Перейти до змісту

Все про бляхи


Ha3aP

Рекомендовані повідомлення

Так як стара тема пропала, давайте питання блях будимо обговорювати в цій темі.

Нема чого бляхами засирати розділ питань що стосуються робофоруму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 875
  • Створено
  • Остання відповідь

пєрвий

 

 

p.s.

в мене питання не по тарифах і розмитненню

 

в мене більше філософське питання:

водій бикує бо в нього авто на бляхаха?

чи він завжди так їздить тому купив авто на бляхах?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так що кажуть специ по новій розтаможці? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 minutes ago, sergkots said:

Так що кажуть специ по новій розтаможці? 

От я не спец, але мушу визнати: це перемога.

Те, за що так довго боролися евробляхєри, нарешті здійснилося! Вже незабаром всі ці володарі перснів, поціновувачі баварських моторен веркен, і навіть власники фордівських галактик ))) зможуть за невеличкий прайс стати законослухняними громадянами і спати спокійно.

Переживаю лишень за пенсійний фонд. Аби не луснув від такого величезного надходження коштів)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, yu2007 сказал:

От я не спец, але мушу визнати: це перемога.

Те, за що так довго боролися евробляхєри, нарешті здійснилося! Вже незабаром всі ці володарі перснів, поціновувачі баварських моторен веркен, і навіть власники фордівських галактик ))) зможуть за невеличкий прайс стати законослухняними громадянами і спати спокійно.

Переживаю лишень за пенсійний фонд. Аби не луснув від такого величезного надходження коштів)))

 

Александр Чернявский говорит, что им (АвтоЕвроСиле) такой закон не нужен. "Наше главное требование - убрать коэффициент возраста из формулы акциза. То есть, чтобы новые и б/у авто растамаживались по одинаковым ставкам. Сейчас для нового авто стоимость растаможки - 30% от цены машины, а для подержанных - до 250%. Мы объявляем всеукраинский бойкот этому закону и будем требовать, чтобы президент его ветировал", - пояснил "Стране" Чернявский.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, Zevs_Isver сказал:

пєрвий

 

 

p.s.

в мене питання не по тарифах і розмитненню

 

в мене більше філософське питання:

водій бикує бо в нього авто на бляхаха?

чи він завжди так їздить тому купив авто на бляхах?

 

 

я іжджу абсолютно однаково не зважаючи на номера

украінські, європейські,американські

7777 та 0330

бляхи мають величезну перевагу : вона тримає ціну на себе,в той час як машина на наших номерах дуже суттєво втрачає

на бляхах поіздиш і втратиш кілька сотень $  або й не втратиш

на наших номерах втратиш кілька тисяч

елементарно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, Zevs_Isver сказал:

чи він завжди так їздить тому купив авто на бляхах?

Бо бляхи в першу чергу купують люди, схильні до порушення закону(всяка гопота та інші ризикові пацани) То про яку повагу  на дорозі і пдр може бути мова...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю, що народ на бляхах чекає не на пільговий акциз, а на пільгу по розмитненню хоча б однієї автівки на сім'ю, хоча б на 10 років. Якось тупо отримуючи ЗП в рази меншу від європейців платити щоразу на 35-50% більше за авто. І мене дивує думка тих, хто каже я заплатив і вони нехай платять податки в державу, бо нема чим пенсійний фонд наповнити. Ці податки знову ж таки потрібно заробити у країні, де оплата праці в рази менша від європейської. А наповнювати пенсійний фонд можна і іншими способами: ніхто ж не береться легалізувати доходи з яких податки роками не платились. Купив автівку - легалізуй, вкрав мільярд - ну це ж ще довести потрібно, а може це бабусина спадщина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 minutes ago, Kiolan said:

Щось ті новинарі, в т.ч. автоцентр, трохи криво читають нову  редакцію законопроекту. 

В їхній інтерпретації:

Quote

Крім того, комітет додав ще кiлька правок. Для заохочення власників «євроблях» провести митне оформлення авто передбачено, що протягом 90 днів з моменту початку дії нового закону (а точніше – розробленого Кабміном тимчасового порядку митного оформлення таких авто) до ставок податку буде застосований знижувальний коефіцієнт 0,5, тобто знижка 50%!

 

Читаю табличку правок на сайті верховної зради:

Quote

доповнити  пунктом 20 такого змісту:

“20. Тимчасово, з першого дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» по тридцятий календарний день (включно) з дня набрання чинності тимчасовим порядком, затвердженим на виконання пункту 92 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України, але не пізніше 60 календарних днів з дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів”, ставки податку для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу (крім транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях  8703 10 18 00, 8703 90 10 10, 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,5;

 

з тридцять першого дня набрання чинності тимчасовим порядком, затвердженим на виконання пункту 92 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України, але не пізніше 90 календарних днів з дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів” ставки податку для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу (крім транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях  8703 10 18 00, 8703 90 10 10, 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,75.

 

Встановлені цим пунктом коефіцієнти застосовуються для легкових транспортних засобів, що використовувалися, які ввозяться на митну територію України особою для власного використання в кількості один легковий транспортний засіб на таку особу”;

 

Ну або я чогось не розумію :) 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 minutes ago, paksivatova said:

 

Александр Чернявский говорит

Мо то якийсь агент кремля?

Найдостойніші люди України (один лише пан Пашинський чого вартий) не їли і не спали, а днями й ночами працювали над цим законом. А він, бачиш но, хоче його ветувати. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, yu2007 сказал:

Щось ті новинарі, в т.ч. автоцентр, трохи криво читають нову  редакцію законопроекту. 

В їхній інтерпретації:

 

Читаю табличку правок на сайті верховної зради:

 

Ну або я чогось не розумію :) 

 

 

2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

То есть 2 месяца закон точно работать не будет, а часики  скидки будут тикать)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Самый смак закона, что кузова можно ввозить без акциза. Снимаешь двиг и колеса и завозишь машину без растаможки, ставишь двиг и номер с разбитой машины и делаешь смену кузова после дтп.

Или регистрация вновь собраннтй машины.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8488 гораздо круче))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, romanc said:

То есть 2 месяца закон точно работать не будет, а часики  скидки будут тикать)))

Тобто знижку мінус 50% ніяк не отримати? :( 

І що там крутого в 8488? Пересічників хочуть  ліквідувати?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Cherman сказал:

Поясніть мені коротко - це перемога, чи зрада?

Та, мабуть, перемога. Євро 5 відмінили, акцизи зменшили, ще й знижку дали. А бляхарі вважають, що зрада.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, Cherman сказано:

Поясніть мені коротко - це перемога, чи зрада?

Доступного дешевого авта для нашого збіднілого народу як не було доступно, так і нема - от сам і вирішуй, перемога це чи зрада

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже скоро на дорогах не буде цих зламків на бляхах))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Selbeor сказал:

Невже скоро на дорогах не буде цих зламків на бляхах))))

Зате жигулі будуть 30-ти річні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Зате жигулі будуть 30-ти річні

Він трохи тихіше за БМВ їде і є хоч який шанс *увернутися*А з БМВ(умовно) шансів-0.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо я правильно зрозумів, то в перших 90 днів акцизна ставка буде -50%, а для моєї машини (дизель 2,0 18років) це буде не 75 євро а 37,5євро

Тоді розмитнення буде коштувати 2,0*37,5*18 = 1125 євро? якщо так то я вже завтра готовий розмитнювати машину

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Cherman сказано:

Поясніть мені коротко - це перемога, чи зрада?

Це зрадомога однозначно.

Он бляхарі вже почали свої Ленд Ровери палити.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, Amor сказано:

розмитнення буде коштувати 2,0*37,5*18 = 1125 євро?

Як можна так поверхнево оцінювати ситуацію? 

Максимальний коефіцієнт віку = 15 а не 18. Але це розрахунок лише акцизу! 

Далі акциз потрібно помножити на 1.2 (пдв накрутити).  Крім Того добавити суму,  яка = 0.33*"митна вартість авто"

Оцінять тисячі у дві авто,  то + 660євро. 

 

p.s.  Трохи промахнувся,  не на 0,33, а 0,32 потрібно митну вартість множити. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вроді тут є калькулятор за новим законом https://www.autocentre.ua/ua/rastamozhka-auto

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...