Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

на ФБ CityCard певно вся актуальна інформація

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Бойкот перевізників?

76248603_410950256502945_1361468507862073344_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQngp0M981oZ9JoZgzEsXubqVGNTsSUVRnae3QzIJoqPv_V9kDaO5tl_QvHlvR-MecY&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=0df823f5c7ef328067ac6e92d6495fe4&oe=5E566DF9

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відомо, де і коли лучани зможуть купити неперсоніфіковані картки

Цитувати

«Нині вже три термінали завезли у ЦНАП, один термінал поставили на проспекті Соборності в центрі еVODA, ще один термінал поставили в департаменті соціальної політики, а чотири термінали поставили в офісі CityCard на вулиці Лесі Українки, 16. Зараз укладаються договори з іншими закладами, зокрема із закладами торгівлі, на встановлення», – розповів головний транспортник Луцька.
Також додав, що у суботу, 2 листопада, планують почати їх підключення.
«Цей термінал продаватиме квитки на 2-3 поїздки та неперсоніфіковані пластикові картки. Думаю, що із понеділка, 4 листопада, можна буде купити картку. Або, можливо, навіть із суботи, залежить від того, коли термінали налаштують для роботи», – зауважив Володимир Степанов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та в дупу ті картки, тут цирк починається)
spacer.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, jack74 сказал:

Може я баран, але чомусь думав, що такі автомати повинні бути на зупинках, а не бігати по магазинах шукати. Таке враження, що навмисно роблять максимально незручно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ото нахєр цих бариг і взяти перевізників з інших міст, або закупити маршрутки в кредит і зробити транспорт комунальним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, san4ez1 сказал:

Ото нахєр цих бариг і взяти перевізників з інших міст, або закупити маршрутки в кредит і зробити транспорт комунальним. 

Тільки от скільки вже в нас тих кредитів набралось? Згоден, техніка потрібна, але кредити не безкінечні...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, san4ez1 сказано:

Ото нахєр цих бариг і взяти перевізників з інших міст, або закупити маршрутки в кредит і зробити транспорт комунальним.

я пішки зайду, на тролейбусі заїду - але бариг треба покарати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, alexvvv сказал:

я пішки зайду, на тролейбусі заїду - але бариг треба покарати.

Каральник ви наш ). Може хватить вже карати? На зло бабушке отморожу уши.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, axelffox500 сказал:

Які перевізники з інших міст? хто сюди приїде? в кожного своїх проблем хватає.

Думаю, що такі фірми є, але на заваді стоїть ЛМР, яка захоче собі відкати)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, axelffox500 сказал:

а просто катаються, дитину в школу на джипі

А якшо людина живе за містом (як я наприклад), а дитина в школу ходить в місті, то шо робити? Як дитина має до школи добратись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

53 хвилин тому, volks сказано:

Може я баран, але чомусь думав, що такі автомати повинні бути на зупинках, а не бігати по магазинах шукати. Таке враження, що навмисно роблять максимально незручно.

анонсували аж 50 точок по місту... Але якщо вони будуть розставляти їх по 4 штуки в одному місці, то даааа... і то по магазинах...

А приїхала з села тьотка в лікарню, вийшла з попутки на початку міста, і ЩО їй робити?

 

51 хвилин тому, san4ez1 сказано:

Ото нахєр цих бариг і взяти перевізників з інших міст, або закупити маршрутки в кредит і зробити транспорт комунальним.

в лізинг

А за "зробити транспорт комунальним" я вже давно писав, що так і треба було. Так, дотаційне буде, але місто має автобусобудівне підприємство! на своїй території, то якби нормальний "менеджер"- управлінець був, то, думаю, можна було знайти обоюдо-прийнятні умови лізингу для міста

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, axelffox500 сказал:

та це зрозуміло, а ти в центральних районах луцька двори бачив, покупляли здорових седанів і універсалів та джипів  і запаркували все , знаю таких живуть біля гробуса а дитину в 26 школу на машині кожний день, а працює в центрі, таких безліч, тут буває як бусом заїдеш по роботі в якийсь двір то потім не виїдеш, неможливо їздити нормально, від цих  хто катається просто так.

Це да. Жив 25 років на ДПЗ на Шота Руставелі, колись машин було може з десяток в дворі. Тепер в рази більше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та й проблема не тільки в "понакупляли машин". Питання і до влади.

Коли будується комплекс на 500 квартир, а парковочних місць там тільки 50 наприклад, то це також не  нормально.

Такі проекти взагалі допускати не можна до будівництва

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, WebTraveller сказал:

Та й проблема не тільки в "понакупляли машин". Питання і до влади.

Коли будується комплекс на 500 квартир, а парковочних місць там тільки 50 наприклад, то це також не  нормально.

Такі проекти взагалі допускати не можна до будівництва

Так ніхто не змушує купувати квартиру в такому комплексі. Поки "піпл хаває" доти і будують гівно. Але тут тема про інше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, axelffox500 сказал:

 

З цим питанням до Пєті треба звертатися то його завод-розруха після Гунчика.

Пєтя вам бесплатно автобуси роздавати не повинний. Купляйте, хто вам заважає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, volks сказал:

Так ніхто не змушує купувати квартиру в такому комплексі. Поки "піпл хаває" доти і будують гівно. Але тут тема про інше.

Так інших немає. Зараз всі такі будуються

Якби було з чого вибирати - це інше питання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щиро радію за перевізників, які припинивши перевезення більше не будуть працювати собі в мінус, нести збитки...
Бо годі вже дарувати невдячним лучанам можливість пересуватись прекрасними автобусами Богдан та Еталон...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імхо, починалась ідея дуже гарно, мета була чітка і зрозуміла. А закінчується виграшем хіба що ЛМР. В "точках видачі" - черги, неперсоніфіковані картки - почнуть видавати за тиждень до старту (і то якщо все добре запрацює). Маршрутчики повинні ще доплатити фірмочці (ні в якому разі зараз їх не відбілюю).

Як не крути - всі кінці сходяться на фірмі, яка доривається до корита надовго. І велике питання, чи саме цей варіант був самим доцільним для лучан.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всі зазначенні маршрути шо не вийдуть на рейс гавно перевізника санрайз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, WebTraveller сказал:

Так інших немає. Зараз всі такі будуються

Якби було з чого вибирати - це інше питання

А сенс будувати інше, якщо "піпл хаває"?

 

13 минут назад, axelffox500 сказал:

так він їх хоче продавати по ціні вольво чи мерседеса.

Хуjольво, вибачте на слові. Польський Соляріс в два рази дорожчий за Богдан. Я вєе мовчу про Мерс і Вольво

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, axelffox500 сказано:

то ви станьте перевізником і зробіть краще.

уточню два гавно перевізника шантажують місто - АТП-10701 і санрайз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а написали, гівнюки, так, начеб-то то Виконком міськради своїм рішення прямо припиняє пас.перевезення

374776410_.jpg.ed80d17f50c555047c1c84500262ab70.jpg

 

ОСЬ це Рішення:

Спойлер
emblem.svg
Луцька міська рада
Рішення виконавчого комітету
від 26.09.2019 №589-1 м. Луцьк
Про додаткову угоду до Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом

Відповідно до законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про автомобільний транспорт”, враховуючи рішення Луцької міської ради від 06.09.2018 № 47/48 “Про програму автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в громадському транспорті м. Луцька”, рішення виконавчого комітету міської ради 18.09.2019 № 551-1 “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 21.11.2018 № 745-1 “Про оператора електронних систем у місті Луцьку” та від 21.11.2018 № 746-1 “Про затвердження Положення про порядок здійснення контролю оплати (реєстрації) проїзду у міському пасажирському транспорті загального користування м. Луцька”, керуючись п. 3.5 Типового договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 14.10.2010 № 659-1 (зі змінами), виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Погодити додаткову угоду до Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом згідно з додатком.

2. Доручити управлінню транспорту та зв’язку міської ради надати додаткову угоду для підписання Перевізникам, з якими укладені Договори на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, в термін до 02.10.2019.

3. У разі не підписання Перевізниками додаткової угоди до 12.10.2019 управлінню транспорту та зв’язку міської ради підготувати проєкт рішення виконавчого комітету міської ради про розірвання Договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом з такими Перевізниками.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Недопада Г.В.

 

Секретар міської ради                                                          Григорій ПУСТОВІТ

 

Заступник міського голови,

керуючий справами виконкому                                           Юрій ВЕРБИЧ

 

Степанов 777 986

і та Доаткова угода

Спойлер

Додаток

до рішення виконавчого

комітету міської ради

______________№_______

 

ДОДАТКОВА УГОДА

до Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом 

 

 м. Луцьк                                                                                        «______»_____________2019

 

 

Виконком Луцької міської ради, в подальшому “Організатор”, в особі ______________, який діє на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з однієї сторони, та суб’єкт підприємницької діяльності ______________ в особі ______________, який діє на підставі ______________, в подальшому “Перевізник”, з іншої сторони, в подальшому “Сторони”, відповідно до законів України “Про автомобільний транспорт”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення Луцької міської ради від 06.09.2018 № 47/48 “Про Програму автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в громадському транспорті м. Луцька”, рішень виконавчого комітету міської ради від 18.09.2019 № 551-1 “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міського ради від 21.11.2018 № 745-1 “Про оператора електронних систем у місті Луцьку”, від 21.11.2018 № 746-1 “Про затвердження Положення про порядок здійснення контролю оплати (реєстрації) проїзду у міському пасажирському транспорті загального користування м. Луцька”, п. 3.5. Типового договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 14.10.2010 № 659-1 “Про конкурси на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Луцьку” (зі змінами), інших нормативно-правових актів, які регулюють процеси перевезення пасажирів, вирішили:

 

1. Внести зміни до Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом (далі – Договір):

- пункт 2.2.2. Договору викласти в новій редакції:

“2.2.2. Забезпечує якісне виконання перевезень та наявність працездатного обладнання, сумісного з протоколом роботи системи, що використовує Організатор на умовах невиключної ліцензії для виконання функцій моніторингу громадського транспорту м. Луцька, та інформування про найменування зупинок громадського транспорту, увімкнення цього обладнання до виїзду з території підприємства чи місця стоянки і вимкнення після виконання транспортної роботи і заїзду на підприємство чи стоянку. Своєчасно та в повному об’ємі оплачує послуги моніторингу.

Після впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду на пасажирському транспорті (тролейбус, автобус) в м. Луцьку використовує встановлене у транспортних засобах обладнання автоматизованої системи обліку оплати проїзду (далі – АСООП), системи GPS-моніторингу громадського транспорту, системи автоматичного сповіщення пасажирів (далі – САСП) та системи відеоспостереження.”;

- пункт 2.2.4. Договору викласти в новій редакції:

2.2.4. В десятиденний термін, з моменту укладення договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у м. Луцьку, укладає Ліцензійний договір на право використовувати програмно-апаратний комплекс у своїй господарській і комерційній діяльності з підприємством, з яким Організатор уклав угоду про використання цього комплексу на умовах невиключної ліцензії, для виконання функцій моніторингу громадського транспорту міста до впровадження АСООП в м. Луцьку.

В п’ятиденний термін, з моменту укладення даної Додаткової угоди до Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, укладає тристоронній договір про організацію та обслуговування електронних систем в громадському транспорті міста Луцька.”;

- пункт 2.2.6. Договору викласти в новій редакції:

“2.2.6. Забезпечує збір виручки відповідно до встановлених тарифів, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, до впровадження Організатором автоматизованої системи оплати проїзду та електронних проїзних документів.

Після впровадження АСООП в м. Луцьку плата за проїзд здійснюється виключно за допомогою безготівкових засобів оплати проїзду (електронних носіїв). Створює службу контролю оплати (реєстрації) проїзду відповідно до Положення про порядок здійснення контролю оплати (реєстрації) проїзду у міському пасажирському транспорті загального користування м. Луцька.”;

- пункт 2.2.13. Договору викласти в новій редакції:

2.2.13. Не має права передавати виконання рейсів на маршруті іншому перевізнику, перевезення пасажирів виконує рухомим складом, який відповідає вимогам документів, що регламентують виконання пасажирських перевезень.

Після впровадження АСООП в м. Луцьку не допускає рух транспортних засобів на маршрутній мережі без відповідного обладнання АСООП, а також з вимкненим таким обладнанням.”.

2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до закінчення строку дії Договору.

 

Юридичні адреси Сторін:

 

Організатор

 

Перевізник

 

 

 

Заступник міського голови,

керуючий справами виконкому                                            Юрій ВЕРБИЧ

 

Степанов 777 986

 

а в цьому Рішенні сказано:

Цитувати

2. Доручити управлінню транспорту та зв’язку міської ради надати додаткову угоду для підписання Перевізникам, з якими укладені Договори на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, в термін до 02.10.2019.

3. У разі не підписання Перевізниками додаткової угоди до 12.10.2019 управлінню транспорту та зв’язку міської ради підготувати проєкт рішення виконавчого комітету міської ради про розірвання Договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом з такими Перевізниками.

і це правильно! Не хочеш працювати прозоро - НАХЄР!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в даному випадку не про Пустовіта і 23-ю школу.

А Рішення правильне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...