volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:32 #76 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:32 28 минут назад, kroha сказал: ми і картоплю купуємо в Єгипті у них пустеля,у нас чорноземи буквально тиждень тому повернулася з бізнес-конференціі де таке питання обговорювалося світ,технологіі змінюються -а ми ні десь підтримують,стимулюють розвиток - а у нас одне діло роздерибанити і вивести в офшори дивно в такій ситуаціі чогось очікувати замість створення умов для заробляння грошей,створення робочих місць,розвитку людей та бізнесу - у нас роздали субсидіі - для мене це позор що працездатні адекватні розумні люди оце все оформляють ,більшість краіни не може оплатити самотужки комунальні послуги - оце здобутки Правильно, замість того, щоб запускати гроші в українську економіку, купуємо білоруське.
paksivatova Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:38 #77 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:38 2 минуты назад, volks сказал: Правильно, замість того, щоб запускати гроші в українську економіку, купуємо білоруське. а чому я маю витрачати свій ресурс на менш якісний товар? тільки тому,що він украінський ?! перепрошую, а чому діти того ж президента вчаться за кордоном ? а лікуються?відпочивають на Мальдівах? гардероб там теж далеко не украінський,як мінімум з Італіі в решті -решт на яких автомобілях іздять держслужбовці високого рівня мають бути прикладом для громадян і вони обиралися для певних обовязків,у нас куча міністерств-от хай подумають,які запустити програми щоб ми хотіли купувати украінське
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:39 #78 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:39 1 минуту назад, kroha сказал: а чому я маю витрачати свій ресурс на менш якісний товар? Та до чого тут ви? Тема про тролейбуси.
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:40 #79 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:40 6 хвилин тому, volks сказано: Правильно, замість того, щоб запускати гроші в українську економіку, купуємо білоруське. будемо їсти гівно, замість швейцарського шоколаду, бо гівно наше! Так виходить з логіки?
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:42 #80 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:42 @volks не корч з себе патріота - в тебе це хєрово виходить. ще спробуй сказати, що ти їздиш на Таврії! Якщо ні - тоді все, що ти сказав вище - чистої води лицемірство!
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:42 #81 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:42 Только что, Zheny@ сказал: будемо їсти гівно, замість швейцарського шоколаду, бо гівно наше! Так виходить з логіки? Ні, будемо їсти те ж саме гівно тільки білоруське.
paksivatova Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:43 #82 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:43 1 минуту назад, volks сказал: Та до чого тут ви? Тема про тролейбуси. 2 минуты назад, volks сказал: Та до чого тут ви? Тема про тролейбуси. а до чого білоруське ? ми обговорюємо швейцарські та украінські тролейбуси
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:44 #83 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:44 Щойно, volks сказано: Ні, будемо їсти те ж саме гівно тільки білоруське. схуялі ти такий розумний? Порівняй якість гівна продуктів у білорусів і у нас. Там бацька заставив все робити по ГОСТ-у, інакше тюрма.
IronSun Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:47 #84 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:47 Ну все, знову скотились до дітей чиновниківбезпрограшна стратегія. Якщо ж таки вернутись до обговорення суто в контексті тролейбусів - українські таки кращі. Аварії/поломки/неповна ремонтна документація скоро приведуть до того, що польські тролейбуси стоятимуть зграями в депо (частенько їду велосипедом - бачу скільки стоїть вдень). Або ж з 3-4 тролейбусів ліпитимуть одного робочого.
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:48 #85 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:48 3 минуты назад, Zheny@ сказал: @volks не корч з себе патріота Є два тролейбуса по схожій ціні і якості. То може краще купити українське, щоб певна кількість грошей залишилась в Україні?
Basil Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:51 #86 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 11:51 4 хвилин тому, volks сказано: Є два тролейбуса по схожій ціні і якості. наскільки схожій? 4 хвилин тому, volks сказано: щоб певна кількість грошей залишилась в Україні? і була спижжжена та виведена в панамські офшори...
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:01 #87 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:01 12 хвилин тому, volks сказано: Є два тролейбуса по схожій ціні Шобл*ть? завіса!
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:03 #88 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:03 5 минут назад, Zheny@ сказал: схуялі ти такий розумний? Порівняй якість гівна продуктів у білорусів і у нас. Там бацька заставив все робити по ГОСТ-у, інакше тюрма. Опа. А мене за такі слова називали сталіністом і відправляли жити в Білорусь. І говорив я не про продукти. 8 минут назад, kroha сказал: а до чого білоруське ? Бо зайшла мова про те, що наших Богданів немає ніде. А я написав, що це не тому, що вони неякісні, а тому що інші купують свого виробника. А наші рагулі купують білоруські.
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:05 #89 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:05 2 минуты назад, Zheny@ сказал: Шобл*ть? завіса! Паріруй.
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:07 #90 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:07 1 хвилина тому, volks сказано: Паріруй шо парірувати? В тебе випадів немає! Немає шо парірувати! Ти лише руками махаєш! Говорити з тобою немає про що! Від слова абсолютно.
ForZa Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:16 #91 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:16 29 минут назад, Zheny@ сказал: Порівняй якість гівна продуктів у білорусів і у нас. Там бацька заставив все робити по ГОСТ-у, інакше тюрма Да як ти посмів тут згадати білорусів, друзів росіян! Бацька згадав - так він по СРСРівській системі все розвиває, а в нас декомунізація... Які ж ви "розумні" стаєте з часом Будьоновку швидко міняєте...
MACCEN Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:28 #92 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:28 в нас напевно всі фірми які мають обороту більше мільйона баксів зарегані в офшорах, але в груди б'ють що патріоти і на ато гроші виділяють.
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:59 #93 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 12:59 53 минуты назад, Basil сказал: наскільки схожій? Різниця в кілька тисяч при ціні в 5 млн, думаю, несуттєва. На якість нарікань немає, всі тролейбуси їздять. По салону пасажирам більше Богдан подобається. 59 минут назад, Basil сказал: і була спижжжена та виведена в панамські офшори.. Рахуємо. Вчора звучала цифра 700 працівників на Богдані. Зарплата в них десь 6-7 тис(не думаю, що за менше там працюють) Хай буде 6.5 тис грн. Ітого 10 млн грн лише одного пдфо. З них - 6 млн попадає в луцький бюджет. І це тільки по нашому заводу. А ще є купа суміжних підприємств, які також платять податок. А у випадку із білоруськими тролями, абсолютно всі гроші йдуть за межі України.
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:36 #94 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:36 36 хвилин тому, volks сказано: А у випадку із білоруськими тролями, абсолютно всі гроші йдуть за межі України. точно? Впевнений? А розмитнення? Теж білорусам подаруєш?
NeoN Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:42 #95 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:42 4 годин тому, ForZa сказано: Так от скажу вам, що там зараз стоїть такий конвеєр і покрасочна станція які є одиниці у Європі, а це означає, що все збирають і роблять по технологіх MAN, Mersedes... а це вже зовсім відрізняється якістю і порівняння Мерса з Ланосом тут вже не проходить! А я скажу вам, що висловилися ви вірно, саме стоїть, мабуть ще з 2009-2010 (в роках можу помилятися ) і толку? Так лінія шикарна, в неї вклали кучу грошей, а толку з того що не працює? Для того щоб вона окупалася, потрібно виготовляти більше 100 тролейбусів в місяць.. І як ви думаєте, коли наш Богдан візьме таке замовлення? І от якщо під словами "" Ну і мало хто з лучан знає, що обладнання змінено на заводі і там випускають конкурентну продукцію" ви мали на увазі цю лінію і продукцію з неї, то ви помилились. 4 годин тому, ForZa сказано:
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:44 #96 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:44 2 годин тому, IronSun сказано: Аварії/поломки/неповна ремонтна документація скоро приведуть до того, що польські тролейбуси стоятимуть зграями в депо (частенько їду велосипедом - бачу скільки стоїть вдень). Або ж з 3-4 тролейбусів ліпитимуть одного робочого. Про депо можеш мені не говорити. Я повторюся що для депо що для міста 5 млн грн - непідйомна сума. За 1 тролейбус. А їх потрібен цілий парк. І на 5 млн можна було купити кілька десятків Єльчів. Із запчастинами і т.д. Щодо документації, то це проблема недолугості керівництва. Можна було запросити і документацію і все, що завгодно. І перекласти і послати на навчання - ВСЕ можна було. Аби бажання. Із 3-4 одного і зараз ліплять. Тільки їм овер 40 років. Головна відмазка - ну так там же всі агрегатні частини робочі! за те комфорту - як у хліві! І про це ніхто не дбав, не дбає і не збирається дбати! (не один хєр як возити халявних пенсіонерів? )
Zheny@ Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:47 #97 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 13:47 те, як були куплені ті тролейбуси, які там мутки, схеми і т.д - уже на совісті покійного Романюка і неіснуючих директорів ЛПЕ.
Barugan Опубліковано 30 Березня, 2018 в 14:32 #98 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 14:32 1 година тому, volks сказано: По салону пасажирам більше Богдан подобається. зразу видно людину яка тролем не їздить...на роботу машиною небось а? в богдані зручно тільки тим пасажирам які сидять, а відстань в проході між сидіннями мала, що 2 людини ледве вміщаються, про час пік мовчу.
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 14:35 #99 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 14:35 58 минут назад, Zheny@ сказал: А розмитнення? Сорян. Тупанув. 50 минут назад, Zheny@ сказал: міста 5 млн грн - непідйомна сума От для інших міст підйомна, а для нашого непідйомна. 50 минут назад, Zheny@ сказал: що для депо Бо як заходить мова за підвищення вартості проїзду, то всі на роги стають. А потім нинють, що тролейбуси старі, а на нові грошей немає.
volks Опубліковано 30 Березня, 2018 в 14:38 #100 Опубліковано 30 Березня, 2018 в 14:38 4 минуты назад, Barugan сказал: відстань в проході між сидіннями мала, що 2 людини ледве вміщаються, про час пік мовчу. Це у всіх низькопідлогових так. 4 минуты назад, Barugan сказал: зразу видно людину яка тролем не їздить А де ви їздили на т701 і БКМ, чи МАЗ, щоб порівняти?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.