Перейти до змісту

Їзда накатом - на нейтралці чи на передачі?


sergkots

Рекомендовані повідомлення

7 хвилин тому, Саня сказано:

Бортові комп'ютери показують різні покази. Яке відношення має миттєва витрата пального при старті до середньої витрати на певному маршруті?

В мене миттєві витрати пального по БК від 0 до 40л/100км, однак середня на даний час 8,1 при середній швидкості 32 км/год.

Ви читаєте "папєрєдніків"? Нє? То вибачте, нахуя та мова?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь
5 минут назад, difoto сказал:

описав свій досвід по саме цих умовах, а ти пробуєш мене дурачком виставити.

Ти себе сам тут дурачком виставляєш.

 

Перший замір:

В 16.06.2017 at 12:25, difoto сказал:

До Рівного гнав в лівому ряду, 100-120 км/год , .... 85 км....

 

Другий замір:

В 16.06.2017 at 12:25, difoto сказал:

...розганяюсь до 100, ... і накатом .... до 70-80 км/год і знову до сотні.

Перед Києвом знов до повного... 17 літрів на 240 км.

 

Це в тебе називається "одинакові умови"? Чи ще пояснити чим одне число відрізніється від іншого, чим дорога до Рівного відрізняється від відрізка Рівне - Київ і чим одна заправка відрізняється від іншої?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Savage видихай. Навчись читати. В мене все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto, експеримент таки туфтовий! 

Якщо ти правильно все заміряв,  то можна лише стверджувати те,  що фактичний розхід менший,  ніж у характеристиках зазначено .

Висновок щодо економності режиму "качель" нікчемний,  тобто нічого не вартий! Причина – суттєва різниця середніх швидкостей. Ти ж фізик,  якщо вже ставиш "експеремент" то хоча б ключові фактори намагайся витримати порівняльними. 

На твоєму місці,  я б зробив орієнтовно так:

Спочатку їдеш без зупинок в режимі "качель 100-70" максимально можливу відстань (300-400км хоча б), при цьому точно фіксуючи час і відстань.  Вираховуєш середню швидкість на даній ділянці .

2-й етап. Їдеш подібну відстань з максимально постійною швидкістю,  розрахованою по першому відрізку. Другу потрібно проїхати так,  щоб розрахункові середні співпадали Якщо при цьому обидві ділянки незначно відрізняються по рельєфу,  плюс вітер мінімальний,  то можна говорити про хоч якусь достовірність експеременту. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись дивився передачу "Руйнівникі міфів", і вони досліджували це питання, і дійшли висновку що рівномірна їзда економніше за розгін і накат. Їздили по колу.

 Хто має час і натхнення - може пошукати цю серію, там все грамотно зроблено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, difoto сказано:

Ви читаєте "папєрєдніків"? Нє? То вибачте, нахуя та мова?

Читаю. І подивований, що ти порівнюєш тепле з м'яким.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та про миттєвий розхід сарказм був, шутка така! Чи вам писати червоним слово лопата?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ось дещо по темі

https://www.youtube.com/watch?v=b8cpRmUetUY

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

хто що може сказати про росхід на при різних діаметрах коліс. у мене на пасаті 205.55.16, на цю зиму ставив 195.65.15 але, як на мене, зменшення не відчув. більші на лекосплавнихбули, а менші на залізяках.

зараз питання на Сантафе, по наклейці заявлено 16-17, а фактично стоять 18. Якщо зменшити то ррозхід дизелю зменшиться? чи ні? чи не суттєво?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Такер сказано:

хто що може сказати про росхід на при різних діаметрах коліс. у мене на пасаті 205.55.16, на цю зиму ставив 195.65.15 але, як на мене, зменшення не відчув. більші на лекосплавнихбули, а менші на залізяках.

зараз питання на Сантафе, по наклейці заявлено 16-17, а фактично стоять 18. Якщо зменшити то ррозхід дизелю зменшиться? чи ні? чи не суттєво?

якщо ЗОНІШНІЙ діаметр колеса, не диска!!! при збільшенні радіуса диска,  залишиться таким же  - тоді розхід зменшиться, але зовсім незначно, а ось комфорт зменшиться значно! 

якось так ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Такер сказано:

хто що може сказати про росхід на при різних діаметрах коліс. у мене на пасаті 205.55.16, на цю зиму ставив 195.65.15 але, як на мене, зменшення не відчув. більші на лекосплавнихбули, а менші на залізяках.

зараз питання на Сантафе, по наклейці заявлено 16-17, а фактично стоять 18. Якщо зменшити то ррозхід дизелю зменшиться? чи ні? чи не суттєво?

а яке зменшення ви хотіли відчути? на 250 мл? ви ж не поміняли тракторні колеса на легкові, а всього лише на 1 см вужчі і на 3 см нижчі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

54 minutes ago, rossonero1899 said:

 на 3 см нижчі

між 205.55.16 і 195.65.15 різниця по висоті 3 міліметра

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, yu2007 сказано:

між 205.55.16 і 195.65.15 різниця по висоті 3 міліметра

тим більше, на їзду не впливає, на економію також.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читайте про Тертя кочення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шинний калькулятор: http://shina.com.ua/calculator.html

5 годин тому, Такер сказано:

зараз питання на Сантафе, по наклейці заявлено 16-17, а фактично стоять 18. Якщо зменшити то ррозхід дизелю зменшиться? чи ні? чи не суттєво? 

Якщо загальний діаметр колеса більший, то впаде динаміка, розхід по трасі зменшиться, погіршиться стійкість авто. Несуттєво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поставте колеса від велосипеда і буде найекономніше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как на бмв i3 ))))

Был в шоке от его колес.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 minutes ago, romanc said:

Как на бмв i3 ))))

Был в шоке от его колес.

Теж саме...

Фото чомусь знову не завантажуються

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я манерою їзди можу зменшити розхід на 4л по місту, а от шинами нічого зменшити не вийде )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, Black сказано:

Я манерою їзди можу зменшити розхід на 4л по місту, а от шинами нічого зменшити не вийде )))

Три важливих характеристики автогуми

Цитувати

Опір коченню і економічна витрата палива - два безпосередньо взаємопов'язаних поняття. Саме від цих параметрів залежить те, наскільки швидко буде витрачатися енергія і паливо для приведення коліс в рух. На європейському маркуванні даний пункт позначається за допомогою латинських букв, де «А» - кращі показники, а «G» - гірші результати енергоефективності.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Півлітра економії на 100 км аж 15 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка прикольна тема :) раніше думав, що то зібрання теоретиків-онаністів і свідків братства "показання бортового витратоміра" :_39:

ан ні, ще є екземпляри "я купив танка, а заправляти не хочу - які мені гусениці взути?:0024:

On 08.02.2019 at 15:43, Такер сказано:

зараз питання на Сантафе, по наклейці заявлено 16-17, а фактично стоять 18. Якщо зменшити то ррозхід дизелю зменшиться? чи ні? чи не суттєво?

В тебе двохлітровий движок, так? Який в тебе розхід, здивуй?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як добре що в мене коробка автомат :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, Alex S сказано:

класне відео!скинь будь ласка ще пару ссилок на подібні.

проснувся, глянь на дату - Червень 18 , 2017

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...