laser Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 18:21 Автор #201 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 18:21 On 01.07.2020 at 18:58, ar-s сказано: можна непомітно пристроїти радіомаяк теж про таке думав. правда нічого розумного не придумав, крім того, що не залишати вел без нагляду в принципі якщо зібрати стрьомно по колхозному, то навряд вкрадуть On 12.08.2020 at 17:47, yu2007 сказано: як там проект? що в результаті вийшло? в підсумку вийшло не так як уявляв. були проблеми з акумом. ще є питання по підвісці, ходовій якшо можна так висловитись. ну наразі готово на 90%. все на ходу. періодично катаємся по черзі з дружиною. треба якось пофоткати показати On 15.08.2020 at 22:11, ar-s сказано: laser довго не з"являється в темі мені чомусь сповіщення не приходять 2
laser Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 18:43 Автор #202 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 18:43 On 17.09.2020 at 18:33, ar-s сказано: Де Laser пропав? да от хз чим вас потішити по темі. місяць вел простоював, жив не вдома. за цей рік уже пару тисяч ніби наїздив, пока все добре, крім того, що я зрозумів, що їздити по місту велосипедом це пекло. ти заважаєш автомобілям, вони тобі... дороги (обочини) аварійно небезпечні. тому ідеальна поїздка для мене це по новій трасі за місто + погоцати по полям/лісам. певно тому в цьому році буде пробігу менше ніж в минулому. середньомісячне моє споживання з розетки 6 квт*год. в цьому році посатвили рекорд з другом - 110 км за день. їздили в олику і назад, через села. приблзно дві повних зарядки. повезло дуже з вітром, туда (попутний) летіли 40-45 по трасі, не економили. назад в принципі теж, був штиль. зарядку одну на двох везли з собою. заряжались паралельно обоє. On 17.09.2020 at 19:12, case_l сказано: вже мабуть награвся і купив мотоцикл ну спочатку дуже хотілось щось таке, але потім перехотілось і слава богу. On 17.09.2020 at 21:37, ar-s сказано: Електровел вигідніше. Можна бухим їздити за кермом 1
laser Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 18:49 Автор #203 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 18:49 (змінено) не так давно зустрів два цікавих концепта в луцьку. перший зроблений прям по фен-шую все. а другий - м'яко кажучи "і так сойдьот". Змінено 14 Жовтня, 2020 в 20:33 користувачем laser
yu2007 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 19:16 #204 Опубліковано 14 Жовтня, 2020 в 19:16 27 minutes ago, laser said: не так давно зустрів два цікавих концепта в луцьку. перший зроблений прям по фен-шую все. а другий - м'яко кажучи "і так сойдьот". Перше фото в мене не відображається 2
Саня94 Опубліковано 15 Жовтня, 2020 в 05:55 #205 Опубліковано 15 Жовтня, 2020 в 05:55 Опа мій вел в кадрі по фен-шую) 5
laser Опубліковано 11 Листопада, 2020 в 19:58 Автор #206 Опубліковано 11 Листопада, 2020 в 19:58 (змінено) на днях попросили зібрати батарейку. лежала плата БМС, і є акуми, то в принципі чому б і ні? якшо комусь буде цікава моя методика - прошу. Як зібрати батарейку? під кат: Спойлер узгодили форму з замовником і інші нюанси. з метою економії місця збираю встик все. спочатку обмотою усі тряпчаною ізострічкою а потім склеюю попарно. безпосередньо один до одної не можна! є імовірність кз. а так я отримую зазор 1 мм. термосоплі це найгірше шо може бути - він не тримає, тому клею супером. шайби під + контакт обов'язково! інакше ждати кз. нажаль у мене не вистачило запасів, тому підкладав уже обрізки від шайб, але підклав. зібрано пайкою. перемичкі - мідна шинка, січення не знаю, але на вскидку до 20 ампер має тягнути без питань. далі перевіряєм і правильно підпаюєм БМС. всі проводочки, все що може пережатись, передавитись ізолюєм електркатоном і розкладаєм без перехльостів. фіксуєм або армованим, або поліамідним скотчем. зверху ще слой електрокартона і далі вже по ситуації. я додатково ще вспіненою полі...піно...лабудою хто в курсі шо за матеріал? буде амортизація і теплоізоляція. не забуваєм про провода хорошого січення - 2,5 квадрата чи більше, нормальні конектори. ну і саме головне - зарядити і збалансувати всі ячейки. заряжатись 5кг цього щастя буде 10Амперною зарядкою, такою як і в мене - флетпак 700 з акт.охолодженням. для цього модернізований відповідно - виведені провода, пропрієтарний роз'єм 220 замінено на компутерний. повний заряд за 1,5 години. якшо вдруг цікаво - загальна сума вийшла (акум + зарядка) 4000 грн. но чесно кажучи я продешевив. роботи і часу було затрачено в 2 рази більше ніж я думав спочатку. но так як "дагавор дароже дєнєг" мусив збирати практично без вигоди для себе. може хтось має зауваження - давайте! Змінено 11 Листопада, 2020 в 20:04 користувачем laser 1 5
rrid Опубліковано 12 Листопада, 2020 в 08:20 #207 Опубліковано 12 Листопада, 2020 в 08:20 12 годин тому, laser сказано: додатково ще вспіненою полі...піно...лабудою підкладка під ламінат/матеріал для пакування? спінений поліетилен (пінополіетилен, газонаповнений ППЕ) https://epicentrk.ua/ua/shop/vspenennyy-polietilen/ Спойлер переробляв я колись собі шурика 18В і використав акуми з привареними нікелевими ламелями, і спаював ламелі... при першому пробному запуску, пішов дим одна ламель перегоріла... після того, навіть якщо ламель вже є приварена до акума, ліпше взяти трохи дорожчого паяльника з регулюванням температури, припаюю провода, на ламелі більше не сподіваюсь. хоча, з іншого боку, нікелева (чи нікельована) ламель -такий собі запобіжник, адже акуми залишились цілі 1
laser Опубліковано 12 Листопада, 2020 в 19:45 Автор #208 Опубліковано 12 Листопада, 2020 в 19:45 абсолютно слушне зауваження! нікелеві пластини мають відносно високий опір (на відміну від міді), а 4 зварних точки мають дуже мале сумарне п'ятно контакту. крім того бувають непровари, при постійній вібрації ці ламелі запросто можуть відклеїтись, тоді виникає куча гемора з батарейкою. все це варто враховувати і ретельно контролювати. частина зборщиків відриває їх і або паяє, або варить товсту шину самостійно.
laser Опубліковано 23 Квітня, 2021 в 19:03 Автор #210 Опубліковано 23 Квітня, 2021 в 19:03 з недавно поміченого, цікавого у Луцьку 3
Серега89 Опубліковано 24 Травня, 2021 в 17:31 #211 Опубліковано 24 Травня, 2021 в 17:31 Планую свого велоконя переробити на електро тягу, бо вже рік як пилюкою припадає.. Допоможіть з підбором компонентів, в кого є досвід... Запас ходу 30-40км, швидкість 30-40км.год. Задній привід. Велосипед Biria RS pro на 26 колесах, такий як на фото, тільки ростовка більша 1
laser Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 06:29 Автор #212 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 06:29 колега наїздив уже 8 чи 9 тищ. заклинив фрівіл. мусив купувати новий (1кгрн). Цитувати Сместилась ось муфты и заклинило ее, один подшипник может из-за того почти здох вживу не бачив, поряд не стояв, цитую дослівно. обнаружений дефект корпуса. неясно правда з завода чи вже в процесі тріщина пішла мотор такий же як у мене. мксус 500 ватний.
Oli Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 11:25 #213 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 11:25 On 24.05.2021 at 20:31, Серега89 сказано: Планую свого велоконя переробити на електро тягу, бо вже рік як пилюкою припадає.. Допоможіть з підбором компонентів, в кого є досвід... Запас ходу 30-40км, швидкість 30-40км.год. Задній привід. Велосипед Biria RS pro на 26 колесах, такий як на фото, тільки ростовка більша Маю мотор 24в колекторний, під диск. тормоза, +контролер маю. Важкий, не розбирав але напевно прямий привід тому що крутиться легко.
Серега89 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:36 #214 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 17:36 6 часов назад, Oli сказал: Маю мотор 24в колекторний, під диск. тормоза, +контролер маю. Важкий, не розбирав але напевно прямий привід тому що крутиться легко. Дякую за пропозицію, але хочу щось сучасніше, безколекторне.
laser Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 18:03 Автор #215 Опубліковано 5 Серпня, 2021 в 18:03 вже літо закунчується, а ти ще не переобладнав +)) доречі забув сказати по поводу моєї батареї - недавно почав помічати що виключаюсь на біля 5% остатку заряда. провів заміри і констатував що з моїх 12 А*год залишилось 11,5. так і виставив нове значення на своєму паверметрі. враховуючи пробіг порядку 5000 км, то я пройшов еквівалент ~100 повних циклів заряд-розряд. ємність батарей впала до ~95% від нового, що корелює з цим графіком ще на 2-3 роки має вистачити, а далі буду думати чи перебирати батарею, чи нарощувати, чи далі використовувати. 1
case_l Опубліковано 12 Вересня, 2021 в 15:27 #216 Опубліковано 12 Вересня, 2021 в 15:27 там мабуть нові батареї винайдуть
sergkots Опубліковано 13 Вересня, 2021 в 10:02 #217 Опубліковано 13 Вересня, 2021 в 10:02 Це швидше велосипед: 1
deluxkangoo Опубліковано 13 Вересня, 2021 в 12:20 #218 Опубліковано 13 Вересня, 2021 в 12:20 В 17.09.2020 в 21:37, ar-s сказал: Електровел вигідніше. Можна бухим їздити за кермом в Польщі права забирають, якщо маєш.
Alex S Опубліковано 3 Грудня, 2021 в 19:26 #219 Опубліковано 3 Грудня, 2021 в 19:26 Хлопці, хто реально їздить а не продає велосипеди. Малий(21рік) просить електровелосипед. Помагайте розібратися. Незрозуміло нічого. Ровер постійно в моєму користуванні був тільки в дитинстві. В малого є ,новим купував харківський азимут. Основні питання. 1. Основна різниця між байком,що працює з ручкою газу як електроскутер , і ті ровери де струм тільки допомагає крутити педалі? 2. Як перевірити батарею при покупці?3. Реальна ціна толкового але не гіпермодного голандця чи німця, того типу що як скутер?4.Які приводи міцніші, чи є програмне в електророверах? 1 2
romanc Опубліковано 3 Грудня, 2021 в 19:33 #220 Опубліковано 3 Грудня, 2021 в 19:33 5 минут назад, Alex S сказал: Хлопці, хто реально їздить а не продає велосипеди. Малий(21рік) просить електровелосипед. Помагайте розібратися. Незрозуміло нічого. Ровер постійно в моєму користуванні був тільки в дитинстві. В малого є ,новим купував харківський азимут. Основні питання. 1. Основна різниця між байком,що працює з ручкою газу як електроскутер , і ті ровери де струм тільки допомагає крутити педалі? 2. Як перевірити батарею при покупці?3. Реальна ціна толкового але не гіпермодного голандця чи німця, того типу що як скутер?4.Які приводи міцніші, чи є програмне в електророверах? Для каких целей? 1
Alex S Опубліковано 3 Грудня, 2021 в 19:55 #221 Опубліковано 3 Грудня, 2021 в 19:55 20 хвилин тому, romanc сказано: Для каких целей? Чи обов язково треба мати цель? Тур де Франс не цікавить , поїздки з гори також. Пересування містом А в Б. 3
romanc Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 06:35 #222 Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 06:35 10 часов назад, Alex S сказал: … Їздити… Тобто зараз сташий курс вишу , але вдома в Луцку, онлайн вчиться. Вночі працює, вантажником на Карбишева. Звідти в центра бере вночі таксі, коли було сухо їздив на Азимуті. Так саме ровером їздить на Струмовку.Я іноді може захочу проїхатися… Тогда и сити хватит. 350 Вт моторчиком в переднем колесе. Азимут и подобный китай одноразовые. Если купишь брендовое бу там больше шансов, что попадется более нормальная механика и электрика. Для покатушек технику посерьезней берут, там ситиэлектро- только лишний вес, который везешь.
romanc Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 06:46 #223 Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 06:46 10 часов назад, Alex S сказал: … Їздити… Тобто зараз сташий курс вишу , але вдома в Луцку, онлайн вчиться. Вночі працює, вантажником на Карбишева. Звідти в центра бере вночі таксі, коли було сухо їздив на Азимуті. Так саме ровером їздить на Струмовку.Я іноді може захочу проїхатися… Тогда и сити хватит. 350 Вт моторчиком в переднем колесе. Азимут и подобный китай одноразовые. Если купишь брендовое бу там больше шансов, что попадется более нормальная механика и электрика. Для покатушек технику посерьезней берут, там ситиэлектро- только лишний вес, который везешь. 1. Можно ехать на педалях и вес. 2.блатным тестером для акб. 3.бош, панасоник,. На дорогих регулируется уровень помощи в настройках. Компутер с большим экраном.
romanc Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 06:48 #224 Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 06:48 10 часов назад, Alex S сказал: Чи обов язково треба мати цель? Тур де Франс не цікавить , поїздки з гори також. Пересування містом А в Б. Электросамокат как вариант
case_l Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 07:49 #225 Опубліковано 4 Грудня, 2021 в 07:49 11 годин тому, Alex S сказано: Я іноді може захочу проїхатися… ти краще за руль не сідай 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти