Перейти до змісту

Перевізники поїли УХИ...


AgentSmith13

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вчора їздив по гриби в Оконськ - був злегка, як би це сказати поввічливіше, приУХУївшим від вартості проїзду... Проїзд з Луцька до Оконська (до поста поліції на "бетонці") туди в Камінь-Каширському автобусі (платив водію сідав на зупинці біля автостанції, спізнювався) - 48 грн. (тиждень тому і всю осінь було 38), назад, автобус, здається, Задовже - 45. Підняли пенсії, зарплати вчителям? Осіннє загострення? ХЗ... Як бути тим, кому зарплати не підняли? До Млинова проїзд уже 33,30 доречі. С*ки!

І саме цікаве - про це "пакращення" в жодному ЗМІ - ні слова. Тепер перевізники у нас живуть за принципом "кожен др*чить, так, як хоче"? Бо ціни піднялися по різному в різних перевізників - де на 8 грн., де на 10...

 

  • Відповідей 163
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Тобто, на твою думку, такі раптові "пакращення" вартості проїзду на 10 гривень - нормальна ситуація, і так і має бути? Долар став 50? Акциз на пальне зріс в 20 разів? Щось не помітно такого.

А чого там, хай взагалі всі роблять що хочуть, хай хліб буде по 50 грн. за буханець, кілограм м'яса - по 500, проїзд по місту - 1 євро, за містом - євро за кілометр. Тоді перевізники певно повикидають старі лахи, і їздити будем на електроавтобусах виробництва БМВ чи Мерседеса? Чи пхати автобус людьми, аж на бік хилиться, припинять? І не виходити на маршрут, чи втікати з нього під вечір, припинять?

Якось не бачу такого, скільки б не піднімали - катаються розвальохані ПАЗики і скрипучі Богдано-Еталони, двері поламані, вікна не відкриваються, більше того - умисно виведені з ладу водієм, щоб не відкривалися, пічка, як тільки трошки холодніше, шпарить "на всю", лабає шансончик, тобто сервіс "шикарний",  тільки вартість росте.

А як же слова прем'єр-міністра ще до підвищенні пенсій - "На ціни це не вплине, підняття тарифів і цін на товари, бо підняли пенсії - незаконне"?

І, про перевізників - а наскільки адекватною є ціна квитка в ківерцівській маршрутці до Жабки - 8 грн? То, так приблизно, 3-4 міські зупинки (а маршрутка та ще й по місту людей везе зі Львівської і до 40-го за 4 грн, і порожньою, принаймні до Там-Таму, не буває....).

Опубліковано
2 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

І, про перевізників - а наскільки адекватною є ціна квитка в ківерцівській маршрутці до Жабки - 8 грн? То, так приблизно, 3-4 міські зупинки

Што? До Жабки 1,5 кілометра? І як часто до Жабки йде ротація пасажирів?

А ще раджу іноді слідкувати за ціною на пальне, але глобально, враховуючи інертність системи ціноутворення.

Опубліковано

Ну не 1,5, від АС2 на Львівській до мосту на Ківерцівській не тільки в рази далі, там 12 км по гуглу, а до Жабки (зупинки біля санаторію) -по рівній трасі 5,5 км від межі міста, а тепер прикинемо, скільки пального на кілометр палить водій по місту з постійними зупинками, світлофорами, заторами і т.д., і скільки, 2 рази максимум на 10-30 секунд зупинившись на тій трасі.

Про вартість пального - ага, ГАЗ суттєво здорожчав, але, коли він був дешевий, ніхто з тих, хто на газу їздить, чомусь дешевше за проїзд не брав, чи не так?

Чи то до опалювального сезону готуються - треба бабло? От якби підприємець який за, скажімо, встановлення вінди, став брати не умовних 150 яких гривень. а 500, "бо треба гроші", то його просто послати можна, і піти до інншого, з перевізником так не вийде - їхати то треба тут і зараз...

Я розумію водія, який, як і всі люди, хоче гарну зарплату, але, коли її не підвищують і мені, а тільки збільшують мої витрати, притому - різко, на 10 грн. "вгору", не даючи нічого взамін, хоча б підвищення рівня обслуговування (вчора, наприклад, чекав автобуса в Оконську з 18-00 до 19-47, шикарний сервіс просто) - розуміти його вже ніяк не хочеться, більше того, хочеться цегляку з землі підняти. А то чув в трансляції з пікету водіїв під міськрадою, коли ще по місту вартість піднімали, репліки - "А в Польщі водій отримує *** баксів" - так відповідь на таке одна - руки в ноги, роби візу, їдь в Польщу, і хоч туалет тоді баксами обклей, тут - Україна, і зарплати у ВСІХ - українські, на жаль. В Польщі і телефон/комп'ютер/одяг грубо кажучи, коштує приблизно, як у нас, тільки поляк то купує при його зарплаті без напрягу, а у нас це (не в суддів різних з зарплатами по 100+ тисяч) - геморой, бо ще ж треба оплатити комуналку, і прохарчуватися якось. То що, всім треба піднімати повстання і вимагати мінімалки 1000 баксів? Чи з другого боку, підприємцям треба задерти до неба ціни на все? Боюся в другому випадку, доходи лише скоротяться - по нереальній ціні купувати нічого не будуть, якщо це не продукт першої необхідності, наприклад, хліб.

Опубліковано
18 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

від АС2 на Львівській до мосту на Ківерцівській

ротація пасажирів 3-4 рази, тобто перевізник отримує кошти 3х30(а то і 45) пасажирів, тобто 90-120 умовних "квитків". Від межі Луцька до Жабки - ніхто не підсідає. Сіло 30 - вийшло 30. Далі пояснювати?

Опубліковано
1 час назад, AgentSmith13 сказал:

А як же слова прем'єр-міністра ще до підвищенні пенсій - "На ціни це не вплине, підняття тарифів і цін на товари, бо підняли пенсії - незаконне"?

А яким боком прем'єр до бариг, які при найменшому піднятті зп, відразу піднімають ціни?

Опубліковано

До теми відношення має опосередковане, але як назвати ситуацію, коли стоїш у Тростянці (і колись один раз - в Озері аналогічно) 2,5 години, повз проїжджає мінімум 5 автобусів, і НЕ зупиняються, не повні, просто тому, що "з ними водії Ківерцівської маршрутки сваряться" (колись бачив таке гав-гав на водія Демидівського автобуса з сторони водія 4-ки, за те, що зупинився в Промені - обігнав, підрізав, підбіг до вікна і матюкав, пообіцяв "борцуну за права обездолених маршрутаїв" викликати поліцію, щоб не затримував рух, запал стих зразу). Як на мене, культурного слова на означення даного явища немає. Нагадаю, що Тростянець, що Озеро - інший район, яка приміська маршрутка, просто за ігнорування водієм зупинки "на вимогу" на МУРОВАНІЙ зупинці з СИНІМ вказівником населеного пункту має бути суттєвий, з півзарплати, штраф "шумахеру", який уявив себе машиністом рейкового автобуса на зразок "Луцьк-Львів", у якого дві зупинки.

Про міських льотчиків і їх карколомні скажені перегони, зупинки перед переходом, чи після форсування світлофора на жовте з польотом пасажирів по салону - окрема тема на пару сторінок. Добре, що хоч за містом такого Need for speed не влаштовують.

Просто УСЯ система інфраструктури - від авіаперевезень до останнього сільського автобуса  у нас зроблена не для людей, а для "зашибання бабла", от і основна причина. Хоче дешевий авіаперевізник прийти в країну - аяяй, то ж "недоотримає аеропорт коштів", а не "люди зможуть літати дешевше", кому ж ті люди треба то? Лох пересічний літати не може апріорі, то транспорт для еліти, лох має їздити максимум плацкартом чи автобусом.

2 минуты назад, difoto сказал:

ротація пасажирів 3-4 рази, тобто перевізник отримує кошти 3х30(а то і 45) пасажирів, тобто 90-120 умовних "квитків". Від межі Луцька до Жабки - ніхто не підсідає. Сіло 30 - вийшло 30. Далі пояснювати?

От якраз в Дачне і Жабку зачасту і їде більшість людей в автобусі, в Ківерці він приїжджає з 5-10 людей, то ті, що тільки до Ківерець йдуть.

Опубліковано
А ти робив щось, крім писанини на борді, щоб такого не було?
Myrka Ivan
3 год
 

Коли один перевізник не виїжає на рейс то робить величезні незручності багатьом людям. А коли таких перевізників не один, а більше? Це дуже конкретні проблеми, інколи повна безвихідь для людей і проблеми для їх роботодавців і т.д. Також коли перевізник самовільно випускає на рейс автобуса з нижчими заявлених параметрами. Це те саме тікі з чуть меншими наслідками. Чи такі перевізники що грубо ставляться до своїх клієнтів нарошно висаджуючи їх не в тому місці, закривають двері перед носом, рушають коли нога ще в автобусі.

Так як я досить відкритий для спілкування в т.ч. мій телефон і всі акаунти в соцмережах і месенджерах весь цей негатив зразу пише дзвонить і виливається на мене і я майже не пропускаю жодної події що відбулась і піднялась людьми. Мене тегають чи скидають мені в приват якщо вдруг пропустив.

Так от.
З такими перевізниками ми щомісяця на законних підставах розриваємо договори. Швидкість розриву залежить від того як швидко ми знайдем заміну. З нами судяться, сваряться, жаліються керівництву, проклинають дехто найбільш підкований навіть штрафи накладають і претензії в грошових вимірах. Дехто погрожує акціями протесту і т.д. Інших методів впливу в нас в Департамент інфраструктури та туризму Волинської ОДАпросто немає. Так ще є Укртрансбезпека але про свою роботу самі прозвітують.

Порушив-відповідай! Люди не бидло, люди повинні відчувати що є влада, є захист їх прав, що є відповідальність. А перевізник повинен знати що коли він гарно виконує свох зобовязання ніхто не повинен безпідставно втручатись в його бізнес.

Але з ними усіма договори розриваємо!

П.С. От і сьогодні те саме....а і позавчора і поща поза.

Опубліковано
Только что, volks сказал:

А яким боком прем'єр до бариг, які при найменшому піднятті зп, відразу піднімають ціни?

А він не має змоги сказати всім контролюючим органам ФАС, щоб за такі підняття показово парочку штрафанули? Сумніваюсь. А, ту так, в нас же держава "чує бізнес" (на жаль, ЛИШЕ бізнес, і зачасту, лише великий), а як перевірку кому влаштують, то починається ниття та ледь не плач про "утиски малого бізнесу". Якби один-два-десять бариг за невмотивоване підняття цін закрилися після космічного штрафу, чи пару перевізників тупо зняли з маршруту, і все це з  гучним висвітленням у ЗМІ- такого б не було. Як скотина якась АТОшника чи члена сім'ї загиблого висадить чи не візьме в автобус - то резонанс аж дзвенить, а підняття ціни на 10 грн. одним махом - то не причина  хоч пару стрічок написати? Агов, журналісти, вперед!

Опубліковано
9 минут назад, AgentSmith13 сказал:

А він не має змоги сказати всім контролюючим органам ФАС, щоб за такі підняття показово парочку штрафанули?

А в нас є штрафи за підняття ціни?

Опубліковано
1 минуту назад, difoto сказал:
А ти робив щось, крім писанини на борді, щоб такого не було?

 

Як показала практика, на міського маршрутчика скаржитися в міськраду, особлимво за втечу з маршруту, майже на 100% неефективно - відмазка - зламався. 

А от на міжміського за невихід на рейс - скарга класно діє, одного разу, коли йшов чемпіонат світу з футболу, один ну дюже розумний перевізник тупо не приїхав в Несвіч в 18-00 - футбол же, так після дзвінка просто диспетчеру автостанції (рейс останній, до траси і зупинки - кілометра 4, вудки, рюкзак...), через хвилин 40 правда, прилетів аж червоний...

З "пролітаючими зупинку" - складніше, в тих залізобетонна відмазка є "в мене там зупинки немає", то не невихід на рейс, хоча проблему робить аналогічну - сам їде порожній, а те чудо, що раз на 2 години їздить - битком напаковане ще з кінцевої. І то навіть не проблема комфорту - то безпека людей вже.

Вихід з ситуації з ними є - НЕ затверджувати перелік зупинок їхнього маршруту, поки там не будуть перелічені ВСІ населені пункти на його шлху, не Луцьк - Ківерці - Колки - Маневичі, А Луцьк - Прилуцьке - Дачне - Жабка - Ківерці - Сокиричі - Озеро - Тростянець і т.д. Ну хоча б з Сокиричів і Озера починаючи.

Хоча, є у нас на автостанції диспетчер (чи була), яка, знаючи, що телефонуєш з мобільного, з траси, з протяжним таким маасковським акцентом вміла сказати "Пяааааатнадцять-ноль-чотири" і покласти трубку, те, що туди з мобілки не подзвониш - фігня. А можуть і книгу скарг тупо не дати, прецедент був (аналогічно не спинився автобус, пощастило,що передостанній, тільки в Чарукові, давно правда це було).

Опубліковано
44 минуты назад, volks сказал:

А в нас є штрафи за підняття ціни?

Є Антимонопольний комітет і захист прав споживачів (туди заяву сам потерпілий написати має), які можуть добряче так попити крові з "бажаючого стати мільйонером". Антимонопольний точно може вказати на необгрунтованість підняття цін і змусити припинити здирництво. А ще можуть запідозрити перевізників у змові з метою підняття цін на всі напрямки...  Важелі впливу є. Пруф - http://zakarpattya.net.ua/News/73091--Na-zakarpatskykh-AZS-Lukoil-ta-WOG-shtuchno-zavyshchuvaly-tsiny-na-palne

Спойлер

Як встановив Комітет, впродовж січня цього року оператори без об'єктивно виправданих на те причин вчиняли схожі дії, одночасно й до однакового рівня підвищуючи роздрібні ціни на бензини та дизельне пальне, продаж яких здійснювався на АЗС "Лукойл" та "WOG" у низці західних областей. Зокрема, у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Львівській, Тернопільській, Рівненській та Хмельницькій області. Зростання вартості пального відбувалося у три етапи та склало в середньому 90 коп. за літр.

У ході цього розслідування Комітет також оштрафував ПАТ "Концерн Галнафтогаз" на 30 тис. грн за подання недостовірної інформації на офіційний запит.

На засіданні Комітету уповноважені представники компаній-відповідачів визнали порушення та зобов'язалися сплатити штраф до державного бюджету.

Для Континіуму 100 тисяч - що слону булавка, для перевізника з 10-ма автобусами - біда...

А підняли вони приблизнр однаково - на 10 грн., що в Маневичі - 70 км., що в Млинів - 30 з гаком, логіка аж пре... І пояснити таке подняттям, скажімо, "на 10 (20,30)%" - не вийде. Якщо прикинути, що в Маневичі було 48, стало 58, то в Млинів та десятка (23-33) додана взагалі "від балди" - "як у всіх". Де прив'язка до відстані?

Але є і  чудовий просто мораторій на перевірки бізнесу (у випадку з реальним "обдираловом" від пожежних і податкової "маленького" одноосібного підприємця воно то виправдане), який призводить до того, наприклад, що в якомусь магазині тобі тулять непотрібні "додаткові послуги" типу "пакет програм на Андроїд" (безкоштовних з Гугл Плея), а як згадаєш про "споживачів" - ледь не в обличчя ржуть - "в нас такі умови акції". "Шедевр" 2-річної давності на межі здорового глузду в, здається, Ельдорадо, хтось розповідав, вмовляли заплатити 700!!! грн. за "активацію і налаштування вінди" (ліцензійної, на ноуті, активується сама), там масштаб наглості своєї розуміли правда, і не намертво нав'язували, а "рекомендували" просто.

Ок, пусти на рейси новенькі автобуси "Мерседес", з кондиціонером і планшетом з інетом, вбудованим в спинку крісла для кожного пасажира, будь-ласка, хоч 100 грн. за 10 км. став за проїзд - такого ні в кого немає. Але не називай тоді свій рейс звичайним автобусом.

P.S. Мирці - респект, вони реально і з маршрутів знімають недобросовісних перевізників, і лад навести стараються, але поки що забагато в нас "шпаринок" в законодавстві є, на зразок того ж невписання населеного пункту в маршрут (раніше взагалі на половину автобусів не можна ).

Опубліковано

Перевізники оху їли, бо підняли ціну,

Інші теж погані, бо розсікають на бляхах.

Автобус зупиняється в кожному селі - погано, не зупиняється там, де нам потрібно - теж погано.

Маршрутки в поганому стані - винен хтось.

В маршрутці тісно - винен перевізник, бо таке дозволяє, не зупинилася повна маршрутка - винен водій

Грузчик пи39ить скотч\стрейч - це нормально, але ми всі в Ж, бо винна держава.

 

Чорні пікселі на фоні білих кажуть, що ми всі молодці, але насправді ми тільки можемо рахувати чужі гроші, та складати свої лице до лиця.

Мені здається, що ми всі й06нут1

Опубліковано
3 хвилин тому, TARAS96 сказано:

...

Мені здається, що ми всі й06нут1

 

За всіх не розписуйся і відпочинь трохи, тобі здається.

Опубліковано
9 часов назад, Zheny@ сказал:

:)

b2f9170520250c08f4117998bacfcac1.png

Тобто, Була не о...фігів зі своїм будівництвом, яке реально призвело до того, що у батька мого тріщини в стінах квартири, куди олівець влазить (якщо що, батько таки професійний інженер-будівельник і ті порушення бачить неозброєним оком, та ще й як на долоні - з вікна), Волиньгаз - класні пацани, браконьєрам взагалі пора пам'ятник ставити і медальки на шию вішати за зловлені десятки кілограм риби плюс мільйони малька, вбитого електрикою, ЖЕК №8 заслуговує за відсутність ремонту мого будинку з часів СРСР (добився таки ремонту в ОДНОМУ під'їзді, "плотно" наїхавши через всі можливі інстанції) нагороди "атлічнік труда", а перевізники - молодці, хлопці бабки заробляти вміють, і то нічого, що на 10 грн. синхронно підняли проїзд, хоч 30, хоч 70, хоч 100 км їдь? Не було б тих всіх тем, якби в державі в цілому і в Луцьку зокрема було б менше відвертих г@ндонів... (sarcasm off)

Поміть, коли було попереднє в 2014 році підвищення ціни проїзду на міжміський транспорт, я нічого не писав - бо було воно на 20%, а не на висмоктані з пальця рівномірні 10 грн., де треба і не треба. От не помітив, бо рідко їжджу в Промінь не 4-кою, чи зробили так "приміські" (ціни 201-ї не пам'ятаю, здається, 7 до села було, чи 8 сьогодні), хто їздив доречі в Ківерці, як воно? Підняли?

Бо за таке "пакращення" (обгрунтувати яке можна тільки словами "ми так вирішили") час таки тих бариг того... А-та-та...

Опубліковано

@AgentSmith13, такий собі пан Левчук, випадково, не твій родич?

Має дещо схожий почерк, правда, у Фейсбуці, переплутав соціалку з вбиральнею, і справляє там потреби 24/7...

Опубліковано
8 часов назад, Deemon сказал:

@AgentSmith13, такий собі пан Левчук, випадково, не твій родич?

Має дещо схожий почерк, правда, у Фейсбуці, переплутав соціалку з вбиральнею, і справляє там потреби 24/7...

З даного допису чітко видно, хто справив потребу, якщо точніше - у воду, даруйте, пукнув.

Чи то потомственні перевізники підкотили?

Я згоден на обгрунтоване підвищення вартості, коли, наприклад пальне здорожчало на третину (вдвічі, втричі і т.д.), чи податок якийсь підняли для перевізників - це все не залежить від самого підприємця, згоджуватись на висмоктане з пальця "+ 10 гривень на всі  напрямки" - то якось так, як у відомому анекдоті про гвіздок, що стирчить з стільця і "а може то так і треба?"... Підняли таким чином вартість далеко не абсолютно всі, але на купу популярних напрямків подорожчали всі - "за компанію". В суботу доречі, особисто бачив 2-х людей, які, почувши "оновлену" ціну, просто взяли і вийшли з автобуса. Якби так днів зо три зробила більшість - в перевізника клемануло б в мізках, що він таки щось робить не так. Але то нереально - багатьом постійно треба кудись їхати, і не завжди просто заради позбирати гриби/половити рибу. А ще цікаво, чому ж то таксисти цін не піднімають, як їздив іноді ще навесні  "з точки А в точку Б" за 35 грн., так і досі буває, як на роботі засидітися доводиться.

Опубліковано
В 23.10.2017 в 20:01, d.u.a.l сказал:

А сам-то ти вийшов з маршрутки, чи затаївши образу сів, щоб потім понити тут на форумі? То нахіба весь цей звіздьож? Попередній твій пост - то взагалі шедевр, тут, здається, вже всі давно зрозуміли, що одна річ тобі дається дуже талановито - це ниття на форумі, по причині та без. То за зарплату постійно нив, мінімалку підвищили, на якийсь час ніби затих, а потім - всьо х**ня, давай по-новой, причин то - ого-го скільки.

Остроуміє фонтанує прямо аж!

Ні, треба було таки замість дістатися до Оконська, постояти годинку на зупинці, і збирати гриби з ліхтариком.

  • 11 місяців потому...
Опубліковано

Автостанція теж демонструє чудову совковість. Мирку звільнили, нафуй той інтернет

 

Американця з електронним квитком не пускали в автобус на Волині

 

Спойлер

У Володимирі-Волинському американець не міг потрапити в автобус з електронним квитком.
Про це пише Перший.
Чоловік заздалегідь прийшов на зазначене у квитку місце, але виявилось, що автобус вже поїхав на автостанцію. Тоді на автостанції, зі слів очевидців, контролер намагалась не пустити чоловіка в автобус зі словами: «Ви брали квиток в інтернеті, то в інтернеті і сідайте!».
Хоча, згодом таки пустила пасажира.
Представник перевізника Ірина розповідає, що керівництво автостанції не дозволяє на її території брати в автобуси пасажирів з електронними квитками, мовляв вони не заплатили станційний збір.
«Неодноразово наші водії мали конфлікти з контролерами і врешті ми мусили зробити додаткову зупинку біля магазину «Копійочка». Це навпроти автостанції. Там водій забирає пасажирів з електронними квитками і далі їде на автостанцію», - пояснює працівниця Збаразького АТП-16140.
На автостанції підтверджують, що не дозволяють брати пасажирів з електронними квитками.
«Якщо взяли квиток в інтернеті, то і сідайте десь в інтернеті.
Ми госпрозрахункове підприємство, ледве-ледве кінці з кінцями зводимо, а такий пасажир нічого нам не платить», - каже керівник автостанції Анатолій Лах.
«Якби той, що продає квитки через інтернет, заключив з нами угоду, щоб певний відсоток нам надходив, ніяких проблем би не було. А так в нас є Луцьк, який дивиться в камери (Володимир-Волинська автостанція підпорядковується Волинському обласному підприємству автобусних станцій, - ред). Як тільки ми пускаємо когось без нашого білета – зразу ми получаємо», - наголошує Анатолій Лах.
«А перевізник нам платить тільки за ту кількість квитків, яку ми продали. Хоча по закону він повинен платити за те, що заїхав на автостанцію і взяв пасажира. До абсурду дійшов той інтернет. Наші АТП в інтернеті квитки до Києва продають дешевше, ніж в касі автостанції», - резюмує посадовець.

 

Опубліковано

ВОПАС (Волинське об'єднання автобусних станцій) це досить не бідна організація, просто її очолюють такі ж люди як і скрізь: "Поцарював, поцарював, 100 гривень нацарював і втік". Начальство бере на роботу членів своєї сім'ї, назначає на гарні посади з дуже високими окладами. Хоча взагалі в їхній роботі за десятки років нічого не змінюється на краще.

А з другої сторони, якщо підприємство  таке бідне і нещасне то оптимізуйте витрати, не тримайте на роботі людей які нічого не можуть зробити для фірми. От цей керівник автостанції Анатолій Лах, навіщо він потрібен? Залиште кілька касирів і прибиральників, а все інше може робити Луцьк.

Опубліковано

Ну як би 5 гривень їм мало, вже хочуть 7, або погрожують що залишать місто без маршруток.

https://www.volyn24.com/news/113982-pereviznyky-pogrozhuyut-lyshyty-luchan-bez-marshrutok

 Не пам'ятаю у якому ж містові місцева влада поставила тих перевізників раком за те що ті також хотіли те саме? Нажаль в нас на це не підуть

Опубліковано
25 хвилин тому, Electronshik сказано:

Ну як би 5 гривень їм мало, вже хочуть 7, або погрожують що залишать місто без маршруток.

 а хулі, завжди працювало і зараз страцює

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...