Перейти до змісту

Літня/зимова гума


Barkas

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Беха на літній гумі в таку погоду,ще й на великій швидкості,то страшно(((( проїзжав мимо,але не побачив зразу маштабів,беха стояла на своїй полосі ( в напрямку рованців) 

  • Відповідей 102
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Теж проїзджав поряд. На світлофорі пристебнувся, тепер ще більше остерігаюся бмв. Особливо на тих католицьких номерах.

Опубліковано

от поясніть мені - це які дрібні треба мати мізки, щоб кататись на літній резині в середині зими? тим більше на потужній машині, вилітаючи на  зустрічну смугу?

 

 

 

Опубліковано
44 минуты назад, madkot сказал:

от поясніть мені - це які дрібні треба мати мізки, щоб кататись на літній резині в середині зими?

 

 

 

 

Як казав @MANJAK11 - гладенькі, як дупа новонародженого :).

Опубліковано
1 час назад, madkot сказал:

щоб кататись на літній резині в середині зими?

При нинішній зимі їздити на літі цілком реально, особливо на широких катках. Інша справа, що треба тримати себе під контролем і не дозволяти собі того, що дозволяв влітку.

Опубліковано
6 хвилин тому, Savage сказано:

При нинішній зимі їздити на літі цілком реально

:blink: Це коли через ранок ожеледиця?!?! м-дааа...

Опубліковано
3 минуты назад, jack74 сказал:

Це коли через ранок ожеледиця?!?! 

Прикинь, і все ж таки це реально. Та й при +10 ожеледиця була досить терпимою :).

Опубліковано

@Savage ти вірішив загальноприйняті правила переписати? Середньодобова +7 і літня гума повністю втрачає свої властивості. Ну а 

19 хвилин тому, Savage сказано:

особливо на широких катках

це взагалі перл і в меморіз.

Реально і в -15, і в сніг на літній їхати, деякі фахівці так і роблять. Інша справа, що шанс доїхати на зустріч з апостолом Петром, критично збільшується в такому випадку.

Опубліковано
1 минуту назад, fedot сказал:

це взагалі перл і в меморіз.

Реально і в -15, і в сніг на літній їхати, деякі фахівці так і роблять

Меморіст, ти слова "при нинішній зимі" бачив? Чи може при +10 часто сніг відкидаєш? :)  

Опубліковано
2 годин тому, madkot сказано:

от поясніть мені - це які дрібні треба мати мізки, щоб кататись на літній резині в середині зими? тим більше на потужній машині, вилітаючи на  зустрічну смугу?

 

 

 

Молоде покоління вже звикло, що більшу частину зими снігу нема і дороги чисті :) Як варіант

Опубліковано
6 минут назад, fedot сказал:

ти вірішив загальноприйняті правила переписати?

Скажімо так, я їх вирішив перевірити.

 

7 минут назад, fedot сказал:

Середньодобова +7 і літня гума повністю втрачає свої властивості.

Видно не повністю, раз при -1 (9 година ранку)  жодного разу не було зносу/заносу тачки, жодного разу не спрацьовувала електроніка і жодного разу не виникло навіть натяку на аварійну ситуацію. 

Опубліковано
8 хвилин тому, Savage сказано:

Меморіст, ти слова "при нинішній зимі" бачив? Чи може при +10 часто сніг відкидаєш? :)  

 

1 хвилина тому, Savage сказано:

Скажімо так, я їх вирішив перевірити.

 

1 хвилина тому, Savage сказано:

Видно не повністю, раз при -1 (9 година ранку)  жодного разу не було зносу/заносу тачки, жодного разу не спрацьовувала електроніка і жодного разу не виникло навіть натяку на аварійну ситуацію. 

Для мене поняття "зима" - це не лише сніг.

Заодно перевір, а чи випадком червоний сигнал світлофору дійсно червоний - може, зеленкуватий?

-1 на літній гумі, я так розумію? З надією на електроніку і т.д?  Удачі тобі, але вкажи хоч номер свого авто, аби я тримався подалі, якщо на дорозі стрінемося.

Не бачу сенсу з тобою продовжувати "дискусію" з твоїми поняттями, бажаю щоб завжди доїхав до місця призначення, а в гіршому випадку (не дай Бог) - не забрав невинних людей на той світ.

Опубліковано
1 час назад, Savage сказал:

При нинішній зимі їздити на літі цілком реально,

Якщо їздити так, як я, коли дозволяє погода, тобто не нижче +5. А при регулярній експлуатації відповідальні адекватні водії перезуваються в кігці жовтня-початку листопада.

Опубліковано
1 година тому, Savage сказано:

При нинішній зимі їздити на літі цілком реально, особливо на широких катках. Інша справа, що треба тримати себе під контролем і не дозволяти собі того, що дозволяв влітку.

скажи будь ласка  - скільки тобі років? щоб розуміти чим викликані твої коменти

Опубліковано
36 минут назад, volks сказал:

Якщо їздити так, як я, коли дозволяє погода, тобто не нижче +5. А при регулярній експлуатації відповідальні адекватні водії перезуваються в кігці жовтня-початку листопада.

Та то ж ясно. Мова була про те, чи, можливо безпечно їздити взимку, і якщо так, то при яких умовах. Просто я не уточнював, що перед виїздом я спеціально перелопатив купу інфи про дубіння гуми і залежність плями контакту від розмірів шини та температури, що еспериментально виясняв пороги спрацювання ABS, ASC+T і самоблоку в своєму авто на безлюдно-безмашинній вулиці.

 

Але, як бачиш, людям зі стереотипним, совковим баченням світу і з низьким рівнем аналітичного мислення важко даються нові факти. Для них існують лише загальновідомі поняття і істини, які не можуть бути уточнені чи поставлені під сумнів. Мабуть, тому і дискусія не вийшла :).

Опубліковано
6 минут назад, Savage сказал:

А в чому я маю виправдовуватись? Я відразу констатував факт. А те, що хтось не розуміє фактів і читає між рядків - це його проблеми і його вузьколобість. 

 

Стопе, раз вирішив включити суддю, то чому не цитуєш слова про "гума повністю втрачає свої властивості при середньодобовій +7", чи що "зима це -15 і сніг"? Ці факти по-твоєму трушні? Або обєктивність, або ніщо. 

 

 

Твої факти то є щасливим збігом обставин, тобі чи комусь пощастило, що не виникло на твому шляху форс-мажору. І людина розумна, розуміє різницю їзди при середньдобовій +7 на зимовій і на літній гумі. Це загальновідомі стандарти, доведені не одною людиною. А ти намагаєшся зараз своє "я можу зимою при +10 проїхатись по сухому асфальті і це моя практика, а ви тут всі теоретики, прив'язані до правил, совки і старі пердуни" виставити як істину. Можна при таких умовах так десь помаленько переїхати, але не брати це за привичку і тим паче не так, як в тій аварії, з якої весь цей флуд почався. 

Опубліковано
23 минуты назад, Юріч сказал:

я можу зимою при +10 проїхатись по сухому асфальті

Взагалі-то, я писав, що їхав при -1 :)

P.S....А потім знову будеш обурюватися, що я когось ображаю :).

 

Опубліковано

Лишній раз перконуюся,що "БМВ" то діагноз.І то головного мозку...

ЗЮ.Звісно,якщо ава збігається з реальністю...

Опубліковано
28 минут назад, Savage сказал:

Взагалі-то, я писав, що їхав при -1 :)

P.S....А потім знову будеш обурюватися, що я когось ображаю :).

 

 

Да? Я все ж таки думав, що мова йшла про +10

 

7 часов назад, Savage сказал:

Прикинь, і все ж таки це реально. Та й при +10 ожеледиця була досить терпимою :).

 

7 часов назад, Savage сказал:

Меморіст, ти слова "при нинішній зимі" бачив? Чи може при +10 часто сніг відкидаєш? :)  

 

Ну раз ти мав на увазі  -1, то тобі тим паче немає виправдання.

Опубліковано
14 минут назад, Юріч сказал:

Ну раз ти мав на увазі  -1, то тобі тим паче немає виправдання.

Помиляєшся. Я своїм експериментом довів, що загальноприйнята теорія неідеальна і потребує уточнень.

 

Але нічого страшного, я прекрасно розумію супротив мас. В свій час теорію Коперника про геліоцентричну будову Сонячної системи теж всі сприйняли в штики і ніяк не хотіли відмовлятися від "загальноприйнятих" ідей. І лише через сотні років людство змогло збагнути, який суттєвий вклад зробив цей вчений в розвиток науки і технологій...

 :)

Опубліковано
19 минут назад, Savage сказал:

Помиляєшся. Я своїм експериментом довів, що загальноприйнята теорія неідеальна і потребує уточнень.

 

 

Це не теорія, а практика, яка вже давно доведена, і експеременти тут чреваті. А твій експеремент, то не експеремент, а так - баловство, яке могло б закінчитись плачевно...але, що я тебе переконую, ти ж Галілео нашого часу. Вибач :).

Опубліковано

Ти йому про Коперника, а він тобі про Галілея...

Ось і вся дискусія практика з теретиком, люди частіше вірять статтям ніж практикам, яких не знають особисто. Так як більшіть статтей в інтернет водичка, просив би прихильників "стабільності" ґрунтовні посилання з дослідженнями, бажано англомовні. Сам перезувся ще восени, але це не означає, що є лише одна сторона істини. Хтось бачить одну сторону, хтось дві, а хтось намагається помітити кожну рисочку на грані монети.

Опубліковано

Теорія, практика, експеременти... хлопці, - ви коли у туалет йдете - штани знімаєте чи експерементуєте?

Результати то будуть все одно.

Так ось - є загальноприйняті правила і експеременти можуть привести до не бажаних результатів. 

Літня гума -зимою - це порушення ПДР і не треба доводити що ти невинний

Опубліковано
3 часа назад, Revolver сказал:

Ти йому про Коперника, а він тобі про Галілея...

 

Шановний, прочитай хоча б книжки, щоб знати хто є хто. Коперник був автором (тобто за допомогою власних спостережень і підрахунків він вивів теорію, на практиці він нічого не довів) геліоцентричної теорії побудови Сонячної системи. А Галілео Галілей за допомогою телескопічних спостережень довів правильність геліоцентричної теорії будови сонячної системи Коперника. Я десь неправильно провів аналогії?

Опубліковано
2 hours ago, madkot said:

Літня гума -зимою - це порушення ПДР

можна посилання на статтю, закон, пункт ПДР???

а то як подивишся то з одного боку всі буквоїди, а як за собою то не помічають.

хоч ПДР почитайте, шановний))

@Юріч а вам рекомендую менше займатись буквоїдством, а більше по суті, людина згадала про стереотипність мислення, але вас уже понесло..."твій досвід ніщо, є старі перевірені правила"

а посилань на дослідження і експерименти так і нема...

а тема ця досить технічна і складна, це як авто з заднім приводом взимку, ніби небезпечно, але чомусь до сих пір випускають і не заборонено законом, і навіть люди !деякі! вміють їздити нормально.

і та, я не виправдовую тих гонщиків, що не перезулись і розбились, хоч не факт, що там виною не гума, а голова.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...