стала однією із першопричин його розвалу.

WTF?!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, SergLutsk сказано:

Таки да, це була страшно масштабна і неймовірно дорога операція. Питання навіть не в тому, що сучасна Україна не потягнула би таку операцію, а існує думка, що ця катастрофа матеріально настільки підірвала економіку союзу, що стала однією із першопричин його розвалу.

ссср - то був колос на глиняних ногах, тому і розвалився, аварія на чаес мало що вирішувала, а от ціни на нафту - оце болючий удар. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще декілька моїх спостережень...

В суботу 21.12.2019 довго в центрі не було маршруток і сіла на тролейбус 15-ку. О тут моєму здивуванню не було меж ))) Ходив кондуктор і продав білетики, і таки досить багато людей (зрозуміло що не пенсіонерів) розраховувались готівкою. Тобто у випадку контролю, вони б пред'являли б ці квиточки і вони були б легальними? В чому справа? - це якщо і в комунальному підприємстві порядку немає, то що вже говорити за приватних перевізників? Спеціально сіла перечитала новини, чи не пропустила я "продовження перехідного періоду". А от і не пропустила. І стаття в підтвердження 

Цитата

 

В маршрутках взагалі печалька... Контроля немає і не буде. Власники не зацікавлені, вони ці функції покладають на водія (я маю на увазі щоб всі заплатили, не важливо як). А водії і власники маршруток зацікавлені в готівці тому, припиняти цього ніхто не буде.

 

На задні двері в маршрутках заходять потенційні порушники :D, або не платять взагалі, або готівкою. 

І сьогодні в 10-ці спостерігала картину. Водій не відкривав задні двері на зупинках, лише передні (контролював оплату). Але, пару раз для виходу люди натискали кнопку і задні двері таки відкривались. На одній зупинці жіночка під 60 побачила відкриті задні двері і ломанулась бігом до них, але водій встиг їх закрити перед нею... і що Ви думаєте? - передні двері були відкриті ще біля 2-ох хвилин і вона на передні не виявила бажання заходити. Аналогічно потім хлопчина на іншій зупинці, років 16-17, хотів лише на задні - на передні не захотів...

Якщо міська рада не запровадить свій контроль на маршрутках - то так все і залишиться...

 

Доречі, а Ви часто бачите як пасажири не розраховуються взагалі? Що В и робите в таких випадках?

Я ловлю себе на думці що мене це починає дратувати все більше і більше.... От навіть сьогодні, я ледве стрималась. Старша жіночка, за 50-ть, з великою Ж...  нагло влізла переді мною що в момент заходу в маршрутку (я промовчала, може переживає що не влізе :rolleyes:), я зайшла за нею і все бачила: ні картки, ні грошей вона не передавала, всілась і успішно без оплати проїхала аж до Винниченка... 

Постійно думаю, що 

1. не хочу собі псувати настрій зранку 

2. не хочу сваритись в маршрутці (нащо мені та лишня слава, вже й так репутація підпорчена :D)

3. якщо буду всім робити зауваження, то або в маршрутки перестануть брати, або таки вже десь перестрінуть :D

4. всі мовчать (повна маршрутка), а мені, як завжди, більше за всіх треба? :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, volks сказал:

задумуюсь, а як би то зараз організували таку масштабну операцію. Де б взяли стільки автобусів?.

СРСР ... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

57 минут назад, natalka) сказал:

В чому справа? - це якщо і в комунальному підприємстві порядку немає

Справа у тому, що це навмисно робиться! При такому перебігу подій, валідатор не покаже справжньої кількості пасажирів і перевізники будуть вимагати підняття ціни за проїзд! Зараз йде час, терплять, рахують... а потім бац! І може від тих валідаторів відмовляться але ж яку "капусту" дехто підніме на цій всій афері!!! :) А піпл проковтне як і не звернули увагу на оборутку мерства Шиби, що у лізінг набрався автобусів (за наші податки), а вони стоять ржавіють, а Шиба на державній посаді працює і мав він когось і десь... ніякого криміналу, нічого... Пипець просто! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, vampirich сказал:

Тут ще один чоловік пропонує збитковим бізнесом почати займатися

Той чоловік, скоріш за все, працівник міськради і різними шляхами зондують реакцію людей на різні пропозиції. Там у коментах він одній паняночці подякував за пропозицію і сказав, що працюють над деякими питаннями, так що зрозуміло, у тому випадку, звідки вуха ростуть :) На фото автобуси, що перевозять працівників Кромбергу, так що можливо фірмочка має автобуси і хочуть по Луцьку їздити :) От і зондують як і що...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Логічно, щоб водії за готівку продавали лише картки, а не брали оплату за проїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 хвилин тому, ForZa сказано:

Той чоловік, скоріш за все, працівник міськради і різними шляхами зондують реакцію людей на різні пропозиції. Там у коментах він одній паняночці подякував за пропозицію і сказав, що працюють над деякими питаннями, так що зрозуміло, у тому випадку, звідки вуха ростуть :) На фото автобуси, що перевозять працівників Кромбергу, так що можливо фірмочка має автобуси і хочуть по Луцьку їздити :) От і зондують як і що...

Ніт. цей чувак власник тих автобусів, і до міськради він відношення не має. знаю його заочно давно

Але чувак доволі підприємливий, так що скоріше за все, під невдоволення лучан певезеннями, хоче трохи і сам спробувати влізти в цей бізнес

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, vampirich сказал:

Ніт. цей чувак власник тих автобусів, і до міськради він відношення не має. знаю його заочно давно

Але чувак доволі підприємливий, так що скоріше за все, під невдоволення лучан певезеннями, хоче трохи і сам спробувати влізти в цей бізнес

Ну це було лише припущення :) Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться, дуже габаритні! І валідатори встановить? :) А охорону теж наймати буде, а це витрати... і відповідно на ціні проїзду відіб'ється, бо незадоволених перевізників ого-го скільки буде... :mdr:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, ForZa сказано:

Ну це було лише припущення :) Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться, дуже габаритні! І валідатори встановить? :) А охорону теж наймати буде, а це витрати... і відповідно на ціні проїзду відіб'ється, бо незадоволених перевізників ого-го скільки буде... :mdr:

тролейбуси ж не менші і вписуються, буде комфортніше і вільніше у них проїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, ForZa сказано:

Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться

вони і так по місту їздять і розвозять працівників

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Vikvik Mawr сказал:

тролейбуси ж не менші і вписуються, буде комфортніше і вільніше у них проїзд.

Та це так ніби як питання було, бо пару разів їх на трасі бачив і порівняв для міста, то ніби завеликі :) Ну якщо вирішать питання з транспортом і покращать ситуацію, не збільшуючи ціну за проїзд, то думаю проти ніхто не буде! :) А вони точно краще ніж ті Еталоно-Богдани! Тільки б вже наші люди навчились на передні заходити і на середні, задні виходити і проблем-би не було! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, ForZa сказано:

Та це так ніби як питання було, бо пару разів їх на трасі бачив і порівняв для міста, то ніби завеликі :) Ну якщо вирішать питання з транспортом і покращать ситуацію, не збільшуючи ціну за проїзд, то думаю проти ніхто не буде! :) А вони точно краще ніж ті Еталоно-Богдани! Тільки б вже наші люди навчились на передні заходити і на середні, задні виходити і проблем-би не було! :)

Був недавно у Львові, там без питань всі заходь через передні двері та оплачують проїзд, автобуси попадалися тільки великі, (можливо є і бОгдани), вулички львівські із нашими...  не треба розказувати про ширину думаю..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, alexvvv сказано:

вони і так по місту їздять і розвозять працівників

ну вони не цілий день курсують містом, і не в годину пік, та й основна частина маршрутів проходить - по об'їзним дорогам

Крім того, зверніть увагу на автобуси, там одні двері (в основному) для посадки-висадки, вони в режимі маршрутного таксі - курсувати не зможуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 минут назад, Bliksss сказал:

ну вони не цілий день курсують містом, і не в годину пік, та й основна частина маршрутів проходить - по об'їзним дорогам

Крім того, зверніть увагу на автобуси, там одні двері (в основному) для посадки-висадки, вони в режимі маршрутного таксі - курсувати не зможуть.

Бо це міжміські автобуси і для перевезення по місту не підходять.

56 минут назад, ForZa сказал:

Тільки б вже наші люди навчились на передні заходити і на середні, задні виходити і проблем-би не було! 

Краще б дехто не видумував дурниць і зробив вхід і вихід на усі двері.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, volks сказано:

Бо це міжміські автобуси і для перевезення по місту не підходять.

А я не так написав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 минуты назад, volks сказал:

Краще б дехто не видумував дурниць і зробив вхід і вихід на усі двері.

Ну так! Одні ви розумники, а скрізь всякі... живуть :) Чомусь у Європі у тридверні автобуси у людей звичка на передні двері заходити і ніхто навіть і думки не має на середні або задні, бо знають, що там біля водія засоби обліку і треба "зачекинитись" або "пікнутись" і тільки наші українці... Вже просто слів немає... Да ніколи з таким тут життя нормального не буде!!! :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

47 минут назад, volks сказал:

Бо це міжміські автобуси і для перевезення по місту не підходять.

Це не те ж саме написано?!

1 час назад, ForZa сказал:

Але ж ті автобуси у міську мережу ніяк не впишуться, дуже габаритні!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 минут назад, ForZa сказал:

Це не те ж саме написано?!

 

Не те ж саме. Бо по габаритах вони приблизно такі ж як і звичайні міські атобуси.

32 минуты назад, ForZa сказал:

Чомусь у Європі у тридверні автобуси у людей звичка на передні двері заходити і ніхто навіть і думки не має на середні або задні,

Чомусь думаю, що ввечері накидаю відео, що це не так.

33 минуты назад, ForZa сказал:

тільки наші українці... 

Не бачу жодної причини займатися такою х..нею. Достатньо вже в мерседесах пробирались через затрамбований салон. Але дякуючи Шибі місто позбулося цих недорозумінь на маршрутах.

Всі двері повинні працювати на вхід і на вихід, і біля кожних повинен бути валідатор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...